-
PROHARDVER!
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
fozopali
újonc
Ha te küldenél valakinek egy csomagot! És lenyulná a posta, akkor is ezt mondanád?
-
kulcsipeti
csendes tag
válasz kulcsipeti #26662 üzenetére
-
AtiSnatch
aktív tag
válasz fozopali #26704 üzenetére
Gondolom 150 dodós csomagot nem unregistered postával kérted, a feladó boxolja le szépen a szállítóval. És le is fogja. Plusz még rajtad is húz 30 dodót. Így már annyira nem rossz deal (neki)
C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13
-
jeselivo
csendes tag
Vigyázz, én is vagy 80$-t összegyűjtöttem, aztán mikor valami drágát akartam rendelni, szembesültem azzal, hogy csak 2500 pont (50$) váltható be egy rendelésnél. Tehát ha egyetlen nagyobb rendelésben gondolkodsz, akkor a plusz 8,8$-t akár el is lőheted másra.
[ Szerkesztve ]
-
ga_-bor
tag
Szerintetek ezzel mit csináljak? 12 napja elméletileg a magyar postán van, de a posta nyomonkövetés sem látja.
-
jeselivo
csendes tag
válasz ga_-bor #26708 üzenetére
Csak Belgiumba érkezett meg akkor, onnan még el kell jutnia Mo-ra. Bőven van remény, nekem több csomag is ilyen szállítási móddal 2-3 hét alatt ért Belgiumból (azaz az ilyen nyomkövetés státusz után) ide hozzám. Persze volt olyan, ami pár nap alatt átjött. Azt nehéz megmondani, hogy Belgiumban vagy itt tökölnek vele. A lényeg, hogy újabb állapotot már nem fogsz látni, egyszercsak (kisebb csomag esetén) bedobják a postalába, mert még aláírni se kell...
-
Tommmysun
senior tag
válasz jeselivo #26709 üzenetére
Lehet úgy van ahogy te mondod, de én azért gondolnám, hogy ilyenkor már itt van az országban, mert volt olyan csomagom is, ami ez után a bejegyzés után, már 1,5 nappal a postás kezében volt, tehát én úgy gondolom, hogy ilyenkor már a belga posta átadja Magyarországon a központi elosztónak, de aztán az is lehet, hogy ilyen baromi gyorsan ide ért Belgiumból és jött is rögtön az elosztóból.
[ Szerkesztve ]
-
jeselivo
csendes tag
válasz Tommmysun #26712 üzenetére
Elvileg ennél a szállítási módnál csak Belgiumig követhető az út, korábban mindenhol azt olvastam, hogy ez a bejegyzés azt mutatja, hogy oda megjött. Valóban hektikus, hogy utána hány napra kapjuk kézhez, a lényeg, hogy még ne add fel, volt amiről már én is lemondtam a csomagról, aztán egyszercsak beesett. Ha a feladástól eltelt a 60 nap, akkor reklamáld meg, ha volt biztosításod, akkor visszafizetik vagy újraküldik, ha nem volt biztosítás, akkor kezdődhet az alkudozás...
[ Szerkesztve ]
-
geri1111
tag
Udv Urak.
Nov 1 rendeles. Nov 11 tol nem mozdult.Lenovo p8 tablet.
pay pal dontese: Full Refund (biztositas nelkul)
Megyek iszok -
viktorhu
veterán
válasz AtiSnatch #26706 üzenetére
A szállítóval azt a 30 dollárt tudják leboxolni, amit a számlára írnak, de EU expressnél a konténerhez valószínűleg még kisebb érték megy a fuvarlevélre, szóval nem tudom, miért tartja magát ilyen erősen ez a legenda, hogy ők a fuvarozótól vissza tudnák kapni a pénzt, miközben ezt itt már többször is megbeszéltük.
-
vandor01
őstag
Vki rovidem elmondana hogy a sok DHL kozott aran kivul mi is a kulonbseg?
koszi!DHL(EU) 3 - 8 business days £10.36
DHL (HK) 3 - 8 business days £6.58
DHL 3 - 8 business days £11.77
DHL 5 - 10 business days £7.37
(can ship more than 2pcs products with built-in or removable battery)[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
bul07
nagyúr
válasz viktorhu #26717 üzenetére
És ehhez mi köze a vevőnek, az ő felelősségük hogy hazudnak az értékről
De mondjuk azt se tudom felfonni hogy valaki rendel 100-150$ értékben de azt a 1.5$ biztosításnak nevezett lehúzást már nem fizeti ki
Oké hogy csípi az ember szemét de le kell nyelni a békát, hogy esetleges gond esetén ebbe ne tudjanak belekötni
Mert azért a tapasztalatok alapján ez a DPD-s csomag is lazán eltud tűnni[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Tommmysun
senior tag
válasz jeselivo #26714 üzenetére
Persze, köszi tudom, egyelőre nem aggódom, meg nem tehetek mást, mint várok türelmesen. A legrégebbire meg biztosításom is van, szóval ha nem is jön meg, akkor sincs az idő kiesésen kívül más buktám. csak azért érdekes, milyen random módon jönnek meg ezek a belga csomagok, van amit sokkal később rendeltem és már rég itt van!
-
Tommmysun
senior tag
válasz AtiSnatch #26720 üzenetére
Ott, hogy gyorsan akarsz olcsót és jót.... azt hogy kisebb értéket ír a csomagra, meg megutaztatja a csomagot a fél világon, csak hogy ne legyen rá vám, meg hogy minimalizálja a szállítási költséget első sorban nem a saját érdekéből teszi a GB, hanem azért, hogy neked jobb legyen ... nyilván ennek néha (másmilyen) ára van, pl van némi kockázat, ha probléma van a szállítással.
-
AtiSnatch
aktív tag
-
jeselivo
csendes tag
válasz Tommmysun #26721 üzenetére
Néha megnézném, hogy pontosan hogyan is kezelik a csomagokat, merre is járnak, mert történnek érdekességek.
Tavaly ilyen kuponnal rendelésenként 1 termékből csak egyet lehetett kedvező áron venni, így egymás után 4x adtam le teljesen ugyanazt a megrendelést. Látszólag egy időpontban fel is adták a 4 csomagot, amiből 3 egyszerre jött meg, egy pedig később. Valahol biztos kiesett a kocsiból, konténerből, stb, és elkezdett külön életet élni. -
viktorhu
veterán
-
AtiSnatch
aktív tag
-
yociweb
újonc
Sziasztok!
Csatlakoznék a novemberi "károsultak" köréhez.
November 20.-án rendeltem EU Express 130$ értékű cuccot, szerencsére biztosítással.
Tracking státusz a kezdetek óta: 2017-11-21 09:30 Southall, Your parcel is on its way
December 18-án jeleztem nekik ticketben, hogy ez így nem lesz jó, lejárt a 25 munkanap /sablonválasz/, elengedtem.
Január 23-án nyitottam új ticketet, hogy mi a helyzet, 62 napja várok. Automata sablonválasz. Kértem valós tracking számot, meg hogy a DPD UK nem tudott segíteni (amúgy nem írtam nekik, minek is.) Belengettem egy paypal full refundot, így már kaptam értelmezhető választ:
---
Gearbest Customer Support At01/24/2018 02:05:11
Dear XXX,Thank you for placing an order with us. We apologize that you have yet to receive your package.
There has been a slight delay to your delivery. However, we are pleased to inform you that the package is now in your local country and will be delivered to you soon.
By way of apology kindly accept a refund of 14 USD to your original payment account.For PayPal refunds, kindly allow up to 48 hours for the transaction to process and appear in your account.
If you agree with this, please let me know.
You may continue to wait for your package, it will be with you shortly.
We sincerely appreciate your patience and kind support.
Best wishes
Genette
Gearbest Customer Service
---
Abban kérem a segítségeteket, hogy szerintetek meddig várjak a Paypal refund/vitanyitással? Ki lehet futni az időből?Szeretném ha lenne valami felmutatható korábbi egyezkedés, hogy biztosan teljes visszatérítéssel szálljak ki. Persze igazából a terméket akarom ennyiért, mert jelentős árelőny van benne. Vannak más kis értékű tracking nélküli rendeléseim is, addig azokat se igazolom vissza, mert ha morcos leszek, mindet vitára viszem
-
geri1111
tag
En ticket parbeszedet kuldtem el kepernyo mentesben. Irta a gearbest kivizsgalja az ugyet kernek 10-14 napot. Nem jekeztek vissza.Valoszinuleg ők itt bukták el.kepernyomentest kuldtem a patbeszedrol es a trackingrol is.
[ Szerkesztve ]
-
Tommmysun
senior tag
válasz jeselivo #26725 üzenetére
Lehet, jobb ha nem látjuk
Igaz nem kínai posta, de egy kis támpont ..: From A to B
készíteni kell egy ilyen cuccot és feladni a GB-nek
-
Sir Csimbók
tag
Sziasztok!
A belga postás szállításról érdeklődnék, mert a kommentek és a tapasztalatom szöges ellentétet mutatnak. Dec. 9-én rendeltem egy telefont 200$ értékben ezzel a szállítási móddal. A nyomkövetés pontosan olyan volt, mint korábban az EU Express szállítás esetén, vagyis Belgiumig nem volt követhető, onnan viszont igen, egészen a kézbesítésig. (Ez pontosan az ellentéte az itt általánosan hirdetettnek.) Mivel származási országnál Belgium szerepelt semmiféle egyéb költségem nem adódott. Mivel szeretnék ismét rendelni, ki szeretném deríteni, hogy pusztán mázlim volt vagy ez ténylegesen így működik. Kérem, akik konkrét tapasztalattal nem rendelkeznek ezzel kapcsolatban, azok az elméleteiktől kíméljenek! A segítő válaszokat előre is köszönöm.
-
sambenez
addikt
válasz Sir Csimbók #26732 üzenetére
Az a belga posta amivel te rendelted nem ugyanaz mint amiről itt általában szó van. Ami csak belgiumig követhető annak LVS-el kezdődik a reg. száma. Szerintem a tied hagyományos TN-nel jött, amit a magyar posta rendszere is tud követni.
-
Sir Csimbók
tag
-
2thletme2day
őstag
Üdv,
Van most jelenleg olyan kupon ami bizonyos értékhatár felett x összeget levesz a végösszegből? 300$ fölötti rendelésről lenne szó.
Más..
Jó lenne a vámköltséget megúszni. Az EU express még mindig a barátom ha ilyenről van szó? Rég olvastam már ezt a topicot. Nem tudom van-e változás ilyen téren. Pár hónapja volt valami keverés az EU express-el. Ezért inkább rákérdezek hátha változott valami azóta.
[ Szerkesztve ]
-
Tommmysun
senior tag
válasz Sir Csimbók #26734 üzenetére
A mienk kisebb értékű csomag és elvileg regisztráció nélküli. Nekünk az országba már nyomkövetési szám nélkül jön be, sima külföldi levélküldeményként, a tied meg nemzetközi ragszámos, regisztrált csomag!
Az hogy belga postától jön még nem garancia arra, hogy a származási országnak is Belgium lesz feltüntetve és valamikor át kell, hogy jöjjön az EU határain, tehát szerintem csak mázli, erre nem alapoznék. Nem tudom van-e másnak hasonló tapasztalata, de ha neki is átjött a csomagja így, még azt sem venném garanciának a helyedben. Persze kockáztatni mindig lehet -
Tommmysun
senior tag
válasz 2thletme2day #26735 üzenetére
Ha elérhető a termékhez az EU Express, akkor tapasztalatok alapján abszolút működik még jelenleg is. Kérdés, hogy a vásárolni kívánt termékhez lehet-e választani, mert az utóbbi hetekben több termékcsoportnál is visszavonták ezt a szállítást. Néha lehet trükközni, hogy ha 2 kiló alatti termékhez mást is rendelsz, akkor előjön a szállítási mód, de ez sem mindig 100%-os. Ha viszont van EU Express, akkor minden ok, csak egy kis türelem kell, bár nekem az utolsó ilyen csomagom kicsit több mint 3 hetet futott, az meg már egész tűrhető szerintem.
Szerk: Kupon helyett meg lehet jobban jársz ha simán beszámítod a pontjaid.
[ Szerkesztve ]
-
Honzi
senior tag
Az értékelésekért kb mennyi az a pont mennyiség ami normálnak mondható?
Most adtam le az elsöt és azt írta dupla pontot kapok az első 5 alaklomra.
Írtam egy kis értékelést + videó + képek erre kaptam 70 pontot és ezt egy 250$ értékű rendelésre.
Ez mennyire számít normálisnak?Ryzen 3600 & GTX 1080
-
jeselivo
csendes tag
Nem a te első öt értékelésedre kapsz dupla pontot, hanem ha egy adott terméknél az első 5 értékelő között vagy. De nagyon kiszámíthatatlan, mikor milyen kedvük van. Kaptam már 140 pontot, de gyakran kevesebbet is, mint amire számítottam. Ráadásul az értékelő oldalon írt pontok megtévesztőek (10 a szövegesért, 20 a képért, 50 a videóért), mert termék árától függően maximalizálva vannak a pontok, ezt már korábban valaki linkelte, nem keresem vissza, bocsi, de abból viszonylag pontosan megmondható mennyi pontot fogsz kapni.
[ Szerkesztve ]
-
akom
őstag
Mindenki nyugodjon meg! Már pakolják a novemberi csomagokat!
-
zzz03
őstag
usams telefon toltok ajanlottak? vagy mit erdemes rendelni gb-rol ami jo minosegu?
-
p@gabi
tag
Én már egy hete levelezgetek velük a pontjaim miatt.Eleinte minden rendben volt,általában csak fényképes értékeléseket adok le és jöttek is rá szépen a 20 pontok.Nemrégiben ezek a pontok lecsökkentek 10-re a 20 helyett.Nem értettem és megkérdeztem őket,hogy hogy is van ez.Próbáltam nem összetett mondatokat írni,mert tudom,hogy néha nehezen értik meg a fordítójuk segítségével,hogy mit is akar az ember.
Hát,egy hetembe került Csak azt hajtogatta,hogy az 1$ alatti értékelésekért max 10 pontot adhatnak.Küldtem neki jó pár képernyő mentést arról,hogy egy csomó 5-20$ közötti termék fényképes értékelésére csak 10-et adtak.Szegény Lenkánál keveredtek az azonosítók,mert más azonosító van az értékelésre,más a vásárlásra és más a termékazonosító.
Aztán ma végre megértette,hogy miért is írogatok egy hete
Valamelyik nap már felajánlott 20 pontot fájdalomdíjnak a kellemetlenségért,de megírtam neki,hogy ennél sokkal több hiányzik,ne vicceljenek,vizsgálják felül az értékeléseimet.
Végül ma,sűrű elnézés kérések közepette megírta,sajnos valami rendszerhiba van vagy volt náluk,azért kaptam kevesebbet és hajlandóak 150 pontot adni kárpótlásul,elfogadom-e.Ahogy nézegettem,nagyjából tizenegypár értékelésre kaptam kevesebbet,úgyhogy megírtam,hogy üsse kő,csak legyen már végre vége ennek a levelezgetésnek.
Szóval,nem az a pár dollár,de ami jár az jár,adják csak meg,ne sumákolják elJa,és először én is félreértettem ezt az első öt értékelés,dupla pont dolgot,de azt már előzőleg egy másik ticketben,egy másik ügyintézővel leboxoltam,ott én maradtam alul,mert félreértelmeztem,bár nem egészen egyértelmű ahogy megfogalmazták
[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz yociweb #26728 üzenetére
Én azt gondolom, hogy a határidő lejárta után bármikor kérhető paypal refund, a paypal accountodba belépve viszont megjelölnek egy végső határidőt amíg ezzel élhetsz.
Nov 21-.es csomagom miatt napi levelezésben vagyunk mi is. cca 80 usd-t fizettem szállítással együtt, ami egyébként jó ár a termékért.
Csomag sehol, dpd-s tracking szerint a dpd nem vette át, a support is csak azt írja, hogy már az országunkban van...blablaElső körben felajánlottak 15 USD refundot, megírtam nekik, hogy nem kell, inkább küldjék újra a terméket EU raktárból (mert látom, hogy most van ott).
Erre új válaszban megírták, hogy fontos vevőjük vagyok, adnak 30 usd refundot és bocs a késés miatt.
Nem akarom ezt elfogadni, mert valószínűleg ez a csomag már sosem ér ide. Ugyanakkor még legalább 80 usd értékben rendeltem hozzá pótalkatrészeket amit máshoz nem is tudok használni, szóval kell a termék.
Legrosszabb esetben full refundot kérek paypaltól és újra rendelem EU raktárból, igaz az már drágább lesz. -
atee_13
őstag
Telefonos rendelésnél milyen postával van némi esély extra költség elkerülésére?
Netherlands Post Registered
SingPost Registered
Belgium Registered(Please provide your address&city with English characters)
-
cidalain
veterán
válasz atee_13 #26749 üzenetére
Ha neked a 0.00000001 % is esely, akkor tokmindegy, de a hollandot kerulnem a legnagyobb ivben. Komolyra forditva a szot szamold ra nyugodtan az afat, es a kezelesi koltseget, telo nem jon at a vamon
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest