- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #26349 üzenetére
Érdekes, a váltóról egy népitéletben is azt olvastam, hogy néha akad, vagy esetleg ott is te írtad?
Azért érdekes ez számomra, mert eddig váltó terén nálam a Honda mindent vitt Nem lehet, hogy a kettes szinkronos?Köszi a leírást, én egyértelműen ezt ajánlanám a 3-as mazda sedannal szemben
A 140 lovas moci azért meggondolandó főleg a 6-os váltó fényében.
neduddki - ja, a haveromnak ufója van, azzal minden a legnagyobb rendben, nem győzi dicsérni, bár az 1.5 iLS-t azóta is visszasírja, hogy 2007-be erre cserélte.
NoLF - Az a kézifék lehet nem is lesz olyan kényelmetlen helyen, mert hölgyemény venné az autót, s a mérete miatt talán jobban kézre esne
Mondjuk a 7gen 3d váltóját is amikor/ahányszor megláttam a víz kivert, aztán kb. 2 perc alatt megszoktam és annyira kézre esik, hogy semmire nem cserélném
Ha más autót hajtok mindig rossz helyre nyúlok és valahogy olyan szögbe kell mozdítani a kezemet (ahol a váltó van), hogy elsőre direkt kényelmetlen, pont ahogy BlacKSouL mondja, a hónom alá kell nyúlni
Ez volt akkor is amikor visszaültem a VTi-be, ellenben a 7gen-ben már elsőre sem éreztem kényelmetlennek a váltó helyét.. -
NoLF
addikt
válasz DeathAdder #26354 üzenetére
akkor sima ugy. a 7gen 3/5d valtoja nekem is fura volt ranezesre de azota is imadom, nagyon gyorsan hozzaszokik az ember
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26354 üzenetére
A váltó így is jobb, mint a kézi váltós autók 90%-a. Annyi a váltó titka, hogy ki kell húzatni 1-ben, és úgy simán megy. Ha kicsi a fordulat, akkor szokott akadni. De mivel hidegen nem szoktam pörgetni 1-ben, ezért olyankor előfordul hogy akad. Valamint 2-ből 1-be csak 10km/h-ra lelassítva engedi át finoman. A többi fokozat tökéletes. Még néha az is megesik, hogy lámpánál ha állok, hirtelen nem veszi az 1-est, olyankor ki kell engedni a kuplungot, vagy 2-be húzni, és onnan át 1-be. Ezzel ha valaki elsőre szembesül, akkor bosszantó, de idővel meg lehet szokni, és kb 100-ból 1x fordul elő.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
fpatrik17
senior tag
Csúnya csúúnya video: Turbó otthon
És egy drag az eredménnyel: Drag
Ekkkora fost, szegény autó ez így igen hamar elpusztul nemde?
• Honor Magic5 Pro •
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #26356 üzenetére
Nálam az összes autó amit valaha hajtottam és próbáltam gurulva 2-esből egyesbe tolni ellenállásba ütközött, még a zsír új autók is. Ez valami gyári dolog lehet, s mivel nekem 6 sebesség miatt rövidebbek az áttételek, azért, ha kereszteződésnél nem állok le nullára, akkor sokszor meg sem próbálom 1-esbe nyomni, csak kettesből kigyorsítok
Apám kombija olyan, hogy nem mindig tudom rükvercbe rakni (ahogy Te mondod lámpánál nem tudtad 1-esbe), én akkor kiengedem, majd ismét benyomom a kuplungot és már megy is hátrafelé
Mindenesetre köszi az infókat, erre mindenképp odafigyelünk. Kérdés, hogy ez típushiba lehet, vagy mindegyiknél benne van a pakliban?
8gen CTR-t hajtottam már, annak a váltója tényleg szar volt (azóta viszont ezt inkább a rossz kuplung számlájára írom, amit a gazdája azóta sem cserélt ki), ill. 9gen váltóhoz is volt már alkalmam, az viszont tökéletes volt -
DeathAdder
veterán
válasz fpatrik17 #26357 üzenetére
Én ezen szartam 1/4 - 8,65sec, 0-200kmh - 5,4s.
100-200kmh- 3,1s le a kalappal a német csávó előtt!
Kíváncsi vagyok mennyibe fájhatott neki... -
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26360 üzenetére
Ez típus'hiba', mindben benne van.
Ahogy a nehezebben záródó jobb első ajtó is. Ha minden ablak fel van húzva, a vezető ajtót simán lehet csukni normál erővel, ugyanazzal a jobboldali már nem fog rendesen becsukódni. Ha le van engedve az ablak, akkor semmi gond. Ez a cégesben és az enyémben hajszálra egyezik.
Nálam a toronycsapács is kattog Y-ozásnál ha állva tekerem a kormányt, ezt cserélték, zsírozták, de ilyen. Kb minden 1000 km-re jut egy olyan szituáció ahol észrevenni.Ezek a kiemelt extrém dolgok, tehát az átlagautós ezeket pl. észre sem venné
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
anjani182
őstag
8G 3D-ről tudok nyilatkozni, bár betegségei mint az 5D-nek.
Motor dinamikus 1-2 személlyel! Klímával nyáron, pályán, megpakolva halál kategória az üres állapotához képest. (szívó ugyebár) 180-185cm felett az első ülés legalacsonyabb állása is magas lehet egyeseknek. Csomagtartóm valami 405L körüli + 80L a mankó kerék kiszerelésével. Eddig amik voltak babakocsik, meg táskák mindig befértek! Fényezése az mintha nem is lenne, vékony a festékréteg. A Type-S az utat nagyon jól fekszi, konkurenciához képest biztosan! Direkt a kormányzása, 2,2 fordulat kopptól-koppig. Visszajelzése kiváló, nincs agyonszervózva, mint a Corollák stb. Rugózás, mint olyan nem létezik gyári állapotban sem. Fogyija nekem 7-7.5L, kevés várossal. Olajat nem eszi. Vidékre hosszú úton 70-80-90-el eljársz 5,5-6-al is! (az utak állapota miatt nem lehet veretni, ilyenkor meghálálja a fogyi).
Típus hibái, amik nekem is előjöttek:
- váltó hidegen néha akad 1-ből 2-be. Kemény váltásnál 2-ből 3-ba úgy a kettő közé rakod, hogy kb. bármikor megeshet, nem akarja venni mindig.
- jobb hátsó fék beragadt, betétet szétette (gyári betét csere 13.000 Ft volt munkadíjjal)
- tükör behúzó elektronika behalt (DIY módon javítva, filléres kondi megy ki benne, szétreped)
- kuplungot kenni kell rendszeresen valamiféle zsírral (gariban cserélve m.henger+pedál kompletten, de az egész széria sz*r, idő után előjön ha elhanyagolod, jellemezően a 100-150e km-es kocsikban a műa. kuplungpersely, mint olyan megszűnt létezni, vas a vason van csak.)
- a plexi és a középkonzol télen néha zörög
- néha nem nyit a kp. zár, valami oknál fogva ilyenkor a csomagtartó nyitóját meg kell nyomni (jellemzően akkor fordul elő, pl. amikor interferencia? lehet a közelben, pl. nagyon sok autó a parkolóban, benzinkúton, ezt vettem észre, arra gondolni sem merek, hogy éppen a léptetőkódot húzzák le a kulcsról )
- ha sokáig nincs mosva a kocsi, akkor az első lengéscsillapító porvédői alá bemegy a kosz, és parkolásnál nyikorgó hangokat ad
+1
- kilincs hajlamos kiszakadni "tokostól" (nekem ilyen még nem volt, de jobb erre is készülni!!!)Mindezek ellenére jó kocsi, én újonnan vettem! Lassan 5 éves, de a fékes malőrt kivéve, csak az olajat öntöm bele, 1-2 szűrő csere és futóműállítás. Semmi nagy költség! De többé nem vennék ilyet, sőt Hondát sem. Következőleg használt autóban gondolkoznék, vagy egy 2009 utáni Priust vennék, vagy egy kombi de prémiumabb autót, pl. 2009 utáni A4 Avant dízel. Remélem segítettem!
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
DeathAdder
veterán
válasz anjani182 #26363 üzenetére
Uff hát ezt rossz volt végigolvasni
Ennyire elkutyult volna a Honda? És a váltó?Alig tudom mindezt elhinni! Mondjuk ufo CTR-be mielőtt beszálltam egyből feltűnt az a minőségtelen kilincs (bocs), hát nem tudom hova lesz így tovább, hálisten még messze vagyok tőle, de most bajban lennék, ha ha autót akarnék venni
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26347 üzenetére
az ufo utastér variálhatósága verhetetlen a hátsó ülés - csomagtartó kombóval, amúgy szerintem a 4d mindenben jobb, és abban hátul még van futómű is.
26354:
a buszváltó a világ legjobb helyén van de asszem ezt anno már én is írtam dc2-ep3 hasonlításkornehéz a honda manuális váltókba belekötni, szerintem a mai napig a létező legjobbakat ők építik, nincsen márka, amelyik itt labdába tudna rúgni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26364 üzenetére
a 9gen ufo viszont nagyon kellemes
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26365 üzenetére
Na ja, majdnem el is felejtettem a hátsó futóművet
Ezt a váltó dolgot 8gennél viszont tényleg nem értem, a 9gen váltója olyan szépen járt, hogy szinte tökéletes, ezekre meg több ízben olyanokat mondanak, hogy akad, és én is ezt éreztem az fn2-őnEttől függetlenül örülnék, ha végül egy 4d-re esne a választás, remélem a közeljövőben el is megyünk megnézni néhányat
-
anjani182
őstag
válasz DeathAdder #26364 üzenetére
Odaírtam, hogy ennek ellenére jó autó! A kategóriában nem sok autóról tudom elmondani, hogy szinte sínen húz, atomstabil, a szelet meg sem érzi, nagyon direkt kormányzás, jó kanyarsebesség, nagy csomagtér, 400L felett nem igen van alsó-közepes autó. A futómű is jó, ha jó az út
Hidd el, hogy a hibák azért nem mindennaposak, és tényleg kritikus szemmel nézve írtam!
MOD: a céges Corollámról is írhatnék legalább ennyit....
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz DeathAdder #26367 üzenetére
Ha "lassan" váltasz nincs gond. Normál körülmények között ez nem jön elő!
(csak ha átmész racsingbe, meg hát kérdés ki milyen gyorsan vált, én azért adom neki ha úgy van, nyilván nem erre lett tervezve, de ha vígasztal a céges Corolláé még sz*rabb, az se bírja a kemény váltásokat)
A többi hiba meg ráfogható az UFO dizájnra, (műszerfal, kilincs stb.) A Corolla kilincse nyilván ezerszer jobb, nem nyikorog a kallantyú rugója, nincs olyan érzete, hogy mingyá kiszakad
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
-
!Overdose!
őstag
válasz anjani182 #26371 üzenetére
Az a 120le, 210nm az eddigi tesztek alapján teljesen rendben van mind teljesítményben, mind fogyasztásban. Első pillantásra valóban furcsa, hogy mindössze 60le/liter, de ha működik, akkor miért ne? Már úgy sem lökettérfogat, hanem teljesítmény után adózunk.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
anjani182
őstag
válasz !Overdose! #26372 üzenetére
Aha, egész jól hangzik, most nézem, arra emlékeztem, hogy 2.0
Forever and ever, let's make this last forever.
-
jaszy91
aktív tag
Sziasztok!
A legfrissebb élményem az egy 1998-as Honda Civic 1.5i VTEC 114LE ültetett Integra futóművel. Magyar utakon kicsit pattog, de hihetetlenül pörög. 3.-ba 110-nél váltottam és csak duruzsolt a motor
Azért látszik rajta 16 éves, de hát még csak tiniAMD Ryzen 9 5900x - MSI RTX 4070 Super Gaming X Slim - Kingston Fury 2*16GB 3600Mhz - Seasonix GX750 - Samsung 970 EVO Plus 256GB/1TB - Asus GT501 - Dell S2522HG // iPhone 15 128GB Blue
-
m3tr0
senior tag
Úgy néz ki lesz MTF váltóolaj, nem tudja valaki mennyi kell belőle?
(1.5 Vtec motor 6gen)https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
Integra
titán
válasz jaszy91 #26377 üzenetére
van benne egy kevés, ja
1.5 sohc vtec-e, nem megy, de legalább nem is fogyaszt. erre alárak egy dc2 futóművet (már ha kompletten az egyáltalán, gátló, rugó, csonkállvány, kerék etc). miért nem vett inkább egy erősebb gyári vasat ahelyett, hogy locsolja rá a pénzt értelmetlenül? azzal a sebességgel meg, amivel az 1.5 tud menni, a gyári futómű is beveszi minden gond nélkül a kanyart, jó az gyárilag is nagyon.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
jaszy91
aktív tag
válasz Integra #26378 üzenetére
Nem ő rakta alá, így vette egy autószerelőtől. Azt azért nem mondanám h keveset fogyaszt. Nála 9 liter környékén van, nem tapossa neki. De azért sportosan megy.
AMD Ryzen 9 5900x - MSI RTX 4070 Super Gaming X Slim - Kingston Fury 2*16GB 3600Mhz - Seasonix GX750 - Samsung 970 EVO Plus 256GB/1TB - Asus GT501 - Dell S2522HG // iPhone 15 128GB Blue
-
-
jaszy91
aktív tag
válasz Integra #26380 üzenetére
Vissza tudja fogni magát, akkor 7 liter, de alább nem megy. Ráadásul vmi fura hang jön a jobb első kerék felől. Elvitte szerelőhöz, azt mondta h a féket cserélni kell. Kicserélte, de semmi nem változott.
AMD Ryzen 9 5900x - MSI RTX 4070 Super Gaming X Slim - Kingston Fury 2*16GB 3600Mhz - Seasonix GX750 - Samsung 970 EVO Plus 256GB/1TB - Asus GT501 - Dell S2522HG // iPhone 15 128GB Blue
-
jaszy91
aktív tag
válasz Winner_hun #26383 üzenetére
1. már javasoltam neki, megadtam az én szerelőm számát. Őt bátran ajánlottam neki, mert tudom hogy korrekt munkát végez.
2 Majd megoldja
3. Nekem mondod? Kikerekedtek a szemeim mikor mondta, hogy mennyi az az annyiIntegra: Igen, tudom, most már, hogy utána néztem Mondtam neki, hogy szerintem az sok. Erre Ő csak annyit mondott: "- De legalább megy "
AMD Ryzen 9 5900x - MSI RTX 4070 Super Gaming X Slim - Kingston Fury 2*16GB 3600Mhz - Seasonix GX750 - Samsung 970 EVO Plus 256GB/1TB - Asus GT501 - Dell S2522HG // iPhone 15 128GB Blue
-
Winner_hun
félisten
Úgy tűnik szombaton találkozok Spidy-vel. Ha kell valakinek valami akkor el tudom hozni.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
neduddki
nagyúr
válasz Winner_hun #26386 üzenetére
I!
vegyeolajszurt ocson =es add el dragan:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26367 üzenetére
3 ismerősöm is nonfl ufo 1.8-ast hajt és egyiknek sem volt soha semmilyen gondja vele és most egy barátnőm is szervált magának egy 1.8 type s-t, ő neki is gondmentes az élet. hajtottam én is 8gen ufot és nem volt vele bajom. a pattogó hátsó futómű meg pattog, ez van, lekell szarni.
viszont mindennapos életben az ufo a jobb szerintem. nem tudok a variálhatóságról lemondani a sedan csomagtere meg használhatatlan az ufohoz képest, ez tény. sosem voltam sedanos, szóval ez szigrorúan szubjektív...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
fpatrik17
senior tag
Ez nem lehet leharcolt mi?
• Honor Magic5 Pro •
-
nagyúr
-
MMt#k#D
tag
Sziasztok!
Most készülök megvenni első Civicem,egy 6gen3d hecsit,viszont vennem kéne rá téligumikat!
Most egy 15"os felni feszeng rajta...milyen gumit,és milyen árban tudnátok ajánlani rá.
Most jelenleg nem sok pénzem marad rá, de minden opció érdekel,tapasztalatiok.,stbstb.
Guglizok ezerrel meg crxforum is megy de a tapasztalatotok is fontos!Max 90 ezrem marad rá
Előre is köszönöm a válaszokat.Eat Sleep JDM
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26398 üzenetére
195/55-R15 a gyári méret 15"-ben, legalább is a 6g VTi-nek, a /50 inkább azért elterjedtebb mert kommersz méret, és ez által jóval olcsóbb is.
szerk. de végül is tökmindegy melyiket veszi, egyikkel ha 100-al megy 98-at fog mutatni az óra, másikkal meg 101-et, csak a /50-el ki fog látszani a sárhányó
MMt#k#D - 90e -ért simán vehetsz 4 db 15-ös téli gummát, a webshopokat nézegesd inkább, mint a CRX-et.. esetleg a fórumon keresd boozilla-t!
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26399 üzenetére
tudom, de normál, nem vti-re sosem tesznek alapvetően /55-öt, én sem tettem, nekem a nyárim volt /50-es, a téli az standard 14 collos lemezfelnis méret volt. és gyanítom nem vti-ről van szó. olcsó, 18 körül már lm-30 bridgestone is kapható, nem rossz ár érte.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik