Hirdetés
Hirdetés
-
Asus Rog Ally(RC71L)
lo Szép Napot Mindenkinek Szemezgettem ezzel a RoG Ally(ejtsd: Rodzs Eláj)-al, hogy kéne valami, ami hordozhatóbb mint egy...
-
Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
it Egy rakás újdonsággal frissít a YouTube, amelyre a videókat immáron évadokban és epizódokban is fel lehet tölteni. Sőt, AI-val is lehet a platformra videót gyártani.
-
Kipróbáltuk a Synduality: Echo of Ada zárt bétáját
gp A világvége után mechákkal és aranyos, folyton csacsogó anime lányokkal kell szembeszállni az emberiség maradékát pusztító szörnyekkel, valamint az energiaválsággal.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bozso68
senior tag
Én még 2010-ben voltam egy egész naposon a Ringen. Akkor fogadtam meg, hogy a gumikon nem spórolok.
A defekttű kopottas nyári Bridgestonokon alig volt tapadásom, Astra-H kombin ki nem lehetett kapcsolni az ESP-t, úgyhogy a gyantán szívás volt az egész, de mégis sokat tanultam. Kőrös András volt a tréner, ő is csodálkozott, hogy ilyen nulla tapadással, és ESP-vel 48sec alatt teljesítettem a szlalomot. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Bozso68 #16752 üzenetére
Székely Gyulánál voltunk Tökölön (fórumos szervezésben, kedvezményes áron). Meglepte őket milyen jó a CC pedig erősen szkeptikusak voltak.
mod:
Peter.70: A migráncs helyzet miatt a turbánt Miki sapira cseréltem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bozso68 #16756 üzenetére
Autós topikban ismét felmerült rá az igény, ha összejön a létszám tavaszra kérünk egy csoportos kedvezményes árat újra.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
4 évszakos gumik tesztje (205/55 R16 méret): [link]
Volt már?
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
ez egy nagyon gyenge teszt, nem derült ki belőle kb semmi, az eredeti teszt hol lehet vajon?
eredeti teszt
film a tesztről[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
SimS
senior tag
Üdv
Amatőr kérdésem lenne.
Adott az ilyen felni, 17-es méretben. Erre szeretnék venni téli gumit.
A kiszemelt a Dunlop Winter Sport 5, 225/45 R17 méretben. Viszont, ezt csak MFS változatban kapni - vagyis felnivédővel (nem tudom magyarul, rim protection avagy Felgenschutz a pontosabb neve).A kérdés, hogy ez fel fog menni a felnire, vagy ez független ettől?
SimS
Your journey will not end well. You cannot change your fate... no man can BattleTag: hamboo#1540
-
!Overdose!
őstag
válasz kisza25 #16759 üzenetére
Számomra az derült ki belőle, hogy a tesztelt négyévszakos gumik kb. annyival gyengébbek minden körülmények között, mint amennyivel gyengébb egy középkategóriás nyári, illetve téli gumi, mint a referenciának használt prémium gumik. Szerintem ezt eddig is tudtuk.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
csigacska
tag
Sziasztok!
Lenne egy gyors kérdésem, a helyzet a következő:
A múlt héten használtam utoljára a kocsit hétfőn (Fiat Punto 2, acélfelni téli gumival 165/70 R14) kb 250 km után értünk haza BP-re, majd szépen leparkoltam, a kocsit a megszokott helyre. A tegnapi napon jártam a parkoló felé és látom, hogy teljesen leeresztett a jobb első kerék.
Ma beszereztem egy 12v-os kis kompresszort, szépen fel is fújtam a gumit az előírt nyomásra, még eltöltöttem egy laza 20 percet a kocsi körül, vártam, hogy ereszt-e, sziszegő hangot hallok-e, de nem történt semmi, szépen tartotta a nyomást. (Annó a nyári gumival elkaptam egy szeget, nah az szólt is rendesen, nem kellett sok idő hogy látható nyoma legyen... )A téli gumi acélfelnire szerelve végig pihente a nyarat, normális tárolást kapott.
A kérdésem a következő: lehet-e attól baja a guminak, hogy kb 3-4 napot full laposan állt az acélfelnin, tehetett-e ezt kárt benne?
Csütörtökön mindenképpen elviszem az autót egy gumishoz, utána kell járnom ennek (lehet hogy csak egy szelep a hibás, vagy maga a felni, ahogy néztük nem mentem elvileg bele most semmibe)
A választ előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #16763 üzenetére
Így van.
Plusz ugye az adac egyébként is lehúzza a negyevszakosokat, lévén a continak nincs sajátja, és ugye az az adac no1 márka 😂 -
Qru
MODERÁTOR
válasz S. Szabi #16770 üzenetére
Igen, nagyon jó volt és hasznos. Kis elmélet van de az idő 9/10-ét a pályán töltöd.
Nem tudom hányan mentek de mi 8-an voltunk (mind fórumos arc), így a 8 órás tréning 55k/autó helyett 36k/autó áron volt (ebben benne volt korlátlan kávé/üdítő/víz fogyasztás és egy 2 fogásos ebéd is) csoportos, törzsvendégi fórumos kedvezményes áron.
A program: kis elmélet, vészfékezés gyakorlása, kerülési manőverek, célfékezés, tempós körözés bójával kirakott pályán szárazon és nedvesen (időmérés is volt), műgyantás "csúszkálás", szlalom... Kb most ennyi jön vissza a feladatokból.
Majd nagyon jól ki fog jönni hogy pl féktávon mennyit számít a gumi, meg az is hogy amelyik jó szárazon az nem biztos, hogy vízen is olyan jó...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #16773 üzenetére
Jövőre azt akarok venni én is a Fűnyíróra. CC-t akartam de tök elég lesz ez az Apollo is.
tboy93: 36k? Valóban nem kevés de egy lökös újrafényezés kb 25k és akkor nem kell ragasztani vagy patentokat pótolni. Arról nem is beszélve, hogy pl mennyi egy fényszóró ára... és akkor még nem sérült a hűtő, motorháztető mert csak egy ici-pici kocc volt mondjuk. Innen nézve már nem is olyan sok az a 36k...
Elméletben én is tudom mit kellene csinálni de ha nem gyakorolod be akkor semmit nem ér az elméleti tudás mert határhelyzetben nem tudod hideg fejjel átgondolni (nincs rá időd) mit is kéne csinálni. Ha nem azonnal, reakciószerűen reagálsz helyesen akkor vége. Megcsúszol pl a vizes/jeges úton ha nem reagálod le azonnal a kormányszög nyitásával (ami az első naturális reakcióval tök ellentétes művelet) akkor már le is estél az útról.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #16776 üzenetére
Dehogy garantál. Casco megvéd az árokba eséstől? Hát k.vára nem.
Casco csak veszteségcsökkentésre jó. Azért fizetsz előre, hogy majd egy esetlegesen a jövőben bekövetkező káresetkor kevesebb kiadásod legyen. Önrész? Káreset miatti bónusz romlás (drágul a biztosítás)? A tény, hogy egy törött autó még szakszerűen helyreállítva is jelentősen veszít a piaci értékéből? Arról nem is beszélve, hogy nem fog ugyanúgy védeni a következő hasonló ütközéskor? Pl a ragasztott lökös energiaelnyelő képessége jelentősen csökken, mert ez nem csak az esztétikáról szól ugye...Tehát "a tudsz vezetni és nem esek árokba" vs "ha árokba esek akkor úgyis egy részét megtérítik a káromnak" marhára nem ugyanaz.
Tréninggel az okot minimalizálod a cascoval meg az okozatot.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
addikt
Hülyén hangozhat, de én egy csomót az autós számítógépes játékokból tanultam. Azt vettem észre, hogy amikor a kocsi már a határán van, vagy megcsúszik, ugyanazok a reflexek kapcsolnak be, mint amikor a gépnél ülök. És működik. Még csak különösebben szimulátor szintű játék sem kell hozzá, a maiakban már olyan fizika van, hogy még egy GTA 5-ből is sokat lehet tanulni.
-
lenko
aktív tag
válasz HussarF #16778 üzenetére
Nem hangzik, tanulni ugyan nem tanultam már ezekből nagyon, de reflexek javítására teljesen megfelel. Én sokat toltam kormánnyal autos játékokat. És ez kihat a mindennapi vezetésnél használt reflexemre, pl sosem jön elő bennem pánik egy vészhelyzetben(amit más okoz) Anyázás közepette(mert erre is jut idő), jó manőverezéssel eddig mindig kikerültem ezeket.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Az egyetlen szimulátor jellegű, az NFS shift volt.(Az igazi szimulátortól ez is messze van) Ami kormánnyal belső nézetben tolva egész kellemes élményt nyújtott. Ezt leszámítva az összes nfs egy arcade billentyűn játszható valami volt.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Doki16
addikt
Egy 2015-ös Suzuki Swiftre akarok gumit venni. Mivel nem akarom cserélgetni ezért a Michelin CrossClimate-re esett a választásom. A gyári méret 175/65 R15. Ebben a gumiban csak 185/60 R15 meg 185/65 R15 kapható. Mint látható elég komoly árkülönbség van a kettő között. A méret kalkulátor a 60-as magasságot ajánlja nekem. Mennyire lenne gáz ha 65-öst raknék rá?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
S. Szabi
őstag
Keréknyomás mérőből digitálisat vagy analógot érdemes venni? Én az analógban jobban bíznék, de lehet a digitális is olyan jó? Nyílván nem a legolcsóbbak közül.
-
S. Szabi
őstag
válasz Killer01 #16792 üzenetére
Oké, köszi!
rbalint88: nem szoktam benzinkúton nyomást ellenőrizni jó ideje, már csak azért sem mert ugye hideg keréken kell/illik nézni.... Kis kompresszor bőven jó fújni, de ezt meg csak rányomod, és nem kell feleslegesen vacakolni, ha jó a nyomás. Meg a benzinkutas cuccok amúgysem túl megbizhatóak, a legtöbb nem is tömít rendesen stb...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
no, a mai zabszemmel a seggben hazajövés után megrendeltem a hankook w452-ket a splashre.
szárazon semmi gond a pirellikkel, de ahogy egy csepp nedvesség van az úton, megáll a tudomány. márpedig mostanában csúnyán le van fagyva reggel és este is egy-egy szakasz ahol járok, aztán már kezd izomlázam lenni az állandó ánuszfeszítéstől.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Akciókamerák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Legszebb nők!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple notebookok
- iPhone topik
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen