- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple notebookok
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
Aktív témák
-
rétisün
veterán
"már kimeríti a közúti veszélyeztetés fogalmát"
igen, kimeríti, de azért jól néz ki (bár Ariadne mondjuk nem értékelné különösebben)
outis képnél sztem rá gondoltál....a velo újságban volt cikk, annan rémlik.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Dirtyz
őstag
-
rétisün
veterán
-
Thulcandra
senior tag
Lejt az [link] de merev hátsó, én meg pont a nyereg fölé voltam emelkedve pár centivel...
rétisün: Nem a táv a lényeg, ma is lehetett volna több a szél ellenére is, hiszen hat és fél órát úton voltam, de több helyen megálltam a természetben gyönyörködni - és bizony ahol megálltam onnan nehezen is indultam tovább. Viszont körül akartam nézni minél több helyen, tervezgetni hova menjek ki majd télen gyalog, így most összejött a táv is.
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
KaraDani
addikt
Egyet értek, ismerem és ennyiért inkább ezt venném már, és konkrétan még olcsóbb is mint az előbb linkelt. Persze nem mostanában fogok ennyiért kamerát venni az tuti, nem is tervezem...
Ilyen kellysek apróságok régen se voltak sehol fellelhetőek neten. Mért érdekel ez ennyire, semmi extrát nem tud az a lámpa
-
rétisün
veterán
sztem egy zártartó, csak most éppen nincs benne a zár....
Ariadne: inkább a road ride-ot ajánlom, bár első pillantásra egyformának tűnnek, a road ride-nak egy kicsit kényelmesebb a geometriája.
"Ugyanakkor nagyobb különbségek vannak az aktuális RACE és RIDE modellcsaládok között, például kerékméretben (Ride: 25 mm), nyeregcső-átmérőben (Ride: 27,2 mm a nagyobb kényelemért), a kormány típusában (Ride: Compact kormány rövidebb hajlítással és kisebb eséssel), valamint a nyereg konfigurációkban. Továbbá a RIDE modellek magasabb, ezáltal kényelmesebb üléspozíciót adnak a hosszabb homlokcsőnek köszönhetően, valamint kicsit hosszabb láncvillával készülnek, s kevésbé agresszív irányíthatósági tulajdonságokkal rendelkeznek. Hogy még jobban elkülönüljön a két kategória, másféle csövekből, más festéssel készülnek a RACE és RIDE széria kerékpárjai."
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Dirtyz
őstag
Köszi!
A pocsolyamentességnek örültünk, és állíthatom nem hiányzott senkinek , de a elkövetkező fordulókon esélyes, de akár a hó játszhat...
Nem tudom miért így alakultak a cyclocross kerékpárok, de teljesen jól használhatók ilyen körülmények között.[ Szerkesztve ]
Védd a fákat, egyél hódot!
-
venember83
nagyúr
Igen, egy évvel az előtti modell, akkor még a nem anodizált Stereo vázak voltak ilyen színűre festve. Amúgy valószínűleg 16 colos, de ennek a bringának úgyis inkább lefelé van értelme, 176 centimmel meg tán megoldható a méretprobléma hosszú nyeregcsővel. Szóval minden megoldva, már csak négyszázezer forint kell. Most.
-
venember83
nagyúr
Mi számít környezőnek? Legközelebbi hegyek úgy hetven kilométerre vannak, mondjuk mehetek keletnek és délnek, mindkét irányba ugyanakkora távolság. Viszont délnek nincs vonat, csak autó jöhet szóba.
KaraDani: Teljes mértékben megalapozott a gonoszkodásod. Tömegben valami 12-13 kiló lehet, cserébe 14 centi rugóút elől és hátul, és alumínium, nem szénszál. Árra mit írjak, itt van csak a váznak az ára: [link]. Bár ez is bontott cucc, tehát nem teljesen tényszerű. Az alap Stereo olyan kétezer euró: [link]
-
rétisün
veterán
ezt találtam, ami kelly's. ahogy nézem, 2-4 ezer ft-ból meg lehet úszni. azér' akkor is drága hobbi ez a bicajozás (na jó, ez is olyan dolog, amit egyszer kell megvenni, aztán évekig el vagy vele)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
KaraDani
addikt
Nem mondom, hogy nem tud jól jönni, de ha választani kell a kettő közül egy ilyen körön többet tud segíteni szerintem. Konkrétan példa pl.: adott terepen egy rövidebb emelkedő, ami meredek, erőnléti szempontból kistányér és 1-2. legkönnyebb fogaskerék hátul ami optimális pedálfordulatot hozna. De az emelkedő mondjuk olyan mint most a pilis volt, tele van falevéllel és picit sáros,ergo csúszik, ha pörgetsz nagy eséllyel elpörög a hátulja, míg egy kicsit nagyobb áttétellel izomból fel lehet menni kisebb pedálfordulattal. Szóval terepen szerintem relatív az optimális pedálfordulat sokszor. Meg terepen a kütyüt is nehezebb figyelni. Szerintem aszfalton jobban lehetne rá figyelni, és megszokni, majd utána az lenne a természetes ami jó, és terepen is magától azzal menne az ember, ahol lehet. A szerintem rész hangsúlyos, mert nem gyakorlati tapasztalatból mondom, csak nekem így tűnik logikusnak.
Ariadne: szerintem ma napközben nem kellett volna kamásli Egy vékony térdzokni, és egy kicsit vastagabb bokazokni volt a papírvékony rockrider cipő alatt, és jéghideg patakba is beleplaccsantam egyszer-kétszer de nem fázott a lábam, csak tényleg rövid ideig miután átázott.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
A fogasozást az elején mondjuk támogatom az én útvonalamnál is, mivel kell azért az erő ahhoz, hogy felküzdjük magunkat a hegyre, folyamatos mászás lesz a kilátóig. Abban benne vagyok, hogy addig még eldönjük lustaságunk mértékét és ettől függően lesz Csergezán vagy a Budai-hegység közelebbi részei.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
#56474624
törölt tag
Pedig simán el tudnám képzelni, hogy egy ember néz kamerán keresztül egyszerre 15-20 kereszteződést, és ahol lát várakozót, ott beállítja, hogy váltson át legközelebb.
Ez az érzékelős meg tényleg egy vacak megoldás, mert autósokra méretezték. Ha valaki nem az ALAP közlekedési eszközzel megy, az már le is van szarva. Eddig mikor odamentem, akárhova állhattam ott, amíg magam voltam ott, addig nem váltott. Ráadásul a szóban forgó kereszteződésben a főút forgalma mindig megáll (egyéb lámpák miatt), csak pont ez a lámpa az, aminél szív a nem autós egyén. Körülbelül plusz 5-10 másodpercet jelentene, ha mindig váltana ez a lámpa is.
-
venember83
nagyúr
A tartón nem ér hozzá, mivel elfordítom a kormányt kilencven fokkal, hogy az első kerékkel egy síkban legyen. Így max a pedál ér hozzá a falhoz. Majd valamit a biztonság kedvéért kell tegyek falvédőnek, de még kérdéses, hogy mit. Parafa, poszter, majd elválik, mi lesz.
Nyolcast nem tervezek a kerékbe. Ha nagyon nem megy a fűzés és centrírozás, akkor beviszem a helyi szerelőhöz.
-
fpeter07
veterán
Én egy négykerekű görkorcsolya összeállításán gondolkodom, sokkal gyorsabban hazaérhetnék, mint gyalog.
A téli álomhoz:
Miután leestek a fáról a levelek, nincs kedvem erdőben menni. Lefele jó, de felfele esélyem sincs menni, mert a második tekerésnél kikapar a kerek. Az ösvény meg nem tudott lankábbra nőni.
Ilyenkorra jó lenne egy vékonyabb fajta sima gumi.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs