Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz 313313 #48829 üzenetére
Azért már 200 km sem hangzik egyszerűnek, de a dupla körért mindenképp elismerés jár. Gondolom országúti bringával történt az akció.
Én arra lennék kíváncsi hogy egy Cross-country típusú bringával mennyivel nehezebb hosszabb távot megtenni (aszfalton). Nem hiszem hogy valaha is váltanék másra, mert szeretek a járatlanabb utakon is tekerni rövidíthetni, csak kíváncsi vagyok, hogy aszfaltos úton az országúti mekkora előnyt jelent. Később fáradsz, jobban be tudod osztani az erődet, több pozícióban tudsz tekerni?
Ma észrevettem hogy mikor már nagyon fáradtam, nem hagytam abba a tekerést, hanem próbáltam a lábfejem pozícióját változtatgatni a pedálon(csak a lábfej végével tekertem, vagy mindékt lábfejemet megdöntöttem előre 45 fokot, és kb a sarkammal terheltem), hogy másféle izmokat is mozgasson, és ezzel el is voltam egész addig míg pihent a fő izom vagy véget ért a meredekebb szakasz és tudtam folytatni rendes pozícióban tekerve.
Ez egy használható technika vagy érdemesebb a pedálon középen tartani a lábfejet, és végig úgy tekerni?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen