Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Véreshurka

    senior tag

    válasz Godimodi #102552 üzenetére

    Az a Bianchi nagyon ott van! Még akár én is megvenném ha jó lenne méretben ;] Felszereltségről (váltók) nem tudok nyilatkozni, mert már jó 10 éve utoljára kellett ilyenekkel foglalkoznom, azóta csak single speed-ezés volt, most meg egy éve agyváltó, de valaki biztos van itt aki jobban ért hozzá. Mondjuk nem tudom, hogy a rajta lévő fék-váltókar mennyire kompatibilis a váltókkal, nekem olyan emlékeim vannak, hogy egy outi váltó más bowdenhúzást igényel, mint egy trekking váltó + azt sem tudom, hogyan oldották meg, hogy az első váltókar 3 sebességhez van, de a bringán csak 2 sebesség van elől, illetve annyira nekem nem bejövős ez a fajta fék-váltókar egy ilyen retro outin, de megértem az igényt, főleg, hogy most kezded újra a bringázást. Szarvkormány városba szerintem nem az igazi, bár tény, hogy a sokféle fogás miatt lehet kényelmesebb. Én a kényelmet egy Ergon markolattal próbálom helyettesíteni :) @ivana-nak igaza van, sárvédőszem nem feltétlenül gáz, hogy nincs rajta, meg lehet oldani anélkül is a felrakást, de hidd el, hiába tűnik száraznak az idő, egy laza eső bármikor beeshet, és akkor jól tud jönni egy sárvédő, hogy legalább alulról nem ázol :)

    Nekem megérne egy Bianchi 65k-t, még akkor is ha egy szezont futnának el a felszerelések rajta, max menet közben cserélgetném őket jobbra/másra. LÉNYEG, HOGY A MÉRET LEGYEN JÓ, illetve hogy neked tetszen, és jó szívvel adj ki érte annyit amennyibe kerül! És az árba kalkulálj bele legalább egy Kryptonit Keeper lakatot, bármelyik bringánál kötsz ki, de ha ennél a Bianchinál, akkor ide legalább számolj egy 15 - 20 e Ft-al valami jobb ulakatra, vagy láncos lakatra (pl: Kryptonit Series 4)

    (#102542) ivana: jó megjegyzések, köszi a kiegészítéseket! :R Mondjuk szerintem annyira nem vészesek a csepel szénacél bringák, bár tény, hogy még nem ültem rajtuk sokat hosszútávon, de sokan kedvelik őket.
    szerk: még a gumihoz: mióta SS-ezek csak 28 széles gumik voltak fennt, nem voltak vészesek sem esőben sem hóban. Kivéve idén ősszel: már tavaly tavasz óta Schwalbe Marathon Plus-al nyomom (természetesen 28x622, 7 baron tartva), és ebben a nyálkás őszben itt Bp-en pl. a Margit hídon a pirossal festett bringaúton lefelé haladva a budai rakpart felé voltak pillanatok amikor fostam rendesen, hogy taknyolni fogok. Ilyen érzésem még nem volt az előtte lévő Conti SuperSport Plus-al (8 baron tartva), de mivel defekt szempontjából bejött a Marathon Plus, így idén tavasszal átváltok 32x622-re, meglátjuk milyen lesz.

    [ Szerkesztve ]

    El Psy Kongroo

Új hozzászólás Aktív témák