- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- eGPU tapasztalatok
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #26599 üzenetére
Szerintem is!
A járatást is annó több tapasztalt egyéntől megkérdeztem, mint pl. Csepel, Szima Zoli, Koczeka, Adinippon, Killer Bee sanyi, csoki, ezeket csak a fórumról, de sok mást is, egyik sem a finom járatást ajánlotta, ahogyan az a nagy könyvben meg van írva.Bár tény, fék esetében, ha nem pályázik az ember akkor szinte mindig csak "vasal", legalább is magamból kiindulva. Olyan sosem csinálok, hogy 500 méteres utcában felnyomom 100-ig, majd satufékezek
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #26599 üzenetére
mindegy, hogy motorfelújítás, vagy vadonatúj motor, ésszel, de terhelni kell. megfelelően meghúzni, engedni motorfékezni, sokat kapcsolgatni, fel-le, jobbra-balra, hegyekben és völgyekben kanyarodni, nem az autópályán kell 3000-res rpm-mel bohóckodni a motornak összekell kopnia, összemozognia egymásnak egymással az alkatrészeket. azt meg csak így lehet. aztán motorolaj csere és megküldeni, az a dolga.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
Ha már motor, a véleményetekre lennék kíváncsi.
Májusban volt az első olajcserém, és most márciusban terveztem motor, váltó, fékolajcserét többek között.
Május óta az autóba alig 5 ezer ment bele, a Sustina még mindig ugyanolyan aranysárga színű, mint új korában, ezért kissé elbizonytalanodtam
A nagy könyv úgy írja, hogy 10e km, vagy 1 év, hát én a 10e km-t azért nem szeretném megvárni, mégis pörgetve van a motor rendszeresen, de nem is szeretnék spórolni az olajon, ha a motor épsége a tét, de van értelme már cserélni szerintetek, vagy nyugodt szívvel elautózhatok még vele a tavasz derekáig?
Akkor sem lesz benne 8ezer, de közel az egy év, az 5 ezres csere meg szerintem nagyon alacsony (lehet rosszul gondolom).Tehát annak fényében, hogy magas fordulatú motor, ami rendszeresen ki is van használva, szerintetek cseréljek, vagy várjak még vele?
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26603 üzenetére
nyugodtan elautózhatsz vele tavaszig, még akkor is, ha pörgeted, ami azért nyílván az esetek 10%-a maximum normál használat mellett. mentem én már 9e km-t is 300v-vel és semmi baja nem lett. a mitsuban meg a 7500km-es periódust már rég kitoltam 12e km-re. jó minőségű olajad van, nem lesz baja szerintem.
és az fékfolyadék, nem fékolaj[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26605 üzenetére
csak azért mondtam, mert ha Imi előtt használd mondod, hogy fékolaj...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26603 üzenetére
sustinába tettem már 28 ezret, most is 10 felett járok, igaz nem CTR. Semmi baja nincs nem csippenti, nem koszolodik. A mai olajak elsődleges ellensége a szennyeződés, MINDEN olajat ez nyir ki, a viszkozitásból nem veszit ( 300v sustina és társaira értve természetesen). Amig nem ELF és GM olajakat öntesz bele ne idegeskedj.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
nagyúr
-
DCI_market
tag
válasz Napfénysüti #26608 üzenetére
jogos, nem "annyira" rossz, Valvoline szint, de nem egy LM, Eneos, etc
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
Integra
titán
válasz DCI_market #26607 üzenetére
én ezt a 6000 km-es 300v mizériát sem értem, megmondom őszintén..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz DCI_market #26609 üzenetére
HI!
tessekmoindnai nem uyanabbol az alapolajboz dogozik az elf mint a lm?:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz DCI_market #26612 üzenetére
HI!
igen nagy mertekben elter G1 a G4tol:- )
de hogy egy totalfinaelf acea08es olaj miben roisszab egy lm acea08astol arrol valos mert infom nincs,Nked van?udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
MacCaine
őstag
válasz DeathAdder #26601 üzenetére
"egyik sem a finom járatást ajánlotta, ahogyan az a nagy könyvben meg van írva."
Mit ajánlottak pontosan?
-
DeathAdder
veterán
válasz MacCaine #26614 üzenetére
Azt, hogy terhelni kell a motort, nem tojáshéjakon lépkedve, hanem dinamikusan.
Már az első indításnál sem szabad alapjáraton járatni, hanem azonnal használni. Teljesen átlagosan kell használni, nagyobb gázzal a kigyorsításoknál, és sportosan hajtani. Elejében 4 ezerig el lehet menni, időnként egy két felpörgetéssel -de nem túlzásba vinni- majd fokozatosan jobban és jobban terhelni.
Ezt a műveletet fúrás, hónolás esetében sem kell 500 km-től tovább csinálni. Viszont csak gyűrűzéskor a kopottabb henger miatt tovább ajánlatos járatni, mondjuk 1000-ig.Ez persze mind az illesztésektől is függ, tehát nem mindegy, hogy utcai vagy versenyautóról van-e szó, de ezeket az infókat a gyári hézagok függvényében kaptam.
Az ilyen puhány vezetésnek köszönhetően az emberek 50%-ban elbasszák ezzel a járatással. A 60-70-es évek óta bennük maradt, hogy úgy kell őket járatni, mint a kétütemű léghűtéses motorokat, de ezekkel nem kell finomkodni.
pl. az is ugyanúgy megmaradt a legtöbb emberben, hogy egy új mobilt, laptopot az első néhány alkalommal teljesen le kell meríteni, majd 12 órát kell tölteni. Pár hete a testvéremnek a fülem hallatára mondta a telenoros csávó, hogy így töltse, és egy másik a haveromnak egy PC boltban amikor laptopot vett. Csak hallgattam...
Li-ion akku, nem kell vele foglalkozni, megoldja az elektronika amit kell, de hiába ugatom bárkinek, a haverom is csak azért is úgy járt el egy 200 ezres mobillal, mert az eladó azt mondta nekiAz olajról is egyöntetű vélemény, hogy az első valami egyszerű teljesen ásványi legyen, hogy segítse a bejáratást. Ezt le lehet dobni 50-100km után és frissre cserélni, majd a végén jöhet "jó" olaj.
Most hogy így írom beugrott, hogy egyedül Adinippon írt valami 6e km-s járatási ciklust, meg az új motort 1 órán át üresben járatni.. Nem tudom, nem ismerem őt, de több ízben is bizonyította már nálam, hogy nincs mindig a helyzet magaslatán, ezért nem okvetlen adok a szavára, de összességében ő is a sportos járatás mellett szólt.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26617 üzenetére
Igen, láncos.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Winner_hun
félisten
Na aszongya:
Csere:
- vezérlés
- fagyálló folyadék (-45 fokig rendben)
- klíma feszítő görgő (ez hidegen ronda hangot adott, plusz néha pályán úgy fügyült hogy ihajj)
- 3 hosszbordás szíj, ha már szét van szedve az a terület akkor legyen minden kicserélve
- főtengely első szimering
- vezérműtenely szimeringek
- szelepfedél tömítés
- VTEC szelep tömítés
- lezáró dugó hengerfej végébenEzenkívül szelephézag beállítás
Hüpp-hüpp, szelepfedélről itt-ott levált a festék. Már hólyagos volt... lehet ezt csere nélkül javítani?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26616 üzenetére
én ilyen módon járattam be: katt
Imi így írta elő, így tettemanno a féket is óvatosba járattam be, én ezt a vonalat képviselem, az is bevált
jövő héten kapok árajánlatot a wilwood szettre
illetve a kormány bebőrözés is meglesz#26619 Mókus: pont nekem is leesett egy kisebb darab, mondom miiiiii, és akkor én tényleg a vti társadalomhoz képest nem taposom az autót ... mondom ezt meg hogy, kurvára bassza a szemem, valszeg nem fog úgy maradni, kérdeztem is Imit ha le lenne szedve akkor a tömítés elbírja-e hogy visszategyük, mondta h azt még simán ... majd idővel azt is
szép köröd volt
nekem jövő héten még lesz egy blokk és olajszűrő közötti ógyűrű csere
+ a kiput is rendbe kell rakni
van mit csinálni[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #26618 üzenetére
Köszi, én meg azt hittem csak a K motorok láncosak
Akkor viszont a 100ezres nagyszerviznél még a vezérlést nem kell bántani, igaz?zoli - Kormány bőrözésre nekem is fáj ám a fogam, de így is már kivagyok ganézva, ma jöttek meg az AD08R -ek
Kipuval végül hogy döntöttél?Mókus - nekem a vti szelepfedelet két haverom csinálta. Az egyik homokkal letisztította, másik ilyen érdes festékkel (nemtom hogy jellemezni) 3x átfújta, előtte persze a dohc vtec, honda, és a honda logót is leragasztottuk egyenként, hogy ne érje festék, szóval egy szép délutáni program volt
ilyen lett:
-
Winner_hun
félisten
válasz DeathAdder #26622 üzenetére
Mi az a festék, hol lehet kapni és mennyire tartós?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #26623 üzenetére
Tartósnak tartós, legalább is nálam semmi gondja nem akadt. Jó pár évig használtam így, de elég legyen az, hogy a haveromék a műhelyben hosszú évekkel ezelőtt ilyennel festették le a tüzelős vaskályhát
Megkérdezem tőle ha érdekel, mert nem akarok hülyeséget mondani, de most nem tudom, mert nászúton szenved a szerencsétlen
-
Integra
titán
válasz Winner_hun #26623 üzenetére
kérdezd meg civic vagy integra topicban, azt tudom, hogy intisek között már nagyon sokan újrafestették a szelepfedelet és gyönyörűek egytől egyig
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Winner_hun
félisten
válasz Integra #26625 üzenetére
Inkább keresek, n+1-edszer nem teszem fel ugyanazt a kérdést. 1 találat a sok közül. Majd még nézem a találatokat. Azon gondolkozok ha ez meglesz akkor milyen színűre fújjam - legyen-e piros?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #26626 üzenetére
Hát ha nem piros H, akkor szerintem NE
Olyat is láttam már, hogy piros ecsettel volt lemázolva a B16A2 szelepefedél
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Winner_hun #26626 üzenetére
festheted persze, én biztos maradnék a feketénél.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26622 üzenetére
megveszem azt a tegiwa sport katot amit árul fent egy integrás srác (30k), aztán mehet az 55-ös walker cső, ami ugyan nem rozsdamentes (annak is megvannak a hátulütöi) de tökéletesen meg fog felelni a következő 7-8évre
ha kész a bőrözés, mindenképp beszámolok, tűkön ülök
rücsis festésre, ha majd ott tartok megkérem Eriket (azt hiszem ő nyomatta az inti topikban), h csinálja meg nekem ... lehet fehérre fújatom, ha már a felnim színe is fehéren virít , de ezt majd még kitalálom, ezen még nem töprengek
pár napon belül lehet h hozzájutok jó áron Pók tesó 1éves advan a048 gummáihoz
rég volt ennyi kiadás, de úgy vagyok vele, hogy az új hely első fizuját el kell durrantani
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz zolynet #26630 üzenetére
tegnap este edzés után ültem az autómban a sporttelep bejárata előtt, telefonáltam. erre jön egy üvöltő repedfazék hangú autó, megáll a bejáratban, persze 6g3d civic, még a padlólemezem is remegett a talpam alatt a kipuff rezonálásától... csodás lehet ilyen autókkal járni... biztos szívesen laknék, ahol ez a fosgép lakik, minden reggel meg este erre kelni-feküdni...
sportkattal átmegy normálisan a műszakin az autód vagy csak okosba'?
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Integra #26631 üzenetére
nem csak abba kötnek bele ... legutóbb 3 dologba:
a) nagy kipu, mondom itt van hátul a szűkítő, várjon 1p és becsavarom
b) első pilácsok mókoltak (ki van fújva), mondom ott az E jelzés, menjünk tovább
c) lehív az aknába, hogy ezek a futómű be van-é jegyezve a forgalmiba, naaznincs .... jól van mondjad mennyi, mert mondom most máshova is elvihetem de az plussz idő nekem
23,5k volt akciósan, amúgy 26k a műszaki két éve ... mondott 28k-t, mondom legyen 26k és mehet a jöhet, elfogadta ... így kvázi alap áron csináltattam meg, amennyit egyébként is elkértek volna
akkor is mértek co értéket, már akkor sem volt megfelelő, a 4-1 leömlő megzavarjanekem még azért nem repedtfazék, illetve az azért lehetett mert kat konverteres volt, az csinálja ezt a egykettes lada hangmizériát...a kat konvertert evégett el is vetettem
egy kicsit nagyobb cső átmérővel szerintem még jó leszek, illetve nagyon remélem
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz zolynet #26632 üzenetére
vagyis az emissziós értékek miatt sehogy sem lehetne normálisan vizsgáztatni? a többi szőrszálhasogatás szvsz, főleg, ha a futóművet belehet különösebb gond nélkül jegyeztetni.
jó ideje azon agyalok, hogy van egy projekt a fejemben, de milyen rendszám alatt csináljam, hol van több esélyem a teljesen legális bejegyzésekre.. magyar vagy német. illetve ha amerikai a motortuning, akkor azt elfogadják e németeknél, ha már eleve az autó úgy érkezik be az eu-ba.. teljes káosz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Integra #26633 üzenetére
őszintén bevallom nem igazán néztem, illetve elég maguknak valók voltak, épp csak rákérdeztem, h na milyenek az értékek? (mert én úgy voltam vele, hogy kat benne, meg csak hátsó kipu van módosítva, biztosjó)
kicsit csóválta a fejét az ürge h nem az igazi, annyira nem foglalkoztatott h mennyire nem az igaz, illetve a silencer sem volt benne, bár az nem tudom mennyit osztott vagy szorzott volnaLife is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26630 üzenetére
Szerintem sport kattal is ordítani fog, de majd meglátjátok
Ha lesz róla kép/videóanyag azt is szívesen látomTe nagyon kötözködő helyen műszakiztathattad, vannak a fórumon is néhányan akik katkonverterrel is átcsúsznak a műszakin, vagy a haverom az index nélküli motorral Szegeden
Ha futja rá sztem ne halaszd el az a048 -at (feltéve ha kihasználod).
Integra - szubjektív, engem nem tudom mitől ver ki a víz jobban, ha egy egy átlagtól erősebb autónak semmi hangja nincs, vagy attól a tipikus repedtfazék hangtól
Talán a repedtfazéktól, mert mégis többet van hajtva alacsony fordulaton, ahol már csak idő kérdése, hogy elkezdje feszegetni bármilyen ember ingerküszöbét
Viszont ha hétvégi autó, akkor had szóljon!De a kedvencem, dízelre sportkipufogót
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #26635 üzenetére
lövésem sincs ... augusztusban megyek újra, majd jobban figyelek
DeathAdder: gyári kattal is ordít, hisz ott a szkánktú
remélem pont annyival kapok többet, amennyivel szeretnék és nem az lesz hogy de nagy hülye voltam h nem maradtam az 50es csőnél ... puding próbálja, meg kell játszani, több esély ilyenre nem lesz
innem már csak kombi mazda6baLife is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26637 üzenetére
Próbálkozni lehet
Amúgy az új hatos mazda kombi nagyon komolyat mutat szerintem
------------
más:Ma elmentem megnézi az új családtagot -8g sedan-, és azt vontam le, hogy egyáltalán nem rossz kis autó, sokkal rosszabbra számítottam. Jól néz ki, belül is fasza, jó beleülni és "hozzányúlni" a kuplung,váltó tökéletes, azt kell mondanom én is elhajtanék egy ilyet biza, csak szerelték volna egy 6 másodperces motorral is
Viszont ami biztos, hogy szerintem ebben k*rvára nem 90 ezer van, mert ugyan a szervizkönyvben 2013 év végén 90 ezernél van feltüntetve az utolsó szervizelés, de nekem egy helyen a fémig lekoptatott kuplung pedál, a bal könyéknél a vezetőoldali támaszkodó is nagyon le van kopva annak ellenére, hogy az embernek vezetés közben akaratlanul is ott a bal karja, de a váltógomb és szoknya sem makulátlan...Holnap ha lesz alkalmam lövök néhány képet, hogy mi erről a véleményetek, de nekem gyanús..
Az autó egyébként nagyon szép, csak hát az volt a kikötés, és azért is lett több fizetve érte mert kevés km van benne, erre a végén kiderül, hogy egy 2 évvel újabb 270 ezreset olcsóbban ugyanúgy meglehetett volna venni, ráadásul 1.8-ast, de annak az órájában 270 van, szóval az nem kellett....[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26638 üzenetére
A pedál gyanús lehet, a könyöklő olyan mintha kopott lenne nekem is, de csak nagyon koszos. MEleg napos időben érdemes vízzel megmosni egy ronggyal, sokat segít.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Winner_hun
félisten
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26638 üzenetére
haverom tavaly vett egy fehér crz-t 60ekm-el, a váltógomb minősíthetetlenre volt kopva, szar anyagból van, lehet hogy azoknál a részeknél a 8g sedánból is kisajnálták a minőségibbet ... én optimista vagyok, inkább van szerintem erről szó
amúgy ő meg van vele elégedve, nagyon szereti ... kár h leállnak az értékesítésével,
lehet ott rontották el, h nem megfelelő számú motorválasztékkal lehetett venni?!Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26638 üzenetére
A váltószoknya öregedésre hajlamos műbőr, pár év alatt nagyon felkeményedik, és saját magát kitördeli. Nekem még szerencsére nem, és hiába műbőr, ápolóval néha áttörlöm, a kormányt is (az meg állítólag bőr) de nekem a kormány látványosabban kopik, fényesedik.
A váltógombra csak annyi a panaszom, hogy a tenyér felé eső fekete betét gumiból van, a rücskössége úgy 4 év alatt eltűnik, de porózussá válik, és főleg a tenyér zsírját köti meg, ami normál időben nem látszik. Nyáron, nagy melegben, vagy ha rásüt a nap, akkor viszont kiadja magából, és konkrétan zsírt izzad a gumibetét része. Letörlés után egy évig megint semmi baja. Meg még annyi, hogy mivel gumi, megnyúlik, elengedi belül a ragasztás, és kicsit feltáskásodik, de ezt csak akkor venni észre, ha a betét közepét nekinyomja az ember a botnak.
Gyűrűs kézzel váltogatva viszont a gyűrű lekoptatja a szürke műanyag festékrészét.
Ja, és a tetején a kiosztásmutató betét és a szürke műanyag között szintkülönbség van, amiben megtapad a piszok, tűvel néha ki kell piszkálni körbe, bár egy idő után egyensúlyba kerül, nem koszolódik tovább.Nekem a kuplungpedál egyáltalán nem kopott, szerintem még a sarkazottsága sem látszik. De majd megnézem. Én így 90893 km-es állapotot tudok mondani összességében.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26641 üzenetére
Szerintem is minőségben visszaesett a 8g, de már a 7g is ugye..
Ennél a műanyag szelepfedél, az ocsmány narancssárga műanyag olajpálca, háát mit mondjak...
Bár sok autónál ilyen, csak én nem vagyok hozzászokvaBlacKSouL - Könyöklővel kapcsolatban jó tippet adtál, valóban sokkal kevésbé látszik most kopottnak (képen már a tisztítás után látható)
Szóval: kuplung, váltó, könyöklőSzerinted 90 ezres?
Váltógomb és szoknya, kuplung gumi azért cserélve lesz minden bizonnyal. ilyen pl. Janati cartárs 120ezrese.
Háát nehéz megmondani! Mindenesetre ma mentem vele egy kört, és hát megint ledöbbentem!
A vezetési élmény, a kuplung, váltó, kormányzás, futómű, fék minden nagyon-nagyon rendben van. Simán elhajtanék egy ilyet a mindennapokban, mert nagyon tetszik Az egyik legjobb, legkezesebb autó amit valaha hajtottam!
Egyik ismerősöm németeknél most vett egy kombi E mecskát ugyanennyié, 2005-öst asszem, hát mit mondjak...?Szerintem a 125le is éppen elegendő, a motor 1-2 ben dinamikus, 3-asban 4 ezernél azért már elkéne egy enyhe vtec rúgás de amire használva lesz bőségesen elegendő
S, hogy a teljes autóról is legyen, ma a nagy mosás után lőttünk egy közöset
az apám engem is közéjük akart szúrni, de arról már sikerült lebeszélnem[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26643 üzenetére
A kuplungom így nézett ki 230e km-nél 6gen vtinél...
7gen civicnél is 100e-nél semmi kopás, érdekes.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26643 üzenetére
Úúúú, b.zmegazaváltógomb...
200k körül futott, 2006-os ugyanilyen cégesben nem néz ki így, pedig az ütve-vágva van, de alig 1-2 halvány folt látszik rajta. Ehhez képest az enyém makulátlan, karctalan, de mondjuk nincs se gyűrűm, se műkörmöm, se karláncom.
A kuplungom kb. olyan, ha nem szebb, mint a tiéden a fékpedálEgyébként lehet 120-150k körüli a kocsi, akkor reális a bemondott 90, de nem mindegy hogy hogy használták.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #26645 üzenetére
Igazság szerint engem ennyi nem zavar, mert egyébként az egész autó valóban nagyon rendben van. Megkértem egy cartársat is fórumon, hogy ő is nézze meg mielőtt megvették (sajnos én nem tudtam felmenni).
Csak azért kellemetlen mert hát az volt a kikötés, hogy kevés km legyen, én meg mondom itt van ebben kevés km van az orrotok előtt, de igazából lehet több van, mint abban amit el sem akartatok menni megnézniKomolyra fordítva azért nem hiszem, hogy sokkal több lehet benne, mert tényleg nagyon egybe van az egész, és ezektől függetlenül érzem vezetés közben, hogy nem egy széthajtott darab de lehet tévedek, ez az első ilyen amit vezettem, ezért nem tudhatom milyen amiben valós 300e van.
Mondjuk simán lehet, ha nő is vezette 8 gyűrűvel az ujján ami elég könnyen kikezd egy általad is kényes elemnek titulált váltógombot.
Az enyémben is van egy kis rész a kormányon, amit az ex gazdi neje megkoptatott a műkörmével, ezért is fáj a fogam már rég óta egy újrabőrözésre..[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz DeathAdder #26646 üzenetére
Kevesebb km-nél jobban kopott kuplung a városi vs autópályahasználattal is magyarázható. Amúgy ha inkább autópályán volt használva egy kocsi akkor még ha több km is van a motorban az valószínűleg jobb állapotban van mint a sokat, városban használt egyed. Szerintem.
El nem tudom képzelni hogy műköröm hogy koptathatja a kormányt, tán vakarta?Nálam se a kormány (~188k km), se a váltó, se a váltószoknya nincs még ramaty állapotban. Azt hiszem a kuplung / fék párosnál valamelyiknél (mind a kettőnél?) látszik valamelyik szélén a fém, ez van.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26643 üzenetére
nem mindegy hogy ki és miként használja.
A city 72knál: full kopott könyöklő, full kopott váltó, és ma jó idő lévén takarítottam, amikor lyukat leltem a vezető oldali padló filcen/szőnyegen ( sajnos tudjuk hogy muter úgy száll ki-be hogy ezen a ponton fordítja a sarkát. Pedig vigyázunk rá, és igyekszünk a lehető legjobb gazdái lenni. Persze ha van erre bármilyen praktika amivel lehetséges szebb állapotban megőrizni a kocsit akkor azt szívesen veszem.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #26647 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, de mit tegyek, átlag embernek csak az számít, hogy kevés km -t mutasson az óra, legyen az bármennyire is rongy
Fogalmam nincs mit csinált a műkörmével, de azon a helyen ahol kopva van egy ember sem fogja a kormányt, de valahogy tekerés közben nyújtott ujjal vagy fogalmam nincs hogyan, de szétbaszta - mármint az enyémnél ugye-
VTi-met 210 ezernél adtam el, a fékpedálom jobb oldalt az élén picit kopva volt, de a kuplung, váltó, kormány szép állapotban volt.
Nagyban függ ez attól is, hogy ki hogy hajtja.. valaki húzza a pedálon a lábát, valaki ráteszi, valaki agresszíven szorongatja a váltógombot (főleg tolatáskor), és valaki 10óra 10 percnél fogja állandóan a kormányt a volán mögött Meg persze minőségbeli különbségek is vannak az autók között.[ Szerkesztve ]
-
DCI_market
tag
válasz DCI_market #26648 üzenetére
ja és a kinyomó csapágyat kikukázta teljesen ennyi idő alatt szóval Iminél már igényeltem cserét
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm