- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
wierra
senior tag
Gyári Honda felni az Enkei tálalásában...kell ennél több?!
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #25049 üzenetére
merre láttál?
Tegnap csináltam 1-2 nem telós, kicsit jobbféle képet: 1 2 3 4
xc: eddig is szépen duruzsolt, most is, de hogy mennyire azt nem tudom max 3000rpm-ig pörgetem egy jó ideig ... így is öröm a vezetés, több mint 2hó után, bódogság van
Life is too short to stay stock!
-
vbbb
őstag
válasz Winner_hun #25056 üzenetére
Súly/Sebesség..thanks
-
vbbb
őstag
válasz wierra #25051 üzenetére
A felniket megvették aukció nélkül, szóval lekéstem róluk.
Ezek hogyan néznének ki fényes feketében:
Toyota Yaris T Sport Alloy Wheels - Matt Black - 4 x 100 / 4 X 185/45/15
-
vbbb
őstag
válasz wierra #25059 üzenetére
Utána lestem a neten, és valami nem fasza. Legalábbis a kerékcsavarokra írták máshol, hogy valami van a mérettel. (Másnak is eszébe jutott, hogy ilyeneket dobna fel a Civic-re.)
Na meg ez 15 x 7 JJ-s nekem meg 15 x 5 1/2 JJ meg 15 x 6 JJ menne fel a gyári könyv szerint maximum.Szóval még mindig keresgélek tovább.
-
wierra
senior tag
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
Nekem 7gen Honda Accessories-ból származó HFP SS7 van fent, p&p.
Egyébként pedig írja is a fontosat:
"Its a standard fitment which i believe should be a centre bore of 56.1. 4 x 100 pcd. Offset is Et 40 to 45 and thereabouts.""In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
őstag
Sziasztok!
Hasznalt autot szeretnek venni es az egyik kiszemelt peldany az alabbi Civic volna,
[link]
Erdeklodni szeretnek, hogy egy ilyen tiz eves autonal milyen varhato karbantartasokra kell felkeszulni, az elkovetkezendo par eveben, milyen nagysagrendben kerulnek hozza a kopo alkatreszek amiket varhatoan cserelni kell? Milyen helyeken kell szamitani rozsdasodasokra?
Van-e tapasztalat azzal kapcsolatban, hogy ez a Torokorszagban keszult darab mennyivel zorgosebb, vagy rosszabb minosegu, mint az 5 ajtos angol, vagy a szinten sedan, meg japanban keszult valtozat?Mielobbi valaszaitokat elore is koszonom.
Ui. Elnezeseteket kerem az ekezet nelkulisegert, mobilrol irtam.
-
stangli
senior tag
Attól függ, hogy mennyire volt karbantartva. Ha normálisan a cseréket elvégezték, akkor nem kell sokat rákölteni. Vidd be egy Honda szervizbe ott pikk pakk átnézik és megmondják, hogy mit ajánlatos cserélni (mikor kellett volna), és mennyibe kerülne... pl ékszíj ha nem volt ezidáig cserélve, akkor az cserés lenne, mert 80e km után ajánlatos, meg van még ehhez hasonló finomság... ahogy nézem 130e km van benne, meg ki tudja, hogy mennyit tekertek vissza, erre is ajánlatos a szervizbe rákérdezni...
[ Szerkesztve ]
-
wierra
senior tag
-
-
DCI_market
tag
-
őstag
válasz DCI_market #25074 üzenetére
ez most jó vagy rossz? korrektül zabál? 0,3 decivel több elvileg az átlag a spritmonitor szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Aladdin
senior tag
válasz orbano #25071 üzenetére
Ez a necces helyzet, ez olyan aduász...
Imádom...
Megsúgom, lehet necces helyzetek nélkül is autózni. Nem kell előzni ott, ahol necces. majd előzök később, ahol nem necces.
És miért kevés autópályára? 180 a vége, nem tudja tartani a 130-at, vagy mi? A kis 1000-es Yarisom is tudja tartani.
Igen, a D15 erősebb, takarékosabb, drágább.
De konkrétan így kijelenteni, h egy 90 lovas 1.4-es kevés, no ez a népbutítás. -
Integra
titán
válasz wierra #25067 üzenetére
éveken át jártam 6gen 1.4 civic-kel, 90 lóval.
rekordidőt futottam a 81-es úton bécs felé, bármikor bármit kielőztem vele városban és országúton is, széjjel hajtottam, zokszó nélkül bírta, soha semmi baja nem volt. autópályán tartós 130-150, 175-nél nem ment többet. fogyasztás 6-7 liter között télen-nyáron. olajfogyasztás nulla. 250e km körül adtuk el.
mi is itt a baj kérem?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25079 üzenetére
trabanttal is előzött faterom, 4-en ültünk benne...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NoLF
addikt
válasz wierra #25067 üzenetére
Pedig eleg sok fut belole az utakon es tudtommal mindegyik napi hasznalati targ, nem
kiallitasi darab. Neduddki kartars pedig mar igencsak megjarta europat a vassal es nem hiszem hogy panaszkodott. Akinek a->b pont kozotti kozlekedesre kell az auto es nem jaszkarizni annak tokeletesen eleg, egy evces helyzettol nem mentene meg az sem ha 200 lovas lenne... Szerintem. Az en lomha szar joszagommal is elerek barhova, sot mar le is zuztam pompasan mert tul gyorsan mentem es a "tuning" futo se volt eleg a korrigalasra... Nem mindenki szuletik versenyzonek aki utazni akar.The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
neduddki
nagyúr
válasz BlacKSouL #25083 üzenetére
HI!
vkinek megkelelt teni ha amr a tutaj lama vot: - )))
udv
neduddki
mod: az a legcsunyabb hogy tulovatosakodtak az a letutiltast....
ja majdnem klett balgaktol egy motor nelkuli hallotaskocsi na ha az osszegyun kilopom aload a belevalot:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
nagyúr
Így van. Fateromnak szalonból vett 1.4.es 75 lovas Pug 306-osa van '98 óta és még mindig azt használja pedig szeret dinamikusan vezetni. Egész egyszerűen ésszel kell ezekkel előzni de A-ból B-be ugyanúgy elvisznek.
Egyik kollégám is most 6gen 1.4 Civicet akar venni a Mazdája helyett és eszembe nem jutott lebeszélni róla mert "csak" 90 ló.Més que un club!
-
wierra
senior tag
Megkövetem magam, vegyél 1.4-et, jó lesz az neked (kibicnek semmi sem drága alapon) ; sőt, annál jobban motorizáltat ne is vegyél, még a végén nem tudnál mit kezdeni a teljesítménnyel, meg a többiek által emlegetett "nyomatékkal" - ez legfőképp a többieknek szólt.
Nézd meg mind a kettőt, próbáld ki ha lehet, és majd magad eldöntöd, hogy elég-e az 1.4 vagy szükséged van esetleg egy kicsivel nagyobb dinamizmusra.
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Integra
titán
válasz zolynet #25090 üzenetére
gyűlölöm a klímát, az egyik legegészségtelenebb, legrosszabb dolog, ami létezik. két havonta egyszer használom fél órát tartós üzemben, hogy átforgassa a rendszert, amúgy soha.
hidd el, én lennék az első, aki azt mondaná, hogy használhatatlanok, ha azok lennének, de nem azok
én a wagonr-rel és a swift-tel is eljártam vígan, megtanultam értékelni a kicsit, a szerényet, lehet, hogy most több és jobb van, de igenis tudnak ezek a kis vasak is.
a legvégén pedig úgyis az fog dönteni nála, hogy mikorra kell autó és mit talál a piacon. mondhatjátok, hogy 1.5-ös kell, ha egyszerűen nincsen ép, használható darab, amire nem kell locsolni a pénzt kapásból....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
orbano
félisten
válasz Integra #25091 üzenetére
nem a klíma az egészségtelen, hanem 40 fokos kánikulában 18 fokot tartani a kocsiban. viszont nagy melegben tartósan vezetni életveszélyes. jobban csökken a koncentrációképességed, mint ha innál... értelmesen is lehet használni a légkondit, ha már egy kicsit csökken a hőmérséklet, és elviselhető marad a meleg, már jó.
A vér nem válik VAZZE!™
-
Integra
titán
válasz zolynet #25096 üzenetére
nem tudod, a klíma modernkori népbetegség és az emberek csak tunyulnak el. körbenézek és azt mondom, most akkor hátizsák és 50-100 km gyaloglás indul, vagy 40 fokban edzeni és elhullik 95%. ez a szomorú igazság. de ez nem a klíma miatt van, ez már csak egy egyenes következménye a fizikai korcsosulásnak.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Integra #25097 üzenetére
miért kéne 40fokban edzeni?!
hívtak Kinizsi 100ra, de mondtam h az már sztem egy másik véglet, ismerős volt, lenyomta,ok grat, ügyes, de aztán meg a lázzal kellett megbirkóznia meg a sebekkel, kérdem én minek?
ésszel kell mindent, ahogy a klímát is ésszel kell használni ... de igazat írsz, sok az eltunyult ... bár a másik oldalt is láttam, sok a sportoló is ... pár hete Gyenesről átbringáztam Balatonedericsre, iszonyat mennyiségű bringással találkoztamnade lassan megyek, teszem a hondába a kilómétereket, jöv hét péntektől Imi 2hét szabira megy!
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
orbano
félisten
válasz Integra #25097 üzenetére
ált. iskola tornatermében tartjuk a kickbox edzést, nyáron kánikulában este 40 fokban, fülledt levegőben, átlag 1.5 liter folyadékon párolgunk el a majd' 2 órás edzés alatt. de abban a fizikai/mentális kondícióban én senkit nem engednék a volán mögé pedig jópáran elkennénk a szádat lehet
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik