Hirdetés

Hirdetés

  • Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd

    lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....

  • Shadows of Doubt teszt

    gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    válasz Reggie0 #34267 üzenetére

    Az autókban háromfázisú generátor van, beépített diódákkal, ami visszafelé (vagyis motorként) nem használható. Legfeljebb, ha 3 fázisú váltóárammal pörgetnénk, ami biztosítaná részére a forgó mágneses mezőt.

    Erőátviteli célokra soros gerjesztésű motorokat szokás használni, legyen az villanymozdony vagy önindító.

    Noha önindítóban előfordul vegyes gerjesztés is, amikor négy tekercs közül az egyik fix tápot kap ("shunt coil" a képen), ennek annyi a szerepe, hogy a magasabb fordulaton, amikor a soros tekercsek árama már lecsökken, a mágneses mező mégse csökkenjen túlzottan, tehát azt igyekszik fenntartani.

    De a motor lényege alapvetően a soros gerjesztés, ami a nagy indítónyomatékot biztosítja.

    Egyébként az érdekesség kedvéért, mivel nekem még itt figyel a polcon a régi Lada szervizkönyvem, onnan másolom:

    Önindító:

    Névleges teljesítmény: 1,3 kW
    Max. áram üzemi: 260 A
    Áram blokkolt tengellyel: 500 A
    Üresjárási áram 35 A / fordulat 5000.

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák