- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Hobby elektronika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- HP nyomtatók
- Hisense LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mezis
félisten
válasz #67688960 #8661 üzenetére
Üdv.!
Én egy Citroen BX-nél, meg egy Citroen C3-nál tapasztaltam azt, hogy a jobb sárvédő doblemez függőleges részén az utastérbe érkező kábelkorbács gumi védőharangja nincs a lemezen lévő lyukba bepasszírozva, így a kábelt csak a szigetelése védi. (A BX-en már a szigetelés is fogytán volt.)
Csak elméletileg: úgy saccolom, hogy az akku testelő kábele lehet vagy 50-100 mm2 keresztmetszetű. Ha ezzel még párhuzamosan kötsz egy 1 mm2 kersztmetszetűt, akkor azon fog átfolyni az áramnak 1/50-ed, 1/100-ad része. Vagyis ebbe a körbe még az önindítózáskori áramfelvételt is meg tudod saccolni egy 1000 Ft.-os műszerrel.....
mezis
Új hozzászólás Aktív témák
- GAMER PC: Új i7-12700KF/14700KF - Új RTX 4060 Ti - Új 16/32GB DDR4 - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
- Eladó Xiaomi Redmi Note 11 Pro LTE !
- Gamer PC // i7 8700 // RTX 3070 // 16gb 3200MHz RGB ram // vízhűtés // SSD+HDD + Ajándék billentyű
- Logitech Logi Dock Dokkoló
- Tado Smart AC Control V3 + okosotthon, klímavezérlés, klíma okosítás
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest