- Videós, mozgóképes topik
- Gaming notebook topik
- Androidos tablet topic
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stalker76
csendes tag
válasz Ariadne #1594 üzenetére
Olvasok, és ritkán szólok. De akkor nagyon
És nem Alien, hanem egy állandó vevőjük. A 245 nap meg miért friss? Imádnivalóan süt belőletek a bizalmatlanság.ML320 - eddig pont az ilyen viselkedés ellen léptél fel, most mi a gond?
Isten szerethette az együgyü embereket, hisz olyan sokat teremtett belőlük.
-
ML320
senior tag
válasz Ariadne #1596 üzenetére
Miért, a kereskedői érdekeket is védeni kell. Nekem más a meglátásom a garügyekkel. És ha már korábban felvetetted a kérdést, hogy milyen formában lehetne bevonni a nagykert/forgalamazót a felelősségi körbe, akkor az én nézetem az, hogy a 15 napon belüli törekedés legyen a bolt ügye, mert ezzel a kisker verseny erősíthető. A 15-30 napos javítás, a cserekészülék biztosítása meg a forgalmazó/forgalomba hozó/nagyker stb felelőssége. Csak az gáz, hogy Mo-n túl sok a kereskedelmi csatorna. A nagykerek is kapcsolatban állnak egymással.
Pl: A HRP-ben van Canon papír. De a Rami olcsóbban adja, megveszük onnan. Megjön, rajta a címke: forgalomba hozza: HRP. És hasonló az Epson nyomtatók, APC szünetmentesek, stb esete. Érdekes, ugye? Nagyker a nagykerre mutat.Valamint egy kis segítséget kérnék: Autószerelő ismerősnek segítek munkalapokat/nyílvántartást kialakítani. Az erre a területre vonatkozó jótállással melyik tv foglalkozik?
Fontosabb tényezők: mennyire vonható felelősségre a hozott alkatrészek hibájával, mi a helyzet ha meg nem rendelték a javítást, de látható hiba van, stb. Szegény öreget párszor már megszivatták, és itt is ez nem tetszik. Bár egyértelmű, hogy valamiről nem tehet, de mégis őt akarják mindig felelősségre vonni.Ember tervez, Isten perverz...
-
ML320
senior tag
válasz Stalker76 #1602 üzenetére
A gond, ahogy szítod a tüzet. Észérveket hozz fel, mert hirtelen szereztél egy adag ellenséget. Ha tényleg ismered a boltot, és tudod, hogy kell viselkedni velük, akkor segíts. Mond meg kit keressenek, mit akarjanak, járj közben egy ésszerű, mindenkinek jó megoldásban.
Az én jelszavam: élni és élni hagyni.Ember tervez, Isten perverz...
-
Ariadne
őstag
válasz Stalker76 #1602 üzenetére
Tényleg nem friss, ezt elnéztem, csak furcsa, hogy alig szóltál hozzá, és most hirtelen ekkora hévvel jössz... Én is rendszeres vevőjük vagyok, ha visszaolvasol, látod, hogy védem is őket, ameddig lehet, de azért van egy határ. Ahogy a vásárlók megvédésében is, ezt is láthatod feljebb.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
SchDerGrosse
tag
Az 1597 es postomban Stalker 76 kedvéért leírtam még 1x mi a helyzet.
Leadom : 1 hét múlva hívjam őket és megmondják mi lesz vele
1 hét múlva : javítani vagy cserélni kell, még 1 hét múlva szóljak oda.
a 2 hét elteltével : hívom őket mondják nem javítható, nincs ilyen, adnak 8600 GTt, mondom utánanézek a káryának és visszahívom őket.
4 óra múlva telefonáltam mondtam h nem kell a 8600 os erre átirányítottak egy másik szervízeshez aki mondta javítjákvagycserélik szóljak vissza még 1 hét múlva..
kb ennyi.
-
ML320
senior tag
válasz SchDerGrosse #1606 üzenetére
Ezeket sikerült felfognom, de valami dátumféleség? Mikor adtad le?
Ember tervez, Isten perverz...
-
Csaba_20_
őstag
válasz Stalker76 #1607 üzenetére
Esetünkben egyértelműen élni és nem visszaélni. Nem tudod bizonyítani a joggal való visszaélést, csak látszatkeltés céljából ideböfögöd azt. A kötelezett teljesített hibásan, ehhez a fogyasztónak semmi köze nincs, ő rendeltetésszerűen használta a kártyát és első körben a kijavítás, vagy kicserélés jogával kívánt élni, melyek közül a kötelezett egyiket se volt hajlandó/képes teljesíteni. A PTK pedig egyértelműen kimondja, hogy ilyen esetben árleszállításra, vagy elállásra van joga a jogosultnak. A 81e Ft-os kártyát nem 2D-s alkalamzásokra adták el és nem emiatt, hanem a 3D-s tulajdonságai miatt vették. A fogyasztó nem tudja rendeltetésszerűen használni(játékok stb.), tehát nem jelentéktelen hibáról beszélünk és ilyenkor árleszállításnak nincs értelme. Mennyire szállítanád le a 3D-s célokra gyártott kártya értékét, ami csak 2D-re alkalmas? Ez olyan, mintha HD ready TV-t vennél, aminek csak hangja lenne, ott se lehet árleszállítást alkalmazni. Teljesen jogszerű a fogyasztó elállási szándéka, amely esetén nem valamiféle, a kötelezett által kreált napi árat kell visszakapjon, hanem az eredeti szerződésben szereplő összeget. Ezt jelenti az elállás. Ha pedig a forgalmazó levásároltatást szeretne, akkor pedig az eredeti vételárat kell kiindulási alapnak tekinteni és szintén nem valamiféle aktuális árat.
-
Csaba_20_
őstag
válasz SchDerGrosse #1611 üzenetére
A következőket add meg: Vásárlás dátuma, hiba bejelentésének dátuma(leadás dátuma).
-
Njördli
tag
Sziasztok!
Az a kérdésem,hogy ha vásároltam egyszerre 3 dolgot számtekboltban,és egy lapra írták fel mindháromnak a garanciáját,akkor ha el akarom adni az egyik dolgot,akkor arra hogy lesz érvényes a garancia? Ha lefénymásolom az eredetit,amin még az adott termék mellett két másik is szerepel,akkor az érvényes marad? -
Ariadne
őstag
válasz Njördli #1614 üzenetére
Szerintem kérdezd meg tőlük, hogy most vagy elfogadják a fénymásoltat, vagy kiállítanak utólag külön jótállási jegyet, de valamit tegyenek. Favorizálnám a második megoldást, az a biztos...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Csaba_20_
őstag
Általában...mi van akkor, ha a forgalmazó azzal jön elő, hogy azért nem fogadja el a másolatot, mert azt módosíthatták? A scannelés, nyomtatás folyamat közé simán közbeékelhető egy szerkesztőprogram. Dátumot, időtartamot, termékazonosítót stb. gond nélkül lehet módosítani így.
-
net84
őstag
válasz Csaba_20_ #1622 üzenetére
Egy pillanatnyi áramlöket az elektromos hálózaton nem szokott jót tenni a számtech alkatrészeknek. Jó esetben csak időlegesen hü*yül meg az adott cucc, pl alaplap.
Ilyenkor szokott előfordulni, hogy egy kondi "túltöltődik", illetve nem sül ki, amikor ki kellene neki.
Ilyenkor a pihenés jót tesz neki. Ezért fordul elő, hogy mire nálunk az asztalra kerül a gép, már elsőre indul, és nem fagy, nem áll le...
Igaz volt már olyan is, hogy a kondi teljesen meg volt pusztulva és mintha ott se lett vola, úgy viselkedett. Csere után életrekelt (ez pl. egy router volt).[ Szerkesztve ]
Read only...
-
nyunyu
félisten
válasz Csaba_20_ #1624 üzenetére
Nyilvan van a forgalmazonak valami adatbazisa, amiben szerepel, hogy milyen szeriaszamu cuccot hol/mikor vett, es mikor adott el, szoval ha vinne vissza nagykerbe, elotte ugyis ki kell keresnie, mikor vette, akkor meg kibukna a buheralt garjegy.
Szoval nem ertem, minek ez az eleve rosszhiszemu hozzaallas.Nagykerekben tolem joforman sosem kertek meg garjegyet, raboknek vonalkodolvasoval a rossz cuccra, aztan maris kopi az adatbazisuk, hogy garis-e vagy sem.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
Csaba_20_
őstag
nyunyu: Nem azokkal az esetekkel van baj, amikor normálisan viselkedik a forgalmazó, hanem amikor nekiáll "ügyeskedni". Az ilyenekkel szemben egyértelmű választ kell adnia a jogszabálynak és az életnek. Márpedig ezt csak és kizárólag minden termékhez külön adott jótállási jegy biztosítja.
-
Bagira01
veterán
Na srácok most lesz az utsó alkalom hogy a samsunghoz visszük a telót. Nekem már elegem van az egészből, ha megjavítják(ha egyáltalán tudják) már akkor sem kell a teló. Egész kalap szar konstrukció. Használhatatlan. Lehet eredményt elérni hogy adjanak egy papírt és vehessek másikat a pannon-nál vagy felejtsem el
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Ariadne
őstag
válasz Bagira01 #1629 üzenetére
Ehhez a Pannonhoz kell menned, esetleg lehet, hogy a szerviz is tud intézni valamit, de ha nem tudnak/akarnak megoldást találni, akkor természetesen oda kell menned, ahol vetted. Kérhetsz másik ugyanilyet, vagy a teljes véteárat vissza. Persze nem mondom, hogy várhatóan egyszerű lesz, de reméljük a legjobbakat.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz Csaba_20_ #1626 üzenetére
mint ahogy azt sem tanítják, hogy hogyan lesz egy micro kapcsolóból kondenzátor
de hagyjuk is, a számítástechnikában sok olyan dolog van, amit a tanultakkal nem lehet megmagyarázni...
A főiskolai vagy egyetemi tanulmányokat meg ne keverjük bele, mert amikor egy diplomás emberke nincs tisztában azzal, hogy hogyan is működik a számítógépes hálózat mi az alapja, stb., addig nekem mutogathatják a rendszerinformatikusi diplomájukat az emberek...de félreértés ne essék, tisztelet a kivételnek
csak az utolsó álláshirdetésünkre elég sok hü*ye diplomás és nem diplomás adta be a jelentkezését.Read only...
-
net84
őstag
válasz Bagira01 #1629 üzenetére
Szerintem vidd élből oda, ahol vetted. Vidd magaddal az eddigi összes papírt, amit a javítgatásokról kaptál, vetess fel munkalapot, amin jelöljék meg, hogy a telefon hányszor és hogyan volt már szervízben. Jelezd az igényedet is feléjük. Ha pedig elzárkóznak előle, akkor a munkalap+jegyzőkönyv mellé még kérj egy vásárolók könyvét is.
Egy ismerősömnek ez segített a telefoncserénél, igaz nála SonyEricsson kontra magenta társaság volt. Bevitte a garos telóját elő-hátlap cserére, mert egy kicst megkoptak a sarkai, megkérdezte, hogy lementse-e az adatokat, lesz-e valami gondja, közölték, hogy nem szükséges, csak burkolatot cserélnek. A gond az volt, hogy amikor végzett vele a szervízes, arra elveszett minden adat a telóról és úgy nézett ki, mintha kapott volna egy hw reset-et. Kiverte a balhét először a szervízesnél, majd a szervízfőnöknél, végül a kirendeltségvezetőnél. A vásárlók könyvébe már nem kellett beírnia, vettek fel jegyzőkönyvet, majd 2 nap múlva keresték, hogy átveheti az új telefonját a szervíztől, melyet az okozott kellemetlenség miatt kapott. Igaz a névjegyzékének a 90%-át újra össze kellett szednie és senki nem kért tőlük új telefont...gesztusnak viszont jó volt és megtartottak egy régi ügyfélcsoportot...
Read only...
-
Csaba_20_
őstag
Én villamosmérnöki főiskolára és egyetemre gondoltam, merthogy ez nem informatikai kérdéskör. A villamosmérnökin tanítanak a szórt kapacitásról. Ellenben azt is tanítják, hogy a kondenzátorok mi alapján töltődnek és mi alapján sülnek ki. Nem bántásból mondom, de ha nem tudod megmagyarázni az okot, akkor inkább ne tedd. A falra mászok az ilyen informatikus álszakmai szövegektől.
-
net84
őstag
válasz Csaba_20_ #1633 üzenetére
nem vettem bántásnak, csak azt nem értem, hogy egyesek miért másznak a falra olyan dolgoktól, amit még nem láttak, a szakkönyvben nincs bent és csak hurrognak. Én sem bántásból mondom, csak pont egy hasonló vita volt a fentebb is említett micro kapcsolós dologról egy másik topicban. Mindenkinek csak a szája volt nagy, mindenki állította, hogy olyan nincs, amíg egy vad idegen jóember be nem írta úgy 30 hsz-al késöbb, hogy ő is talált egy ilyen kapcsolót...
Ha valaki ad értelmes magyarázatot arra, hogy miért fordul elő az, hogy nem indul be egy alaplap, majd 1-2 napos pihentetés után mindenféle macerálás nélkül kapcsolásra indul- pusztán csak annyi történt, hogy nem volt áram alatt...hogyan is működik a számítógépes hálózat - logikailag ez sem informatika, azt egy elektrotechnikus is el tudja magyarázni, hogy milyen elven kommunikálunk hálózaton.
...és hogy ne legyek annyira off:
adott egy ember/cég, vásárol egy gépet utalásra/hitelre, de nem utal határidőre/bank nem rendezi a hitelösszeget a kereskedő felé, akkor meg lehet vonni a garanciát mindaddig, amíg az összeg nem kerül kiegyenlítésre?[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Csaba_20_
őstag
net84 írta:
nem vettem bántásnak, csak azt nem értem, hogy egyesek miért másznak a falra olyan dolgoktól, amit még nem láttak, a szakkönyvben nincs bent és csak hurrognak.Az álszakmai okfejtéstől mászok falra, ami csak látszólag és csak laikusoknak tűnik igaznak. Azt, hogy előfordulhat olyan, hogy az illetőnél nem megy, a szervizben pedig megy, nem kérdőjeleztem meg. Ellenben ennek az oka biztosan nem az, amit leírtál, mert az nem lehetséges, a szakszavak között nincs olyan összefüggés, amit leírtál. Ha egy kondenzátorra feszültséget kapcsolsz, akkor a kapcsain mérhető impedancia függvényében exponenciálisan töltődni kezd. Ezzel kapcsolatban meghatározhatunk egy t időállandót, ami a töltődési folyamatra jellemző. Ha a kapcsain lévő impedancia változatlan és a feszültséget elveszed, akkor ugyanannyi idő alatt sül ki a korábbi feszültségre, mint amennyi idő alatt feltöltődött. A kondenzátorokra továbbá igaz az Xc=1/(2*pí*f*C) képlet, amiből arra a következtetésre jutunk, hogy nagyfrekvencián a kondenzátor elég kis impedanciát képvisel, a kapcsaira kapcsolt feszültségimpulzust úgymond rövidre zárja. Az túltölteni nem tudja...boncolgathatnám, az említett jelenség nem realizálódik sehogyse. Az okokat máshol kell keresni.
-
tlac
nagyúr
Ipon-os folytatás:
Pénteken írtam egy mailt, hogy mi a helyzet az alaplappal, így több, mint 2 hónap után. Semmi reakció nem volt rá. Viszont ma itt volt a futár és visszakaptam az alaplapot. Ránézésre vki javította, de nem látszik rajta semmi gányolás, nem próbáltam még, hogy működik-e. Viszont a garancia vmiért megszűnt rá szerintük... Most beszéltem volna velük, hogy mi ez az egész, de aki intézte szabadságon van, holnap talán már dolgozik.
Garanciális rendezés lap:
1. része
2. részeTöbb dolog ("Doboz nincs" csak egy külső doboz nem volt meg, "kiegészítők hiányzonak" nem igaz, a javított jegyzőkönyvből is ki lett ez szedve) is zavaró de a legjobban ez:
"Mivel a hiba természete nem garanciális volt, így a termék a továbbiakban nem garanciális."Főleg, hogy ott van ez is:
"Gyártó javította"Erről hol vannak a papírok? Ha javítva lett, akkor nem kellene megszűnni a gar-nak...
Természetesen holnap ismét felhívom őket.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
Na szép, ezek megpróbáltak mindent ráírni, de talán kicsit túl sok is lett. Hogy is lehet az, hogy a "gyártó javította" (alaplapot?!), miközben "nem garanciális" sérülése van? Nem, a "felebaráti szeretetből" itt nem jó válasz... Az eredeti lapon, amivel leadtad, írták, hogy szerintük "nem garanciális", és van ugye független (!) szakértőtől szakvéleményük arról, hogy te a vásárlás után idézted elő a hibát? Kétlem...
Szóval ebben az a szép, hogy bizonyítaniuk kell, hogy te okoztad a hibát és nem gyártásból eredő, eleve benne rejlő hiba miatt ment tönkre, ezt nem elég állítani. Ja, hogy nem tudják/akarják bizonyítani? Akkor tessék adni egy másik ugyanolyat, vagy visszaperkálni a lóvét az utolsó forintig, plusz kamatok.
Huhh, valami égi kéz mentett meg attól, hogy náluk vegyük az új gép részeit, felmerült, de éninkább ragaszkodtam a szokásos helyhez. Volt egy olyan érzésem a honlapjuk garanciális feltételei alapján, hogy a gyakorlatban is így fog menni a dolog... Bár ne lett volna igazam."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
Ha a gyártó javította, akkor annak biztosan van nyoma, de úgy érzem esetedben ezt egy "hozzáértő" oldotta meg.
Illetve, ha ragaszkodnak ahhoz, hogy megszünt a garancia, akkor arról is adjanak papírt, melyet a gyártó/importőr állított ki és ő is becsételt le, valamint visszakövethető (tehát legyenek meg az elérhetőségei a gyártónak/importőrnek).
Pontosan mennyi ideje van náluk a lap? Tapasztalatom szerint átlag 3 hónap, mire megfordul egy termék a gyártótól. és gondolom pár hetet ők is ültek az elején, a nagykerek általában nem küldik egyböl ki a gyárnak, hanem összevárnak egy nagyobb adagnyi cuccost...Ariadne - ja igen, azt kihagytam, hogy a gyártó csak a garossal foglalkozik, ha meg fizetőre adták le, akkor annak megint van nyoma. De nagyon úgy fest, hogy ez a lap nem járt semmiféle gyártónál. Azonkívül nemhinném, hogy a gyártó javítja, mégna nincs is gondja a lapnak, hanem ad egy másikat, ezt visszakergeti a gyártósorra és kicserélik rajt mindazt, amit kell, majd egy újabb garos cserénél újracimkézve, újratesztelve kiadják...vagy esetleg újként dobozolva eladják.
Az én korábbi kérdésemre esetleg valaki (megvonható-e a gar - nem teljesített fizetés esetén)?
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Ariadne
őstag
Garmegvonás: nem, jogszabály alapján köteles vagy teljesíteni a jótállási kötelezettségeidet, ez független attól, hogy kifizette-e.
Van a Ptk-nak egy érdekes mondata az elején, ami ide illik, vagyis "aki maga sem úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható, a másik fél felróható magatartására hivatkozhat." Tehát ha te amiatt nem "kezeled le" a meghibásodott gépét, mert ő késett a fizetéssel, akkor ugyanúgy joggal panaszkodhat, mintha teljesen kifizette volna.mod: A fogyasztási hitellel való késedelem ráadásul nem is a ti viszonyotokra vonatkozik, hanem a "kedves" vásárló és a bank közti viszony.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #1639 üzenetére
Na szép, ezek megpróbáltak mindent ráírni, de talán kicsit túl sok is lett.
Nekem is ez volt az érzésem.
Az eredeti lapon, amivel leadtad, írták, hogy szerintük "nem garanciális", és van ugye független (!) szakértőtől szakvéleményük arról, hogy te a vásárlás után idézted elő a hibát? Kétlem...Még holnap elbeszélgetek velük, de ha még folytatódna a garancia meghosszabítva a náluk töltött idővel, az akkor sem érne semmit a gyakorlatban.
Miután kipróbáltam és működik rendesen a lap, valószínűleg elfogom adni (időközben muszáj volt vennem másikat) és ehhez jobb lenne ha pl. lennének a gyártótól hivatolos papírok.
Azt hiszem most van az állapot, hogy a kezemben van minden, amivel nyugodtan fordulhatnék BT-hez...net84:
Ha a gyártó javította, akkor annak biztosan van nyoma, de úgy érzem esetedben ezt egy "hozzáértő" oldotta meg.Igen, annak kellene és gondolom akkor el is küldték volna...
Viszont, aki csinálta az értett hozzá, mint ahogy írtam nem látszik gányolásnak, teljesen kör alakúak a forrasztások, szerintem nem kézzel lett csinálva.Pontosan mennyi ideje van náluk a lap?
A hiba bejelentésének időpontja: 2007.10.30.
Kiadás dátuma: 2008.01.18.
Kb. 2,5 hónap -
net84
őstag
válasz Ariadne #1641 üzenetére
Köszönöm!
A bankos részben szinte biztos voltam, a kérdéses a szimpla mezei vásrló, vagy cég volt az érdekes, mert itt akadnak emberek, akik hajlamosak nem fizetni, de akkor ezek szerint így sem lehet megfogni őket.tlac - ügyesen kézzel is át lehet forrasztani, kérdés, hogy a több rétegű nyákon a furaton belül milyen a forrsztás. Egyébként többen is alkalmazzák javításoknál a merítő ónos/cines (nemtom pontosan hogyan hívják) technikát. Azzal elviekben észrevétlenül is meg lehet csinálni.
Read only...
-
net84
őstag
Tartom azon állításomat, hogy ennyi idő alatt nem fordul meg a lap a gyártótól, hacsak nem külön ezért eleresztenek egy csomagküldést.
Valsz állt náluk 1-1,5 hetet, majd átkerült a nagykerbe, ott 1-2 hét után kihozták, hogy nem garis, emberke nem vitatkozik, visszahozza, áll egy kicsit a polcon, majd kiértesít, vitatkoztok, majd vagy próbálkozik újra 1-2 hét múlva, vagy nem. Aztán keres egy szakit/céget és megheggeszteti vele.
Vagy ami még elképzelhető, hogy a nagyker küldte el javíttani maszek alapon, de ennek is lenne nyoma papíron, és ezt sem igazán csinálják pusziért.Read only...
-
ML320
senior tag
Több helyen fel van tüntetve a számlára, hogy a teljesítésig a termék az eladó tulajdonában marad (a hitel esetén utalásos számla van, amit a bank egyenlít ki a vevő helyett). És ha kötözködni akarok, akkor az eladó adott megbízást a "tulajnak" a garanciális igényre? Vagy inkább egyszerűbb bevonni a terméket, és kiállítani egy visszáru számlát? Nem hittem volna, hogy ilyen könnyen adok vissza pénz
Ember tervez, Isten perverz...
-
net84
őstag
he? a lényeget kapizsgálom, de kicsit kusza, főleg ez: "És ha kötözködni akarok, akkor az eladó adott megbízást a "tulajnak" a garanciális igényre?"
Ugye milyen könnyű visszafizetni inkább a pénzt...főleg, ha nem kell mit
Ez egyébként megint felveti bennem a kérdést: Ez akkor most jogos?Read only...
-
ML320
senior tag
Úgyis kioktatnak majd
Nem tom. Végülis a fő kérdés az lenne, hogy a ki nem fizetett cucc kié, azaz ki gyakorolhatja a garanciából eredő jogokat. Ha valamit nem fizetek ki, akkor a tulajdonosi jogaim nincsenek meg teljesen, tehát nem léphetek fel jogosultként.
Másképp alakul viszont a helyzet a hitel ügyében, hiszen ott elvileg megkaptam mindent, az meg, hogy a kereskedő és a bank között mi van, nem igazán érdekel. (Pontosabban itt is elvárható viselkedés van...)Olyan szépen megcsavartam, hogy már magam sem tudom
Ember tervez, Isten perverz...
-
luciferc
őstag
Szerintem arra gondol, hogy ha a termék teljesítésig az eladó tulajdona, akkor a leendő tulaj nem léphet fel garanciális igénnyel, legfeljebb az eladó (vagyis a a te) megbízásából.
Ez bennem felveti azt a kérdést, hogy ha valamiért meghiúsul a pénzbeli teljesítés, és vissza kell adni az addigra már használt terméket, akkor a meghiúsult tulaj tartozik-e kártérítési kötelezettséggel, hiszen neki felróható okból hiúsult meg a szerződés. Gondolom igen. Mondjuk az is lökött, aki hitelre vett terméket a hitel folyósításáig elkezd használni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest