- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mv
aktív tag
Sziasztok Hondasok!
A napokban vettem egy 1993-as japan gyartasu Accordot 2.2-es motorral. A vezermuszijban meg van 30.000 merfold, viszont 7 eve tettek be. Csereljem vagy ne csereljem?
Figyelem! A felhasználó a nyugalom megzavarására alkalmas képi és hanghatásokat produkálhat.
-
mv
aktív tag
válasz Winner_hun #26502 üzenetére
Kicsit atfogalmazva a kerdest: mennyire surgos kicserelni? Par honapot meg hasznalhatom a regi szijjal?
Koszonom!
Figyelem! A felhasználó a nyugalom megzavarására alkalmas képi és hanghatásokat produkálhat.
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #26502 üzenetére
motorgenerállal nem lesz új hengerfejed komplett vezérléssel
A vér nem válik VAZZE!™
-
Winner_hun
titán
válasz zolynet #26506 üzenetére
Gyárira időtartam nincs megadva csak 100k km.
Kérdés: ha hidegen megyek akkor kicsit kopog a motor, dízeles hatást keltve. Amint langyosabb elmúlik. Ez természetes, a hidegnek tudható be vagy valami el van állítódva? Alapjáraton nem hallani csak gyorsításnál.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
xcbiker
addikt
válasz Winner_hun #26507 üzenetére
Üdv a klubban!
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Winner_hun
titán
válasz xcbiker #26508 üzenetére
Ha jól rémlik mióta megvan ilyen. A héten lesz vezérlés csere, nem tudom hogy említsem-e vagy gyárilag ilyen és nem kell vele törődni. Gyorsan elmúlik. Azt hiszem tavasztól őszig nem nagyon hallani ha indulásnál van kb. 10 fok.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #26507 üzenetére
Szelephézag beállítás vagy 10w40-es motorolaj, nekem is csinálta a vtim, de 5w40-es olajjal már kevésbé volt hallható.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz Winner_hun #26511 üzenetére
kötelező is vezérlés cserekor a beállítás
azt is elképzelhetőnek tartom, hogy régen nem volt állítva. de imi megcsinálja úgyis, nála ez alap dolog. feszítőgörgőt se felejtsd el meg a vasserpumpét...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
veterán
válasz Winner_hun #26507 üzenetére
és ha 100k km-t 9-10év alatt tekersz bele akkor nem öregednek a szíjak?!
Imi megaszondta ezt a csoda számkombinációt, én azt mondom korrekt
~75-80k km-t megyek 5év alatt, ha odaértem cserélem ... igaz nem gyári vezérlés szettem:
aisin vízpumpa
koyo feszítőgörgő
gates szíjlehet következő csere alkalmával már nem is nekem kell ezzel foglalkoznom
Life is too short to stay stock!
-
Winner_hun
titán
válasz zolynet #26513 üzenetére
Kézikönyvét néztem, más dolgoknál fel van tüntetve időtartam is, itt nem volt.
Vezérlésből nekem is ilyenek mennek bele. Vezérműtengely szimeringek és szelepfedél tömítések lesznek még cserélve, azokból viszont gyárit kap. Meg a következő olajcserénél olajteknő tömítés. Aztán ha minden jól megy a két hátsó ív idén csere, aztán hátsó lámpák tömítését is ki kéne cserélni.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Integra
titán
válasz Winner_hun #26515 üzenetére
jó lesz az, szépen fog ismét duruzsolni
feltételezem kap új szelepfedél tömítést is, ha már leveszik a fedelet a szelephézag állításkor. imihez mész?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Winner_hun
titán
válasz Integra #26516 üzenetére
Kap, remélem minden olaj megszűnik a motoron kívül.. szimeringet már nagyon vacakok, nem igazán akarok vele többet várni. Nem hozzá viszem, van jó szerelőm és szerencsére tud gyári alkatrészeket is szerezni jó áron. Ha nem tudna akkor vinném.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Integra
titán
válasz Winner_hun #26517 üzenetére
ha lecserél mindent, tömítéseket is, utána pucolja le teljesen magát a blokkot és akkor magad is tudod később ellenőrizni, hogy van e valahol olajpára etc.. olajteknőd hogy néz ki? ott van olajpára? mert akkor lekell venni az olajteknőt kipucolni és kell egy új tömítés oda is. nekem most volt cserélve az is újra, mert elöregedett.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Winner_hun #26519 üzenetére
zsír, csak azért kérdeztem, mert gyanítom, hogy neked sem volt még sosem cserélve és ha nálam már kukás lett, akkor időszerű, hogy nálad is az viszont akkor nem 3.7 liter olaj fog belemenni, hanem a komplett 4 liter, mert amikor a teknőt kimossa majd a szerelő, akkor arról lejön az odaragadt réteg is. kérdeztem is az imit hogy a maradék olaj hol van, mondja,hogy most semmi sem maradt
érdemes még megnézned a gumiharangokat a kerékagyaknál és a kormányműnél is. nézesd át a motortartó bakokat (3+2)
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
válasz Winner_hun #26515 üzenetére
en most vettem lampatomitest ebayrol... gyarit
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
zolynet
veterán
ha már így szervizelünk akkor én is .... pénteken voltam a hasper kipuműhelyben, mer a középdob előtt likas, ill jó néhány helyen már az idő vasfoga megmutatkozott
50k lenne a következő (max -1-2ezer)
leömlőtől minden cserélve lenne, kat konverter, 54-55ös walker cső, új közép dob illetve a hátsó dobot is újrafüleznék
még megtendereztetem janót és dinamitékat is aztán mehet a jöhetLife is too short to stay stock!
-
xcbiker
addikt
válasz zolynet #26524 üzenetére
de a dob csendesebb a mostaninál.
Főleg ha befejezem a szigetelést is... de azt csak az ívek cseréje után tavasszal...
Most eléggé lehúzott a hátsó féknyergek, nagyszilentek, stabgumik, stabgömbfejek cseréje..[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz Winner_hun #26527 üzenetére
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
válasz Winner_hun #26526 üzenetére
csont 4 liter belemegy és nem vagy a nívópálca maximuma felett?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #26530 üzenetére
6genről van szó?
Nekem B16A2-be sosem kellett egész 4l, hogy a felső nívón legyen.bezzeg ez kéri a 4l + még egy literest amiből pár deci megmarad
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
titán
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26531 üzenetére
nekem is fura, mert b18-ba 3.7 liter megy és a szint a min-max között van, maxhoz közelebb inkább
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
válasz Winner_hun #26534 üzenetére
Én 4 litert látok DOHC VTEC esetén.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Winner_hun
titán
-
!Overdose!
őstag
válasz Winner_hun #26536 üzenetére
Ne csináld már! A 3 ajtósnál is 4 liter természetesen, csak ott más alul a csillagozott számozás.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Winner_hun
titán
válasz !Overdose! #26537 üzenetére
Ehh tényleg. Először nem tudom miért, de a jobb oldali táblázatot néztem, a magyarázó szövegnek meg ami a bal rész alatt van. Akkor tényleg jó az a 4 liter.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
zolynet
veterán
válasz Winner_hun #26534 üzenetére
nekem 3.6-3.7l megy bele, mindig marad egy kicsi a flakon alján ... így h most már nem kell rálocsolgatni nem kell szerencsére
ellenben az olajszűrő és a blokk közötti baszomfütty tömítést cserélni kell, jöv héten le is lesz adva 1napra
+ jön hozzá gyári momo csavar is
már csak a bőrözős (érdi) mesterhez kéne eljutni, na majd holnap felhívomLife is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
Gyári olajleeresztő csavar tömítőt hol lehet beszerezni? mod: (OK, Unixnál elvileg van valami, eddig valahogy nem találtam) Mondjuk ha teszemazt kollégánál aknán megoldjuk a 30k HUF-s olajcserét 11k-ból.
Váltóolajat érdemes intervallum előtt otthon lecserélni? Egyáltalán kivitelezhető?[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Kiégett a klímaszabályzóban a hőmérséklet szabályzó tekerőgomb izzója.
Bal oldalon a 4-es számú:
http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17SNA801&block_02=B__1702&block_03=13807Valami ilyen kell bele:
https://www.google.hu/search?q=bulb+neo-wedge+%2814v+100ma%29Cserélt már valaki ilyet? Hol lehet ilyen izzót kapni? Mennyire kell lebontani a kocsi belsejét?
Elvagyok nélküle, nem lesem ha tekergetem, de nem nagyon szép így felemásan.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
-
!Overdose!
őstag
válasz BlacKSouL #26540 üzenetére
Gyárit sehol. Sőt, mióta Purflux a gyári olajszűrő, azóta nem is adnak hozzá. Nem tudom honnan szerzik be a szerelők, de ez csak egy egyszerű réz alátét.
Izzót szalonból vagy eBay-en kapsz és jó eséllyel darabokra kell szedni a középkonzolt a cseréhez.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
Akkor ide is!
Ha esetleg tud valaki 8g Sedan Civic-et aki megválna tőle és nincs fent hahu-n az ne tartsa magában -
xcbiker
addikt
válasz DeathAdder #26545 üzenetére
Ha 8gen akkor nekem egy ilyen kellene: [link]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
DeathAdder
veterán
válasz xcbiker #26546 üzenetére
Bár én is a legyen eleje, legyen hátulja formatervet preferálom, de most apámék akarnak ilyet venni.
A kínálat viszont elég gyér, pesten egy sincs, de még a környékünkben sem, és a legtöbben 5-6 éves létére közel 300 ezer van.
Gondolom ezeket a számokat csakis hosszú utazásokkal szerezi egy ilyen autó, nem tudom feltétlen tartani-e kell ettől? Mert ez jócskán leszűkítené az eddig sem tág kört.
Sokat nem lenne használva kb. ilyen 5e km évente..
Azért érdekes, hogy a kereskedők is beírják egy viszonylag új autóba, hogy 350 ezer km, ennyire szankcionálva lenne a km buherálása?szerk. ja, csak is benzin!
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26547 üzenetére
8gen 4D-ben nem is találsz mást, csak benzinest, mert az egész bolygón csak benzinmotorral adták el Kérdés, hogy mikori. 2008 előttit találhatsz 1.6-ost is(126Le), meg 1.8-ast is(140Le), 2008 utáni csak 1.8-as van, de hibrid van korábbi is, ráncfelvarrott is. Régebbibe az 1.4 i-DSI motort tették asszem, újabb talán megkapta a 100 lovas i-vtec-et talán...de hibridfronton nem vagyok jó.
Nekem most lesz 5 éves, és a héten léptem át vele a 90000 km-t. De nem szándékszom eladni, pedig asszem az egyetlen pezsgőszínű példány amiben bézs beltér van kézi váltóval 1.8 motorral.
A 90k nekem úgy jött össze, hogy pártízezer km-t városi-városközi menetben mentem, 8-50 km-es távokon. 1-2 alkalom Balatonra 250 km-ek, meg kb. évi 1 alkalom tengerpart 750 km-ek kvázi egyben.
Az R18A2 szereti a pályatempót, bár ott már kissé zajos, viszont sok városi üzemtől enyhénszólva is meglustul. Tehát ha egy autó 500km-es utakból szedi össze a 300k-t, az talán szerencsésebb, mint 5-6 km-ekből.Én mondjuk ezt megnézném, bár kétségtelen nem Bpest, és szerintem valósban 100k km körül lehet, de ennyi alatt nem lehet baja.
Nem véletlenül nincs nagy kínálat, nem is vették sokan, és az se nagyon adja el.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26547 üzenetére
nagyon szűk a kínálat, én inkább egy 8gen ufo 1.8-ast néznék a helyedben, nem futna sokat, tehát nem akarsz minden kanyarba 4 kerékkel csúszva beérni, ráadásul sokkal praktikusabb is.
bleki:
pompié is asszem pont ugyanilyen a belsőben nem vagyok teljesen biztos[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #26548 üzenetére
Hihetetlen ez a km óra állás mennyire befolyásolja az árat.
Ezek se akarnak sok km-set venni, de mondom, miért?? Mi baja lehet? Elkopik a bütyök vagy mi?
Végig vezetett szervizkönyv, első gazdás, bevallottan utazásra volt használva, a motor, bódé kifogástalan.
Elmennék megnézni hogy üzemel hidegen, hogy áll a futómű, melegen letaposnám 1-2be, ha nincs baj előbb megvenném mint az esztétikai hibás kopott pedálos régebb évjáratú, de drágább 150e km-estCTR-ben is láttam már garantált 130ezres rongyot, és 230 ezres patika állapotút, mind attól függ szerintem, hogy milyen volt a gazdája.
Én jobban szeretném, ha 1.8-as lenne, mégis dinamikusabb, 6 sebességes, de hát nem én döntök
Hülye kérdés, de az 1.6 is i-VTEC? ill. mi a különbség az ES és LS között?Szép amit linkeltél, egyébként a km óra visszatekerések mennyire gyakoriak még MO-n?
Integra - sedant akar, eddig ferdehátú volt és az ufó nagyon nem bejövős neki.
Amúgy azt sem értem miért van ilyen kevés belőlük és miért olcsóbb mint az ufó ami alatt rendes futómű se nincs?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Xiaomi Kami Doorbell wifi csengő arcfelismeréssel - foxpost az árban!
- Elado vegyes IoT eszkozok (sensor,socket,smart speaker) Legrand/Google/Shelly/IKEA/Tuya
- Hikvision kameravezérlő egység 1 TB HDD-vel féláron!!!
- Három db SONOFF Zigbee okos relé/kapcsoló eladó
- Eladó PIE631FB1E BOSCH Beépíthető főzőlap
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs