- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- Apple asztali gépek
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Avicularia #73336 üzenetére
Ez tipikusan arra jó ha engedett pl hosszabb állás alatt a pótod, vagy peres gumi kapott egy pofont es valamennyit elengedett aztán kell egy pár tizedet pótolj.
Van, nagyon szeretem se nem ezzel fogod körbefújni a gumijaid.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
félisten
Üdv!
2006-os Jazz-hez mennyibe kerülhet pótkulcsot készíttetni? Az eladó is így vette, de azért jól jönne...
Illetve mit jelent az, hogy a kormányt balra tekerve nem "húzza vissza" a mechanika menet közben, kézzel kell visszatekerni? Milyen hiba állhat a háttérben, szervó gond?
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #73354 üzenetére
Valami szíjat láttam rendben futni a generátor alatt, de akkor az vsz a vízpumpáé lehet.
Alá kéne feküdni hogy lássam a kompresszort, gondolom. Azzal még megpróbálkozom.
Aztán jön a könyörgés egy nem túl távoli időpontért.Hangos kattanás nem hallatszik, csak a klímahűtő külön ventije pörög fel.
Google kidobott egy tiktok vidit, amiben V.Miki egy normál GE-n mutatja hogy ha a venti elindul, akkor gyakran egy relé a ludas (lámpatest alatti dobozban), reménykedtem hogy nálam a kvázi-GD-nél is, de úgy tűnik nem.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #73354 üzenetére
1. Fogalmam sincs.
2. Ha elengeded a kormányt, nem talál vissza egyenesbe magától, bár a Jazz esetében eleve nem olyan "erős" ez a hatás, de azért nem is nulla. A szervó csak rásegít a usernek a tekerésre, ehhez semmi köze (szervó nélküli autón is működik a dolog), a futómű geometriája, egészen pontosan az utánfutás és a csapterpesztés adja ezt. A Jazzen ezek nem állíthatók, szóval vagy valami sérült/eldeformálódott a bal oldalon (korábbi baleset pl.), vagy pedig nem párban cseréltek lengéscsillapítót, toronycsapágyat.
-
félisten
City: generátor felújítva, kapott új görgőket meg szíjat, ma elhozom, aztán vihet az új "tulajdonosa"
-
zolynet
veterán
Kapott egy kis törődést a Jazz is, ha már elvitt minket kirándulni.
Radarállomás @Kőris-hegy
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
válasz BigBlackDog #73360 üzenetére
Porva felől mentünk (ott szálltunk meg).
Igen, szállásadónk igényelt egy 3napos behajt engedélyt. Hubertlaki-tóhoz is csak besuhantunk.Life is too short to stay stock!
-
félisten
válasz szabonagyur #73357 üzenetére
Üzemanyagot nem számítva, vásárlási árral együtt a City 2,33 M Ft-ban van nekem, 91e km-re vetítve, 2016 óta.
1,2M-ért vettem anno.
[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz szabonagyur #73362 üzenetére
Évi 160-170 ropiban megállt?
accordra a biztositas-ado-olajcsere volt evente 120-130iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
félisten
-
j.bravo
addikt
válasz j.bravo #73355 üzenetére
Nos, a diagnózis az hogy kompresszor, azon belül mágneskuplung/behúzótekercs (ez némi, részleteket firtató faggatózásra derült ki). Nem volt kedvem 230k körül költeni a kompresszorcserére, így azt választottam hogy vigyék el megtekercseltetni.
Így persze nem lesz új, garis kompresszorom, de az egy év gari cserébe 70-80k-val beljebb vagyok. Maga a kicipirosz Jazz a kevés méter (140k km) ellenére szvsz csekély piaci értékű mert jégvert, egyik sárvédő javításra szorulna de nem éri meg, egyik küszöb javítva de nincs fényezve, a kasztni az egyes elemeken belül is eltérően fakult, matt, stb. Remélem nem szívom meg ezzel a döntéssel.Whatever.
-
sanyi0627
senior tag
Sziasztok
2005 ge3 jazz(face lift, hátul is tárcsa) keresek féktárcsákat és betéteket.
Több fajta méretet találtam. Mely a pontos méret ami rámegy?
Köszihttp://logout.hu/bejegyzes/sanyi0627/uzleti_szabalyzat.html
-
sherlock82
senior tag
Sziasztok,
ufó civic jobb első ajtót belülről a kilinccsel nem mindig lehet nyitni, húzom a kart de kb semmi sem történik. Jártatok esetleg így, mi volt a megoldás ?
Iphone se 2, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
c0dered
csendes tag
Sziasztok!
Ha Gen10 Civicet szeretnék eladni, szerintetek hol érdemes manapság próbálkoznom?
Első tulaj, rendszeresen (márkaszervizben) karbantartott darab, és már túl van a preventív vezérléscserén is.HaHu? FB csoport? FB marketplace? Valami más?
-
DefJamHUN
aktív tag
Sziasztok,
Tud abban valaki segíteni, hogy egy 2024es Civicben, ha az USB csatlakozóba egy 2es elosztót csatlakoztatok akkor tud működni az egyikből a pendriveról való zenelejátszás illetve a vezetéknélküli android auto, hogyha egyszerre mindkettő bele van dugva?[ Szerkesztve ]
" Vegyetek jót ha tudtok "
-
DefJamHUN
aktív tag
válasz Avicularia #73379 üzenetére
Az ismerősömnek akarok segíteni, mert Ő pendriveról hallgat zenét, de jó lenne az AA is neki egyszerre. Okozhat bármi problémát ha rárakok egy elosztót és bedugom mindkettőt?
( Nincs kedvem egy próbálkozás miatt 6 számjegyű összeget fizetni javításra, ha valami baja lenne! 😁 )[ Szerkesztve ]
" Vegyetek jót ha tudtok "
-
Avicularia
veterán
válasz DefJamHUN #73380 üzenetére
Nem akarom megmondani mások mit csináljanak, de számomra ez teljesen értelmetlennek tűnik. Ha használ az ismerősöd AA-t és ezzel együtt nyilván telefont, akkor már a telefonján is lehetne az a zene ami most a pendrive-on van. AA elég érzékeny a kábelra, de nálam simán megy egy USB-A - USB-C átalakítóra dugott rövid 13cm-es 40gbps-es kábellal.
A kérdésre válaszolva szerintem kárt nem csinál, max nem fog működik.[ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
válasz dgyuri0123 #73382 üzenetére
Viszont szerintem elöl és hátul is 2-2 db USB csatlakozó van az autóban.
Így igaz, a bal első tudja az AA-t kábelen keresztül. Sajnos wireless AA nincs benne. Azt külön eszközzel kell megoldani. -
Kicsipampam
tag
válasz Avicularia #73383 üzenetére
Én egy ilyet használok, mert a telefonom típusa is ez. Elégedett vagyok vele.
[link]
Valakinek van tapasztalata Vodafone Car internettel kapcsolatban?[ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
válasz Kicsipampam #73384 üzenetére
Ha már német amazon akkor én meg ilyet, most van is rá 34% rabatt.
[link] 66 €
Tud androidot és apple-t is kezelni.[ Szerkesztve ]
-
Lacuss20
senior tag
Sziasztok!
Egy japán import FIT 2013 GE6-os géppel kapcsolatban lenne kérdésem. Feltűnt, hogy 13 fokban esőben is kapcsolgat folyamatosan a hűtőventilátor és ma amikor hazajöttem végig tapogattam a csöveket kb fél-egy ór amúlva Egy kivételével ami a blokk elején a véleményem szerint termosztát házból előre-lefele jön ki mind elég meleg volt ( már nem forró) viszont ez az egy langyosnak sem volt mondható. Lehetséges, hogy nem nyitna ki a termosztát? Pirossal bekarikáztam a "delikvenst". Illetve olyat kérdznék még, ha van CVT váltó tulajos a csopiban, feltehetnék privátban pár kérdést? Nem akarom szét offolni a csoportot.
Élj úgy ahogy szeretnél, ne úgy ahogy mások elvárják.
-
félisten
-
Lacuss20
senior tag
válasz szabonagyur #73387 üzenetére
Leginkább általános de közvetlen tapasztalaton alapuló infók érdekelnének. Javíttatta e már valaki? Ha igen, hol miféle problémával? Honnan tudom meg, hogy ebbe a Gen II-es CVT van e az láncol,vagy fémszíjas? Ilyen infók után kutakodok. Olajcserén kívül pl a szíjra ami benne van vagy láncra van e csere periódus előírva, vagy amig nem "csúszik" stb nincs gond vele azzal nem kell foglalkozni?
Élj úgy ahogy szeretnél, ne úgy ahogy mások elvárják.
-
Rp526
aktív tag
Gondoltam megosztom veletek a tapasztalatom, amit tegnap szereztem 7gen K20Z2 Accord programozással, hátha másnak is segít. Innen is köszönöm nandow fórumtársnak a segítségét, akit egy régi itteni posztból találtam meg illetve természetesen a programozást végző Linszter Performance-nak (Linszter Péter).
Az alany egy teljesen stock HONDA Accord 2.0 Sport Special Edition (2007.) Az apropó pedig annyi volt, hogy miután hozzám került az autó azonnal feltűnt az előző 1.4 iS Civic-hez (1998) képest, milyen unottan reagál gázadásra alacsony fordulaton és sebességnél. Mintha a gázadás és az autó külön életet éltek volna, laggolt . Fontos megjegyezni, hogy semmi tuning/ erőnövelés nem volt célom, csak karakterisztikát szerettem volna javítani.
Itt a fórumon is többen panaszkodtak már erre korábban. Így gugli eslő találat alapján, gyors olvasgatás után eljutottam Tiszanánára. A programozás "Reflash" mindössze 45p lehetett lekötéssel, gyári állapot méréssel, program feltöltéssel, újraméréssel együtt, mégis jókat beszélgettünk és valamivel 2 óra fölött voltam ott. Akit esetleg érdekel mi történt/mi a jelenség itt egy rövid kis blog bejegyzés róla.
Amit én felfogtam, hogy a Honda ezen motorjához és ECU-jához olyan stock program van rendelve, hogy adott gázpedálálláshoz kisebb százalékú pillangószelepnyitást rendel. Ez alsó regiszterekben nagy eltérést jelent, fentebb kevesebbet. Esetemben egy példa: 30% gázpedál állásnál kis sebességnél 10% valós érték párosul. Ez lett felemelve kb 27%-ra és így tovább. Egy nagy táblázatban láttam is az értékeket. Egy-két kisebb változtatás volt még, mint pl. tiltás fordulatszámának picit fentebb vitele, alapjárat vhol 50-100 rpm-el emelve rezgés miatt, "felkoppanási" (ha jól értettem) paraméter változtatása (mivel csak 100-as üzemanyagot használok).
A próbaúton azonnal feltűnt a változás, még a nagykaput el sem hagytuk. De a városban félelmetes a különbség. Péter jelezte, hogy ha bármi van, amin változtatni szeretnék természetesen megtesszük. Semmi ilyenre nem volt szükség. Az autót, mintha kicserélték volna városi használatban mérve. Lakott területen kívül nem akkora a különbség, mivel magasabb sebességnél már közelítenek az értékek. Végre nem úgy mozog az accord, mint egy hajó és eltűnt az "utánhúzás" érzése is. Sokkal jobban hasonlít a régi analóg bowdenes érára.
A mérést, rövid leírást és videót megtaláljátok az alábbi posztban.Nagyon elégedett voltam, jót beszélgettünk és csak ajánlani tudom bárkinek Pétert akár tuning a cél, akár csak egy ilyen jellegű változtatás.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Grats hozzá! Papíron nem tűnik soknak, de a szürke empíria ezek szerint igazolt Téged.
Ami meglepett, hogy Jazz GE / GK tuningja is megoldható... kíváncsi lennék milyen szívó/kipuf módosítással megy még át vizsgán, ami optimalizáláshoz is ajánlott!
Ritkán, de feltűnik aprón egy 1.5-ös modell, azzal érdekes lehet a módosítás."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
ZavaBalazs
őstag
ugyanezt vettem észre a sajátomon (8. gen facelift kombi, 2 liter, 156 ló, az előző egy 100 lovas kettes focus, sokkal dinamikusabban reagál), ezzel a generációval is foglalkoznak?
----------------
sajnos azt vettem észre, hogy az autó nagyon eszi az olajat, pontos számokat nem tudok mondani, mert eleinte még az olajcseréből maradt mennyiséget töltöttem bele, de február óta nagyjából 6000 km, 2,5 liter lehet. csöpögni nem csöpög, szóval kizárásos alapon gondolom elégeti, most nyaraláson a szerpentineken felfelé sokszor láttam a tükörben kékes füstöt a hajtűkből kigyorsítva.
na most én totál laikus vagyok, felhívtam egy helyi jó hírű szervizt (IV kerület, FRKS garázs) ők küldtek tovább egy kifejezetten ezzel foglalkozó emberhez (Csányi Tibor, váci út 40), aki mondott egy full szétszedést, hengerfejeket xy műhelybe elküldeni, stb, 300k munkadíj plusz meglátjuk mennyi anyagköltség, viszonyításnak egy nemrég csinált vectrát említett, ami 700k körül állt meg.
ez reális, vagy van, aki jobban-olcsóbban megcsinálja? szükség van a javításra, vigyem el, vagy építsem be a havi rutinba, hogy beletöltök egy liter olajat a kocsiba, aztán lesz ami lesz? nem, gondolom ez romlik az idő során, én meg legalább 10 évet ki szeretnék húzni a kocsival...illetve még egy kérdés, a rejtett hiba javításának a leverése az előző tulajon. nagyon gyanús, hogy a kereskedésben (jászberény, Dávid-car-max) tisztában voltak ezzel a problémával, mert bőven a max szint fölött volt benne olaj (a használtautó-átvizsgáló, akivel mentem, nagyon fel is volt háborodva rajta, kiharcolt nekem egy grátisz olaj+szűrőcserét miatta, illetve a jegyzőkönyvébe is beírta a túl magas olajszintet, szóval van nyoma), nekem ez eléggé arra utal, hogy azért volt túltöltve, hogy esetleg ne derüljön ki időben, ne kezdjek pattogni. valamivel több, mint 5 hónapja vettem, szóval még ha fél év is a határidő az ilyen gondoknál, időben akkor is jó vagyok... de az adásvételin egy német eladó szerepel, gondolom bizományiban volt lerakva jászberényben. jól sejtem, hogy ezzel meg vagyok lőve, és semmit nem fogok tudni bevasalni rajtuk?
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
nagyúr
válasz ZavaBalazs #73392 üzenetére
Ez kimeríti a rejtett hiba fogalmát, igen. ASAP visszavinném és megpróbálnék egyezkedni. Meglepődnék ha megállna 700-ban, szerintem rendesen megcsinálva több is lesz az. Illetve sokáig ne húzd, mert a sok elégetett olaj előbb utóbb megöli a katalizátort is, ami szintén 2-300e Ft biztosan van.
-
-
Rp526
aktív tag
válasz ZavaBalazs #73392 üzenetére
"..ezzel a generációval is foglalkoznak?"
Hondából szerintem szinte mindennel, keresd nyugodtan telefonon és megbeszélitek, mit szeretnél. -
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- AliExpress tapasztalatok
- Sorozatok
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Befagy az egész gép
- Call of Duty: Black Ops 6
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest