- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #131990 üzenetére
Az emontival semmi bajom amíg 25-re van korlátozva, az e országútit mondjuk továbbra sem értem. De a 25-re korlátozott trekkinggel sincs különösebb bajom.
Azért 45 nem kicsi sebesség bringával, főleg nem városban és ezek ott is mennek annyival. Meg azért az sem mindegy, hogy országútiból kisprinteled a 45-öt vagy visz a motor.
Szerencsére ezek jogilag sem minősülnek bringának. Szóval jogsi, biztosítás, motoros sisak kell (a legtöbb országban rendszám is). Igazából amíg ezek megvannak ezzel sincs különösebb bajom, de attól, hogy finoman tekerni kell a szememben nem lesz bringa. Ennyi erővel lehetne gyártani 100-al menő motort is amit tekerni kell a gázkar helyett.
Négyszög hajtókart azért érdemes használtan venni, mert 3-ad annyiba kerül egy rendes LX vagy XT, mint ezek az ultra gagyi acerák. Újonnan meg amikor gyakorlatilag ugyan annyiba kerül, hülyeség négyszöget venni. Az integrált acera jó cucc, nem könnyű, de jóval vastagabb a hajtókar, mint a négyszöges esetén és ezt érezni is.
Más: Gondolkodtam mostanában, hogy az Alpinestars-ra beszerzek egy magura hidrós abroncs féket. Használt valaki ilyet?
[ Szerkesztve ]