Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz fpeter79 #145608 üzenetére
A kevés tapasztalatommal ezt pont kétesélyesnek látom
Végülis van "polc" a peremnek, ahová felugrik, de nincs semmi, ami ott tartja, ettől függetlenül látok esélyt. Nekem az egyik kerekemnél hasonló a profil, de az kifejezetten lejt befelé. Azon nem is tudtam felfújni a tubeless gumit. A másikon, amin egy enyhe huplin kellett átugrania a peremnek kifelé, azt lötty nélkül is felfújtam, műhelypumpával (nó kompresszor), és tartotta a levegőt. Tartani már tartani fogja, inkább a helyreugrás a vízválasztó.
Ha sorjásak a küllőfuratok, akkor finom csiszolás nem árt, ha csak kosz, akkor töröld tisztára, és én ragasztanék rá tubeless szalagot, az még nem nagy költség akkor sem, ha végül sima belsővel használod majd.
[link] arról a felnimről, amivel NEM működött...
[link] arról, amivel működött (van metszeti rajz).samujózsi: a gyorsZÁRat is láttam már elválasztva gyors-szár -ként
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest