- Androidos tablet topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ádyz
addikt
válasz SchDerGrosse #1690 üzenetére
Velem is köcsögök voltak, de a rendőrség említése hasznos volt!
Nekem meg a rossz 6600GT helyett 7300GT-t ígértek, de mégiscsak 6600GT lett, pedig kérdezték, milyet kérek vissza a rossz helyett!
-
ádyz
addikt
válasz SchDerGrosse #1702 üzenetére
Igen.
Mondtam nekik, hogy feljelentem őket, több mint 2 hónapig vártam.
-
warrior28
aktív tag
Ha valaki tudna nekem segíteni WD gyári gariztatás (RMA) ügyében az írjon ide vagy privit, mert úgy tűnik, hogy kéne a segítség... Postázás hova meg ilyenek! Köszi!
-
SchDerGrosse
tag
Írtam egy emailt a fogyasztóvédelemnek.
Meglepő gyorsasággal reagáltak, ám nem azt a megerősítő választ kaptam amire számítottam.[I]Tisztelt Uram,
Jól tudja a 3 napot. Azaz, ha a szervizben a garanciális termék leadásakor nem tudják helyben megmondani a javítást mikor fejezik be, kell írásban 3 napon belül tájékoztatni az ügyfelet a javítás időtartamáról.
Ha sem megjavítani, sem kicserélni nem tudják a hibás videokártyát, [B]akkor jogukban áll [/B]felajánlani egy másik hasonló minőségűt, ill. az áreltérést rendezni kell. (Mindkét félre igaz ez.)
A szerződéstől való elállás nem fog szerintem sikerülni, pláne az eredeti vételáron, mert 1,5 évvel ezelőtt vásárolt termékről van szó. Így jogukban áll árleszállítással „variálni”, azzal pedig Ön biztosan nem jár jól.
Az alkatrészhibát én nem tudom megállapítani, hogy ráillik erre az esetre. Viszont az elgondolkodtató, amit Ön ír, „egy nagyértékű nagy teljesítményű videókártya vásárlásának a célja modern 3D alkalmazások futtatása.” Csakhogy ezt nem érdekük elfogadni. Marad egy állásfoglalás kérés lehetősége egy független bevizsgáló cégtől (ennek bevizsgálási díja van, nem kevés és Önnek kell állnia), de a bevizsgálók ítélete nem kötelező a cégre.
Én a kiegyezést javaslom Önnek ebben az esetben– eddigi fogyasztóvédelemben szerzett tapasztalataim szerint. A másik út nem csak időigényes, hanem költséges is, és nem biztos az Önre vonatkozó siker a végén.[/I]
-
tlac
nagyúr
válasz SchDerGrosse #1709 üzenetére
szerintem kifogtál egy hozzánemértőt (nem mintha én profi lennék, elég messze áll tőlem a jog , tehát FIXME)
na de, ahogy én tudom
Jól tudja a 3 napot. Azaz, ha a szervizben a garanciális termék leadásakor nem tudják helyben megmondani a javítást mikor fejezik be, kell írásban 3 napon belül tájékoztatni az ügyfelet a javítás időtartamáról.
3 munkanap (logikus, hogy nap nem lehet, mert az nem mindig lenne 3 munkanap)nem tudok arról a kikötésről, hogy a tájékoztatást írásban kellene-e, nyílván úgy van nyoma, de szerintem egy e-mail is elegendő
a gyakorlatban inkább a telefon jellemző vagy leginkább semmi...49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 3.§ (4)
Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.Ha sem megjavítani, sem kicserélni nem tudják a hibás videokártyát, akkor jogukban áll felajánlani egy másik hasonló minőségűt, ill. az áreltérést rendezni kell. (Mindkét félre igaz ez.)
PTK 306. §
(1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban — választása szerint — kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni — választása szerint — megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A szerződéstől való elállás nem fog szerintem sikerülni, pláne az eredeti vételáron, mert 1,5 évvel ezelőtt vásárolt termékről van szó. Így jogukban áll árleszállítással „variálni”, azzal pedig Ön biztosan nem jár jól.Nem igaz, helyesen:
PTK 309. §
(2) Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
Viszont az elgondolkodtató, amit Ön ír, „egy nagyértékű nagy teljesítményű videókártya vásárlásának a célja modern 3D alkalmazások futtatása.”Ezt nem értem mire gondolt.
Marad egy állásfoglalás kérés lehetősége egy független bevizsgáló cégtől (ennek bevizsgálási díja van, nem kevés és Önnek kell állnia), de a bevizsgálók ítélete nem kötelező a cégre.nem neked kell állni, a többi igaz
PTK 248. §
(1) Aki a szerződés hibátlan teljesítéséért szerződés vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, ennek időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás a jogosultnak a törvényből eredő jogait nem érinti.[ Szerkesztve ]
-
tlac
nagyúr
válasz SchDerGrosse #1711 üzenetére
-
Csaba_20_
őstag
válasz SchDerGrosse #1709 üzenetére
Kérjük az ügyinéző nevét, az e-mail feladóját, a forrásból esetlegesen kideríthetó hasznos információkat. Az ilyen embert nem szabad telefonközelbe engedni, mert súlyosan félreinformálja a fogyasztókat a jogaikról.
-
Bagira01
veterán
Samsung telefonom még nem sikerült elvinni szervízbe, de vhogy már sok értelmét nem látom. Elveszik adnak egy papírt aztán 3 hét múlva visszaadják és ugyan olyan retek a teló. Semmit nem tudok ez ellen enni kész vagyok
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
net84
őstag
válasz Bagira01 #1715 üzenetére
írj a samsung mo-nak egy kicsit keményebb hangvételű, de még nem bunkó levelet...
Ha semmi érdemi reakció és inkább már lemondasz a telefonról, akkor csapj bele egy szeget, és küld el nekik, hogy ba****k meg.
Én most szenvedek a saját PDA-mmal. Jan. 4-én vitték el szervízbe, a szervíz állítólag 10-én vette fel, és legnagyobb megdöbbenésemre közölték velem, hogy a készülék külföldön tartózkodik a szervízben, elviekben szerdán kapják vissza.
Egyböl a kereskedelmi partnerhez fordultam, hogy akkor most mi van?
ad.1. - úgy hírdették, hogy 2 év magyarországi gar. és gyorsabb az ügyintézése, mert nem kell külföldre küldözgetni - erre még mindig nem ért vissza, és ugyanúgy külföldre küldik, ennyi erővel megvehettem volna 10-20k-val olcsóbban szintén 2 év garral, és akkor leszarnám, hogy 1 hónap alatt ér vissza a PDA.
ad.2. - nem ez az első PDA, ami nem érkezik vissza tőlük "időben". Ennyi erővel el is felejthetnénk egymást...
Most várom az állásfoglalásukat, valamint megvárom a pénteket, ha akkor sem érkezik vissza és érdemi választ sem kapok a kereskedelmi partnertől, küldök nekik egy levelet, ha hétfő reggel 8-ig nem érkezik meg, akkor besétálok a fogyvédhez és megteszem a szükséges lépéseket.Annak ellenére, hogy a futár átvételi "jegyzékén" a cégnév van, de a munkalapon és a számlán az én nevem szerepel, reklamálhatok náluk magánszemélyként? Vagy ezt csak akkor tehetném meg, ha a futáros papíron is az én nevem szerepelne?
Read only...
-
Ariadne
őstag
válasz SchDerGrosse #1709 üzenetére
Egész pontosan kit értesz itt "fogyasztóvédelem" alatt, kitől kaptad ezt a választ? Mert azért ilyet nem tudom elképzelni, hogy ők írnának, nagyon durva tévedések vannak benne (pl. bevizsgálás díját te állod...), és nem is ilyen hangvételben kommunikálnak. Legalábbis korábban nem így volt...
tlac: Simán profi vagy.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
én is így gondoltam thx!
Ariadne - az a levél nekem is furi egy kicsit...volt pár levélváltásom az fvf-el, és teljesen más hangvételű volt az üzenet, illetve mást is állítottak. Az aki ezt a levelet küldte, az szvsz az ide tartozó törvényekkel sem volt teljesen tisztában.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
haladok a saját ügyemben...
Egy gyors segítséget kérnék:
Van-e olyan törvény szabályozás a fogyasztóvédelemmel kapcsolatosan, amiben benne van, hogy törekedni kell a 15 napra... vagy valami hasonló formátumban szerepel valami utalás a napok számára?A törvény száma illetve az adott rész idézése lenne számomra az érdekes...
Konkrétan:
"A forgalmazó – illetve a javítószolgálat – a kijavítást vagy a kicserélést a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel, megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül köteles elvégezni. A Forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze."
Az érdekelne, hogy ez a szöveg, vagy az ehhez hasonlatos szöveg benne van-e vamailyen törvényben.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
thx
tudtam én, hogy anno valami törvényből másoltam ezt ki...
de még majdnem meg is győzött a csávesz, hogy ez megszünt - aztán ráhagytam, modván nekem az a lényeg, hogy időben visszakapjam a ketyerémet - csak nem hagyott nyugodni a dolog, ennyire hü**e nem lehetekRead only...
-
frizso
senior tag
Valakinek van ismeretsége ALIEN computersnél???
vagy esetleg tapasztalata az ALIEN computers garancia intézésével???
Jelenleg egy videókártyát viszek be pár napon belül gariztatni, és jól jönne minden tanács, mit tegyek és mit ne tegyek??? -
Ariadne
őstag
Nekem anno nem volt gondom velük, igaz csak pár nap után halt meg a videókárya, akkor rendesek voltak. Több garis ügyem is volt velük, és teljesen korrektek voltak. De ha visszaolvasol, úgy tűnik, több idő elteltével már nem annyira megy nekik a szabályok betartása... Nem tudom, min múlik, hogy jössz ki a dologból...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ádyz
addikt
Hello, a fülesemet bevittem a boltba és egyből mondták, hogy felküldik a gyártóhoz cserére/javításra. Meglepődtem ezen. +1 pont a boltnak.
Szerdára ígérték. Kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
fejlemény a PDA ketyerémről..
mivel hétfőn telt le a 30 nap, és a kereskedelmi partnerünk arra nem vette a fáradságot, hogy legalább egy annyit írjon, hogy továbbította az importőrnek a levelem (az importőrrel beszéltem telefonon, de nem jutottunk egyről a kettőre), ezért tegnap írtam az importőr support címére, hamár náluk van a cucc javításon, és ők foglalkoznak minden problémával, hát mondjanak már valamit.
Válasz ma délutánig nem nem jött, ezért továbbítottam a levelet a szervízvezetőnek és a szervíz hálózat vezetőjének, mindenféle köszönés és sablonszöveg nélkül az eredeti levelet az eredetileg küldött levél fejlécével és az alábbi mondat hozzáírásával:
"A mellékelt dokumentumban kiemelten szerepel a probléma "forrása"." és a mellékletben a 49/2003-as törvény szerepelt...
14:29-kor küldtem el, 14:36-kor már jött is a válasz (sablon eleje és vége volt a levélnek, benne egy mondat):
"A készülék készen van, a mai napon postázzuk."
Rendes ember módjára megköszöntem nekik a gyors választMost már csak arra leszek kíváncsi, hogy mire ér ide vele a posta, ami nem is posta, hanem futár szokott lenni, illetve milyen állapotban. Nem lennék meglepve, ha az a hiba ki lenne javítva, amivel felküldtem, de helyette lenne más gondja élből...volt már rá sajnos példa.
Nesze neked 2 év magyarországi gar és "tiszta forrás", aztán kiderül, hogy nem itthon javítják és a javítás időtartama elhúzódik kb. annyira, mintha megvenném más forrásból és akkor nem ugrálnék, mert anno kb. 20k volt a difi. Naívan gondoltam, nekem megér annyit, hogy időben visszakapjam a kütyümet, ha netalántán lesz valami gondja...
Read only...
-
net84
őstag
kérhetem én a szervíztől, hogy valamivel igazolja vissza felém, hogy postára adták a javított készüléket? Valami jogszabály vagy törvény ad erre lehetőséget? Van egy olyan érzésem, hogy nem.
Sajnos van egy olyan érzésem, hogy ezek szivatnak már nagyon, és azért is adták meg a postás küldést, mert akkor 3-5 napig várom szépen, de még nincs kész és nem is adtak fel semmit, ha meg közben megkapják, akkor meg futárral 24 órán belül le tudják küldeni...Read only...
-
net84
őstag
a magyar posta? erősen kétlem. amíg nem érkezik meg hozzám a csomag, addig foggalmuk sincs, hogy jön-e nekik csomag - szerintem
egyre inkább azt érzem, hogy át lettem baxva, de nagyon - akkor viszont kő kövön nem marad - péntekig kapnak lehetőséget bebizonyítani az ellenkezőjét.
Egyébként arra is rájöttem, hogy az ilyenek magasról tesznek a törvényekre (ennyit a kisker-nagyker közti ügyintézéskor - először kiskeresként próbálkoztam náluk, hátha), nem is aggódnak. Miért? Hülyegyereknek csak a pofája jár ugyis? vagy ugyis el tudják renezni... - azt a megállípatást vontam le, hogy ezeket nem büntetgetni, hanem jól elverni kellene, abból talán tanulnának.
Read only...
-
Ariadne
őstag
Én inkább visszaírtam volna nekik, hogy kösz, inkább átvenném személyesen. Ugyanis ha postán küldik, egyrészt megsérülhet, másrészt nem tudod ellenőrizni, tényleg jó-e, harmadrészt pedig nem biztos, hogy adják vele a papírt a javításról.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1736 üzenetére
A személyes átvétel nehézkes lett volna, mert pár száz kilajmeter van köztünk. Ha sérülten vagy hibásan kapom, akkor jobb ha egyszerre indul egy emberke egy új készülékkel, mert azt biztosan nem teszik zsebre, amit tőlem kapnak...
Ezek után ígyis-úgyis visszamondunk minden viszonteladói státuszt náluk, csak elötte még kapjam meg a PDA-t.
luciferc - igen jól tippelsz (miből jöttél rá?), elpusztult a mikrofon része, és telefonáláskor nem hallottak.
Ez volt az első és nagy valószínüséggel az utolsó Mio-m, vagy ha mégsem, a következőt már nem "tiszta forrás"-ból fogom megvenni. Nemérdekel, hogy ki kit hogyan károsít ezzel.
Read only...
-
luciferc
őstag
A tiszta forrás árulkodó volt én is egy mio-val szívok éppen, ennek a GPS-e adta meg magát már másodjára, holnap viszik el (remélem). Te melyik céggel szenvedtél? Nekem speedshopos a garlevelem, de tiszta forrásos a cucc, múltkor kb 2,5 hét alatt kaptam vissza, alaplapcserével (én cserét kértem). A kísérőlevélben nyomatékosan felhavtam rá a figyelmet, hogy LCP-s a dolog, ne menjen Üzbegisztánba. Mondjuk viccesek voltak, mert mikor türelmetlen lettem, telefonáltam, hogy mikor jön már, erre közölték, hogy még javítják, majd meglesz. Másnap hozta a futár, persze lakáscímre adták fel ész nélkül, nekem meg egy szót sem szóltak
mod: következőt már nem "tiszta forrás"-ból fogom megvenni. Nemérdekel, hogy ki kit hogyan károsít ezzel.
Károsítani senki senkit. A tiszta forrás meg figyelhetne arra, hogy tényleg legyen előnye a tiszta forrásnak...
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz luciferc #1740 üzenetére
Az LCP szervízével akasztottam össze a bajuszomat... Lényegtelen az LCP-s garlevél, mert a szlovákoktól, vagy honnan a francból jött vissza, mert mint kiderült, már semmit nem javítanak itt, max az fw és sw frissítéseket csinálják meg itt.
Ha tudom, hogy ezek sem itt szervizelnek, akkor megveszem más forrásból jóvalta olcsóbban, és akkor az sem érdekelne, hogy üzbegisztánba küldik szervizelni.
Mio P550m esetleg, amivel szívsz?
mod: úgy néz ki, hogy sikerült megcsinálniuk, alaplapot és billentyűzet panelt cseréltek.
De az látszott rajt, hogy mennyire igénytelenek, nyakig mocskos és ujjlenyomatos volt, az akku csontra lemerűlve. A hátlapot még nem mostam le, az sem a legtisztább...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
ML320
senior tag
válasz luciferc #1740 üzenetére
Mindig is javítgatják a rohadékok. Volt egy készülék, ami négyszer már felment, és négyszer cseréltek benne alaplapot. A negyediknél is hiába kértem fizikai cserét, javították.
És hogy a sors is beleszóljon: A tulaj a helyi közgyűlés. Az épületben a szomszédos iroda a fogyvédEgyébként nálad lett beírás a garancialapra? Mert eddig még láttam a javítás tényét egyen sem feltüntetve.
Ember tervez, Isten perverz...
-
luciferc
őstag
Én nem tudom kinek a szervízében volt, de mintha rémlene, hogy kaptam egy olyan papírt is, amin a speedshop küldi át a szervíznek a cuccot, és azon nem LCP szerepelt.
Én is azért vettem amúgy tiszta forrásosat, mert verték a mellüket, hogy azt itt szerelik. Azért én még bizakodok, hátha. Múltkor végülis ha szűken is, de szoros kivételként elfogadható időn belül megcsinálták.
Igen, MioP550m a beteg. Na mesélj, miből találtad ki, tudsz valami típushibáját?
-
luciferc
őstag
Én már akkor is morcos leszek, ha most javítják, de akkor különösen, ha harmadjára is elromlik. Na akkor nem teszik az ablakba amit kapnak. Amúgy is ki voltam képezve, itt meg továbbképződtem
Nálam írtak a garos papírra, én is meg voltam lepődve, de ez is egy kis bizakodásra ad okot. Szóval igyekeszem továbbra sem úgy hozzájuk állni, hogy "tudod mit nyuszika, dugd fel a fűnyíródat", remélem rászolgálnak.
-
ML320
senior tag
válasz luciferc #1744 üzenetére
Az a sokszori is P550m. Igaz, mellette sokaknak jó, így nem tennék elhamarkodott véleményt róla.
A mieink az LCP-hez mennek, és az is igaz, hogy mint cég, másként kezelnek.
Sebaj, megkaptuk a kötelező olvasmányt a vezetőségtől: Az új kereskedelmi törvény értelmezése és gyakorlati alkalmazása. 1-2 + 1db CDEmber tervez, Isten perverz...
-
net84
őstag
válasz luciferc #1743 üzenetére
Hát ezaz! Énnekem is az tetszett, hogy: 2 év magyarországi garancia
Január óta azonban ez a mondat nem szerepel sehol...P550m:
- alaplap csere megvolt
- most jön a GPS antenna és összekötő kábel csere
- visszakapod, és ha nincs szerencséd, a GPS vevő jó lesz, de nagyon gyenge lesz a vétele és rengeteget fog téveszteni
- LCD csikozódás volt már?ML320 - igen! ebben a doksiban helyenként kemény ellentétvan a fogy.védelmi törvénnyel
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
luciferc
őstag
visszakapod, és ha nincs szerencséd, a GPS vevő jó lesz, de nagyon gyenge lesz a vétele és rengeteget fog téveszteni
Ezen már túl vagyok, az első javítás után pont ez volt a kellemetlen. Ment a GPS, megtalálta a műhódokat, de tévesztett, jelet vesztett. Aztán megmurdalt teljesen. Ezek alapján duplán fogom hangsúlyozni és indokolni, hogy miért kérek cserét. Aztán persze úgyse, de hátha. De akkor ha jól értelek, ti már végig toltátok egy P550-nel ezt a kört, hogy lapcsere, kábelcsere.
LCD még faszányos egyelőre.
Ariadne: ez, hogy úgy hirdették, 2 év magyarországi gar, aztán meg mégsem, ez nem fogyasztók megtévesztése? GVH bejelentést nem ér ez meg? Én azért és csak azért vettem drágábban, mert 2 év magyarországi gar. Ha nem ilyen a gar, akkor átvertek, kvázi megloptak.
más: meséljetek csak az ellentétekről, hogy tudjuk mivel oltják a jó bótosokat...
-
luciferc
őstag
válasz luciferc #1747 üzenetére
na, kicsúsztam a mod időből.
LCP oldala:
Miért éri meg Tiszta forrásból beszerezni Mio DigiWalker készülékét? Az LCP Systems Kft., a Mio DigiWalker termékek hivatalos magyarországi forgalmazója a következő előnyöket kínálja:
2 év hivatalos garancia
hazai szervíz támogatás
2 év háztól házig szervíz szolgáltatás
Klubkártya: amellyel különböző kedvezményeket vehet igénybe
Kuponfüzet: ami kiegészítők vásárlása esetén 15%-os kedvezményt biztosít az Ön számára
BÓNUSZ DVD: rengeteg hasznos szoftverrel, termékleírásokkal és egyéb multimédiás extrákkalSzóval ha az LCP cuccot küldözget külföldre, akkor torkára kell lépni az LCP-nek.
-
Csaba_20_
őstag
Ez nem semmi... Az adósok listáján 4. a Bluefish...így vásároljatok tőlük.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Androidos tablet topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Call of Duty: Black Ops 6
- Bíró: Zuckerberg nem felelős azért, amit a közösségi média a gyerekekkel tesz
- Discord
- PlayStation 5
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest