Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eddie1978

    aktív tag

    válasz Hasaggymeg #203883 üzenetére

    Tegnap este kicseréltem a gyári megoldást (1 1/8”-1,5” tapered) felül is 1,5”-ra. Felül volt egy vázba bepréselt szűkítő, amiben a drop in csapágy egy kúpon illeszkedett, amiben egy kúpos műanyag (műanyag b+) gyűrű szorította a villanyakat. Nos ezt nekem, lehet én voltam a béna, nem sikerült beállítani rendesen mert nagyobb ütésre kattant, nyáron. A műanyag kúp és a csapágy belső gyűrű között volt rés a hengerpalástok között. Szerintem itt kattogott. Azért gondolom ezt, mert raktam a villanyak és a műanyag kúp közé 0,1 mm hézagoló szalagot ami csökkentette ezt a rést illetve beragasztottam a csapágyat. Stucnit próbáltam szárazon, kétféle pasztával megadott max nyomatékra meghúzva. Semmi nem segített. Egyedül a hézagoló szalag csökkentette a kattogásokat. Ja és úgy, hogy álló helyzetben nem tudtam előidézni. Csak egy esetben, ha falnak nekikoccoltam. Akkor lehetett hallani. Majd a kormányra rá éhezve e ismét. Csapágy előfeszítés nem tudta a helyén tartani a felső csapágyat. Rajzoltam egy alumínium kúpot [kép] a 1,5”-os csapágy közé nominál méretre legyártva. A műanyagon 45 fok a kúp, ezen 15. Ez is segíti, hogy axiális irányban kisebb erő ébredjen radiális terhelés esetén. Ez az axiális erő a kúp miatt próbálja felfelé mozdítani a stucnit. A kilazulás esélyét csökkenti ez is.
    Ez most nem mozog semmit a szobában próbálva (beteg vagyok most nem tudok kimenni). Merev mint a beton. A műanyag 6,9 mm hosszon fogta a villanyakat, ez 17mm. Felfekszik a csapágy belső gyűrűn és a villanyakon is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák