- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26035 üzenetére
Biztosan megvan a 4wd-nek is a maga varázsa, ahogyan a hátsóhúzásnak is (amit józan ésszel a mindennapokban nem tudnék hajtani ). Én az elsőt is szeretem, ami kevésbé veszélyes mint a hátsó, de nagyon szépen lehet vele játszani a kanyarban.
4wd-t terepjárón kívül még nem igazán vezettem, ezért nem tudok róla komoly véleményt alkotni.Esőben, hóban szerintem senki sem vitatja az awd toronymagas előnyeit (bár mivel nem vagyok nagy utazó, ezért hóban inkább a csúszkálásokra izgulok )
Napfénysüti - oké gyorsulási versenyen nehéz lehet megfogni, de egyébként ha normál esetben lendületből mentek már aligha van nála az előny.
Ott van 225 lovas szappantartó TT, startból kiugrott tartottam-tartottam aztán 120 felett durván kezdtem beérni majd el is húztam mellette, hogy ezt mi okozta nem tudom, lehet ott már visszasül ami a startnál az előnyt képezte, nem értek hozzá..Pályázásra meg sajnos nem igazán adódik alkalmam, ezért az nem érint, bár nagyon szeretnék egyszer kimenni
Ez nem kötekedés meg semmi, csak annyi, hogy nem vetem meg egyiket sem, mert mindegyik más szemszögből szerethető peace
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik