- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- Projektor topic
- Androidos tablet topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Napfénysüti #279706 üzenetére
Lehet nagyképűségnek hangzik, de én megpróbálnám beállítani a tiéd is.
...azt tapasztaltam (XT BR-M8100, előtte meg Deore BR-M615, illetve TRP HY-DR fékekkel) , hogy ritka az olyan állapot mikor mind2 dugattyú pontosan ugyanannyit, egyformán mozog és pontosan ugyanannyira is van kint, ráadásul az időnkénti nagyobb watt beletaposása, vagy a kiállva döntögetés során olyan féloldali terhelést kap a váz, kerék, hogy a csendes futás érdekében nem is pontosan középen a célszerű a tárcsának lenni hanem egyik betéttől távolabb. Ezt már többször megfigyeltem, ráadásul a minap a Shimano honlapon olvasott fékbekoptatás módja kapcsán olyant olvastam, hogy egyik betét (már nem tudom melyik) mindig hamarabb kopik mint a másik, melynek okát nem fejtegették.
Ezért mivel azt, hogy éppen melyik dugattyú van mennyire kijőve, vagy melyik mennyit mozog változó, nekem addig a fellazít-rámarkol-rögzít módszer vált be a legjobban úgy, hogy a fellazítást, majd rögzítést azt éppen csak egy negyed fordulattal végzem ide-oda. Vagyis negyed lazítás, éppen csak kotyogjon a féktest és tudja a tárcsa "magára húzni", majd vissza és ránézek, megforgatom. Ha rendben érzem megy nyomatékra húzás majd próba, akár másnap, lényeg, hogy ha nem jó akkor újra csinálom. A pedálon állva kimozdulok a bringa fölött egyik, majd a másik oldalra amennyire csak tudok még elesés nélkül, szinte a gumik oldalán gurulva, oldalról terhelve a vázat, kereket, és úgy általában azonnal kiderül súrol-e még.
#279709dom1n0...félő még korai temetni a telet, lesz itt még hideg. Sajnos.
#279712
velizare...ha határozottan koppra akad, akadozik akkor annak annyi, szétszedni, javítani, vagy cserélni lehet. Ha csak nagy az ellenállása (bár nálad ha legyőzi teljesen a váltókanál rugóellenállását szerintem nem ez a helyzet) akkor elég szétszedni és tisztítani (régebbi Shimanonál inkább ne, újnál simán) mert dzsuvás, beszáradt a zsír benne stb.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg