- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Microsoft Surface
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
c0dered
csendes tag
Sziasztok,
7. generációs Civicet szeretnék venni, most úgy tűnik a kiszemelt példány egy 2005-ös, 1.6-os motorral.
Arra lennék kíváncsi, milyen hasfájásai bírnak lenni egy ilyen motornak (meg nyilván az autónak ), úgymint:
- olajfogyasztás
- EGR
- elektromos gondok?
- váltóproblémák (nyelestengely problémákról hallottam)
- bármi más, típusspecifikusTehát bármi, ami egy egyszerű átvizsgálással nem feltétlenül jön ki (beleértve a hibakódkiolvasást), de mondjuk hosszabb időn belül várható kiadás.
Elnézést a túl "általános" kérdésért , de ahogy látom, a magyar fórumok között még ez a legaktívabb, a vásárlás meg most tűnik aktuálisnak.
Előre is köszönöm a válaszokat! -
c0dered
csendes tag
Köszönöm mindenkinek a választ.
Gyári előírás szerint mikor esedékes az 1.6-osban (D16V1) a vezérműszíjcsere? -
c0dered
csendes tag
Sziasztok!
2017 végi Civicbe szeretnék lopásgátlót (nem rablásgátlót) szereltetni.
Van valakinek tippje, a mostani felhozatalból melyik az amelyik felhasználóbarát módon működik?
Értem ezalatt, hogy ne legyenek fals riasztások, ne legyen "szem előtt", legyen szerviz mód meg ilyenek.Előre is köszönöm a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
c0dered
csendes tag
Egyébként az autóról:
Újonnan vettem, lassan pont egy éve. Az összes "újságíró" által gyalázott 1.0 Turboval, manuális váltóval, a praktikusan kapható alapkivitelben (Elegance Navi néven futott akkor) - ennél lejjebb akkor nem voltEddigi tapasztalatok
- Ez a motor igazából teljesen OK. A teljes terhelés nálunk 2 felnőtt + 2 kisebb gyerek, és igazából csak nyaraláskor (=fullra pakolva) éreztem néha, hogy kéne még egy kis kraft. Lassan 30e km-nél járok, napi szinten kb 80-100km-t ingázok, aminek kb fele előváros (M0, meg az odavezető utak), a fele pedig városi dugózás. Így a nagy átlagfogyasztásom 6,7 l/100km. Szerintem jó
Ja igen, a három henger Szerintem a hangja inkább vicces, mint irritáló, de hát ízlések és pofonok.
- A váltó fasza. Összehasonlítási alapom csak régebbi japánokkal, illetve újkori VW konszernes autókkal van. Ezeket mind veri váltásérzetben. Rövid úton jár, precíz, kézre esik.
- A futómű egy álom Feszes, de nem rázza ki a lelket az emberből. A futóműzaj (hátul) némileg több, mint kéne.
- A kormány közvetlen (2 fordulat végállástól végállásig) és hát nyilván agyonszervózott. Viszont így is szerethető, nekem tetszik.
- A műszerfal (ebben már teljesen LCD) nekem tetszik. Reszponzív (nincs érezhető "lag"), a felbontása megfelelő, a kontraszt is jó.
- Az infotainment Android alapú, és hát elég tákolmány szegény. Teszi a dolgát (nem fagy ), viszont alapból tud Carplayt és Android Autot. Én Carplayt használok (már megy rajta a Waze ), és így teljesen OK. A kijelző egyébként korrekt. A hangrendszer olyan, amilyen most egy alsó-középkategóriástól elvárható. Én nem vagyok audiofil, de vannak jó füleseim, és nekem teljesen megfelel. Ez az a szint, ami igazából akkor lenne már csak hallhatóan jobb, ha az autó rendesen hangszigetelve lenne...
- Méretek: hosszabb és laposabb, mint a Gen9. Belül elöl pont elég tágas, hátul én elférek magam mögött (180cm), viszont a fejtér az szegényes - ha lecsúszok a hátsó ülésen, akkor OK, de ha kihúzom magam és rendesen beleülök az üléshajlatba, akkor bizony a fejem beleér a plafonba
Viszont mivel hátul gyerekek utaznak, igazából ez nem gond. Amire felnőnek, ezt valószínűleg úgyis eladjuk. A csomagtartó 470l, beleértve a padló alatti rekeszt is (pótkereket nem kértem). Utaztunk már vele egyhetes nyaralásra (minden lóf.sszal), és befértünk.
Illetve még valami: ha valakinek megvan az Octavia II, na ez kb ugyanakkora belül (a fejtér abban is kretén), illetve a Skoda csomagtartója egy hangyányit nagyobb. Nyilván az ötajtós az összehasonlítási alap
- Összeszerelés: vannak benne romános megoldások, de ami lényeges, az rendben van. Aki Audit akar, az vegyen azt Komolyra fordítva a szót: az Octavia szintjét bőven hozza, egy aktuális i30 szerintem bénább, az Auris meg nem ér, mert abból most lesz megint Corolla.
- Design: még mindig megbámulják, pedig egyre többet látok belőle az utakonMielőtt megvettem, végigpróbáltam néhány kategóriatársat (konkrétan Golf 7, Octavia III, Hyundai i30). Ez annyira más, mint a többiek, hogy engem azonnal megvett Nagyon tetszik, hogy a Honda megcsinálta ugyanazt, mint a többi, csak mégis teljesen máshogy.
Nekem az is teszik, hogy szinte alapáron (a praktikusan kapható alapverzióban) már megkapod az összes olyan extrát, amiért a többieknél bőven kell még fizetni. Én napi szinten használom az ACC-t (M0-n elég jól jön), és ebben ráadásul jól is működik.És mégvalami: az autó lyukas hűtővel jött Viszont a szerviz legalább nem húzta az időt, ahogy szóltam, befektették a kocsit az intenzívre, aztán már csak alkatrészre kellett várni. Az egész megvolt egy hét alatt, azóta meg teszi a dolgát.
Ha kérdésetek lenne az autóval kapcsolatban, igyekszem válaszolni
-
c0dered
csendes tag
válasz c0dered #56648 üzenetére
Sziasztok,
Update 2018 októbere óta (MY17 Civic 1.0):Igen, továbbra is szeretjük az autót. Most 40e km fölött jár, és minden OK.
Családi autónak használjuk (3 és 7 évesek a gyerekek), és simán elférünk benne. Mondjuk síelni, illetve az összes biciklivel nem voltunk mégA Duna autóba hordom szervizbe, eddig 3 kötelező kör volt: egy "bejáratós" olajcsere, meg utána még kettő, amikor a szerviz esedékes lett. Ja, és volt már szélvédőcserém is, kavicsfelverődés miatt.
Eddig jók a tapasztalataim velük.Fun fact: a Duna autósok azt mondták, hogy a radarra vigyázzon mindenki, mert ha újra kell kalibrálni, az egy logisztikai rémálom, és hetekig el tud húzódni (nem az ultrahangos "parkradarra" gondolok, hanem ami az egyik első lámpa alatt van, egy trapéz alakú sima műanyag fedél alatt).
Agglomerációból ingázok, Budapest túlsó végébe, napi kb 80-100 km oda-vissza. Az átlag fogyasztás így 6,7-6,8 l/100km, ami szerintem teljesen vállalható.
Továbbra is teszi a dolgát az autó, és még mindig megnézik, haha.
A többi Gen10 Civic meg mindig rámvillant ha találkozunkNéhány negatívum:
- a "kardánbox" (tehát ami a váltókulisszát oldalról körbeveszi és hátrafut) nyöszörög
- az oldalról elhúzható kalaptartó igazából értelmetlen. A funkciója ugye az lenne, hogy takarjon (tartani ez nem tart semmit), de ahhoz meg jobb lett volna, ha a csomagtérajtón levő "kalaptartót" csinálták volna meg hosszabbra. Vagy tettek volna bele egy tisztességes kalaptartót, mondjuk mint egy Octaviaba.
- a csomagtérajtó fogantyúján a borítás lejár
- aki nem ismerné az alapáras asszisztenciarendszereket (elsősorban az automatikos vészféket), azt érheti pár kellemetlen meglepetés. Egyébként tök jól működik, csak aki nem számít erre, azt megijesztheti néha. -
c0dered
csendes tag
Van valakinek infója arról, mit jelenthet, ha a márkaszerviz azt mondta, a kocsim garanciális szerviztörténete online megtekinthető?
Most hozta el a feleségem az autót (garanciális javítás volt, klímahűtő csere) és amikor szóvá tette, hogy nincs munkalap, ezzel hajtották el... -
c0dered
csendes tag
Sziasztok,
2017es Civicem Androidos fejegységén szeretnék firmware-t frissíteni. Nem tudjátok, földi halandóként ez lehetséges? Egyáltalán elérhető újabb? Valamiért az a kényszerképzetem, hogy a (legalább) három éves szoftvernél kéne, hogy legyen újabb... A szerviz szerint nincs, de ezt nehezen hiszem elUgyanennél a fejegységnél felütötte a fejét egy érdekes jelenség: Carplay interfészen használva, amikor fut a Waze (akár csak a háttérben is), hangerőállításkor rendre a "Guidance volume"-ot noszogatja, nem az éppen hallgatott zene/podcast/stb hangerejét. Azaz a Waze hangerejét tudom csak állítani ilyenkor.
Ha kilövöm a Waze-t, akkor visszaáll a normális állapot (=tudok rendesen hangerőt állítani pl kormányról), de ez csak addig tart általában, amíg elindítom újra az appot.
Tipp? -
c0dered
csendes tag
válasz tboy93 #65204 üzenetére
Szerencsére beigazolódott a gyanúm, a márkaszerviz egyszerűen csak lusta volt
Böngésztem egy kicsit, és egy másik fórumon találtam meg a megoldást.
Egy USB Pendrive kell hozzá meg kb fél óra szabadidő, elég egyszerű a dolog.
Szóval ha valakit érdekel a 2017 utáni Civicec fejegységének hivatalos update-je, nézelődjön errefelé! -
c0dered
csendes tag
válasz Ghost84 #65210 üzenetére
Én úgy tudom, az összes modern, közvetlen befecskendezéses motor "szenved" ilyen típusú gondoktól. Úgymint:
- rövid utakon használt autóknál benzin kerül a motorolajba, így az fehígul (ahogy írtad, csak nem vízzel)
- túlnyomó többségben városi üzemben használt autóknál kokszosodás a szívosoron, hengerfejenAz én kocsim most lesz három éves, kb 80.000 km-rel. Első tulaja vagyok, mindezidáig semmilyen gondja nem volt a fentiek közül. Nem eszi az olajat, a fogyasztása is stabilan 6,7 kb a 2.-3. hónap óta.
Ugyanakkor az is igaz, hogy a tipikus útjai ~40 km körüliek és mindig van autópálya(szerű)üzem is, ahol kihúzatom -
c0dered
csendes tag
válasz tamas.varga5 #65366 üzenetére
Én úgy tudom, semmilyen appot nem fogsz tudni "csak úgy" telepíteni. Rootolnod kell a fejegységet előbb.
-
c0dered
csendes tag
2017 végi Civicbe keresek a halogénizzók helyére LED fényforrást. Igen, tudom, ezzel csak magánútok mehetek (és természetesen CSAK ott fogom használni).
Úgy tudom, vannak már egész használhatók, amelyek jól szimulálják a halogén izzószálának "fényképét" és így nem kenődik szanaszéjjel a vetített fény sem. Viszont csak úgy vakon meg nem rendelnék ilyet...Szóval ha van pozitív tapasztalat, kíváncsian várom! Meg ha negatív, azt is
-
c0dered
csendes tag
Független (nem szalonhoz kapcsolt) Honda szervizt keresek, olyat, aki képben van az FK (10.) generációval is.
Elsősorban Észak-Buda és annak vonzáskörzete érdekel, esetleg Kőbánya körül.Tudtok ajánlani ilyet?
-
c0dered
csendes tag
Sziasztok!
1.0 turbómotor (Civicben): ki-mit hallott ezekről, mennyire lesznek problémásak?
Egy ismerősnek minap egy Honda szervizben minden szarnak elmondták a motort, többek közt azt is mondták, hogy ez egy Ford (!) motor... (gyors guglizással semmi ilyesmit nem találtam)
Nekem lassacskán közeledik a 100.000 km-hez, és bevallom, eddig minden szemponbtól bevált és problémamentes volt. Kezdjek aggódni?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest