Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Papa-Het

    aktív tag

    válasz Yoker78 #149751 üzenetére

    Először is beregisztráltam az Apple Supportra, és visszahívást kértem. Miután hívtak, készített egy diagot, illetve gépen mutogatta ilyen távoli eléréssel hogy hova klikkelgessek. Lementettük a gépre valahogy a telefon diagnosztikáját, majd azt kellett elküldenem neki emailben, ahol a mérnökeik kielemzik. De biztos vagyok benne, amíg össze volt kötve a telefon az iTunes-hoz, belenyúltak és valahogy megoldották. Mert a következő diagnosztikánál, egy tök ismeretlen iPhone 5s diagnosztikát mentett le a teló... hogy hogyan, passz. Konkrétan nem árulta el mit csináltak, csak azt, hogy semmi baja nincs a telefonnak. Tudtam hogy belenyúltak, mert ilyen hipp-hopp nem áll le a merülés az iOS10-zen, ha addig folyamatosan azt csinálta, miután kiolvasták a diagnosztikát meg működik jól.

    A lényeg, hogy amikor a 10-zel gond volt, visszatettem a 9-et és jó volt. Ezért is írtam a fórumtársnak hogy hülyeség hogy a telefonnal baj lenne. :U

    Ha a 10.1-es rendszered van fent, én javaslom tedd vissza az utolsót amivel jól ment - nekem a 10.0.2 volt.

Új hozzászólás Aktív témák