- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz xcbiker #26280 üzenetére
leírtam a véleményem, ez az én véleményem. és igen, mindenki azt csinál, amit akar. azt pedig nem fogom sem te sem más kedvéért megváltoztatni. ne haragudj, én nem fogok sem a te, se más kedvéért úgy viselkedni, hogy mindig mindenkinek jópofizzak és szeressenek és megfeleljek és ennek megfelelően változtassam, módosítsam a véleményem. ez álszent, kétszínű, undorító, ettől hányingert kapok. az, hogy szerinted magas ló az, hogy határozott és nagyon egyenes véleményem van.. ez a te gondod miért akarod az én nyakamba varrni a saját problémád? nem bírsz megbírkózni vele, akkor ignoráldod, nekem aztán nem omlik össze a világ.
igen, különbözünk, és teljesen egyet értek, ez így jó. és tartom magam ahhoz, hogy az hazudik magának, aki akar, nem tisztem eldönteni, ha úgy jól érzi magát. semmi sértőt, vagy igazat nem írtam le. miért akarsz belémkötni azért, mert azon kevesek közé tartozom, aki nyersen, egyenesen leírja a véleményét, a gondolatát őszintén és vállalja is? inkább annak kéne örülnöd, hogy van még ilyen és nem hazugságot meg bájcsevejt kapsz az arcodba, ha nem őszinte, becsületes szavakat. még ha nem is feltétlen tetszik, meg szimpatikus mindig. de úgy tűnik az emberek többsége nem akar már tisztességet, egyenességet, csak műmosolyt meg világbékét. sosem értettem, hogy emberek miért szeretik becsapni magukat...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz anjani182 #26283 üzenetére
számít az, hogy mit használok? az itr-t alig használom már, akad egy awd turbo és jéé, nem honda, nem vagyok honda fanatikus, nyugodtan elhiheted (ahhoz már túl sok autót vezettem, teszteltem..) valszeg idén meg teljesen átállok rá és az intit letakarom garázsban és még kevesebbet fogom használni. nekem már rég nyűg az autózás. és miért tartom meg mégis az intit második autónak? mert a világ legjobb ár/érték/öröm arányú fwd autója, amit nem sokkal több üzemben tartani, mint egy sima 1.6-os autót és olyan megbízható, mint talán semelyik másik ilyen teljesítményű és tudású autó. és fwd-ből nem létezik jobb, nem is lesz soha.
ha haladni akarok és kanyarvadászni, motorra ülök. nincsen az az autó, ami azt az örömöt és szabadságot nyújta, amit egy motor tud. így marad a raconalitás autó ügyben, suv/terepjáró.
raccsingos fiúk meg hadd menjenek, nem nagyon érdekel, ahogy az sem igazán, ha a paraszt a bepróbálkozik. mindenki tudja egyenesben nyomni a gázt, de kanyarodni meg forgalmon átvágni, neadjisten jól vezetni már csak a legkevesebbek.. senkinek semmit sem kell bizonyítanom..
majd ha végre lesz egy na2, akkor lehet, hogy újra szívesen autózom hétvégén egy-egy kört a hegyekben....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
válasz Integra #26301 üzenetére
Ha a megjátszásról szólna akkor nem mondtam volna el a véleményem az olyan fajta megnyilvánulásról amit írtál. Pusztán a jó szándék vezérelt, nem a kötözködés.
Szerintem el lehet mondani úgy is hogy ne tűnj fellengzősnek, mert egyébként ettől eltekintve nekem nincs bajom veled.Én nem szívlelem ha valaki nagyképűnek tűnően írogat... tudom te nem vagy az... de némely megnyilvánulás ezt sugallja mások számára.
Persze... te nem akarsz megfelelni... másnak látszani.... te ilyen vagy... oké!
Ezzel az erővel az ember egy lakatlan szigetre is költözhetne és akkor csak magának kell megfelelnie.
A stílussal van baj, nem a mondandóval... leszólom mert a nyelvet nem olyan tökéletesen beszéli mint te?! Miért? Kijavíthatja az ember, de nem kezd bele nagy általáltalánosításokba...
De mindegy is... én max néha benézek ide... annyira nincs kedvem írogatni. Aki tőlem szeretne valamit az úgyis megtalálja a módját hogy keressen.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
anjani182
őstag
válasz Winner_hun #26302 üzenetére
A magyar 8G fórumon nem terjed, se a 8G kocsikon, ezt mondtam, vagyis akartam mondani. Tehát én nem majmolok senkit, külföldi fórumba láttam meg ezt a dolgot.
Elkértem a pontos méreteket, fotókat, gépészmérnök ismerős CAD-ben megtervezte, plazma vágóval kivágattam, és elvittem lefestetni Milano Red színre. A 2db jött ki 3e Ft körül.
Forever and ever, let's make this last forever.
-
Integra
titán
válasz xcbiker #26304 üzenetére
azért tűnik nagyképűnek és fellengzősnek, mert alapvetően az olvasó egóját megsérthetem és meg is sértem vele. az én sítlusomnak, egyenességemnek teljesen természetes velejárója ez, és ezt vállalom. így azt is, hogy ez sok esetben konfliktust szül. ez tök egyszerű ok-okozat, aminek simán a pszichológia az alapja.
nekem is hosszú idő volt ezt megérteni és megtanulni, amikor ugyanúgy fújtam azokra, akik nálam jóval korábban megértették és megtanulták ezeket az összefüggéseket. most már értem őket, hogy mit próbáltak éveken át megértetni velem. ciki vagy sem, de tényleg kemény évekbe és önismeretbe tellett, mire megértettem
és ezért nem haragszom senkire, mert azt mondja rám, hogy nagyképű vagy fellengzős vagyok, így sem rád, sem másra alapvetően. megértem, hogy így gondoljátok és tudomásul veszem.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz fpatrik17 #26295 üzenetére
módosítok, mert az nem az a hasonlítás volt, hanem inti vs busz ctr hasonlítás, elnézést
kasztni:
különbségek nem igazán vannak, mind a japán, mind az angol korának megfelelően gyenge, csavarodik hoszzanti tengelyben. de talán a japán egy fokkal merevebb. mindkettőnél népbetegség a hátsó ívek rozsdásodása.lámpák:
a japáné jobban világít, mint az angolé, mert az angol valami érthetetlen okból az akkori legbutább üveg+műanyag kombó, párásodik is az üveg és a műanyag között, plusz szépen gyengül mai korára. a japáné sem váltja meg a világot, de mindenképpen jobb.futómű, váltó, mechanika
ugyanaz, mindkettőben dw van, a váltók és a motorok is ugyanolyan jók, nincs különbség. a fékek szerintem az angolban egy fokkal jobbak, ahogy a váltó is érzetre egy picit jobb.kényelem:
angol, egyértelműen. sokkal finomabb, határozottabban tartó, feszesebb ülések, plüss huzat a szövet helyett. ellenben az angolban van az a csodás műfaberakás, brrrr... kényelmesebb, csöndesebb futómű. lehet, hogy csak a jobb zajcsillapítás miatt, de mégis, harmónikusabb az egész autó ha kényelemről, komfortról van szó.ablakok:
japánnál nincsen gond, de az angolnál az első ablakok idővel kijönnek az ablak felhúzásakor a kédergumiból a b oszlopnál, mert elöregedik a gumi.csomagtartó, pakolhatóság:
angol 5d, egyértelmű.azon szerintem kár agonizálni, hogy melyik masszívabb, csöndesebb, nem recseg, vagy netán nyöszörög, mert egyrészt ugye amit mondtam, hogy csavarodik és gyenge a kasztni, továbbá szerintem töretlen, felszíni sérüléses már rég nem létezik, mindegyiket valahol, valami módon csukták, ebbe törődj bele de ettől hibátlan lehet. anyám japó civicjét is körbetörtük a 10 év alatt, szinte minden lemezt valahogy, de az alváz rendben volt, és noha már törötten vettük mi is és a bal hátsó futómű egyik hosszanti bekötési pontja miatt sosem kopott egyenletesen a gumi, az autó alattunk is elment 250e km-t bármilyen meghibásodás nélkül, és ki tudja, hogy mennyit ment előttünk (22e km-rel vettük).. és mikor a honda kereskedésben becseréltük egy új jazz-re, az autót ki sem rakták eladni, mert az egyik szerelő srác azonnal megvette magának még az nap...
szóval van esély egy megbízható, mindenben gyári értéket produkáló és korának megfelelően karbantartott autót kapni 550-700e ft körül, ne ijedj meg. de légy tisztában vele, hogy nyöszöröghet, zöröghet az ajtópanelben belül az ajtózár vezető pálcája etc.. de mechanikailag szuperek ezek az autók. és készülj fel arra is, hogy simán rákölthetsz egy jó alapra 300-400e ft-ot ha azt szeretnéd, hogy minden klappoljon sok éven át.
tesóm angol civicje most van óra szerint asszem 260k-nál. hibátlan. hátra kapott két új gyári gátlót, mert eltört az egyik nem is olyan régen. persze, kopó alkatrészeket mindig cseréli új gyárira. az autó érzésre, mikor vezetem olyan mintha újszerű lenne tizenévesen is. most valami szíj nyöszörög neki hidegben, nemtom mi miatt, még nem tudtuk megnézetni. imi úr majd orvosolja[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
fpatrik17
senior tag
válasz Integra #26307 üzenetére
Húú, köszönöm a leírást, nagyjából világos akkor. És az 5. gen, ha jól tudom 91-96 közöttiek, azokat már látom 300 ezer környékén 1.5, 1.6-os motorral. Azok közül lehet kifogni normálisat, vagy az már túl régi, maradjon a 6. gen fél milla fölött? Motorikusan gondolom nagyjából ugyanazt hozza a két gen, kinézetre nekem mindegyik nagyon bejön, csak sedan legyen.
!Overdose!: Neked is köszi!
[ Szerkesztve ]
• Honor Magic5 Pro •
-
Integra
titán
-
fpatrik17
senior tag
válasz Integra #26309 üzenetére
Igazából nekem világ életembe az volt a felfogásom, hogy fél milla alatti (bukni nem szeretek sok pénzt) takarékos autó, ami azért megy, ha rálépek, de csakis benzin! Legyen olcsón fenntartható, megbízható, egyen elfogadhatóan, és menjen, ha muszáj, bírja a pörgős vezetést. Na már most.. 97-es Seat Cordobát nyúzok (1.4), nem tudom mit berhelt az előző tulaj a motorral, de a gyári adatoknál sokkal sokkal jobban megy, 2 személyig csuda számomra és eddig 5 év alatt egy önindító probléma volt, meg a kötelezők (kopp-kopp) (hupsz, meg beázik, és akkor lefullad ). Olajcsere után lemérem mennyi a 100 km/h, mert tippem sincs, ennél szeretnék pörgősebbet, mert megőrülök, hogy 100 km/h-nál hintáznom kell előre-hátra, hogy megelőzzek valami verdát, aki 90-el araszolgat. Mellesleg nagyon lelaktuk és költeni nem akarnék rá, potom 200 000 Ft-ot max ha ér, de lehet már annyit se.. anyámnak csodás városi cirkáló lesz, mert ő is imádja
Szóval, szeretnék magamnak belátható időn belül verdát, ami a fentieknek eleget tesz és a cordobánál nem eszik többet (O. út: 6-6,5l, Város:8,5-9,5 l) és hát áttúrva a kínálatot, két kocsi jöhet szóba. Toyota Corolla és Civic, 92-2000 közti típusok, de ijedten vertem a fejemet a monitorba, mikor megláttam, hogy a Corollák milyen áron vannak, illetve tudtommal a Civic jobban is megy azonos köbcentis motorral. A csapott seggű 3 ajtós kicsukva, ritkán viszek több embert, de szétb**na az ideg, ha csukogatni kéne az ülést, papámnak volt Puntoja, egy ideig nálam volt, de rosszul voltam tőle ha a kis fület meg kellet húzni, valamilyért komolyságát veszti a vas nálam, ha csiki-csuki az ülés
Tehát jelenleg a Civic az elsőszámú, mivel szinte csak jókat olvastam és hallottam róla, ebből is akkor 4 vagy 5 ajtós. Ha motorikusan nincs különbség, már rájöttem, hogy nekem mindegy, hogy angol v. japán szerelés.
1.6 VTi lenne álmom, de abból szépet szerintem milla alatt nem lehet mákolni, így 300-400 e körül látok 5. gen civicecet, ami még tetszik is. Nézegetem én a 6. gent is, de nem értek hozzá, mit kell nézni rajtuk, szóval nem tudom, hogy elfogadható állaputú 5. és 6. gen közt ugyanolyan motorral mennyi a különbség. Ha 100k, vagy annál több, akkor a 6. gen kilőve, jó az az 5. is nekem
Motorban az 1.6 VTi-t kiejtve, az 1.4-est keveslem, így az 1.5-ös VTEC-es lépcsőt szeretném megcélozni, de azt se tudom a hirdetéseknél melyik VTEC-es, melyik nem... Láttam én már 125, 115, 90 lovas pej paripát is, de gőzöm nincs teljesítményben/fogyasztásban ezek mennyit jelentenek.
Olvastam erről az ECO-s verzióról is, de az se egyértelmű nekem, hogy melyik motorhoz jár, melyikhez nem, de fogyasztásban jókat hallottam róla.Szóval, ha jól sakkozok, akkor ha létezik olyan, hogy 110 ló feletti VTEC-es, eco-s, 1.5-os motorral szerelt Civic, akkor partyban vagyunk!
Na ehhez fűzzetek valamit, kicsit hosszú lett, meg lehet fele baromság, de hátha kapok valami tuti tippet!
Köszönöm az eddigi segítséget is! Zsiványok vagytok!
[ Szerkesztve ]
• Honor Magic5 Pro •
-
DeathAdder
veterán
válasz fpatrik17 #26310 üzenetére
1.6 VTi a Te autód én mindig azt mondom
Nem fogyaszt sokkal többet, talán minőségibb is mint egy 1.5-ös, és ha odalépsz tudsz meglepetést okozni.
Gyorsulni nagyon tud, jó gummákkal a 0-100-at stabilan 7.7-8.3 mp között tudtam hozni bármilyen -száraz- körülmények között, a rekord 7.1 volt. Ez semmilyen ehhez hasonló ár/érték/megbízhatóságú autóval nem fogod tudni produkálni
Ami az árat illeti, bőven millió alatt találhatsz jót.Ne nyugdíjastól gyári 40ezer km-esre számíts, mert aki ilyen autót vett, az nem azért vette, hogy elváltson 4 ezernél, de annak ellenére hogy több, mint 15 éves igen is vállalhatóakat lehet találni, ez nem lehetetlen küldetés MO-n sem
Most szubjektív kinek mi a jó, nálam ha egy több mint 15 éves autóról van szó, akkor sokkal toleránsabb vagyok, mint egy 5 éves esetében..
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26312 üzenetére
épp ma találtam meg h mennyibe került 2012-ben a vti, miket kellett rajta cserélni
2012.03.08 olajcsere Valvoline Maxlife 10w40 8600
2012.03.08 bal első kerékcsapágy (Koyo) 28000
2012.04.14 hátsó typeR toldat+fényezés+kipu állítás 34000
2012.05.23 YUASA akkumlátor 54584 16000
2012.08.16 olajcsere+szűrő Valvoline Maxlife 10w40 10600
2012.09.06 hátsó motortartó bak csere 10000
2012.10.28 gyári ablaktörlő lapátok 7500
Össz: 114700hufA 2013-ast inkább nem írom, mert ugye beesett egy motorgenerál, de azon kívül:
- jobb első kerékcsapágy 28k
- jobb hátsó fék csere (komplett) 15k, +betét 5k
(az árak munkadíjjal együtt értendőek)2013-as átlafogyasztásom 8,5liter volt.
Ezekkel az értékekkel én is azt mondom hogy egy nagyon jó ár/érték/öröm autó.
Február v márciusban teszek bele spert, meglátjuk dobja-e annyival a bizsergést, mint ahogy mondják.Azzal nem értek egyet h millió alatt taláni jó, a jelenlegi lehetőségeket nézve inkább kicsivel felette találni már jót. (100-200k)
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26314 üzenetére
Azért is írtam, hogy nem mindegy kinek mi a jó.
A tavaly alig fél milláért eladott VTi-mnek megfelelő állapotút gondolkodás nélkül megvenném, ha olyat akarnék venni.
Tuti ziher nem volt olyan állapotban mint a tiéd, de fejfelújítás után már csak alig csipkedte az olajat, a motor gyönyörűen járt, még a mesterek is megjegyezték, eszetlenül jól ment, a bódé hagyott némi kívánnivalót, de azzal nem is akartam foglalkozni, a lényeg h törve nem volt és mechanikailag rendben volt, még mindig nagyon sajnálom -
fpatrik17
senior tag
válasz DeathAdder #26312 üzenetére
Csak azok jóval drágábbak, meg az a +1,5-2 liter fogyasztás nekem sokat jelentene
De természetesen nekem is VTi lenne az álmok netovábbja• Honor Magic5 Pro •
-
fpatrik17
senior tag
válasz !Overdose! #26311 üzenetére
Hohhóó!
Na végre egy képekkel alátámasztott élő példa. Belső térről is képekkel, látom a plüss kárpit, a "csodás" faberakás, meg a popószerkezete is máshogyan feszít a kis drágának. Még a fűtésállítás is tekergetős, nem a tologatós verzió. Hát anyám, ez is tetszik! Még nem tudom mi lesz itt
• Honor Magic5 Pro •
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26319 üzenetére
De fekete az a fékfolyadék...
Plusz a levegőszűrő is ki tudja, hány km-t futhatott...[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
addikt
na pl itt egy makulátlan vti, melyet csak fórumon hirdetnek (sztem lehet még mindig elég lesz ott) ... Irányár: 1.9m, zene nélkül 1,8m.
kevés honda kapja meg mindazt amit ez megkapott: cs részletek
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
!Overdose!
őstag
Igazából ez az autó annak ér meg ennyit, aki ilyenre vagy hasonlóra építené meg. Ha elkezded levonni az extrák árát (BBS felnik, Wilwood fék, ITR ülések, kormány, futómű stb) akkor meglepően alacsony ár jön ki a végén.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #26324 üzenetére
Ennyi, amúgy ezt a verdát több mint fél éve eladta Eddy, talán az új tulaja is árulja...
Életben nem adnék egy vtiért sem 1.2m felett, kivéve egy nagyon jól megépített turbósért.
Látom, árulja az új tulaja is...
Mondjuk ennyiért garázsban rohadna meg...[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
addikt
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26321 üzenetére
Mondjuk itt látszik mennyire nem vagyunk egyformák
Ennyiért inkább árulja szerintem, mint sem elakarná adni.
Nem adnék ezért még 800ezret sem,főleg hogy aligha fogja ennél többért eladni.
Tod mennyiért ment el a fehér skunk2 EP3?
Első körben 1.9 milláért, majd a srác akivel jóban vagyok pár hónapja ugyanennyiért vette át tőle (azért adta el, mert rallira akarta vinni, és nem lehetett belepakolni a szekvenciális váltót), és járt hozzá az összes gyári cucc, ott csak a tuning ér 2.5-3 milliót (de azt az 50 ezres EP3-at sem nagyon ugatják meg, ami hónapok óta fent van 2.5m-ért, na az sem annyiért fog elmenni..)Másrészt xenon, karbon mocitető, lábtér neon, visszapillantók, piros H embléma, 60-as kipuff rendszer, külső óraegységek a műszerfalon.. többek között amiket azonnal kukáznék
Biztosan szépen meg van csinálva, szívesen körbenézegetném, és értékelni tudom a bele fektetett pénzt és energiát, de ez már nagyon el van vonatkoztatva az alapoktól, nálam nem ez jelenti a jó vti fogalmát
Aztán lehet ha lepadlózom 1-2be nagyobb pamacsot ereszt mint egy "normál" állapotú fél millás, de az is lehet, h az egész blokk kint volt már az asztalon és ki tudja ki mit csináltak vele <- erről fogalmam nincs, csak mondtam valamit, mert nem ismerem az autót és mint új személy elsőre ez a konklúziómDe most komolyan! Mi kerül ebbe ennyibe?
Amúgy fent van hahu-n is
Legtöbb amit adnék egy VTi-ért az 1.2m lenne, de abba 40 ezer km legyen, és újszerű teljesen gyári állapotú minden téren, amit én is mindentől óvnék, mert ez az autó valóban mindent visz
Integra - boccs ennyit krvára nem ér meg
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26328 üzenetére
nekem teljesen mindegy, én a jelenségről beszélek egyedül, ami ilyenkor mindig előjön, az emberek viselkedéséről. én személy szerint kiszerelnék minden pluszt belőle és úgy adnám el az autót és a többit alkatrészként. pontosan emiatt a jelenség miatt.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hartyi
tag
válasz fpatrik17 #26317 üzenetére
Hozzátenném, hogy a facelift előtti változatokból is volt 1.5 Vtec motoros, csak az 90 LE volt. Asszem japánból is volt ilyen motorváltozatú, de az elég ritka. Azokból az 1.5 Lsi volt a legnépszerűbb, de az nem Vtec-es.
Angolból Facelift előtt ezek voltak: 1.4iS, 1.5 Vtec-E, 1.6 Lsi, 1.6 SR. Ebből még asszem az SR volt Vtec-es. Jól gondold meg ezt a változatot, mert kasztni elemeket elég nehéz hozzá szerezni. A késői, facelift-es darabok (97 után) sokkal elterjedtebbek.
Facelift után kicsit variáltak a motorválasztékon. Akkor jelent meg asszem az 1.4i (ez csak 75 LE, de viszonylag könnyű belőle 90 LE-s változatot csinálni), és ekkor jelent meg az angolokban az új 1.5 Vtec-E, csak már 114 LE-vel. Volt még ebből is 1.6 Lsi asszem Vtec nélkül és az über az 1.8 Vti.
Ha nem boyracer-kedni akarsz, akkor az 1.5 Vtec-es mociváltozat nagyon ajánlható angolból és japánból is. De nem felejtsd el, hogy ezek a kocsik jó esetben is már 13 évesek. Annyi idő alatt kaphattak sokmindent az élettől, amiből irtó nagy szopóroller lehet.[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26328 üzenetére
hogyne tudnám h mennyiért ment el az a fehér ep3 ami a dupláját éri, az kb még nagyobb kakukktojás mint ez a vti, szökőévente ha van 1-1 ilyen lehetőség!
2012 előtti 5évben 20ekm-t ment összesen, végig garázsban állt ... ugye nem gondolod h ha 300as willwoodra futotta akkor nem volt pénz a motorra?!?!?! de szerencséje volt, mert nem kellett, semmi füstje nincs, nagyon egyben van az a gép, semmi pamacs, 0
fura h miket kukáznál ki, tán a momo kormányt is kivágnád a szemétbe?!
teljesen gyári állapot minek?!?!?!?!? ... egyem a gyármániás mindeneteket, tuuudom, nem vagyunk egyformák (csak mostanság egész sok gyári gyári gyári szakjózást hallottam)
visszatérve az autóra, 2012-ben is gazdára talált és nem 1-essel kezdődött a számjegy!
látod az az ezüst ep3 sem megy el 2,5mért, lehet h 50ekm van benne, ki tudja, arra per pill nincs kereslet, lehet h ha valaki beleszeret egy ilyen sedan-ba kifizeti ezt a pénzt, így történt 2éve ismásik ezüst crt esete, alanyunk eladta 2,150Mért, majd aki megvette használta 3-4-5hónapig és valaki tett egy 2.750Más ajánlatot, természetesen gazdát cserélt ... alanyunk meg volt szorulva kellett a pénz ezért adta oda ennyiért, amúgy 2,5körülre tartotta vagy felette valamivel
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Integra #26332 üzenetére
plussz megy ki külföldre, gondolom ~2hetente lejjebb megy majd az ára, illetve ha odakerül akkor majd 1-1 utolsó ár, mint azt a fekete itr-t is 1.350mért hirdették a végén ... ennyiért tényleg nem fog elmenni
egy biztos a sztrítfájterek kímélni fogják
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
Nem csak a gyárit preferálom, de ezek inkább sufnituning kategória nálam mint sem radikális gyári imádat
Szeretem az igényes szép tuningot, én sem venném le a mugen cuccokat, hogy csak azért is gyári legyen
Amiket kukáznék azokat joggal tenném, ill. a xenont mert illegális és a kipuffot mert baszottul hangos, főleg ha kat se nincs benne, akkor mint a rossz lada Momo kormányt nem vágnám ki, de nem is érzem létszükségletnek, ahogyan az intis váltókart sem."ugye nem gondolod h ha 300as willwoodra futotta akkor nem volt pénz a motorra?!?!?!"
Mivel nem ismerem, ezért fogalmam nincs. Nem kell ahhoz messzire menni, hogy jogosan kételkedjek benne.
Ott van az ismerősöm, egyedi színre fújatta az egész bódét, fóliázott üvegek, teleaggatta minden féle Skunk2 cuccokkal az FN2-jét, már hondataban és sportfutóművön gondolkozik, de fogalma nincs mikor ér el az olajcsere ideje a 10ezres periódus végéhez, és addig rá sem néz az olajra A kuplungja annyira szar, hogy sebességet váltani alig lehet vele (szó szerint), és amikor üresből sebességbe teszi az autó előre-hátra mozdul de sorolhatnám még az alapvető hibáit amire szarik nagy ívben, csak az igényes tuningra költ.Lehet, persze lehet h megveszik ezt a VTi-t, de aki nem Honda buzi az ennyiért már vesz egy páréves jó autót, ami mégis prioritást élvez egy 16 éves 180 ezer km-es megkímélttel szemben.
Ha meg Honda buzi és tényleg ez kell neki, és van is neki lóvéja, és szarik arra is, hogy nem sokkal többért egy 50 ezres buszt vehetne már, akkor persze szerencséje van, mert eladhatja, de egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ép eszű ember ezért ennyit adna
Na de nem vagyunk egyformák én minden jót kívánok a tulajnak, hogy sikerüljön neki amit szeretneIntegra – mondjuk jó dumál itt, éppen én is azt terveztem amikor megvettem, hogy eladok minden extrát, és marad egy gyári jó autóm, de a vissza nem csinálnám nonfl kinézetre, a gyári dizájn elemeket, lámpákat stb.. meg tuti nem adom senkinek, egyedül a zenemotyót kukáznám (akarom mondani hirdetném meg ), amire azóta sem került sor, sajnálom azt is kiszerelni
DE mentségemre szóljon, hogy az extrák ellenére sem áron felül vettem, az akkori valuta szerint még 1.8 milla sem volt, tehát olcsóbb amit ezért a VTi-ért kérnek, a bódé garantáltan törésmentes, és motor teljes mértékben bontatlan.
Azóta is a kompetens ismerősöm azzal jön, hogy 3 millát simán kérhetnék érte...(főleg annak fényében amilyeneket eddig láttunk) jólvan mondom.... -
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26337 üzenetére
abban ezüstben tényleg 50ekm van?
ez a crt mennyire ismerős az buszosok körében, lekádreztétek?Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26339 üzenetére
Sajnos a hirdetésen kívül semmit nem tudok róla, és azok sem akikkel beszéltem erről ctr-es körökben
Meg kéne nézni, de képről megítélve nagyon egyben van, és az eredeti kezdőárhoz képest kapásból leengedett fél millát, így most 2,5m.Mindenesetre nagyon fájna rá a fogam, ha most lennék a vásárlás küszöbén.
Nálam 10 év múlva is max 100 ezer lenne benne, tehát fele annyi mint most az átlag buszokban..[ Szerkesztve ]
-
fpatrik17
senior tag
Csak kíváncsiságból.. Van itt olyan fórumozó esetleg, akinek 1.5 vtec-e motorral szerelt autójába utólag lett szerelve lpg? Nem értek hozzá, csak egy pillanatra elgondolkodtam, hogy gyakorlatilag akkor a kocsi szinte ingyé menne Mennyire ráncoljátok a homlokotokat, mikor ilyennel betalálok a csudijó benzinmotoros honda civic topicba?
• Honor Magic5 Pro •
-
fpatrik17
senior tag
-
DeathAdder
veterán
8gen sedanról tapasztalatok, vélemények?
Miért olcsóbb mint az ufó 8 gen, és miért mennek nagyjából egy áron a 7gen sedannal?
A családba nézegeti valaki, aki eddig Mazda3 sedanra akarta cserélni a 2003-as Corolláját. Viszont most képbe jött a 8gen sedan is, ami számomra meglepően olcsó és kb. egy áron megy, de inkább mondanám olcsóbbnak is, mint a 2006-tól 09-ig gyártott mazda 3 sedanok..
fpatrik17 - tuti nem lökném bele a gázt, az csak a bajokat szüli..
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26347 üzenetére
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26347 üzenetére
Van egy céges lassan 180k km-el, tudomásom szerint a szokásos szervizelésen, fogyóeszközökön túl nem volt baja. Ez 2006-os modell.
Nekem 2008-as van, 88k km, ebben már van VSA, és pl. a kuplung negyedannyira kemény, mint a másikban 60k-nál volt. Vagyis az első sorozat apróbb gyermekbetegségeit kijavították.Összeszerelésre jobb, mint az 5D/3D, mivel van 5D is céges, tudom. A presztízse, a hájteksége, meg az ufósága nem annyira sztárolt, mint az 5/3D, de ha nem ez a cél, akkor megfelelő választás lehet.
Csomagtartója kicsi (390l), és erősen belóg a zsanér, de egy 82 centis Samsung tévét dobozostól le tudtam fektetni benne teljesen. Inkább alacsony a csomagtartó, mint kéne, de teljes méretű kerék van pótkeréknek.
Motorja megbízható, ha rendben tartják, a váltó - eltekintve a néha apró akadástól 2-be húzva - szinte tökéletes. Fogyasztás nagyon jó, agyonhajtva lehet itatni, de nekem idegbeteg módon sem ment 7 liter fölé.
Mostanában 5,9-6,4 literrel járok el, napi 2x8 km melóba ingázás, és fele út városi üzemmel.Hely van benne elég, nekem kényelmesebb, mint az 5D, hátul különösen. Palackokat nem lehet csak max fél literesig elhelyezni bent. A futómű megfelelő kerekekkel kellemes, nem túl lágy, de nem is betonkemény. Néha a szar utakon nekem kicsit túl kemény, de cserébe nagyobb tempónál sem instabil. Azért az 1-es BMW futóműve jobban tetszik
Van tetőablak, automata de csak egyzónás a légkondi, viszont elég erős, fűteni is hamar szokott. Hifi 6 hangszórós, nem B&O, de ilyen autóba elég. 6 lemezes mp3 CD váltó fejegység gyárilag. Külső csatlakozó nem nagyon van(nincs)
Alapvetően szerintem kényelmesebb autó, mint ahova be lett lőve árban, apró hiányosságai akadnak, de azóta már kijött egy a korának megfelelőbb új generáció.
A 7 gen sedanhoz képest (olyan is van céges) szerintem egy erősebb szintlépés felfelé, mint pl. a 6->7 gen volt.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
NoLF
addikt
válasz DeathAdder #26347 üzenetére
exem faterjanak volt, imadta. vezettem parszor, nekem is tetszett, csak a kezifekkar van ultraszar helyen. szepen ment, 6-7 kozott evett, kenyelmes es csendes volt, baja soha nem volt. Blacksoul kolleganak egyebkent ilzen van, kerdezd ot
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik