- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsombe
senior tag
válasz ZavaBalazs #72480 üzenetére
Szia!
Én a Yokohama BluEarth-4S AW21-et is bátram merem ajánlani, nekem 225-ös szélességben bevált.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Qru
MODERÁTOR
-
Biqci
aktív tag
válasz szabonagyur #72502 üzenetére
Nem feltétlenül. Itt a lányom 2006-os 1,4 Jazz-ét másfél év Tüv-fel max 1500€ körül lehetne eladni, de az övé is közelebb van az 1000-hez. Szóval egy kevés műszakis sokat futott, esetleg még valamit elhárítandóval simán lehet annyi...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ZavaBalazs #72507 üzenetére
Quatrac Pro jó, havernak az van a Mazda 3 MPS-en (abban azért van power) és elégedett a gumival.
#nincsbennetarcsi
-
Biqci
aktív tag
válasz szabonagyur #72506 üzenetére
Ja... Esküszöm gondoltam rá, hogy hazavinni és ott eladni, mert hamár otthon van, még német rendszámmal is többet adnak érte, mint itt. De annyi idő nincs, meg a lányom sem akar ezzel sz.rozni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
troll81
addikt
sziasztok [link] errol kernek velemenyt toletek foglalkozos de ti jobban vagjatok a hondakat en semennyire
koszonom a segitseget. -
Qru
MODERÁTOR
válasz troll81 #72513 üzenetére
Kuplung (pedál kinyomásakor) ropoghat. Hajlamos beázni hátul a pórkerék üregét nézzétek meg. Ezenkívül a szokásos helyeken rozsda (azaz kb bárhol). Klímát is próbáljátok ki. Volt pár gyári visszahívás azt majd csekkoljátok, hogy részt vett-e rajtuk (ezt ráér ha már esetleg megvettétek).
Így hirtelen ennyi jutott eszembe.#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
Tető kéder felől ázik be a hegesztés mentén ott érdemes keresgélni, nyelestengely, EGR járat gedvásodás, nekünk a tükörfűtés rendszeresen rosszalkodik ajtó átvezető miatt nem tudom ez gyakori-e.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Mennyit érhet egy 2009/4. havi, magyarországi Honda Accord? 2.2 i-DTEC, 150 lóerős motor, manuális váltó, Elegance felszereltség... 248 ezer km-t futott. Mióta nálam van (tavaly június vége, 20ezer km-t tettem meg vele) 2 olajcserén van túl, illetve kapott első króm csíkot az orrára...mert egy hiányzott amikor megvettem. Felületi rozsda sajnos itt-ott már van rajta: a bal hátsó sárvédőívnél akad, az egyik első lökhárítón, valamint a motorháztetőn. (Képek alább)
A tolatóradar valamiért nagyon halkan csipog csak, viszont a kijelzőn mutatja a távolságot hibátlanul. Az előző tulajoknál kaphatott némi jeget...mert látni pár kisebb horpadást a tetején. (Levideóztam, de azon nem is látni ....még élőben is alaposan meg kell nézni)
És akadt sajnos egy új probléma is: a csomagtérajtó zsanérje eltört. Pár hozzászólással fentebb tettem fel képet róla. Így most a csomagtér úgy csapódik le mint a guillotine. A javítása foglalkozós lesz, mert szét kell kapni a csomagtérajtót is plusz bentről is kell dolgozni a kalaptartó felől....mert oda van felcsavarozva a zsanér.Pár hete vettem rá új ablaktörlő lapátokat (Hella)...ha ez bármit hozzátesz az értékéhez.
Nyári gumival rendelkezik csak, Barum márkájú. Az első tompított izzókat egy hónapon belül cseréltettem mindkettőt. Remélhetőleg így nem lesz vele gond egy ideig.
-
Qru
MODERÁTOR
-
troll81
addikt
Jó reggelt.
Kb egy perc alatt lezavartam az atnezest.
Rozsda belül mindenhol ajtok alján, csomagtér szintén vízben rozsdaban alt a beltér nem volt elpusztulva.
3 lemez és egy alufelni volt alatt.
Semislicck gumik egy oldalon a másik telinek is elment volna a hűtő elporladva
Röviden el lett használva teljesen
Az semmit nem ért jelenleg
Hogy tudnak le élni ennyire valamit -
troll81
addikt
válasz szabonagyur #72522 üzenetére
kepen semmit nem mondtal meg igy errol. de egy kalap xar volt szo szerint
-
Manitou
addikt
Sziasztok!
Adott egy 1.6 Civic 7gen sedan, amin lassan vezérléscserét kell megejteni, illetve váltóolaj csere is esedékes már.
2016-ban volt az autón vezérműszíj és váltóolaj cserélve Honda márkaszervízben, de azóta csak keveset futott az autó összesen kb 37000 km-t.
Mivel hiába nem érte még el a 100-120e km-t a futás, de 8 éves már a szíj, így szükséges a csere.Manapság milyen árakon megy ( mi a reális ár érte ) egy komplett vezérlés cseréje ? ( gondolom vezírműszíj készlet + vízpumpa csere kellene kompletten. )
40-50 körül már találtam komplett vezérlést vízpumpával. De valószínüleg az alkatrészbeszerzést meghagynám a szerelőnek. ( Ha márkaszervízbe vinném, akkor úgyis kizárva )
Illetve a váltóolaj cserére tudnátok árat mondani ?
(MTF-3 ból 1,6 liter kell bele ) kb 9e literje
-
félisten
válasz troll81 #72520 üzenetére
Legalább az ára tükrözte az állapotát.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Manitou #72524 üzenetére
2020.06 —- 46.200 ft + munkadíj
SNR KD474.13 vezérlés, GRAF PA876 vizpumpa, pro HONDA készrekevert hutofolyadek 08CLA-G02-6L1 / 5LSzerintem realisan ez mar 70-80 ropi + munkadij (40-50minimum sztem)
MTF-3-ra nincsenek meg a korabbi araim, de realisan hangzik a 9k.
Ja ez 1.4 volt
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Micsurin
nagyúr
válasz Pfiucska #72526 üzenetére
Imi ~200at mondott:
-Olaj, váltóolaj csere
-Vezérlés csere (70k a gyári feszítő de mással nem vállalja az átugrások miatt amik aftermarket esetén már jelentkeztek párszor)
-Szelephézag
-Egr pucoválásHa ez segít valakinek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Manitou
addikt
válasz Pfiucska #72526 üzenetére
Ja, akkor az már simán duplája azóta.
Amit írtál az márkaszervíz volt ?
Most hogy néztem INA komplett vezérműszíj készlet vízpumpával találtam 41e-ért, az elég jó ár. Vagy Dayco is van 50-ért. Csak szerelőt nem könnyű találni manapság, aki dolgozik hozott alkatrésszel.
-
Manitou
addikt
válasz Micsurin #72527 üzenetére
Gondolom akkor valahogy ez lehet a leosztás :
Olaj+Olajcsere szűrőkkel : 25-30e
Váltóolajcsere MTF-3-al : 30e
Szelephézag : passz
Egr pucolás ( az nem nagy kaland , csináltam már ) de úgy látom ezért 25e-t is elkérnek.
Ha vízpumpa csere is van benne, akkor hűtővíz csere is van vagy anyag+díj 15e-20e körül
Így vezérléscserére az anyga+díj 95e marad, ami nem tűnik soknak, lehet a vízpumpacsere mégsincs benne.tboy93:
Az jó lenne , ha külön is lehetne, mert én pl most cseréltem nem régen le a hűtővizet. Az nagyon nem cserés még. Ha nem muszáj, azt nem piszkálnám.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Pfiucska #72528 üzenetére
Pumpa külön csak ha kell.
Manitou nem az EGR a nagy kaland hanem a jàratai mivel a szívósor alatt vannak a blokk mögött.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bardi
aktív tag
Sziasztok!
Egy törött 2005-ös TypeR-nek mi lehet a valós értéke, gyári kerekek nélkül? A motor, váltó, fékek, futómű egy lengőkar kivételével, belső tér mind jó, fűtéskapcsolón se tört el a bowden, légzsákok nyíltak persze.
A karosszéria eléggé sérült, nekem nem éri meg megjavítani. Egyben adnám el, mindenféle bontogatás nélkül, de nem tudom mennyit érhet így, motort, váltót külön 1-1,5 misi között láttam már mindenhogy.'92 Honda VFR 750
-
Micsurin
nagyúr
Rögtön besz@rok.
Balív letüsszentve, olajevés letagadva.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Az biztos
Guszti szerint a bölcső minimum cserés mert erősen korrodált (csak a dinitrol ápolt és eltakart az elején) valamint az első nyúlványok kezdetlegesek a hátsók viszont a kereszt bekötésivel együtt szintén azért nézhetnek ki valahogy mert dinitrol.
Szerintem ezek rátaknyoltak aztán had szóljon mivel a kis rigók faterja lakatos és fényező volt. A blokkhoz viszont szinte fix nem nyúltak... már pedig az a maga 8-9dl-jét / 1000 behúzza városban és valamivel többet pályán.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz szabonagyur #72543 üzenetére
Volt egy óra csere csak gondolom egyszerűbb volt vele nem foglalkozniuk.
259k van a gyáriban, szereztem egy feketét amiben 272k van és működik mindene meg egy fehér Sport-ból valót amiben 296k van. Utóbbi volt benne mert jobban tetszett, már volt időpontom a Lehel térhez az öreghez, hogy a fehéret JSZP szerintire állítsa nekem de hamarabb feladtam a projektet miután az alvázvédő alá bekukantottunk.
Kevesebb nem lett benne csak több, innentől az, hogy ők mint oldják nem oldják meg nem érdekel.
Szerencsére a gen7 csoportban jól ismerik az autót mert több kört futottunk több posztban vele. Volt aki már rám írt szép a kocsi fiatalodott-e.
---
Majdnem 5k belement amúgy most visszanézve a tankolásokat és felírt kilométereket. Lehet ide tényleg dízel kellene. Én azt hittem talán 2000 ha bele ment de ezek szerint jóval több volt az... bakker ha összeadom akkor szoboszló pancsolás, győr buresz, nyíregy állatkert és még lehetne sorolni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
BlacKSouL
addikt
Tegnap reggel megragadt a bal hátsó fék... béke poraira
A rezgéscsillapító gumis lemezből elpárolgott a gumi. A betétek habkő állagúra melegedtek (pedig EBC yellowstuff!, és még van húsa bőven) drótkefe úgy vitte mint krétát a gyémántreszelő. EBC Blade tárcsák szürkéskékek, és kész csoda hogy a fékcső nem olvadt le.
Kárfelmérés alapján hátsó betétszett csere, én szerintem alighanem a tárcsát sem hagyom fent, (bár hullámos az egyáltalán nem lett) akkor meg már a másik oldal is csere, és így most már egyáltalán nem bízom a féknyeregben sem... amúgyis rozsdás mint a sz.r, nem csoda hogy megszorult valami. Kimondom, ennek a modellnek ez konstrukciós hibája. Rozsdásodásra hajlamos, szorul, keresztbe kopik benne a betét. Pedig, pár éve dugattyú tömítés is lett cserélve a 20ezres gyári készlettel. Azért konstrukciós, mert az első fékek patyolat. Nincs rozsda, nem szorul, egyenletes tükör a tárcsa, még trapézos a betét. A hátsó meg mint egy 30 éves albán Zaporozsecé ami 2 évet állt a tengerben tengelyig.Ilyen elmelegedésnél károsodhat a csapágy? Sanszos hogy kapott hősokkot? Cseréljem, vacakoljak azzal is? Tegnap hazafelé fék nélkül hazamentem, garázs előtt a felni, a féknyereg nem volt langyos se, de a kerékközép a csapágyburkolat langyos volt (acélfelni, tapintható a csapágy külső oldala) A csapágynál ez üzemszerű, vagy ha fék nem melegszik, a csapágynak se illene?
Ja, azért a fékcsőre is kértem ajánlatot, akkormár.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #72545 üzenetére
Szerintem semmi baja annak a csapágynak. A 7gen civicemben volt hogy hátul úgy megszorult a fék, hogy elforrt a fékfolyadék, utána se lett baja a csapágynak. Elöl tőcsavar cseréhez szét kellett ütni a csapágyat és újra összepréselni, azután se lett semmi baja. Sok mindent kibír az
-
BlacKSouL
addikt
OK, Akkor csapágy marad.
Kolléga szerint a tárcsát is hagyhatom, az új Yellowstuff majd úgyis megvasalja magának. Sőt szerinte nyerget se kéne cserélni, csak nyeregtartó kengyelt, mert ott a felső úszócsap oldalirányba lógott egy kicsit. Az a baj, hogy már a legutóbbi fékolajcserénél is nagyon neccesen tudták lazítani a légtelenítő csavart, ha azt eltépik akkor...
Viszont a gyári komplett nyereg 165 per db...az húzós. Vagy engedjem el a gyárit? Ha nem akarok nagyon sokat engedni a biztonságos fékből, minél lehet elfogadni az utángyártottat?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Kicsipampam
tag
válasz BlacKSouL #72548 üzenetére
Seinsa-nál sanszos, hogy kapsz felújító készletet dugattyúval együtt. Belül a nyerget felpolírozod, felcsiszolod. Ha van ilyen kis géped, mint pl. a Dremel, ahhoz van millió vlies korong, mindenféle szemcsenagyságban. Aztán egy kis polír és jobb lesz, mint az új. Viszont ha nagyon nagy hőt kapott, akkor egyszer már jártam-jártunk úgy, hogy ennek ellenére sem lett jó. Szerelés után kerülj vele jó nagyot, majd fékezés nélkül próbálj leállni és kézzel nézd meg mindkét oldalnak a hőmérsékletét. De, ha biztosra akarsz menni, akkor a fékpad megmutatja, hogy szorul-e? Ezt pár ezer forintért elvégzik neked.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen