Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Skynet258

    veterán

    válasz atiska007 #266254 üzenetére

    Az értékesítő lássa, hogy nincs gond a telóval. Mert az ügyfelek között akad olyan aki be akarja hazudni, hogy "hát így volt a dobozban ezzel a nagy karccal, cseréljed kifele". 4 évig Telenoroztam, hidd el nagy az Isten állatkertje és sokszor jobb, ha megelőzöd az esetleges problémákat. :DDD

    De amúgy volt aki mondta, hogy lányának, feleségének mttomán kinek lesz, ne bontsuk ki - gondolhatom nem kergettem meg a sniccerrel. :DDD Szólni kell azt kész, az ügyfél te vagy, normális értékesítő nem fog basztatni ilyen miatt.

    INGJOKE: fólia és egyéb szarságok után jutalékot kapnak, a főnök meg minden reggel basztat, hogy szarul állsz a hónapban, adj el többet... szóval persze, erőltetik.
    Nemrég mikor vettük a Yetteélnél asszonnyal az iPhone-okat, a srác az elején tolta a szokásos dolgokat, nagyobb csomag, ez a teló nincs ebben a színben csak a drágább változat, most a tartozékot meg tudom úgy oldalni, hogy ez ingyen benne legyen de akkor még ezt is meg kéne venni... mondtam neki figyelj, évekig ezt csináltam meg a lány is mellettem, az összes trükköt ismerem, és vágom, hogy neked ezt kell, de most ne. Utána már csak jót dumáltunk és a tartozákot is úgy vettük, hogy mindketten jól jártunk.
    Sajna az értékesítés mocskos egy szakma, sok évig csináltam, nem véletlenül szálltam ki én is. :( Ha úgy akarod csinálni, hogy az ügyfé lelégedett legyen és visszajjöjjön, az nem pálya. Én meg sajnos így csináltam mindig is.

    Offot befejeztem mielőtt rám szól a topikgazda. :B

Új hozzászólás Aktív témák