- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25598 üzenetére
nekem is "NA is best", mindegy ki és mit mond, a hamisítatlan örömautózás az szívó motor.
mindig azon töröm a fejem, hogy a 3.2 v6-ból vajon mit lehet stabilan kihozni... mi a maximum.. az álom nem múlik...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #25602 üzenetére
ááá, semmit, anyagi részébe bele sem gondolok, mert jelenleg életem legnagyobb szívásában vagyok benne vállalkozásilag.. de még itt vagyok élek és élni fogok
de vakon is milliós nagyságrendet tippelek, 2-3 millio huf biztosan. szívó tuning aranyárban van. ezért is megy mindneki alapvetően turbósítás felé....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stangli
senior tag
ááááá megörülök, hogy pusztulna meg az japó, aki kitalálta a 7gen izzó cseréjének a rendszerét... tuti, hogy egy életre kárhoztatnám a 7gen civic izzó cseréjére napi 12-16órába
és most jóindulatú voltamaz átlag 3havi izzó cserének köszönhetően bő1év után azt érzem, hogy autót kéne cserélnem... csak az a kérdés, hogy ez egyéni hiba, vagy típus hiba, vagy az összes 7gen szenved attól, hogy 3havonta új izzót kell cserélni...
[ Szerkesztve ]
-
-
stangli
senior tag
-
Aladdin
senior tag
válasz stangli #25604 üzenetére
Ne hülyéskedj. Nekem is ilyenem volt 6 éven keresztül, szerintem ebben izzó cserélni nem probléma. Bárcsak ilyen könnyű lenne mindenben. Igen, típushiba, eszi az izzókat. Nálam is átlagban 2-3 hónap, jó esetben 4 hónap volt egy izzó. Aztán kapott az autó egy Ledes DRL-t így ki tudtam húzni 7-8 hónapra az élettartamot.
-
neduddki
nagyúr
válasz Aladdin #25611 üzenetére
HI!
ezert kapot egy feszstabot az h4es nalam, a 4 ajtosabna tenyeg nem nehez, az akku neheziti, de carina utan mar mexokot:- )
az extra haklis filips najtgakdok /12.7V/ is elemtek 18 honapot
ellnebn hezetjelzo tolem ugy marad az bisztosudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
stangli
senior tag
válasz Aladdin #25610 üzenetére
Elhiszem, de a 21ik században, miért nem lehet egyszerű becsavarással megoldani? beleteszed a foglalatba, rá egy műanyag nyavalya, becsavar
Egy kemény, alig hajló drótot kell belepöckölni egy kis kiálló nyavalyábaA feszt nem lehet visszább venni, hogy az izzók tovább bírják?
-
DCI_market
tag
Nekem a kerékjárat takaró műanyag patentijait ki kell szedni, aztán onnan benyúlni, eleinte 20 perces művelet volt, most már 10alatt megvagyok, 6 havonta izzócsere.
Viszont soha ne tegyétek a gyujtáskapcsolóba a PIROS kulcsot. Balga f>szok voltunk, beraktuk ma várom Imit egy jó programozásra .
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
zolynet
addikt
hátsó fékszorulás elhárítva, remélem jó sokáig
szellőznek
a SárkányÚrnak megy egy priv kép is
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz Aladdin #25620 üzenetére
még szép
jól széjjel van borítva szegény.
ma lecsaptam még egy használtként árult, de fotókon vadonatújnak kinéző (szemre karc és pormentes) gyári hátsó dobra is, pofátlanul jó áron adta a német srác[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lorcsi
veterán
és még egy kérdes, mit jelent a klma előkészítés?
-
lorcsi
veterán
válasz Integra #25626 üzenetére
köszi a válaszokat
kissé necces mondjuk..mert 500-ig lőttük be a felső lécet (egyéb kiadások miatt).. csak ugye nézegetve mindig 100-150-el többért lehet jót találni
meg azért a városi kisautótol (pl. punto) jól eljutottam idáigde ha mondjuk ránézek, hol és mit érdemes nézni?
mi a gyenge pontjuk ?vajon mennyi egy klíma beépítés?
1-200k?MOD: Nolf...nocsak..ez egész jól hangzik
akkor 50 a klíma..és olyan 30k a beszerelésre reális?[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz lorcsi #25627 üzenetére
anyám 6gen 1.4i civicjét anno 530ezerért számították be, igaz ki sem rakták eladni, mert egyik honda szerelő azonnal megvette magának. 250e km, nem volt klíma, abs, 2x lufi, szervo, ennyi. teljesen gyári állapot, minden műszaki paraméterében. körbetörtük az évek alatt szóval kicsit soknak tűnik nekem is.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
NoLF
addikt
válasz Napfénysüti #25630 üzenetére
Tokeletes a hirdetes es az auto is, fl es non fl kozott volt ez a 99es valtozat, regi lokharitok es lampak, nagy, keret nelkuli honda jellel. Winner_hun is ilyennel rendelkezik
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
lorcsi
veterán
válasz Integra #25629 üzenetére
erre emlékszem is..jó vétel lehetett
hasonlóra vadászokigen..ha 500 lenne..asszem vinném is..plusz nem kereskedős hanem magánszemély. de ugye 150 alkudás..elég merész
ez a tetőablak nagyon tetszik
nyárra meg ha tényleg iylen olcsó a klíma majd megcsináltatnám , az nem hangzik vészesen[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz lorcsi #25623 üzenetére
ugyanaz egy másik oldalon, már drágábban
ez meg még húzósabb
pedig horzsolt is -
nagyúr
-
NoLF
addikt
válasz Napfénysüti #25639 üzenetére
"In 1998 for the 1999 model year, the Civic had some updates for both the interior and exterior. These redesigns could vary according to the country of origin for the car. For example, in some European countries there was no redesign to the climate control area or to the rear of the sedan models."
ez ilyen fél-fl lehetett, valószínű mindkét modellévben gyártották, ki tudja, hol
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
nagyúr
-
lorcsi
veterán
válasz !Overdose! #25638 üzenetére
nem vágom annyira a hondákat, hogy tudjam mi az angol és mi a japó..etőrt is jöttem kérdezni, hogy szerintetek..
és mivel nem nagyon vágom a technikát, közelieket nézek, hogy el tudjam vinni szerelőhöz megnézetni. -
lorcsi
veterán
válasz Integra #25644 üzenetére
a gyűrűzése miatt mi lehet vele a gáz?
talán eszik az olajat vagy mást?ez lenne az angol verzió ?
árban még okés lenne, de a tetőablak hiányzik..másfél év után vajon miért akarja eladni ?
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
jeee, megjött a lendkerék, lassan szerelés lesz végre
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz lorcsi #25623 üzenetére
Ennyiért sok, 1.4-es motorja motorfelújításos, tehát nem gyári, és nincs benne légkondi 650-ért, na ez röhejes.
Klíma kb 50e plusz beszerelés és feltöltés.
Tehát több mint 700-ban lenne egy 1.4-es civic.
Ráadásul 99 márciusától fl lenne, ez nem az, bár pont bele eshetett a váltásba non fl és fl között.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
addikt
válasz Integra #25648 üzenetére
na akkor hamarosan ki lehet tolni, végre
lorcsi: a lényeg az lenne h ne fuss bele semmibe, inkább türelmességre intelek, kifizetődő lehet kivárni egy jó vételt, ami lehet simán 1-2hónap is ... addig meg talán még gyarapodik is hozzá a pezó
talán kicsit sokallom 650-700kért az 1.4is-t, tudom elrugaszkodok az ártól de nem messzire ~900k környékén e11-es corollát lehet venni 2002-est, 1.4 97le, haveromnak is ez van, nagyon elégedett
vagy honda vonalon ott a 7gen 1.4 amit már forumon árultak 700ért is, de senki sem ment rá, hát megvette egy kereskedő és fent van 1.090Mért (az lehet 1.6sport volt, piros) ... tudom nem kevés a difi, főleg úgy h 500k volt a vonal, de a későbbiekben egy fiatalabb kílmás autó talán kifizetődőbbLife is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik