- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Házimozi haladó szinten
- Fujifilm X
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25944 üzenetére
Sokszor túl van ez az egész dramatizálva, de mondjuk azt a fogalmat sem értem, hogy "vizezni a benzint". Hogyan?
A víz önsúlya nehezebb az üzemanyagénál ezért a tartály aljába kerülne, ahonnan a pumpa felszívja. Tehát ha "vizezett" lenne az üzemanyag akkor jó ideig csak tiszta vizet tankolnánk..Bár több ismerősöm fos turbó dízele megállt, trokírozott, kivillant a check engine lámpája egy bizonyos privát kútnál tankolva, tehát valamit csak csinálnak. Az is lehet h a finomítótól jön már alapból a szar, amit jól benyomnak a privát kutaknak..
[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz BlacKSouL #25950 üzenetére
1000km-es új benzinszűrőm lett tele rozsdával egy bizonyos kúton...
Egy másik kúton egy hondás ismerősöm tankolt télen vizetett benzint, nagyon ismert kút mindegyik, reggelre befagyott a tank neki...
Egyik helyen sem tankolok, eddig csak a shellel nem cuppantottam be, bár a fogyija lehetnek kisebb.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25953 üzenetére
Ez a szomorú, az fn2 sajnos nagyon gyenge lett...
Kár érte.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25954 üzenetére
Azért kellemesen meglepett az fn2, nem mintha akkora különbségre számítottam volna. Kiugrottam guruló kettesből aztán 200-nál már közelebb volt hozzám (tehát faragott), végül én vettem el a gázt, nem vagyok végsebesség megszállott.
Lehet a dircsiszörcsi miatt jött fel rám az fn2, de lehet a gagyi chiptuning miatt ami az övén van
Lehet megkövezni, de akkor sem veszem ki a direktszörcsit, legalább a hangját élvezzem már ha így buszozgatok Szűk ezrenként tisztítom és olajozom, ha már nem kaptam meg az inti üvöltést amit imádok és amire vágyam ez ellensúlyozza valamelyest, még ha nem is preferálom ezt a módszert[ Szerkesztve ]
-
Piwi
addikt
Sziasztok
2009-es évjáratú Honda Accord gyári navival találkozott valaki? Konkrétan frissíteni szeretném mert amit adtak hozzá gyári dvd-ket,ősrégiek a térképek rajta
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
honda23
aktív tag
Tegnap este egy evo6-oshoz volt szerencsém, hát igen, az a négy kerék, visszaülve a type-r-be volt különbség, miért nem csinál a honda egy kibaxott 4 kerekes sportszedánt?
Imádom a type-r civicemet, de az evo6 az valami hatalmas, brutális élmény volt.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25958 üzenetére
Nem 200 ló alá értettem a négykerék hajtást, hanem miért nem csináltak anno egy 300 ló körüli négykerekes hondát, mint subaru vagy mitsu evo.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25959 üzenetére
Nem tudom
Az Accord is jól nézne ki egy M5-ös bönci vetélytársának, de nem..
Az új ctr viszont kaphatott volna awd-t, nem tudom mi értelme közel 300 lónak front hajtással
De ott a Legend 300 lova a 3.7-es szívóból és a szuper diffis 4 kerekes csak és kizárólag automata váltóvalAmúgy a bubu, evo nekem is böki a csőrömet, de vagyon lenne kitartani. Egy 4x4 hrv-re fáj még a fogam a busz mellé és teljes lenne az öröm
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25955 üzenetére
hiányzik a hang, nézegesd: Integra DC2 Type R @ Nurburgring
Life is too short to stay stock!
-
FET-MEN
veterán
Hali. Megbízható autót akarok. Erről vélemény?
Iphone 7
-
barack1997
senior tag
Hi!
Csak így kiváncsiságból kérdezem, az NSX-nek a VTEC-je mekkora fordulatnál vált ?
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz barack1997 #25967 üzenetére
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolynet
addikt
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25971 üzenetére
mert type r
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25971 üzenetére
szerintem adja, én is nagyon agyaltam h előre teszek egyet inti H jelet
lehet jövőőőőre
btw +5hp![ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
-
Integra
titán
itt egy kis nappali pilács írás, jó cikk
zoli:
áááá, gyáva vagyok én ahhoz[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Integra #25978 üzenetére
Zsivi már be is húzta:
"Jobbos (szemből bal) lámpában hagyományos HELLA 60/55W-os...balos (szemből a jobb )lámpában a 120+-os GE...koszos és 16 éves,de gyári lámpatestek az élethű hatás kedvéért..."azt hiszem én is rámegyek, az mtec fosok meg mennek vissza a dobozba tarcsinak (az de szar vétel volt )
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
Ezt demegnézném, lehet az új illatból maradt még benne valami
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25980 üzenetére
akkor is sokallom, ha eltűnteti a tolatás nyomot ha nem, nem jó az ár-érték aránya, avagy az ár-le/nm aránya
ennyinél már a bubu felé hajlok, honda fanatikusság ide-oda, pl: 2.0 wrx stiLife is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25981 üzenetére
Oké bubu, evo nekem is böki a csőröm, de kitartani is sokszorosa és benzinből is a dupláját kéri, ami nekem már sok és rettegnék minden nap, hogy mi történik, ha egyszer bedobja a csiga az unalmast, ki tudnám-e fizetni vagy sem, nem mernék utánanézni sem, és nekem turbo örökös visszahűtése is elég körülményes lenne..
Kéne, viszont csak is ha van egy másik autó mellette, de félek nem tudnám kitartani[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25982 üzenetére
nem tudod visszahűteni a turbót?!?! ... akkor nyelezed rendesen a ctr-ed
cimbi beszélt már bubussal, h nem annyival több ám kitartani mint amennyire gondolják...sajnos nem voltam ott, így sem megerősíteni sem megcáfolni nem tudom (majd egyszer leinformálódok)
benyából lehet többet kér 2-3literrel, de ugye a pacikat etetni kell, valamiből menni kellLife is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25983 üzenetére
Élőben én sem beszéltem még tulajjal, népítéletet viszont rengeteget olvastam, ami szerint be tudja verni sokszor 20-at is városban.
Na ehhez képest én 11-től többet még nem tudtam megetetni az enyémmel, vagyis nagy átlagban mindig 11l a fogyasztásom.
Arról már nem tudok mit nyilatkozni, hogy mi van ha cserélni kell egy kopóalkatrészt. Azt mondom, hogy Subaru Impreza WRX STi, lehet felcsillan a beszerző szeme, rád mosolyog és azt mondja, na akkor nézzük
Sokszor belegondolok, ha turbós autóm lenne, akkor hány olyan kellemetlen alkalommal szembesülnék, amikor ki kéne várnom azt a pár percet, hogy visszahűljön.
Az oké, ha élményautónak van tartva és A-ból A-ba megyek, vagy csak korlátozott helyekre ahol nyugodtan semmitől és senkitől nem zavartatva visszahűthetem, de ahogy a pc-sek mondanák 24/7 -ben sokszor kellemetlen, akkor inkább meg sem húzatom, akkor meg minek ilyen autó?Én ezt csak úgy tudnám megoldani, ha lenne mellette mégegy másik
Persze adom, az élmény teljesen más, ég és föld főleg egy type-r hez képest, ahol az ülés kicsit nyomja a hátadat ha elengeded magad és padlógázt nyomsz, szóval összehasonlíthatatlan a kettő A haverom 90 lovas tdi-je jobban ver az ülésbe
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz zolynet #25983 üzenetére
szerintem azért egy ctr vs sti üzemben tartás meccselésben a bubu húzza a rövidebbet. olajcsere, üzemanyag és kopó alkatrészek, ebben biztos vagyok. és most nem a turbóról van szó. akinek meg nincsen mindig 300ezre turbóra ha netán kéne, az ne vegyen ilyen autót. olcsók ezek az autók, de az üzembentartás azért pillanatokon belül leeheti a gatyádat.. még az evo is alacsonyabb költségekkel jár.
ahol és ahogy az outlanderrel eljárok 10.5 liter körül, ott a forester xt-vel 14 literrel járok alaphangon....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25980 üzenetére
Mennyi?
Ez meg van őrülve, ráadásul sérült, ez lenne a reális inkább már árban.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25986 üzenetére
Sérült, de bevallja, meg amúgy is mi ez horzsolás, gyerekjáték kijavítani.
Szerintem olyan 10+ éves autó ami soha sehol nem volt megsérülve, vagy ne lett volna fényezve rendkívül ritka.Mentségére szóljon ebbe legalább 50 ezer van és első gazda, de mi van amikor valaki egy "megkímélt" VTi-ért kér másfél milliót, szerintem az még őrültebb Relatív hogy mi a reális ár, én a vti-mnél megtudtam amikor árultam, de az is tény, hogy a magyar piacon olcsóbban lehet autót kapni, mint máshol. Néztem a CTR-t is amit linkeltél, szinte biztos, hogy ez is teljesen át van fényezve, de h van ez most, hogy nonFl és az irányjelző a visszapillantóban van?
Mobile-n néztem olyan CTR-ekért kérnek 10ezer eurót, amilyenekre nem cserélném el az enyémet, a 6-7 ezresek meg igen rongy állapotúak.. -
NoLF
addikt
válasz DeathAdder #25987 üzenetére
nézz angol oldalakat.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25987 üzenetére
Igen, enyém gyári fényezésű, de vannak a fényezésen hibák, karcok, pár jégverés is látható, de az autó nagyon egyben van, én mindig az egészet nézem, motor váltó futómű fék és festés rohadás.
Ráadásul az élesben szervizelték, Imi már utána is járt a verdámnak, neki hihető minden, nem lehet komoly baja, sőt nem is volt komoly baja, gariban cserélték a felső kuplung munkahengert, a két első lengéscsillapítót toronycsapágyakkal, garin kívül cseréltek két első kormányösszekötőt, vízpumpát, vizet, hátsó fékek teljesen újak,hosszbordás szíj teljesen új, látszik, hogy foglalkoztak vele.Sokan ha karcos a fényezés, vagy egy két elem fújva volt, nem veszik meg, pedig az a jó, ha volt rajta valamilyen sérülés, nekem az első lökösömet cserélték, de gyári feketére fújás nélkül.
Van olyan ismim, aki gyári mikronrétegre fúj totálkáros autókat és úgy adják el megrendelésre dolgozik, simán tudnak fújni egy elemet 60-80 gyárira, csak háromszor annyiba kerül...
itt egy példa, hogy lehet több totálkáros autóból egy jót csinálni, én is láttam már egy yarist ugyanígy megcsinálni és gyári értékre volt fújva!
Igen, bírom az olyan embereket, akik a vtijüket egymilla fölé beárazzák, az 1.5 vtecet meg vti szintjére, az 1.4-eket meg 500 fölé, az emberek nem bírják felfogni, hogy egy autó értéke folyamatosan amortizálódik, vtimet én is 1,2 m-ért vettem három éve és közel sem tudtam ennyiért eladni ebben az évben már.
Mikor cseréled a váltóolajat? Én majd két litert rendelek.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25989 üzenetére
nemtom megmondani, csak hasravágtam. simán lehet 2x ennyi is persze
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25990 üzenetére
Majd olajcserével együtt, és akkor veszem majd meg, ha a motorolajat is, egyelőre nem sürgős
Sperr-t meg nem veszek ameddig a gumi a szűk keresztmetszet. Igazad volt annyira valóban nem tolja az orrát, ez inkább a gumi elégtelen tapadására írható, nem értem én sem grego-t, hogy akkor nem, de most arra kanyarodik az autó amerre a kormányt csavarja Kedden beszéltem Boo-val, azt mondta másnapig ír árat PM-ben az ad08-ra, hát azóta is írja..Jó az, ha le tudtad nyomozni az előéletét és mindent tudsz róla, enyémmel egyelőre én is elégedett vagyok, a vezetőgörgőn kívül más meglepetés nem ért, amióta megvettem, csak ami szokásos azt költöttem rá, meg kicseréltem a rendszámtábla megvilágítót és a középső műszerfal izzóit, pedig csak egy "szar angol", amit én is megszóltam, még mikor a VTi-m volt, de úgy látszik, ha törődnek vele, akkor nem lehet nagy baj, aztán ki tudja mit rejteget még a jövő, meglátjuk, én kíváncsi vagyok
"Sokan ha karcos a fényezés, vagy egy két elem fújva volt, nem veszik meg, pedig az a jó, ha volt rajta valamilyen sérülés" - ezzel egyetértek, én is 100x többre becsülök egy összekarcolt, de gyári fényezést, mint egy teljesen átfényezett autót (mint vásárló). A VTi-m is ilyen volt, mindenhol gyári festés, de voltak esztétikai hibái, meg a jobb hátsó ív rohadt, és erre nagyon húzták a szájukat. Amúgy mi van ezek a 7gen -től gyártott Civic-ek nem rohadnak már? Épp ma mondta a haverom, hogy nem látott még rohadást olyan autón mint az enyém (ő is nagyon nézegeti őket, valami hasonlóban gondolkodik).
Nem is tudtam, hogy csinálják a gyárival megegyező mikronrétegre fújást (ami 100-200 ugye), de minden nap tanul az ember! Ahhoz viszont nagyon precíz munka kellhet és a bádogmunkát is el lehet felejteni, ha előtte törve volt
Integra - Annyi biztos, hogy nem szeretnék turbót cserélni, ha egyszer olyan verdám lesz
-
zolynet
addikt
válasz honda23 #25990 üzenetére
1,5M alatt fel sem hirdetném a kocsimat, ~9ekm van a motorban ... van az az autó ameilyért megadják az 'árát' ... 2év 2Mért ment el vti, tudok olyan intiről amit 3,6Mért nem adtak oda
egyszóval, vannak kivételek, igaz az jó ha 5%-ra rúgugyanitt 195/50R15 Yokohama Parada Spec2 eladó: hirdetés
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz zolynet #25993 üzenetére
Itt van pl Elmör
autója, sokkal többet ér, igen vannak kivételek, de az kb 1-2%Én a nagyon átlagos, vagy átlag alatti civicekről beszélek, amelyek nagyon túl vannak árazva a magyar piacon, mert csak pl kevés 160e km van benne 250 helyett...
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
neduddki
nagyúr
válasz zolynet #25983 üzenetére
HI!
Hugo kedvenc uccaja;- ) subaros esmerosok ide horgyak, megf vannak elegedve esn si beszltme a sraccal nagyon korektul elmondott idnet amire kivancsi votam
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25992 üzenetére
7 genek már abszolút nem rohadnak.
215-ös gumit szerezzél, esetleg max 225-öt, de ne 205-öst.A turbók nagyon drágák, egy rönyó, ford turbó is alaphangon 300e Ft, de a mazda és a többi akár lehet 600e Ft környéke is, pont szereltek egy fordot turbóhibával előttem és 300e Ft-ért rendelték meg neki, én sem akartam elhinni...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25993 üzenetére
Nem adtad még el őket?
Nem tudom, szerinted mit kérjek az idén tavasszal vásárolt T1-R garnitúráért? 3e km van bennük.Ami az autót illeti az egy dolog, hogy a tulaj mennyire tartja, vagy hogy mit kaphat érte.
Mennyiért adta el a Skunk2 cuccokkal telepakolt szívóban 251 lóra felhúzott fehér EP3-at a srác, aki nyáron még fix 4 millát kért érte?
Utoljára 2 milláért volt fent, ha azóta egyáltalán eladta, pedig 3-at játszva ráköltött szerintem csak a hirdetésében felsoroltak alapján!
Arra meg tisztán emlékszem, hogy 2 éve karácsonykor egy fórumozó 1.3m ért vette meg a 40ezer km-es első tulajtól származó bordó 1.6 VTi-t, na az talán megérte az árát, csak azért mert full full minden gyári volt rajta.Elhiszem, hogy Te a legjobb helyre vitted, és mindenből a legjobbat adtad neki a felújításkor, ezt magadnak
a saját lelki világodnak csináltad így meg, és nem azért, hogy eladd (szerintem), mivel senki nem fizetné meg az árát amit ráköltöttél. Én pl. ha meglátok egy generálozott pöpec, és egy full gyári, de nem makulátlan állapotú hirdetést, akkor a gyárit választanám.Ott van pl. az EP3-am, 1 millás zenecucc benne, Brembo fékrendszer, Mugen cuccok minden felé, fl első-hátsó lámpák, AEM szűrő, majdnem teljesen hibátlan bódé stb.. ez mind munkadíjjal, fényezéssel minimum 2 milliás plusz az autó árán felül, én meg megkínáltam 6 ezer eur-t ami az akkori árfolyam szerint még 1.8 milla sem volt és pár perc múlva hívott is vissza a tulaj, hogy vihetem, minden egyes gyári alkatrészével és annak csavarjaival együtt (két autóval alig bírtuk elhozni, volt ám cumó ), de ottvan a vti-m is, amivel nem akarok már unalmas lenni, de azt legalább feltételeztem, hogy kapok érte annyit amennyit bontószökevényekért bekérnek a hahus tulajok, hát volt mit nézni..
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25996 üzenetére
215-öst veszek, Boo is mondta h nagyon sokan vesznek tőle EP3-ra és senki nem 205-öst, és nem azért nem mert drágább.
225 már sok szerintemAmúgy miért van az, hogy valaki kamionnyi pénzt locsol az autójára aztán meg szaré-húgyé eladja? Legújabb példa erre most Elmör, nem is tudtam, hogy árulja
[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25997 üzenetére
"Arra meg tisztán emlékszem, hogy 2 éve karácsonykor egy fórumozó 1.3m ért vette meg a 40ezer km-es első tulajtól származó bordó 1.6 VTi-t, na az talán megérte az árát, csak azért mert full full minden gyári volt rajta."
Neki van két vtije, múlthéten törték össze az egyiket, a szürkét, a bordót a feleségének vette és neki van egy evo 6-osa, amiben ülhettem.
Na az az evo6 odabax, pár év múlva jó lenne beleülni egy evo8-ba.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25998 üzenetére
r-s3, ad08, s-04, pss -itt már mindegy melyiket veszed, de ezekből a hankook meg a yoko elég kaka lesz vizes aszfalton, erre figyelj. az bridgestone és a michelin sokkkal jobbak overall. lehet, hogy pont ezért fogok a hankook után michelint venni - feltéve, hogy van az én méretemben. ha nem, akkor a potenza-t. aztán a yoko vagy a hankook. tényleg attól függ, hogy melyiket gyártják az én méretemben.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt