- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
m4rc!
őstag
Sziasztok!
Egy másik topicból irányítottak ide, a kédésem a következő:
Még csütörtökön vettem az iPon-ban egy VX550-es Corsair tápot, de vissza akarom, vinni, mert nagyon hangos és cicereg/zizeg, sztek be tudom cserélni egy másmilyenre?
Elvileg kötelességük interneten renfelt árut 8 napon belül cserélni...We are analog players in a digital world
-
tlac
nagyúr
úgy kell, hogy írásban legyen nyoma is, ez a rész nem tiszta
gondolom egy tértivevényes levelet kell címezni az ipon-nak[ Szerkesztve ]
-
m4rc!
őstag
Ezt egy másik webshop oldalán olvastam:
"Az elállási jog csak a házhozszállítással átvett termékekre vonatkozik. Amennyiben Ön az árut valamelyik értékesítési pontunkon veszi át, az ügylet �normál� vásárlásnak minősül, így nem tartozik a távollévők között kötött szerződések körébe."
Szóval még rá is baxhatok, bár még 3 munkanapon belül vagyok..We are analog players in a digital world
-
m4rc!
őstag
Nna voltam az iPon-ban:
A tápot nem cserélik, hanem visszaküldik a nagykerbe, 1,5 hetet várom kell...Az eladó a kérdéseimre a következőket mondta:
Igaz ugyan, hogy neten rendeletem, de mivel nem házhozszállítás volt ezért nem érvényes a 8 napos elállási jog
A 3 napos csere pedig már 1999 óta nem létezikMost először is felhívom a fogyasztóvédelmet, hogy ezek a kijelentések mennyire igazak..
We are analog players in a digital world
-
net84
őstag
Függetlenül attól, hogy ez a vásárlás távollévők között kötött szerződés (vagy hogyan hívják) vagy sima bolti vásárlás, akkor is:
a három napon belüli csere tudtommal most is él, igaz annyiban módosult, hogy míg régen a nem tetszik a színe, nem erre gondoltunk, 2-őt kaptunk belőle kifogásokra nem köteles a kereskedő cserélni, azonban, ha a készülék a vásárlástól számított 3 munkanapon belül hibásodik meg, úgy a kereskedő nem javíthatja, hanem köteles egyből cserélni vagy pénzt visszafizetni, és ebben az esetben nem élhet azzal a jogával sem, hogy neki ez túlzott többletköltsége okozhat...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Ariadne
őstag
Még egy dolog azon túl, amit net84 írt. El kell döntened, hogy most
a) egyszerűen a 8 munkanapon belüli indoklás nélküli visszaküldés és elállás (pénz visszafizetése) mellett döntesz (17/1999. korm. rendelet alapján), vagy
b) arra hivatkozol, hogy hibás. Ez utóbbi esetben 1. megjavítják 2. kicserélik, de cserélni fogalmilag csak ugyanolyanra lehet, vagyis egy pontosan ugyanilyen másikra. Más fajtára csak akkor, ha ebben meg tudsz egyezni a kereskedővel, de ha ugyanolyan másikat tud adni, azt köteles vagy elfogadni. 3. ha a fentiek nem működnek, visszaadják a pénzed.
Mármint ez lenne a szabályos eljárás...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
a zizegés viszont hiba
kicsit hiányos a lakkréteg az egyik tafóban (mi a nyavaja) a lamellák pedig mozognak vagy pedig az egyik kondi "ereszt" és az okozza a zizegést... - Ezt minden normális számtech üzlet el szokta ismerni hibának, főleg ha egy minőségibb tápról van szóA hangos viszont tényleg relapív, de szerintem füllel megállíptható, hogy túl megy-e a határon...
Read only...
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #1510 üzenetére
talán igen, ennél a diagrammnál több infó kell hozzá
venti szabályozása a táp hőmérsékletének függvényében történik
ezt a hőmérsékletet meg befolyásolja a szoba hőmérséklete és a gépház belső hőmérsékletete isnet84:
ezt csak tápoknál gondolod így?
(egyébként az elégett tápom és lapom is néha zizegett)mert a mostani lapom is zizeg bizonyos terhelés mellett (könnyen reprodukálható) és videókártyám is, de arra már nincs gar
[ Szerkesztve ]
-
pszihó
aktív tag
Sziasztok.
Ismeretséget keresek a CHS ill. az EXPERT nagykereskedésekbe.
Az Extrém digitálba vásároltam egy Corsair VX 550-es tápot 2007 12 10.-én
Bedöglött 2007 12 27.-én. Vissza vittem még az nap.
Az extrém bevitte vagy az Expertbe vagy a CHS-be. 2007 12 28.-án.
Ha valaki tudná ezt a tápot ill. ennek a tápnak a garanciális ügyintézését a fenti adatoktudatában megsürgetni. Azt nagyon megköszönöm.
Samsung S9 tab 5g (8/128) // CPU AMD RYZEN 3 7320U. 4 mag, 8 szál. 2.4 Ghz-4.1 Ghz. RAM 8 GB DDR5 5500Mhz 512 gb M2 nvme ssd. Kijelző FHD 15,6 OS Windows 11 Lenovo Ideapad 1 15AMN7 82VG00GXHV
-
pszihó
aktív tag
Na akkor forgalomban van 1hibás széria a vx 550 ből.
Addig vidd vissza amig be nem döglik.
Az enyém durrant 1 nagyot.
És viite magával a p5k-t és a 8600gt-tSamsung S9 tab 5g (8/128) // CPU AMD RYZEN 3 7320U. 4 mag, 8 szál. 2.4 Ghz-4.1 Ghz. RAM 8 GB DDR5 5500Mhz 512 gb M2 nvme ssd. Kijelző FHD 15,6 OS Windows 11 Lenovo Ideapad 1 15AMN7 82VG00GXHV
-
pszihó
aktív tag
Amikor leadtam az extrémbe volt még 1 srác mögöttem két ügyfélel nála is ilyen volt
Samsung S9 tab 5g (8/128) // CPU AMD RYZEN 3 7320U. 4 mag, 8 szál. 2.4 Ghz-4.1 Ghz. RAM 8 GB DDR5 5500Mhz 512 gb M2 nvme ssd. Kijelző FHD 15,6 OS Windows 11 Lenovo Ideapad 1 15AMN7 82VG00GXHV
-
Ariadne
őstag
Na mi szerencsére nem 450-est vettünk pár hónapja, mert az Alienben mondták, hogy négyből három már náluk rossz volt...
Nem a nagykerrel kell foglalkoznod, az ED nagy valószínűséggel úgysem azokon keresztül behozott cuccot adott el neked, hanem saját maguk hozták be, tehát nekik is kell visszavinniük valahova Európába... Vásárlók könyve bejegyzés, pár hsz visszaolvasása, ahol belinkeltem a jogszabályokat (fvf honlap, 151/2003. korm. rendelet és Ptk.), és erős asztalcsapkodás jót tehet.
Gyanítom javítani ezt nem lehet, tehát vagy adnak egy ugyanilyen másikat, vagy az eredeti vételárat vissza, ez a választásuk.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Bagira01
veterán
Vga ügybe beolt felhívva több mint egy hét és csak annyit modanak, hogy nagykerbe van
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
m4rc!
őstag
Na felhívtam a fogyasztóvédelmet, hogy végre tisztán láthassunk ezekben a garanciális, 8 illetve 3 napos cserebere dolgokban.
Az eredmény igencsak szomorú:
Amiket ítam, hogy az eladó mondott Nekem azok sajnos igazak, illetve annyiban tévedett, hogy a 3 napos cseregarancia már 1995 óta nem létezik.
Az internetes vásárlással kapcsolatban meg azt mondta, hogy valóban csak akkor lehet érvényesíteni a 8 napon belüli elállást, amennyiben nem személyesen vettem át az árut, vagyis csak házhozszállítás esetén érvényes.Szóval ennyit az egész kalamajkáról...mondjuk a boltban lehettek volna korrektebbek is...
mod.:AriadneNem mondod Most rendeltem olyan tápot az Extrem Digital-tól Ha még1x rábaxok én kiugrom az ablakon
[ Szerkesztve ]
We are analog players in a digital world
-
Ariadne
őstag
A HX520-at komolyan mondtam, végül Chieftec 560-ast vettünk helyette, arra is több év garancia van, és egyelőre nincs vele gond. ED-től nem nagyon érdemes dolgokat venni, mert a garancia szívás náluk, ha minden rendben megy, akkor is hónapokat várhatsz legtöbbször.
A fogyasztóvédelemnél beszélő emberke rosszul tudta, van ez így. Nem kell házhozszállítás, elég, ha neten rendeled. 3 napos "cseregarancián" meg ha a régit érted, az valóban nincs, tehát ha nem tetszik a színe, nem köteles kicseréni. Viszont ha hibás és 3 munkanapon belül visszaviszed, nem tökölhet javítással, hanem köteles kicserélni másik ugyanolyanra, vagy visszaadni az árát, ez benne van a 151/2003. korm. rendeletben.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #1523 üzenetére
ez vonatkozik erre?
1. § (1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet fogyasztó [Ptk. 685. § d) pont] és fogyasztónak nem minősülő személy vagy szervezet (a továbbiakban együtt: értékesítő) köt egymással az értékesítő áruértékesítő, illetve szolgáltató tevékenységi körében, kizárólag egy vagy több távközlő eszköz használata útján (távollevők között kötött szerződés).
m4rc!:a webshop-os felületen rendelted meg?
[ Szerkesztve ]
-
ML320
aktív tag
Mégha weben is rendelték, az áruátvétel, azaz a vásárlás - mint szerződés - személyesen jött létre.
Ugyanakkor, ha valaki weben rendel, és leküldik neki, akkor a számla kiállításától számítva 2-5 nap után kapja meg az árut (hétvége, ünnepek, stb). Ő már kiesne a 3 napos határidőből, így nekik hosszabb érvényesítési idő jár.Ember tervez, Isten perverz...
-
luciferc
őstag
A 3 napnak és a 8 napnak semmi köze egymáshoz. Akárhogyan is küldték, az átvétel időpontja bizonyítható, így a 3 nap is meg a 8 nap is onnan ketyeg, nem a számla időpontjától. Ha 3 napon belül hibás, akkor csere. Ha 8 napon belül rájövök, hogy nekem mégsem ez kell (de a termék amúgy hibátlan), akkor elállhatok a szerződéstől, visszaküldöm és vissza a pénzt. Tehát a 8 nap az nem hosszabb érvényesítési idő, hanem egy plusz jog.
mod: abban viszont egyetértek, hogy ha weben rendeli, de személyesen veszi át, akkor a 8 nap nem él, hiszen személyesen már megnézhette a terméket, nincs hátrányban.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
Vannak olyan esetek, amikor a szerződés megkötés és teljesítése időben (és persze helyileg is) elkülönül. Találsz egy szimpatikus webáruházat, elküldöd a megrendelésedet, ezt visszaigazolja feléd az áruház, és a szerződést megkötöttétek. Ez alapján te már követelheted rajta, hogy hozza el/adja át neked, ő pedig követelheti, hogy fizesd ki, és amikor ezeket megejtitek, akkor teljesítitek a szerződést. Itt a lényeg az, hogy a szerződés megkötése távközlő eszköz útján történjen, mert ott csak kép alapján tudod azonosítani a dolgot, lehet, hogy ha élőben látnád, meg sem rendelnéd, erre van kitalálva.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #1530 üzenetére
értem, tehát a fizetés és az átvétel az már a szerződés teljesítése, tehát akár ez lehet a boltban és futár által otthon is, ha a szerződés megkötése pl. webshopon történt, akkor erre már a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvények vonatkoznak
tehát m4rc! ragaszkodhat a 8 munkanaphoz
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
"ezt csak tápoknál gondolod így?
(egyébként az elégett tápom és lapom is néha zizegett)
mert a mostani lapom is zizeg bizonyos terhelés mellett (könnyen reprodukálható) és videókártyám is, de arra már nincs gar" - mire érted?
a zizezés bármelyik egyéb hw eszköznél előfordulhat, és hasonló okok miatt produkálja...Read only...
-
tlac
nagyúr
-
Csaba_20_
őstag
net84 írta:
A kisker nem, de sok esetben a nagyker, vagy a gyártó/importőr megkókányolja az adott alkatrészt, majd visszaadja teszt ok üzenettel.
Tény, hogy nyilatkozni azt lehetne már időben, de a legtöbb vidéki üzletnek nincs lehetősége, hogy 3 napon belül megmondja mire tudja cserélni. Jó esetben 3 napon belül felkerül a nagykerhez, majd jóesetben 1 hét alatt kicseréli.Itt nincs olyan, hogy "mire tudja cserélni". A kicserélés azt jelenti, hogy a kötelezett újból megkisérli a szerződés teljesítését. Tehát az eredeti szerződésben szereplő terméknek megfelelőt kell tudnia adni. Azt pedig meg tudja mondani, hogy van-e raktáron belőle, illetve tud-e hozatni 15 napon belül. Ráadásul újat, hiszen az eredeti szerződés is új termékről szólt. Az pedig, hogy a kisker hogyan zongorázza le a nagykerrel, nem a fogyasztóra tartozik. Ha a kisker a nagykerre mutogat a fogyasztónál, akkor az már a felelősség áthárítása és nem jótállás.
Az egész probléma ott van, hogy a nagykerrel a kisker olyan feltételekkel szerződik, amivel nem tudja garantálni azokat a jogokat, amiket a fogyasztóinak jogszabályi kötelezettség miatt meg kell adnia. Amíg ez így van, addig nem lesz változás. Ezen kell tudni változtatni. Persze, most majd lehet jönni azzal, hogy dehát a nagyker keresztbe lenyeli a kiskert és...szóval erről már beszéltünk.
Ettől függetlenül azt mondom, hogy 15 napig húzni egy alaplap ügyintézését, nagy képmutatás.
-
net84
őstag
válasz Csaba_20_ #1535 üzenetére
Nem azért írtam le mindazt, hogy a fogysztóra hárítsak bármit is, csak néhol kicsit sok a "csúsztatás".
Nem akarok kötekedni, de:
"Azt pedig meg tudja mondani, hogy van-e raktáron belőle, illetve tud-e hozatni 15 napon belül." - ezt miből veszed? dolgoztál számtech cégnél? Sok esetben a garanciát visszatartott készletből cserélik, ami nem publikus. Tény, hogy a kisker sok esetben saját készletéről cseréli inkább, minthogy megvárja a nagyker döntését."Ráadásul újat, hiszen az eredeti szerződés is új termékről szólt." - sok esetben, ami újként gyári csomagolásban érkezik, az is lehet gyári javitott. Ezt egy végfelhasználó max. akkor veszi észre, ha tanult az elektrónikai panelek készítéséről.
Ezek általában gyártási selejtek, amiken a hibás alkatrészeket kicserélgetik, de néha észrevehető, hogy a nyák maga nem egy mai darab, de újként jön. Ezek viszont nem bizonyíthatók, főleg úgy nem, hogy a 3 év garit megadják minderre is."Az egész probléma ott van, hogy a nagykerrel a kisker olyan feltételekkel szerződik, amivel nem tudja garantálni azokat a jogokat, amiket a fogyasztóinak jogszabályi kötelezettség miatt meg kell adnia." - ismételten azt érzem, hogy számtech cégnél még ezidáig nem dolgoztál...
Egyébként egyet értek mindennel. Az, hogy milyen a nagyker-kisker közti ügyintézés, az nem tartozika végfelhasználóra...
Gondolom az kivehető az eddigi hozzászólásaimból, hogy nem szarok bele a garanciába.Read only...
-
Ariadne
őstag
Nagyker-kisker közti "szerződésről": van némi sejtésem, hogy mehet, és ez alapján messze nem úgy, ahogy kellene... Amíg a nagy franchise hálózattal rendelkező számtech cég központi üzletének képviseletében a békéltető testület előtt álló srác azt mondja, hogy ők a nagykerrel nem is állnak szerződésben (szó szerint!) - véletlenül a nagyker ugyanazon személyek tulajdonában van, mint a szóban forgó kisker -, és az elnök hosszas rávezetése után sem képes elhinni, hogy valaminek mégiscsak lennie kell közöttük, addig azt hiszem, elég nagy gondok lehetnek arrafelé, és azt is gondolom, hogy nem csak náluk.
Csaba: net84 tényleg nem olyan...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1537 üzenetére
jól gondolod
Köszönöm!
Egyébként most megy egy elég nagy herce-hurca az egyik kedves nagykerrel, ugyanis kijelentették, hogy az X márka termékeit, ha cserélik akkor sem indul újra a gar, hanem az eredeti termék vásárlásának dátuma számít. Még szerencse, hogy az ügyfélnek megoldottuk már. Ezt azért már mi sem nyeljük be. Ha igazolni tudják az importőr/mo.-i forgalmazó felöl, hogy ez ténylegesen igaz, akkor ezt a terméket benyeljük, de onnantól kezdve meg is szüntetjük eme márka forgalmazását...
Read only...
-
Ariadne
őstag
Létezik, 100%. És munkanap, de én is mindig elrontom.
Egyébként nagyker-kisker dologra visszatérve, ha én alapítanék egy számtech kiskert, és elmennék egy nagykerhez, hogy akkor most beszéljük meg és írjuk le, milyen feltételekkel dolgozunk együtt, akkor szerinted hogy reagálnának, mit mondanának? (Leszögezem, eszem ágában sincs ilyen bizniszbe kezdeni. )"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1542 üzenetére
kb. ennyit:
Onnan indul, hogy első körben x összeget kell teljesíteni havonta, hogy adjanak utalásra és ne kp. vagy előreutalással lehessen árut elhozni. Utánna aztán lehet már egyezkedni a jobb fizetési feltételekről, kedvezményekről.
Ha a garos feltételeket szeretnéd vele szerződésbe fektetni, akkor vigyorogva elutasítja. Nem érdekli. A poén, hogy mi sem most kezdtük (és nem kis értékben vásárololunk heti szinten több nagykertől), és valsz minket is kiröhögnének.
A brand termékekkel (IBM, Lenovo, HP, Samsung - alkatrészek kivétel, stb) nincs gond, mert azt a helyi importőr rendezi.Az a gáz, hogy ha el is fogadnák a feltételeket és úgy viszonyulnának a kiskerhez, mint a kisker a fogyasztóhoz, akkor nekik kellene benyelniük a dolgokat, mert tőlük sem veszi vissza sok esetben a gyártó. A feketén érkező dolgokról meg ne is beszéljünk. A kisker megveszi, mintha hivatalos forrásból érkezne, a nagyker meg valami ömlesztett áruba hozta valahonnan a világ másik szegletéből. A mo.-i importőr meg nem fogadja el, mondván, hogy nem rajta keresztül került az országba a cucc.
Sok a simli ebben az országban. A gond pedig az, hogy a számítástechnika az a terület, ahol szinte lehetetlen közös érdekképviseletet létrehozni, mivel a kereskedők töbsége inkább eladja 1-2%-al a dolgokat, csak hogy ő szállítsa az asott tenderre az árut. Az meg tudjuk, hogy mire elég. Semmire, de ezzel ölik meg a piacot, főleg úgy, hogy a többi hülye meg megy utánnuk.
Read only...
-
Ariadne
őstag
Hajaj, tenderek. Barátom állami alkalmazott , közbeszereztek nekik laptopokat. Kb. 150.000-es értékű Albacomp cuccokat sikerült 400.000-ért megvenniük. Ja, és bővítettek memóriát bennük, persze úgy hozták vissza, hogy alsó fedőlap meggörbülve a feszegetéstől, és a gép nem kapcsol be. Hálistennek, hogy a versenyszférában dolgozom, és "mindössze" negyedmilláért egy több mint tökéletes Acer utazik velem, ahova kell...
Amit leírtál, az meg valahol senkinek nem jó, de legjobban a kiskerek szívnak a láncolatban, mert őket két oldalról szorítják. Lehet, hogy valahol a szabályozásban kellene változtatni, ha lehet egyáltalán úgy, hogy rákényszerüljenek a nagykerek is a szerződésre. Őket kivéve mind jobban járnánk, még állam bácsi is.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1544 üzenetére
hát látod! ha oda mi szállítottnuk volna be, nem az Alba, akkor nem annyiért és nem olyan minőségű notikat kaptak volna
Így van...azonban, amíg csak én próbálok álájn lobbizni a törvénymódosításrt, addig asszem a hivatal részéről én is kapnák egy vigyort, mint te a ngykertől
Read only...
-
Csaba_20_
őstag
net84 írta:
"Azt pedig meg tudja mondani, hogy van-e raktáron belőle, illetve tud-e hozatni 15 napon belül." - ezt miből veszed? dolgoztál számtech cégnél? Sok esetben a garanciát visszatartott készletből cserélik, ami nem publikus. Tény, hogy a kisker sok esetben saját készletéről cseréli inkább, minthogy megvárja a nagyker döntését.A kisker tehát meg tudja mondani, hogy van neki raktáron(visszatartott készletben) és nem kell hozatnia. Ha nincs a visszatartott készletben neki, akkor is tudja, hogy van-e lehetősége hozatni. Ehhez nem kell számtechcégnél dolgozni, egyszerű paraszti ésszel belátható, bármely kereskedelmi egységnél. A kereskedelemben el vagy veszve, ha nem tudod, hogy a fogyasztói igényt ki tudod-e elégíteni, vagy se.
net84 írta:
"Ráadásul újat, hiszen az eredeti szerződés is új termékről szólt." - sok esetben, ami újként gyári csomagolásban érkezik, az is lehet gyári javitott. Ezt egy végfelhasználó max. akkor veszi észre, ha tanult az elektrónikai panelek készítéséről.
Ezek általában gyártási selejtek, amiken a hibás alkatrészeket kicserélgetik, de néha észrevehető, hogy a nyák maga nem egy mai darab, de újként jön. Ezek viszont nem bizonyíthatók, főleg úgy nem, hogy a 3 év garit megadják minderre is.Ettől függetlenül a "kicserélés", mint fogyasztói szavatossági, vagy jótállási igény azt jelenti, amit leírtam. A lényeg, hogy nem szerelheted ki a benti gépből az alaplapot, mert az pont olyan és nem adhatod használtan oda az illetőnek.
net84 írta:
"Az egész probléma ott van, hogy a nagykerrel a kisker olyan feltételekkel szerződik, amivel nem tudja garantálni azokat a jogokat, amiket a fogyasztóinak jogszabályi kötelezettség miatt meg kell adnia." - ismételten azt érzem, hogy számtech cégnél még ezidáig nem dolgoztál...Ismételten mondom, nem eleme a beszélgetésnek, hogy ki vagyok, hol dolgoztam, miben, mennyi ismeretem van. A lényeg a kisker-nagyker között köttetett szerződések tartalmában van akkor is, ha dolgoztam már számtech cégnél és akkor is, ha nem. Mert ha a nagykertől mindazon jogokat megkapná a kisker, amit neki tovább kell adnia és ez lenne az alap, ettől már csak jobb feltételeket lehetne kiharcolni, akkor nem lenne köcsögösködés azon, hogy kinek milyen esetben, milyen fogyasztói jogokat ad meg.
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #1537 üzenetére
Ariadne írta:
Csaba: net84 tényleg nem olyan...Amíg az általánosságban írt hozzászólásaimat egyesek magukra veszik és személyes sértésként élik meg, nehéz lesz itt érdemi beszélgetést folytatni. A hozzászólásom nem net84-ről szólt. De persze beszélgethetünk egymásról is, hogy ki milyen ember...csak előbb nem ártana megismerni a másikat...
-
Csaba_20_
őstag
Egyébként nem látom, hogy pontosan milyen "törvénymódosításra" vágytok, ami megoldaná a problémát. Mostanában mindenki attól várja a csodát, hogy törvényt módosít. Szerintem az ittas balesetek száma se fog drasztikusan csökkenni attól, hogy mostantól zéró-tolerancia van. Maximum csak az igazoltató rendőrnek kell többet a zsebébe csúsztatni, hogy vegye úgy, mintha nem is találkoztatok volna. Amíg csak törvényt módosítanak, de az emberek szemlélete nem változik, addig az egész sem fog megváltozni.
[ Szerkesztve ]
-
SchDerGrosse
tag
Üdv!
Alien Computers
7900 GT, 3 év garanciával.
Cserélni nem tudják, adnának helyette egy 8600 GTt.
Én magam laikus vagyok, de ismerőseim szerint nem járnék jól vele.Jól vettem ki a hozzászólásokból, h a jog által biztosított lehetőségeim a következők :
1. Adnak 1 ilyet
2. Visszakérem a pénztKöszönettel
Sch
-
Csaba_20_
őstag
válasz SchDerGrosse #1549 üzenetére
Ha javítani se tudják, akkor jól vetted ki a 2-es pontot. Az első pontot nem vagy köteles elfogadni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...