- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
Aktív témák
-
veterán
Üdv,
kis szaktanácsot kérnék upgrade ügyben, Trek 4300 alannyal. A gyári alap hajtókar helyett szeretnék valami masszívabbat, mert ezen pl. alig 2000km alatt simán elhajlott a középső tárcs, ill. a nyeregből kiállva a brutál 70kg-os súlyommal is gyakran behimbál... mivel négyszögtengelyes, a legjobb ami felmegy rá egy Alivio. Nem lenne az sem rossz, ha ennyiből megúsznám, de kacsintgatok egy integrált okosság felé is... ez utóbbi passzolna egyáltalán az amúgy 8as rendszerhez, vagy kell neki az IG-s lánc (esetleg egyebek is)? Miben tud ez többet egy egyáltalán?
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
ludsimon
veterán
válasz lorcsi #42802 üzenetére
Outin a 105-el én is így vagyok.
Össze vissza kapott már mindent, a rengeteg rossz útttól, egészen a bicikli utas balesetemig, mindent túlélt, egyszerűen még után állítani se kell.
Egyszer beállítottam saját magam pengére, azóta semmi baja.A Neuzeren is kellene már valamit kezdeni a váltókarokkal.
A frikciós első váltó jó, de a hátsó váltó egyszerűen baszik pontosan váltani.
Valamelyik állásban mindig recseg, közzé vált.
Aztán állítok rajta, egy ideig jó, aztán valahogy másnap ismét elszaródik.
Elegem van már a TY-ből.Kellene valami Deore szintű 7 sebességes váltókar a hátsó váltóhoz.
Az a kicseszés, hogy triggeresben nincs első váltóhoz frikciós. Elég ocsmányul fog kinézni fél triggerrel.
undefined
-
Ariadne
őstag
No szóval a tegnapi túra leírása "röviden". Dqdb nem nyilatkozott róla, de azért remélem neki is tetszett.
Reggel fél9-kor indultunk, az eredetileg tervezett négy fő helyett ketten. Meglehetősen hűvös volt, de szépen sütött a nap, pont ideális bringás idő kerekedett. Először Virágos-nyereghez felosontunk a Folyondár utcán, majd a félnapos mászás második etapja következett, a Csúcs-hegy megmászása (megkerülése) a Z-P jelzésen majd tovább a S-n két szép kilátóhellyel a hegy két oldala felé. Ez a rész az elején helyenként egészen keskeny csikicsukis, tele kövekkel meg hirtelen egy-kétméteres emelkedőkkel és lejtőkkel. Aztán szélesebb lesz, viszont cserébe még technikásabb, stabil, de igen nagy kövekkel. Pár max pulzusos huhhmegúsztam hátsókerék emelős elsőfékezés után inkább toltam egy darabon.
A Jegenye-völgybe átvezető Őz-völgy bejáratát második próbálkozásra találtuk meg, az embermagasságú gazról ugrott be, hogy az első látásra csak vadonnak tűnő részen valójában egy később kiszélesedő ösvény kezdődik. Az eleje azért dzsungelharc volt rendesen, jó ideje nem nagyon járhattak rajta. Végül azért csak kilyukadtunk a völgybe, ahol a helyes Paprikás-patak csordogál padokkal ellátott kényelmes sétaút mellett, kormányszélesség+2 cm széles hidacskákkal. A solymári benzinkútnál feltöltődtünk, majd továbbindultunk a mászás harmadik szakaszára, fel a S eldugott folytatásán. Néhol köves, néhol gyökeres vízmosta dózerút vezet fel jó darabon Nagykovácsi tetejére. Igaz mókuskerekezve, de ezt tisztességesen megmásztuk. A Muflon itató nevű vendéglátóipari egység mellett felkaptattunk az elképesztően gyönyörű Zsíros-hegyre, amiről helyiek elmondása szerint kiderült, hogy valójában a Sziklás-hegy. Remélem a panorámafotó összejött...
Tökéletes aszfalton gurultunk le a város fő utcájára, némi feltöltés után (figyelem, a Bánya utca aljánál van egy kisbolt, ami minden nap 13-21-ig nyitva van!) nekifogtunk a legnagyobb falatnak, a Nagy-Kopasz megmászásának (P és P3).Meglepően jól mentünk itt is, alig kellett leszállni, viszont úgy tűnt, mintha sose lenne vége, amiben besegített egy kis eltévedés is. Tanulság: a jelzések tökéletesen vannak festve, ergó ha nem látsz jelzést, rossz irányba mész. A csodálatos tarnai pihenő körpanoráma megtekintése után tikkadtan felbaktattunk végre a szép Csergezánhoz. Jó masszív kilátó, jó lenne egyszer beletáborozni éjszakára és hálózsákban ott aludni. Egy rendőrségi helikopteres sétarepülés megtekintése után lezúztunk a zöldön Nagykovácsiba, ami egyszerűen csúcs volt, imádom azt a lejtőt. Remélem nem csak én.
Innen még visszamásztunk aszfalton a Muflon itatóhoz, mert szintből sosem elég , és némi eltévedés után visszaküzdöttük magunkat a benzinkúthoz, majd aszfalton vissza a városba.
Kb. 75 km volt a táv, szintet sajnos nem tudok, de 1000-nél biztosan több. A technikás Csúcs-hegyi részt még szokni kell, de részemről a többi nagyon tetszett, és remélem dqdb kedve sem ment el és máskor is megyünk túrázni. Képek itt
Ja még egy: mégis mennyi a statisztikai esélye annak, hogy a kilátó tetején egy nem is akármilyen triálossal fusson össze az ember? Mert így történt.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Phvhun
őstag
Kell valakinek egy noname racsni ?
Tökéletesen működik, de nagyon legalja kategória.
300Ft-ért adnám.Szerk: képet tudok adni.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #42803 üzenetére
"7 sebességes, deore szintű". Na olyat már nem találsz. A deore belseje régen is műanyag volt, ami meg 7 sebességes, az nagyon régi, tuti, hogy szét van kopva.
Dobj fel egy SRAM SX4-es triggert, vagy egy 98-as Aliviót, ha találsz belőle. A hajtómű helyére meg feldobsz egy ilyet: [link]
Egy tizesből megvagy az átbowdenezéssel együtt, és nem kell visítani sem, hogy nem működik.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rii
nagyúr
hi
üllőin lehet menni keróval?
vagy lehet menni, csak nem szabad?piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
dqdb
nagyúr
válasz tekeyagd #42808 üzenetére
Köszi, azt hittem, hogy városba alacsony fokozaton is sok. Vasárnap este néhányan megszólták Ariadne Hozéját, pedig minimális fényerőn üzemelt
KaraDani: köszi, íme az emlékezetből berajzolt útvonal, közelítőleg pontos, tracking nem volt, az eltévedések hiányoznak.
ludsimon: gondoltam írok noszogató PÜ-t a topikban szereplő invitálásokon felül, de mivel írtad, hogy szombaton dolgoztál, ezért aztán elmaradt.
Laza és köves talajon van valamilyen mászási technika, amivel némileg ellensúlyozni tudom a nem létező erőmet? Kövek nélkül felküzdöttem volna magam több helyen is, de azokon képtelen voltam átverekedni magam. Ugyanez a kérdés vonatkozik a lefelékre is, mert volt olyan emelkedő-lejtő, ahol odafelé is és visszafelé is toltam a bringát
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
ludsimon
veterán
válasz Xantomas #42809 üzenetére
Áhh, tegnap este már fáradt voltam, tudom miért kínlódok még mindig azzal a szar váltókarral.
Ha elkopott a hajtómű, lánc, fogaskoszorú, ilyen szett lesz:
fogaskoszorú
váltókar
vagy váltókar2
vagy váltókar3
hajtómű
+BB-UN26Csak tudod, mikor érzed, hogy szar, akkor jön a késztetés, hogy le kellene már cserélni.
Ez most a sok Scottozás után lehet gyorsabban fog bekövetkezni, de most már remélem a következő tavasz beköszöntéig nem kell költenem most ilyenekre.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Jaj, bocsi, hogy nem válaszoltam!
Igazából aminek fénye is van az sajnos drága, amivel látni is lehet.
Én egy Osram ledes + XR-E ledes S10-es párost használok, az Osram a fejemen.
Ez is elemekkel úgy üti a 10k alját valahol és még ezt se nevezném igazán fényágyúnak, DE lehet vele látni minden körülmény között!
A Normafa zöld jelzésen már ezzel a szettel jöttem (amargo-val) le és teljesen jól láttam, ellenben az LD20-al alig láttam, mert borzasztó lézershow effektusa van (egy pontba világít).
Ez egyrészt elvakít, nem látsz semmit , másrészt meg vagy hirtelen rángásokat csinálsz a kormánnyal, hogy tudd mi van az út mellett, mint egy idióta, vagy mész csukott szemmel.Összeállítsam mit vettem, vagy akkor DX900-asat veszed?
Fényerő tekintetében etalon a DX900 abban az árkategóriában, de megmondom őszintén, hogy nekem az se jön be, mivel (de csak szvsz!) nem eléggé szórja szét a fényt. Itt is a rángásokkal látod be mi van az út mellett és, hogy nagyon őszinte legyek én szeretem tudni mi van mellettem, ha éppen támadni készül, vagy valami kiálló szar.A fenti Osram+S10 páros szórás szempontjából teljesen tökéletes, fényerő pedig elmegy, közepes kategória, bekapcsolom városban és az összes közlekedési tábla felvillan a közelben.
Az is igaz, hogy biztos rengeteget számít az, hogy az Osram ledes a fejemre van szerelve.
Ariadne+Hozé megszólásra pedig kíváncsi vagyok!
Felcsigáztál.szatocs:
A sóra gondolsz?
Marja a vas alkatrészeket.A felnit akkor marja, ha valami irtózatosan gagyi szar anyagból készült, vagy régi.
Amúgy nem.
A láncra kell figyelni télen, mert hajlamos 1 téli sós hónap alatt megnyúlni, ami elég durva, ha azt nézzük egy láncnak karbantartástól függően 400-1000 km-t ki kell bírnia.Most jut eszembe!
A Scotton a HG93-ban már simán van 1000 km.
Néztem láncnyúlás mérővel, de szerencsére még nem nyúlt.
Ja, és lekopogom, nem esett még szét mióta rájöttem, hogy kell rendesen összerakni.[ Szerkesztve ]
undefined
-
szatocs
őstag
válasz ludsimon #42816 üzenetére
A felnire gondoltam leginkább, de akkor nem nagyon eszi meg a mavic 717-et, ugyi?
Láncom valami ultragagyi kmc, 1000Ft kb (bringán volt), és már ebben is van 2000km.
Az a baj, hogy egyre több dolgot találok ki, hogy na még az is jó lenne, na még az is. Aztán 30-nál akartam megállni, már meg 65-nél tartok.
Kerekek (ha már hátra veszek, lehet előre is kéne) 48k, fékek 12-14k, lánc, fogaskoszorú. Nem lesz ez így jó.
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
ludsimon
veterán
válasz szatocs #42817 üzenetére
Valahol mindenképp húzni kell egy vonalat és valóban feltenni a kérdést:
Kell ez nekem, megéri?Én is így vagyok a Neuzerrel, addig ameddig gurul, nincs szarrá kopva a fogaskoszorú, lánc addig hajtom, utána majd gondolkodok rajta mi legyen.
Meg amúgy is, ez egy városi bringa, arra gondolok mindig ha ellopják, kidobott pénz.
Jaj, de nem is akarok ilyenre gondolni, mert azért vettem rendes zárat ami talán már megvédi az alsó kategóriás (De nem TESCO-s!) bringámat.Inkább akkor a Scottra költök és igen, KELL nekem a könnyű alkatrészek.
venember83:
Nekem ilyesmim van, Memétől természetesen.
Ez azért jó, mert a 0,75%-ös nyúlást is lehet ezzel mérni és alu lánctányéroknál ez az adat a mérvadó, 1%-os az acél lánctányéroknál.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Thulcandra
senior tag
Sejj két hónapja vettem a bringám és még nekem is csak most cammog az 1000 km felé... cammogna, ugyanis most van 3 szabadnapom és egyfolytában esik az eső. Talán majd holnap.
Egyébként mit akarsz cserélni, magát a bringát?
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
bnss
veterán
válasz szatocs #42817 üzenetére
"Az a baj, hogy egyre több dolgot találok ki, hogy na még az is jó lenne, na még az is. Aztán 30-nál akartam megállni, már meg 65-nél tartok."
Én is így voltam a bringavásárlás legelején, hogy a 180e a tető, amit költök egy jó XC gépre, aztán ennél kicsit több lett. Viszont cserébe a felszereltség tökéletes számomra, ezért jó sokáig a karbantartáson kívül nem kell alkatrészre költeni. (Na jó, ez nem teljesen igaz, mert a kopóalkatrészeket majd idővel cserélni kell, de az még odébb van.)
[ Szerkesztve ]
"Ép hardverben ép szoftver..."
-
bnss
veterán
válasz szatocs #42823 üzenetére
Én is így voltam a vásárlással, már nagyon rég (egy éve biztos) ezen járt az agyam, nézegettem a hirdetéseket, rakosgattam félre némi pénzmagot, aztán augusztus elején megláttam egy hirdetést, és onnantól nem volt megállj.
A november kellemetlen, hacsak nem mellékelnek mindjárt valami szöges gumikat, gondolva az esetleges kemény télre.
"Ép hardverben ép szoftver..."
-
ludsimon
veterán
"hacsak nem mellékelnek mindjárt valami szöges gumikat, gondolva az esetleges kemény télre."
"Nagy vagy mély hóban a szögek nem teljesítenek jobban, mint egy vastag, nagybütykű gumi. Ha mély hóban akarsz haladni, akkor vagy egy széles gumit eresztesz le olyan alacsony nyomásra, amivel még lehet kerózni, vagy egészen vékony gumival hasítasz keresztül a havon, mint kés a vajban. Egy teljesen másik megoldás az, ha nem foglalkozol az egésszel csak megtanulod élvezni, hogy össze-vissza csúszkálsz a havon!"
[ Szerkesztve ]
undefined
-
amargo
addikt
A sokat emlegetett DX-es lámpa. Vagy valami kisebb is megteszi városba cirkáláshoz, de ha éjjel szeretnél kijárni az erőbe jobb a nagyobb.
Köves emelkedőn tekerés: Én trial szerűen próbálok felmenni - még erősen gyakorlás módban vagyok - azaz emeled az elsőt és lendületből nyomod át a hátsó kereket rajta, olyan mintha belepumpálnál a félcsőbe - így érzésem szerint jobb tapadást ér el a hátsó kerék is, ugyanakkor, ha nem sikerül akkor jobban kikapar.
Másik kérdés, csütörtökön van kedvetek délután egy estébe nyúlót tekerni?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #42828 üzenetére
undefined
-
bnss
veterán
válasz ludsimon #42826 üzenetére
De nem csak nagy és mély hó van, gondolj csak a városban - legalábbis Pécsett állandóan problémát okozó - letaposott hóra, ami kvázi már olyan, mintha jég lenne. Tény, hogy ilyen időben inkább nem bringázok, többet ér a bringa és saját testi épségem.
szerk.: nem örülök ennek a hideg időnek, nem szeretek vastag ruházatban bringázni. Ez van, ehhez kell alkalmazkodni. Reménykedtem benne reggel, hogy megússzuk még egy adag eső nélkül, de úgy néz ki délutánra tényleg ideér.
[ Szerkesztve ]
"Ép hardverben ép szoftver..."
-
KrAt
veterán
válasz Thulcandra #42821 üzenetére
Láncot, te
venember83:
-
ludsimon
veterán
Ha át fűzzük akkor már 9-es sort tennék csak bele.
Na jó, de az nekem mennyibe fájna az átfűzés? Mert én eddig a gondolatától is rettegtem.
Ettől féltem:
Hajtómű (fekete)
Fogaskoszorú
Váltókarok
Monoblokk
Lánc
Agy (ezüst)fpeter07:
Nagyon rossz hozzáállás.
Ha már nagyon meg van nyúlva a lánc elkezdi erőteljesen koptatni a fogaskoszorút meg a hajtóművet a lánc, így nem úszod meg egy 3k-s lánccal, minimum 15k alatt nem igazán lehet kijönni hajtómű+fogaskoszorú+lánc párossal.[ Szerkesztve ]
undefined
-
amargo
addikt
válasz venember83 #42828 üzenetére
Jó volt megtanul jégen közlekedni - én szöges gumi nélkül mentem lejtőn is -, azóta kevésbé ijedek meg, ha a bringa elindul valami váratlan irányba.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ludsimon
veterán
Most gondolkodtam el rajta, hogy lehet jó ötlet lenne, ha SS lenne a Neuzer.
Nem baj, arra gondolok, hogy ez az utolsó beruházás, aztán még 3-4 évig nem kell mást cserélnem csak a fékpofákat meg a láncot.
Ha csak a BKV bérlet árára gondolok akkor:
Szeptember-Május, 9x 3850 = 34650Ftundefined
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #42838 üzenetére
Most gondolkodtam el rajta, hogy lehet jó ötlet lenne, ha SS lenne a Neuzer.
És akkor mivel jössz terepre? Kellene neked egy harmadik bringatekeyagd, amargo: köszi, akkor DX-es lámpa lesz. Egy időben szó volt kisebb teljesítményű darabokról is, gondoltam bejöttek azok nektek. Elképzelhető, hogy az 1400 lumenes változat lesz, mert azon jobb az optika.
amargo: hmm, akkor ehhez a technikához erő kell, én pedig az erő hiányát próbáltam meg technikával ellensúlyozni Csütörtök első lámpa hiányában nekem kimarad, de ahogyan nézem, az időjárás is keresztbe tehet az egésznek.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
ludsimon
veterán
Számból vetted ki a szót.
Ott lett az egész elbaszarintva, hogy anno 8 éve egy alap(abbnál is alapabb) szar Neuzer Matrixot kaptam 50k-ért, egyedül a használható dolog az egész bicikliben talán a Hi-ten acélváz a többi kuka volt akkoriban.
Most megint ~35k-t rákölteni, múltkor is hasonló összeget hagytam ott a gumikra, felnire meg hasonlókra.
Az értéke meg mennyivel nőtt vagy csökkent?
Vásárláskor esett rögtön 50k-ról olyan ~20k-ra, aztán mikor elkezdtem felújítani azóta talán üti a 50-70k-t ilyen állapotban.Most megint ráköltök 35k-t az gyakorlatilag az értékén nem sokat fog növelni, talán az értéke lesz olyan 60-80k ha le lenne szépen színterezve.
Komolyan, sajnálok már rá ennyit költeni.
Lassan 2x annyit költöttem az egész bringára, mint amennyiért eredetileg vettük.
Hol tartok? kb. 150k-nál.
Nem akarom kiszámolni, mert ennél szerintem jóval több.
Már csak az bátorít az utolsó nagyobb költekezésben, hogy 'ez az utolsó Simon, aztán már csak használni kell, évekig nem költeni'.
undefined
-
Ariadne
őstag
A szöges gumival az a baj, hogy aszfalton egyből elkopik, márpedig ha Bpen az ember ki akar jutni terepre, ahhoz aszfalton kell menni. Emiatt szerintem nem opció a szöges gumi, viszont szükségét sem éreztem sosem, pedig szoktam menni télen is. A hó nem gond, az alatta lévő jég tud vicces lenni, de azt meg tényleg meg kell tanulni kontrollálni úgyis...
Vastag ruha pedig szintén nem kell, szép lassan be lehet szerezni a szükséges ruhadarabokat és akkor két max három vékony rétegből megoldható a felöltözés mínuszban is. Feltétlenül kell egy jó aláöltöző (alsó és felső), egy szélálló bringásnaci (na ez drága, de normál bringás nacira felvéve elég sok mínuszban is), szélálló kabát ami lélegző (ez még nekem nincs, majd idén, addig egy sima decás polár + koszolni nem sajnált dzseki a szokásos, egy rövid és egy hosszú mez fölé), plusz bokamelegítő, vastag zokni(k) és jó kamásli (na ez sem olcsó, de nincs más) vagy téli bringás cipő (Northwave Celsius pl., csak szintén kicsit drága). Ennyibe öltözve simán lehet túrázni menni pár fokos mínuszban is, csak hosszabban megállni nem szabad. Gyönyörű tud lenni a csendes havas erdő...
dqdb: Majd legközelebb úgy megyünk, hogy megnézem, de lefeléken nem láttalak kiállni és a nyereg mögé ülni, pedig az rengeteget számít egyensúlyban. Felfelé meg a nyereg "orrára" kell kiülni, kicsit előrelapulni a kormányra, hogy minél előrébb legyen az egyensúly, plusz kicsit tempót venni, én így tanultam. Néha már sikerül alkalmazni is.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #42841 üzenetére
ha veszel helyette egy nem alap(abbnál is alapabb) bicajt, arra is kell költeni, csak legfeljebb nem most, hanem 2-3 év múlva, viszont többe kerülne venni egy újat, mint amit a neuzerre költenél. kopó, cserélendő alkatrész minden bringán van (feltéve, ha használod is a bicajt, nem pedig cserélgeted évente) ezeket nem lehet csere nélkül megúszni.
persze értem én, hogy az embert elkapja a láz, hogy má' megint kéne valamit újítani
Ariadne: az a jó ezekben a téli cuccokban, hogy elég sokáig el lehet lenni egy garnitúrával, mert azért ezeket nem hordja annyit az ember....a gyönyörű havas erdővel maximálisan egyetértek, még ha én csak gyalogosan járok is benne (de megmondom az őszintét, elvagyok havas erdő nélkül is, meg eső nélkül is )
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
tekeyagd
aktív tag
válasz ludsimon #42841 üzenetére
van a kedvenc boltosod, miért nem kérsz árajánlatot vmi jóféle cápára. aztán tudod mennyi az annyi, kimaszekolod, az asztalos,ha ügyes,jól kereshet. jön a tél, csinálnál fasza madáretetőt te is és a madarok is jól járnának, egy cimbinek 2-3 éve nagyon bejött ez, vett is belőle egy robogót.
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #42843 üzenetére
ööö
Nem az.
Hanem tudod, privátban beszéltük, a Scottra gyűjtenék már és mindig előjönnek ezek a Neuzer problémák.tekeyagd:
Ez marhajó ötlet!Tamoo:
Na, azért majd meglátod!
Egy Deore hajtómű úgy 15-21k körül van.
Rétisünnél van a pont.Apropó, rétisün!
Így könnyű, ha 1 bringád van, egyre kell csak költeni.[ Szerkesztve ]
undefined
-
rekid
addikt
Jolvan ugy latom más se birja ki hogy megnyugodjon anyagilag nem csak én. :d ha mar itt jarunk erről vélemény?
Első féket vszinu teloval egyutt cserelnem majd tarcsara.
apropo milyen teleszkop markat erdemes nezni? na meg milyen tipusokat a bringamhoz (80-100mm) mert kb annyi brand név van hogy azt se tudom merre van arccal.Gyáva népnek nincs hazája!
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #42846 üzenetére
De miért éppen Scott? Montiból azért van még rengeteg más márka, érdemes lenne körülnézned, pláne most jönnek az év végi akciók... Ahogy nézem, nincs valami nagy választékuk.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #42846 üzenetére
na igen, ezek fényében tényleg bosszantó tud lenni, mikor mindig van valami előre nem látott kiadás.....viszont ha a neuzeren cserélni kell valamit, hogy menjen, azt úgyse tudod megúszni, mert mész vele.
persze, ha összeszámolod, mennyit költöttél rá eddig, soknak tűnik (esetleg több lesz, mint ha vennél egy jobbat), de ha momentán nem tudsz venni helyette egy jobb bicajt, mégis kénytelen vagy költeni rá, mert ugye használod.erre gondolj: "ez az utolsó Simon, aztán már csak használni kell, évekig nem költeni'."
egy bicaj? egy kellys, meg egy kona, az végülis mindegyikből csak egy
Ariadne: a scott esetében teljes a outisításról van szó, outi kormány, fékváltókar stb...
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Aktív témák
Hirdetés
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest