- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Dell notebook topic
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26550 üzenetére
es vs ls - csak felszereltségi szint.
van ismerősöm aki 1.6-os motorral vette (i-vtec, persze), már bánja, hogy nem r18-cal vette. pedig ez egy eléggé bombabiztos motor konstrukció és a váltóra sincsen panasz.azért mert sokkal praktikusabb és ismertebb az ufo.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26550 üzenetére
Sajnos a felszereltségek közül már levették az LS-t, de az adatok közt az 1.6 még fenn van
Ha megtaláltam volna a 20 féle Honda katalógusom közül pont a Civic sedanost, akkor meg tudtam volna mondani a pontos felszereltség különbséget, de így nem tudok bővebbet segíteni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #26552 üzenetére
Köszi, erre midig is kíváncsi voltam
Mondjuk csak kíváncsiságból kérdezem, mert ha az ember ilyet autót szeretne venni, akkor rá van kényszerülve arra, hogy ebből a szűk repertoárból válasszon. Hát még ha olyan kikötései vannak a leendő tulajnak, hogy 200e felett nem kell neki semmilyen autó, az így már rendesen leszűkíti a kört.Integra - jobb volna az R18, én is annak örülnék, mégis ott van egy 6ik sebesség, és persze a dinamikusabb motor, mindez fogyasztásban a userek szerint alig mutatkozik meg.
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26553 üzenetére
Feltúrtam a szobát a katalógusért, de marhára nem találom...
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
-
mv
aktív tag
Sziasztok Hondások!
Ma délután kicseréltem az öreg csatahajóban a termosztátot. Kb fél óra meló volt, leszedtem a szívócsövet aztán szépen hozzá lehetett férni a termosztát házhoz. Ha már arra jártam, kapott légszűrőt is. Kicsit meglepődtem a légszűrőn, 10 dollcsiért eléggé masszívnak és jó minőségűnek tűnik. Otthon olasz autóim voltak és a légszűrők sokkal gagyibbnak tűntek.
Ami hátra van: ha terekem a kormányt akkor fura nyekergő hangja van és a szervópumpánál szivárog a folyadék. Fogalmam sincs hogy milyen cucc van benne, úgyhogy utántöltéshez talán az összes folyadékot le kellene cserélni és ki kellene cserélni a pumpát egy bontottra, hátha onnan jön a hang. A futómű eléggé nyekergős, talán még sose nyúltak hozzá, szerencsére ebayen láttam olcsó szilent csomagokat.
De a lényeg hogy végre van fűtés benne!
Figyelem! A felhasználó a nyugalom megzavarására alkalmas képi és hanghatásokat produkálhat.
-
BlacKSouL
addikt
-
DeathAdder
veterán
Fékbetét gyártókról vélemények? Ki melyiket preferálja?
Kénytelen vagyok mások tapasztalataira hagyatkozni, de honda fórumon elég gyakori a propaganda mint azt tudjuk, fék esetében talán az EBC az istenkirály, de a külföldi fórumokon erről már megoszlanak a vélemények, valaki pl. még a Ferodot is elé helyezi..
Nekem speciel az Ate lett volna a befutó azon belül is a kerámia részecskés Ceramic, a fehér felnik végett ugyanis fontos lenne számomra, hogy ne poroljon. Ha jól tudom az Ate több német autó gyári beszállítója.
EBC-nek is van a redstuff kerámiarészecskés hasonlóan (magas) áron.Fogalmam nincs melyik milyen, tapasztalatom egyenlő a nullával
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26562 üzenetére
HI!
nekem gyari nissin /80Mm-et ment el az elozo/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26562 üzenetére
Nissin és EBC is bevált nálam, de betétet mindig tárcsához választunk. A vegyes összeállítás ritkán jó.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26562 üzenetére
DS performance... ATE, Green Yellow stuff tök 8 szerintem. már az első vasalásnál elbaszhatod az egészet. Legalábbis AE86on sütöttem meg DS-t ugy hogy kuka volt aztán a "legolcsóbb" ATE az első pillanattól hibátlan volt. Nagyon mellé nem nyúlhatsz, különség ezredekben mérhető, és az hogy melyik menyire látszik a felniden az csak használat során derül ki. (DS szürke felnin kb 4x annyi port csinált nekem mint a gyári)
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DeathAdder
veterán
válasz DCI_market #26565 üzenetére
Az mit jelent, hogy elbaszhatom az első vasalásnál? nem vágom
Azt is jó volna tudni (mert nem olcsó), hogy a kerámia mennyire parasztvakítás, vagy valóban kevésbé porol, mint a másik pl. redstuff, vagy ate ceramic
DS-re más is mondta, hogy nagyon porol, nem is extreme preformance kell nekem első sorban, hanem kevesebb por -
xcbiker
addikt
válasz DeathAdder #26566 üzenetére
Nekem Ferodo DS van fent (tárcsa+betét) és tényleg porol. Nekem sem ártana lassan másik szett.
Mivel fehér a felnim így nem ártana kevésbé porolós nekem sem.Most cseréltem hátsó féknyergeket.... erősen megy a matek hogy az elsőket is újakra kellene cserélni, mert a mostaniak még eladható ITR nyergek.
Csak nem tudom mit vegyek... gyárit vagy Wilwood 4 vagy 6 dugattyúsat esetleg mást... ahogy néztem az árak hasonlók... lehet érdemesebb lenne a Wilwood mellett dönteni.
4dugattyús wilwood[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
m3tr0
senior tag
válasz xcbiker #26567 üzenetére
Semmi...ugyanezt láttam crxforumon.
Néztem én is.Jó lenne, de úgyse használnám ki.
Ennyiért felesleges nekem, de ha lenne rá 100 ezrem akkor kéne.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
xcbiker
addikt
Most kérdeztem rá a gyári új ITR nyergekre... kb 100e Ft /db.
Még jó hogy Wilwood lenne akkor.
Igaz most nézem... ezek a VTI nyergek helyére passzolnak (262-es tárcsához)
Nekem meg ITR... 282-es pizzával.[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
m3tr0
senior tag
válasz xcbiker #26569 üzenetére
Igen ez 262-es, azért is figyeltem fel rá én is.
De a tényen nem változtat.
Pláne úgy,hogy hátul dobfékem van.
Szép meg biztos tök jó, de aki nem pályázik szerintem a gyárival is meg tud állni egy jó tárcsa+betét kombóval.
Nem beszélve arról,hogy ami nem gyári abba akármikor beleköthetnek,ha akarnak.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #26569 üzenetére
én is szemezek vele, gyári csonkra a 4dugós 262es wilwood
van olyan is ami alatt elfér a 282-es, vagy rosszul láttam?!DeathAdder: többször leírtam h nekem mennyire jött be az ebc+sárga, utcai és racing használat esetén is (kereső dobja majd) ... tény hogy porol az elején, de be kell koptatni, ez ilyen játék
tácsának 2év után sincs egy kis válla sem! na azért is gondoltam h a wilwood 262es fékeket rábaszarintom,
csak ott meg mintha az ebc betét nem menne bele, más méret miatt (bár betétet meg úgyis vennem kéne)
van itt agyalás!m3tr0: így van, szerintem is tökfölösleges annak aki nem pályázik, utcára elég egy erősebb tárcsa+betét kombó ... még csak fém fékcső sem kell meg fékstopper
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
xcbiker
addikt
válasz zolynet #26571 üzenetére
Most nézem... ezek a wilwoodok 10-13"-os tárcsáig jók.
Kérdés az hogy 282-es (11,1") tárcsák mellett a nyereg elfér-e a 15" felni alatt. A gyárival éppen hogy elfér (a súlyok már-már beleérnek)[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz xcbiker #26572 üzenetére
De az ez 6 dugóval :
http://www.wilwood.com/Calipers/CaliperProd.aspx?itemno=120-10134-RD[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #26572 üzenetére
Póknak is ippeglen fér csak el a 15" felni az itr 282 nyeregnél, sőt a súlyokat át kellett tenni az egyik felnin, szóval nagyon ki van számolva
nagyon kíváncsi vagyok mit foghatnak ezek a wilwoodok, birtokolnom kell egy ilyetés arra mekkora főfékhenger kell, elég az 1" ?
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26566 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26579 üzenetére
ha minőségi fék, fékrendszer és kiegészítők, akkor a stoptech mellett. érdemes egy emailt küldened nekik, röviden vázolni mit szeretnél, megadni az alváz számod és megvárni mit javasolnak. csak usa-ból kell behozni. van egy stoptech.hu is amúgy, ami egy tuning boltra irányít, de nem vagyok meggyőzve róla, hogy hivatalos kapcsolatban vannak vele, mert magyar cég nincsen a stoptech.com oldalán.
idén lehet, hogy nekem is esedékes lesz a féktárcsa és betét csere és ha nem gyári, akkor valszeg stoptech lesz, van típus specifikus vágott tárcsa, betét és fém fékcső előre és hátulra is. nem biztos, hogy nagyobb, 300-as tárcsára akarok váltani, mert egyszerűen macerás, és akkor vehetek még egy szett 16-os felnit, kell nyomtáv szélesítő és hosszabb tőcsavarok is, hogy beférjen előre a tárcsa és a nagyobb 4 dugós nyereg etc.. évi 5-10e km-t megyek az intivel, egyszerűen nem éri meg.. de pont ilyen ok miatt abban sem vagyok biztos, hogy kell e, és jobb e annyira mint a gyári.. és simán megy fel rá a gyári új tárcsa és betét oszt kész.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26579 üzenetére
veszel egy flakon sonax extreme felni tisztító + párszázas azt akkor vereted le a felniről a cuccost amikor akarod
aggasztó por, áhh, a por mondjon leIntegra:mondjuk én is addig akarom bekoptatni amíg a fekete ubiszelők vannak fent (téli szett)
bár mondom mojolok ezen a 262es wilwoodon ... csak úgy vagyok vele mint te,
nekem is elég az erő fékhatás, még pályán is ... én kicsit többet megyek vele 10-15ekm/év[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26579 üzenetére
I!
nissinnek nincs sok pora vmint, akar a sonax extrem wheel egy mozduatos letorlese is nayon baba
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
nagyon nagy kár, hogy fwd lesz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26580 üzenetére
Mindenképp megkérdezem, vagyis kérek majd ajánlatot, néhány sort leírni nem nagy vasziszt, aztán majd kiderül mekkora procedúra. Bár még érdeklődő stádiumban vagyok, nem nagyon van ilyen senkinek, de mégis fontos lenne tudni, hogy mennyire porol, hogy b**szná meg A fogással nekem se nincs bajom, bár a fékekhez méltó teljesítmény is lenne a mocitető alatt
zolynet, neduddki - sonaxról én is csak jókat hallottam, hogy szinte úgy oldja a fékport, mint a mosogatószer reklámokban a különféle tisztítók a zsírt
Bár eddig nálam a jól bevált cif + használt szivacs kombó működött, felni és kipu tisztításra, de megpróbálom majd ez a sonax csodaszert is(#26585) Integra - Én nem bánnám annyira, csak lenne már a garázsomban
Mire viszont -nekem- elérhető áron lesz, addigra a turbója is szinte mindegyiknek rongy lesz az az érzésem. MPS mazdától is a disi miatt hátráltam meg elég gyorsan[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26586 üzenetére
HI!
ez ne fekport oldani van, ezt a tiszta felnire rakod ra es utanna elvezed a hatasat:- )
felnit takaritani ez tenuleg jo: klinviludv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeathAdder
veterán
válasz neduddki #26587 üzenetére
Na bakker
S meddig van ennek a tisztítónak hatása, ha beterítem vele a felniket?Ebből kiindulva azt hittem tisztításra való:
"Vittem autót a kézi mosóba.
Mondom a mosósrácnak, hogy van-e valami fasza felnitisztítója, mert mint látja nagyon mocskos fékporos a felni.
Óóóóó persze, profi cuccunkk van, mindent visz.
Mondom, hajrá, mossuk.
Ráspricceli, hagyja hatni, lemossa gõzbortvával. Semmi Extra.
Mondja, a pi..ába, újra. Spricc-spricc, várunk, gõzborotva. Fékpor marad.
Ennyit mondott: nem számolunk fel érte plusz pénzt.
Elõkerült csomagtartóból a sonakszom. Mondom, na lesse.
Spricc-spricc, majdhogynem gõzborotva sem kell, már folyt is le róla a fékpor.
Volt nagy ámulás ám. És abszolót nem bántja magát a felnit. Na ez profi szer."ő typev, a dilerem
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26586 üzenetére
stoptech nem is nagyon lesz sokaknak, simán én leszek az első big brake kit felhasználó szerintem messze környéken kop-kop-kop
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26588 üzenetére
HI!
semleges samponnal siman kihuzza a szezont
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26562 üzenetére
Vtire vettem ebc karbon tárcsát yellowstuff betétekkel, a fékem olyan faxa lett, hogy nagyobb sebességnél egyáltalán nem melegedett el mint a fos brembo max, ferodo nekem szétégett, textar még elment, viszont porolt.
Ebc nem porolt annyira, a fékem kb azzal a szettel a ctr fék szintjét simán elérte, brutálisat fogott 262-es karbon tárcsával és sárga betéttel, ja és hidegen kicsit van hangja, de ott is nagyon fog!
Nekem majd 10-20e km-en belül lehet cserélni kell az első fékeket, megy fel a 300-as karbon tárcsa yellowstuff betétekkel, vtinél már hatalmasat fogott és kb annyira porolt, mint az átlagos szettek.
Crxfórumon eladtam egy illetőnek, ha érdekel és ki akarod kérdezni, akkor megadom a nevét.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz xcbiker #26593 üzenetére
Red betéttel nincs tapasztalatom, de a yellowstuffal annál inkább, 800km vasalás után olyat fogott, majd bexartam, tg tárcsa már régi és hangos, a karbon tárcsa friss 2 éves fejlesztés, ahhoz vettem Bootól a sárga betéteket(tárcsákat is). 800-1000km vasalás azt hadd szóljon a móka.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #26592 üzenetére
Nálam ha EBC akkor redstuff, bár azt nem tudom mire vélni, hogy a külföldi fórumok szapulják, de a crx-en is írta egy srác, hogy "megadta magát", amit képpel is illusztrált.
330-as tárcsával nekem a fogással semmi bajom, de a porral annál inkább lesz, máskülönben le sem cserélném a betéteket Múltkor hajtottam egy fn2-őt és 160-al az enyém után féltem megállni annyira semmilyennek se tűntKértem árajánlatot Lacitól, meg egy másik usertől is, és kb. egy árban vannak az ATE-vel..
A-l-i-e-N - szerintem olyasmi, hogy járatni kell, mint a motort vagy a plazma tv-t
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz A-l-i-e-N #26598 üzenetére
És egyébként ez csak az egyik tábor ajánlása. A másik szerint pedig pont intenzív fékezéssel kell bekoptatni az új féket. Ahogy arról is megoszlanak a vélemények, hogy motorfelújítás után mennyire szabad/kell forgatni a motort.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz honda23 #26592 üzenetére
ezeket az olcsó brembokat meg ferodo betéteket elkell felejteni, közük nincsen egy evo vagy 370z gyári brembo rendszerhez, az más dimenzió, hiába azonos a név. belefutottam anno sok éve én is a pofomba az egyik civicen
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik