Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dqdb

    nagyúr

    válasz Because #21718 üzenetére

    Ilyenkor a vészfékezéssel párhuzamosan a nyereg mögé kell beülni, hogy a súlypontod minél lejjebb és hátrébb kerüljön, a hátsó tengelyre minél nagyobb súly essen.

    Newneed: a fékkar nem bináris működésű, annak nem csak teljesen kiengedett és teljesen behúzott állapota van. A jó fék fog, mint a veszedelem, egyetlen ujjal behúzva fejre tudsz vele állni, de emellett jól adagolható is, hogy mindig a körülményeknek megfelelően tudd használni (és ebben az is benne van, hogy a sok lehetőség az a szituáció tűnik éppen a legjobbnak, amikor inkább fejre állsz, de megállsz). Ha valaki képtelen erre ráérezni magától, akkor arra nem az a megoldás, hogy gyengítsük a fékhatást, hanem az, hogy gyakorol. Ha hidraulikus féked lenne, akkor ott ingyen is lenne megoldás: kis levegő kell a rendszerbe, és máris nem fog harapni a fék, igaz, fogni se ...

    [ Szerkesztve ]

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

Új hozzászólás Aktív témák