Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CyberPunk666

    senior tag

    válasz bilimbalam #21771 üzenetére

    Kandó: Műszert végeztem, és szerintem semmi extra. Nem hiszem, hogy innen több jó szakember került volna ki, mint máshonnan. Miután az elmúlt években rengeteg kollégához volt szerencsém mindenfelől, a világ minden tájáról és az összes magyar egyetemről. Nekem elég stabilan az a véleményem, hogy az ember tudása az adott illető hozzáállásán és a munkahelyi szakmai környezetén múlik, az iskola jelentősége, kimerül a konyhai storyzgatásokban, ha nincs más miről beszélni az új pályakezdő kollégával, vagy a még oda járó gyakornokkal.

    A legrosszabb embertípus egyik fő ismertetőjegye, amikor jön az én mérnök vagyok, meg az én bme-t végeztem kezdetű fellengzés. Aki kicsit is jó a szakmában az ezt hamar elfelejti és a szakmai tudása nagyságrenddel nagyobb, mint amit az egyetemen kapott.

    Phd: Nagyon szeretnék kutatni és egyetemen tanítani, egyik nagy vágyam az oktatói lét. Nagyon szívesen csinálnék normális és hasznos egyetemi oktatást a jelenlegi helyett, tényleg imádnám, csak nem vagyok hajlandó 4 évig 180 ezer forint ösztöndíjért, majd ennél is kevesebb nettóért dolgozni. Értem, hogy sok bajom van nekem, hogy semmi se jó.
    Egyetemi kutatóprof (habilitált meg minden) 580k bruttó és vagy 20-30 év meló.
    Amúgy szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki szívesen csinálná jól az egyetemi oktatást és mégsem sikerült összehozni, szóval az elhivatottságon kívül gondolom máson is múlik, emiatt aggódom kicsit.

    CV, ML, gpgpu: Magyarország az egyik fő mesterséges intelligencia és főleg önvezető autó központ a világon. Nyilván nem A FŐ, de elég kiemelkedő. AImotive, conti, bosch... Anno a google is mondta, hogy ide (is) hozná az ilyen jellegű fejlesztéseit. Nem tudom, azóta megtörtént-e.