- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Dell asztali gépek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Videós, mozgóképes topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sped
aktív tag
Másfél hete használom a Bryton 410-es okosságot, tök jó hogy ennyi mindent mér, így már sokkal pontosabb képem van arról, hogy mit tudok és mit nem, ill. a Stravás szinkronnal pedig látom, hogy másokhoz képest hol tartok - vagy hol nem tartok. Fenn hagytam ugyanakkor a Sigmás sebességszenzoros mérőt is, és azért az fura, hogy nem pontosan ugyanazt a sebességet mérik, ill. az össztáv végén durván két km eltérés jött össze ~97 km-en. Ez mennyire normális?
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
Yahhher
aktív tag
válasz 6030D #145676 üzenetére
Szia.
Olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy van S-max-om is, meg pár bringánk is itthon, amit néha szállítani kell :-D. Alapból nincs mindegyikben benn az "activity kit" vagy ahogy nekem írja, "szabadidő csomag". Ezért fizetni kell(ett). Egyébként marha jó cucc, Thule 593-1-es szettel, ami elég jól ki van találva.
[link]
Bár nem tudom miért szabadidő csomag, mikor nagyon más szabadidős tevékenységhez nem igazán alkalmas :-) Nem kell se ülést, se kormányt babrálni. Ugyanakkor ahogy az egyik itteni társ is faragott a kocsijába, az is tökéletesen működik, egy kis módosítás után.
Jaa, és ne dobozost vegyél. S-max-ot, mindenféle tartó nélkül is szoktam benn vinni 2 bringát, sima ügy. Mai S-max órámnak végeÜdv B.
-
itouchfan
senior tag
Tudtok valami eseményről a közeljövőben, ahol ki lehet próbálni sok/többféle bringát? Elsősorban outi/gravel, és hardtail mtb érdekelne, trail vonal inkább, de tök jó lenne felülni 1-2 ilyen gépre és menni, vagy legalább megnézni, megfogdosni, stb... A mozgásvilág kerékpáros tesztnapról hallottam, de nem tudom, hogy az még él-e, ill. lesz e mostanában?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Szilágyi84 #145700 üzenetére
Azt szoktam mondani,hogy nincs kényelmes nyereg,csak kényelmetlen és kényelmetlenebb.Idő kell megszokni,ha nem megy akkor az összefoglalóban találsz segítséget nyeregválasztáshoz.Lényeg,hogy a látszat ellenére nem minden arany ami párnázott,vagy zselés,sőt,a jó nyergek általában kemények,vékonyan párnázottak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szrobert
tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani valami használható kisméretű pumpát vagy egyéb eszközt,
amit magammal tudok vinni defekt esetére?
Minap kaptam defektet Dobogókőről lefelé jövet, volt belsőm, de levegőm nem..Köszi!
-
nmate91
tag
válasz Hasaggymeg #145705 üzenetére
Azért a szélessége és a forma is elég sokat számít, nekem 135-ös nyereg tökéletes, annál szélesebbnél idő előtt fáj mindenem odalent.
(#145706) szrobert CO2 patron?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz nmate91 #145707 üzenetére
Ezért mondtam,hogy az összefoglaló segít,ott esik szó a csípőszélesség/nyeregméret összefüggésről is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Szilágyi84 #145700 üzenetére
Én nem pár napot,hanem pár hónapot szoktam adni egy nyeregnek, mielőtt kimondom a véglegest. Kivéve talán,ha nagyon érződik, hogy nem jó a forma. Szóval megtalálni az ideális nyerget sokkal nehezebb, mint bármilyen más alkatrészt :) ja, és rengeteg múlik minden apróságon, beállításon, gatyán... ezért is nem elég 1-2 nap.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #145666 üzenetére
Jól látod. Sajnos alaptól a középkategóriás cuccokig az alkatrészeket nem teszteli senki. Pedig azok is fejlődnek és akinek nincs sok kerete - amit lássunk be itthon többségben vannak - azok nem tudnak szakmai szemmel választ kapni hogy érdemes-e megvenni. Ilyenkor marad a boltos aki vagy ért hozzá és segít vagy nem és csak eladni akar.
Nekem is tetszenek ezek a modern drága biciklik csak nekem nem realitás. Érdekel is a téma ezért elolvasom/megnézem, de ha kell vennem valamit akkor túrhatom a netet, hogy találjak róla legalább felhasználói véleményt. Ilyenkor sajnos marad a teszt is akár saját szakállra.
-
benfolds
őstag
ezek az alis heart rate beltek milyenek? sports trackerrel működik valamelyik?
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #145699 üzenetére
Kíváncsi vagyok az SX is ilyen-e, mert ha igen, akkor lassan leáldozik a csattogós váltók kora
6030D: a bringámon ha egyszer elkopik a hajtás, az lesz az utolsó "drága" tuning, akkor majd valszeg én is meglépem az 1x-et, vagy ha mégsem, akkor legalább 2x10 és olyan váltót veszek, ami kuplungos. Tudom, hogy sok embert nem zavar a durva hangos csattogás, de nekem a halálom, utálom, gyakorlatilag a váltón kívül az egész bringám teljesen hangtalan már, még a bovdeneket is elnémítottam, annyira irritálnak terepen ezek az oda nem illő hangok. Ezen az enduró bringán amúgy pont a bovdenek zörögtek nagyon a vázban, na azzal nem tudom mit lehetne kezdeni, az enyémen szerencsére még kívül vannak elvezetve.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Szilágyi84
senior tag
válasz Hasaggymeg #145710 üzenetére
Megnézem átolvasom mert sajnos reggel ráülve már egyből éreztem hogy nem oké. Nem vagyok nagy darab keskeny vékony inkább csontos hátsóval rendelkezem és nem a nyereg formájával van bajom hanem a keménységével inkább. Szerintem ez biztos csere lesz mert kényelmetlenül fájosan nem hogy messzebbre de még 10 percre se szívesen de délután azért megyek még.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #145716 üzenetére
Szinte hiányozni fog,enyém úgy csattog a lefeléken mint az állat.
Szilágyi84...a nyereg a legkényelmetlenebb mikor egymás utáni napokon ülsz vissza rá.Egyszerre 1-2 órát elmegy vele az ember,aztán utána ha kihagy 1-2 napot észre sem veszi,hogy kényelmetlen,de ha 3-4,vagy 5 órát ülsz rajta egy nap,vagy/és másnap,harmadnap is vissza kell ülni akkor bizony megérzed.Hacsak nem elviselhetetlen adj még időt hátsódnak,mert kezdőként nem csoda,hogy fájdalmas élmény.Tudok olyanról aki hátsója miatt nem tudta befejezni az Ironman-t.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Szilágyi84 #145718 üzenetére
ez inkább a hozzászokás hiányának tűnik, de te tudod
Ha nagyon el vagy szokva tőle, akkor bármiylen nyereggel kell párszáz km, mire megszokja a hátsód egyáltalán a nyeregben ülést.más: itt mi történt? [link] Valamiért nem tudom elhinni, hogy a gyártó vízszintes láncvillát képzelt el.. értem én, hogy állítható a villa magassága (ha jól látom)...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Csokicsibesz
tag
válasz Fall-N #145713 üzenetére
A fő baj az, hogy a középkategória sem éppen olcsó. Én ide sorolom a drágább alu és olcsóbb karbon vázas bringákat is. 1 millió ft feletti bringákról sincs teszt, pedig ez már nem kevés pénz.
Tesztnap egyébként nem rossz dolog, ott viszonylag sok bringát ki szoktak vinni. Csak az a vezetett próbakör nem a legjobb viszonyítási alap.
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz benfolds #145715 üzenetére
Nekem ez a modell van fél éve, a dekás mérővel használom. Elfogadható a minősége, a patentbe nem illeszkedik a mérő olyan szorosan, mint a Decathlon-féle mérős pólóba, és az utóbbi időben ANT+-on át néha az óra (Bryton 450) azt jelzi, hogy elvesztette a jelet, de ez lehet az ő hibája is (még nyomozom az okot, elemcsere már megvolt). Bár az árat nézve lehet, hogy elem helyett olcsóbb lenne előbb az övet cserélni
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #145719 üzenetére
Help!
A kormányszárak méretezése mennyire egységes? Ha rendelek egy ilyen magasítót az passzolni fog a Meridámra? A bowdenhosszok nyilván más történet.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
6030D
Ármester
válasz Szilágyi84 #145718 üzenetére
Ha sokáig nem bringáztál, akkor azért magadat (se**edet) is hozzá kell szoktatni, de én inkább próbálkoznék bringás nadrággal (Decathlonban van alsógatya is). A zselés üléshuzat nem az igazi (csúszkálsz rajta és hamar szétmegy a zselé ott, ahol a csontokkal nyomod), a Zasszonynak is ez volt a mániája, aztán mondtam, hogy az új bringára nem rakjuk fel , azóta érdekes, megfelelő a bringás gatya is. Ugyanígy lett leszoktatva a 3szög váztáskáról is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #145719 üzenetére
Enyém is és a haverom XT váltója is, általában a lefeléken sokszor nem csak azért fogom vissza magam, mert félek, hanem azért is, mert már nagyon bántó a füleimnek a váltó hangja, olyan, mintha le akarna szakadni az egész . Meg a váltó miatt természetesen a lánc is sokkal jobban csattog.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
DUB Inc.
aktív tag
Sziasztok, jó tekerést mindenkinek!
Rég jártam erre, sok a meló és a tekerés... remélem jól van mindenki és megúszta baleset nélkül...
Kérdésem lenne. Tekerésben szerzett tapasztalataimból arra jutottam, hogy egy Gravel bicajt kell vennem (vennünk) Rászoktunk a közepes (néha nagyobb) túrákra, amit átlagos tempóval szoktunk megtenni, néha rohanunk is, de sokszor letérünk mellékutakra nézelődni a természetben.
Eddig fitnesz bringával mentünk, ami ilyesmire korlátozottan alkalmas, az országúti bringáink meg abszolút nem erre valók. Gondoltam arra, hogy a fitnesz bringákat átalakítom (belefér a nagyobb gumi, kormányt kellene cserélni stb.) de sokba lenne és mégsem lenne ugyanaz, mint egy gyári Gravel. Merida Speederek egyébként. Meghagyom fitnesznek őket...
Szóval nézve a piacot nem egyszerű a helyzet, mocsok drágán mérik a Graveleket, használtan meg kicsi a felhozatal. Olcsóbbnak mondható szegmensben talán a Merida Silex, vagy a Kellys Soot ami szóba jöhet. A Meridákkal eddig elégedett voltam, de a Silex váza nekem picit fura. Meg az is, hogy abból viszonylag sok van eladó. Ha esetleg valaki hosszabb távon használ, vagy használt Silexet, szívesen olvasnám a véleményét.
THX:
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #145720 üzenetére
Az olyan aszimmetrikus láncvilla,van náhány gyártó mely ilyent készíttet.
Csokocsibész...a tavalyi tesztnap vége felé már ráuntak a vezetésre és csak kaptad a bringát menj vele szemed világába...legalábbis a Trek,Kelly's,Rose és Romet amire emléxem,hogy már engedtek egyeyül és még az időt sem nagyon figyelték,így kóvályogtam velük a kijelölt pályán amerre tetszett,sőt le is mentem róla egy erősebb emelkedőt kipróbálni.
Somatom...a villanyak 1forma A-heades minden kerékpáron.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz DUB Inc. #145726 üzenetére
Gravelek közül talán a Silex az egyetlen, ami nekem ingyen sem kéne . A Soot az már tetszik, főleg az 50-70-esek. Esetleg GT, Marin, Scott? Tudtommal nekük is vannak egész kívánatos graveljeik megfizethető áron.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #145727 üzenetére
Ja, én nem arról beszélek (szerintem amúgy ennek szimmetrikus hátul, de ha nem, akkor sem az zavar), hanem hogy ki******* meg van emelve az eleje.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #145727 üzenetére
Milyen tesztnap, hol? Lesz valamikor ősszel?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Somatom
veterán
-
planbmokus
senior tag
A Brytonnak van egy kis érdekessége, hogy csak a horizontális elmozdulást méri távolságnál, a vertikálist nem. Érdemes egy speed szenzort szerezni mellé, pontosan be kell állítani a kerékméretet, akkor szummázza a kettőt, sokkal jobb lesz! Facebookon van a "Minden ami Bryton" csoport, sok infót osztunk meg ilyenekről.
[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz DUB Inc. #145726 üzenetére
Olcsóbb Gravelek közül: Ocatne One Gridd, PlanetX London Road és Full Monty, Merida Silex, Kellys Soot és a Canyon Grail Al gépek között érdemes nézelődni. Esetleg akciós Cannondale Topstone, Specialized Diverge.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz itouchfan #145730 üzenetére
Csak úgy általában írtam a szokásos tavaszi Mozgásvilás tesztnapról,nem tudom lessz-e mostanság valami.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
planbmokus
senior tag
-
samujózsi
tag
válasz planbmokus #145737 üzenetére
Ezek a féloldalas villák elég stabilak montizáshoz? Vagy inkább csak divatkellék, amit lehet mutogatni a városban?
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
jjeahh
nagyúr
válasz samujózsi #145738 üzenetére
Ez nem monti, ezen valszeg csak divatkellék, de amúgy igen, montizáshoz is elég stabilak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
samujózsi
tag
válasz planbmokus #145740 üzenetére
Nem is a villa miatt kérdeztem, inkább az első kerék féloldalas terhelése miatt tűnik érdekesnek ez a megoldás.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz samujózsi #145741 üzenetére
Hogy pontosan mennyire merev a Cannondale megoldása: egy teszt Mr. Sickbikertől
Az már kérdés, hogy nekem annyira nem tetszik a Lefty, hogy ingyen sem kéne -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Wombath #145744 üzenetére
Különleges és nem utolsó sorban méregdrága megoldások egy márkanévjegy kiépítéséhez...legalábbis én ennek látom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Hasaggymeg #145749 üzenetére
Hát, a Cannondale elég jó volt ebben mindig, ott sok SI cucc, egyedi méretekkel, stb, a többiekhez képest emelt áron.
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 2042
- Xbox Series X|S
- Motoros topic
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Escape from Tarkov
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...