Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wombath

    HÁZIGAZDA

    válasz jjeahh #288854 üzenetére

    Évekig versenyeztem 50 mm-es (később 65-re feltuningolt) telóval a 90-es évek alatt XC-ben, ami nincs igazán messze attól, ami a mai gravel, és mondhatom, hogy rengeteget számít még a 2.1-2.2-es gumikkal is, szóval a mai gravelek alá pakolt 40-50 mm-es külsőknél is legalább annyit jelent. Nem is az utat simítja ki, hanem a rázós szakaszokon elveszi a folyamatos rázás "élét". A hétvégi mátrai KLND gravelen ez nagyon jól jött. Montis szemmel minimálisnak tűnő gödrök olyat ütöttek a 30 psi-re fújt 44 mm-es keréken át, hogy áldottam a 100-at mozgó Rebát elöl. Merev villával tuti elzsibbadt volna a kezem az első 20 km-en, és volt még hátra 50... Egy nagyon finoman meginduló, nem is feltétlenül tökéletesen csillapító, rövid rugóutas megoldás ez alapján az ilyen hosszú távú, nem technikás, de folyamatos pörgetést és előrefigyelést igénylő pályákon nagy előnyt jelent.

Új hozzászólás Aktív témák