- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen videókártyát?
- ASUS notebook topic
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Projektor topic
- 3D nyomtatás
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #28691 üzenetére
Nekem is tetszett a pálya, és az egész verseny. Mivel Kimi kiesett már a vb-körforgásból, el tudtam vonatkoztatni a szar történésektől, és tényleg élvezet volt nézni, ahogy megkavarodnak a dolgok. Nem hiszem, hogy SC nélkül unalmasabb futam lett volna, mint egy épített pályán. Nehezen, de azért lehet előzni. És egyébként is, sokszor pont azért izgalmas egy csata, mert nehéz előzni, így az is csak többedszeri próbálkozásra tud elmenni a másik mellett, aki egyébként baromi gyors, és így lehetőség van olyan helyzetekre is, mint a Trulli-féle röhejes vonat, amikor a mezőny 80%-a mögötte toporzékolt.
A pálya adta meg a lehetőséget arra is, hogy Alonso egyáltalán ütőképes legyen. Sok-sok technikás kanyar, ahol a motorerőnek nincs szerepe, csak az számít, hogy ki milyen merész.Ami nagy negatívum a pályával kapcsolatban, az a pályamunkások sebessége. Az egy röhej volt. Összehasonlítva Monacoval, amikor kicsúszott DC és Bourdais, ahogy körbeért a mezőny, a két autó már nem volt ott, tegnap meg már két kör óta bent volt a SC, és csak akkor emelték fel egy daruskocsival, és tanakodtak, hogy merre vigyék.
És akkor a hab a tortán: amikor Barrichello Hondáját tolták ki, vagy 20-an okoskodtak, vitatkoztak Rubensszel, végül még a kerék alá is került valamelyikük. -
#70869248
törölt tag
Alonso-nak el kellett mennie igen, de ez utasításra történik...azaz versenyigazgatóság meghozza a döntést, kiadja a csapatnak, csapat adja versenyzőnek.
Az SC alatt teljes körös sárga zászló van, csak engedélyre mehet előre.A pit pedig azért van zárva, mert ezt találták ki anno biztonsági okok miatt...ez egyébként más sorozatban müködik is, de itt nagyon nem.
Egy röhej...biztonsági okokra hivatkozva (egyébként sztem Montreal környékén hozhatták a szabály anno, ott volt valmi gubanc ebből...meg aztán az első hiányossága is ott derült ki Montoya fekete zászlós büntetése miatt, mikor zárt pit-ből hajtott ki)
Szal biztonsági okokra hivatkozva hoztak egy ilyen döntést, ami káoszt eredményezhet a pályán...pl. kénytelen bejönni mert kifogy az üzanyag, illetve szándékos szabályszegés ahogy Kubica nyilatkozatából világossá válik. Ezek mellett meg a zárt boxutcánál ott álló zöldre váró versenymeleg autók...ami nekem már kezdetektől (Montoya) tök furcsa volt. -
addikt
-
addikt
válasz venember83 #28700 üzenetére
Ha megéri áthágni a szabályt akkor rossz (kevés) a büntetés. Normális esetben nem lehet kifizetődő a szabályszegés, de hát az F1 szabályrendszere és büntetési tételei is hemzsegnek a hibáktól, soxor úgy tűnik egyre jobban......
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Chip
aktív tag
Szerintem ha a Ferrari szerelőkön kívül hozzányúl Massa kocsijához a boxutcában és így folytatta volna a versenyt akkor a versenybíróság kizárta volna. A pontos szabályt nem tudom leírni (lehet csak a fejemben létezik) de mintha lenne valami jogosulatlan segítség igénybevétele.
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #28700 üzenetére
Nem is annyira naívitás miatt lepődtem meg, hiszen az F1 a kiskapuk kihasználásáról (is) szól, hanem hogy ez ennyire nyílvánvaló? Le lehet nyilatkozni a tévének, újságnak...hát igen kicsit jobban is taktikázhattunk volna a szabályszegéssel....legalább mondta volna azt hogy mittomén akkor még elég volt az üzanyag a francba, de később már muszáj volt bejönni
Ezzel gyakorlatilag kiemelte, mennyire hülyén néz ki a büntetést kisazbó testület amikor büntetést hoznak....nézd mi port vertetek fel..1 milla perköltéség legutóbb is,..hát öreg én direkt szegtem szabályt...ja és várj.
Legközelebb okosabban próbálom meg direkt megszegni a h×lye szabályotokat. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #28702 üzenetére
Amikor Montoya kihajtott pirosnál a pitből, akkor még nem ez a szabály volt, ami most. Akkor azért volt piros a lámpa a kijáratnál, mert a mezőny éppen elhaladt a célegyenesben, és ha jól tudom, az régebben is piros szokott lenni olyankor.
Az új SC szabály abban a két dologban különbözik a régitől, hogy a boxutca bejárata lezáródik, amikor az SC bejön, és, hogy a szendvicsben levő lekörözöttek visszavehetik a körüket.
Szerintem az nem hülyeség, hogy a kijáratnál várni kell, amíg a mezőny elhalad a célegyenesben, mert különben a boxból versenytempóban kijövő versenyzőnek be kell sorolni a SC mögött poroszkáló mezőnybe, ami akár pozícióharchoz is vezethet (mint annak idején Montoya esetében is), és az nem a biztonságról szól. -
Ijk
nagyúr
válasz hunnylander #28699 üzenetére
Szerintem mindenki beblokkolt amikor elszáguldott mellettük egy benzincső
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Jarod1
addikt
Megszereztem a Ferrari 2009 terveit, a kocsiról az újdonság a kocsi bal oldalán található
extra... -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #28707 üzenetére
Itt szerintem van egy általánosan félreértelmezett dolog, mégpedig az, hogy a lezárt boxutcába bejönni szabályszegés. Az egy egyszerű versenykörülmény, aminek végrehajtásáért jár egy 10mp stop&go. Ugyanis elég hülyén nézne ki, ha büntetnék a versenyzőt azért, mert nem akar kiesni a versenyből, és kimegy benzint vételezni, amikor már nem tud több kört megtenni.
Tehát a boxutcába bejönni nem tilos, hanem csak úgy lehet, ha számít arra, hogy utána 10mp s&g-t kap.Egyébként ennek a 10mp-nek is az a szerepe, hogy a SC bejövetelekori boxutcába rohanást (és az azzal járó nyereséget) ellensúlyozza, mivel ugye pont azt szerették volna elkerülni, hogy tumultus legyen a boxutcában. Régebben olyankor szinte mindenki taktikát váltott, és kb. egy kiállásnyi időt spórolt meg. Ezért ennyi az annyi.
Szerk: Más kérdés, hogy amíg a boxutcát biztonságosabbá tették, a verseny ugyanúgy nem követhető, mert szinte mindig megkavarodik a mezőny, és amíg a régi szabálynál a SC kimenetelekor tiszta volt a versenysorrend, most azon tapogatózik mindenki (a kommentátoroktól kezdve a nézőkig), hogy vajon ki fog kapni 10mp-et, és ki nem, és amíg X kap, Y miért nem.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Amúgy szeretem-nemszeretem, azt el kell ismerni, hogy Hamilton viszi a hátán a mclaren szekerét. Kovalainen 51 pontja és 6. helyezése a pontversenyben szégyen ezzel a kocsival! Kimi idei rapszodikus és sokszor motiválatlan versenyzéssel is sokkal több pontot hoz/hozott a ferkának a konyhára. Az, hogy ennek ellenére a konstruktőröknél is a merci vezet az egyértelműen Hami érdeme.
Csodálkoztam is mikor Kovalainennel hosszabbított a merci egy évet. Minek??? Egy feltörekvő ifjoncal szerintem a hibái ellenére is többre mennének, főleg hosszútávon.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
venember83
nagyúr
válasz wildrain #28711 üzenetére
Szvsz inkább az a gond, hogy zárt boxutcánál kijönnek a kocsik. Oké, nincs üzemanyag, bemegy xy versenyző. De piros lámpánál miért jön vissza a pályára? Szépen meg kellene várja, hogy zöldre váltson a lámpa. Mert gondolom zárt boxutcánál mindkét (ki-be) lámpa piros. Ha nem várja meg a zöldet és piroson jön ki, akkor fekete zászló és ennyi.
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #28708 üzenetére
hát ez sem
Mást kell kitalálni, jobbat ez elég egyértelmű. Ezt meg is szegik, veszélyes is (Kubica-Kimi-Hamilton-Rosberg),..meg én továbbra is tartom, hogy egy versenyautót állásra kényszeríteni a verseny alatt az nem frankó....hűtésre van tervezve, beleszámolva a pitkiállás oké, de egyébként menetszél kell a megfelelő hűtéshez...nem csak motor, fék is.
Erre pirosra vár a pitkijáraton...számomra nem megfelelő ez a megoldás. Szeretnék egy olyan véletlenszerű összejátszást, amikor a versenyző az áthajtásos büntetésére jön be, pont akkor az SC kihirdetésre kerül és lezárják a Pit kijáratot, mert a szabályokat úgy néz ki csak akkor változtatják meg ha látványos...azaz nem elég ha károsodhat/károsodik...annak a gumipornak ki kell gyuladnia és szép látványosan égnie.
-
wildrain
addikt
válasz venember83 #28713 üzenetére
Mert gondolom zárt boxutcánál mindkét (ki-be) lámpa piros.
Nem, a kijáratnál levő lámpa csak akkor piros, ha a SC mögött felsorakozott mezőny éppen elhalad a célegyenesben. A bejárat meg akkor lesz piros, amikor a SC bejön a pályára, és addig piros, amíg mindenki fel nem sorakozott az SC mögé.b-type: Ez a hsz neked is szól erre válaszolva:
pont akkor az SC kihirdetésre kerül és lezárják a Pit kijáratot[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz wildrain #28711 üzenetére
Hát ez szerintem elég zavaros....
"Tehát a boxutcába bejönni nem tilos"
De bizony tilos, mert ha nem lenne az akkor nem járna érte büntetés.
Az, hogy egy baleset pont egy vagy több pilóta tankolási fázisába esik az egyszerűen pech. Ez nem mentheti fel őket a tiltó szabály alól. Az már más kérdés, hogy elég enyhe a büntetés, ha kiszabása ellenére egy tudatosan szabályszegő pilóta/csapat dobogón végezhet........Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #28711 üzenetére
Sztem helyesen van értelmezve...hiszen piroson jön be, azaz szabályszegés.
Ráadásul ahogy Venember is írta nem csak bejön, ki is megy...mindezt úgy hogy tudja, hogy megbüntetik...bele van számolva.
ha valóban kifogy az üzemanyaga akkor term. indokolt hogy bejön, de itt mint Kubica esetében kiderült szó sem volt erről. -
wildrain
addikt
válasz mefistofeles #28716 üzenetére
Hát erre tudnám ismételni a hsz-t, amire válaszoltál.
Ha tilos lenne bejönni, akkor nem lehetne bejönni. Nyilván nem lehet tilos az, ami a verseny feladásához vezetne. -
addikt
válasz wildrain #28718 üzenetére
Hogy érted azt, hogy "nem lehetne bejönni"?
Sorompót vagy valami fizikai akadályt a balesetveszély illetve a kényszerből kijövők miatt nem lehet alkalmazni. A piros lámpa (akár a normális utcai lámpákon) azt jelenti, hogy TILOS!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #28718 üzenetére
vááá Wild
Ha tilos lenne levágni a kanyart, akkor valszeg nem lehetne levágniEgyfelöl itt szó sem volt arról hogy akár Rosberg, akár Kubica azért jött be a zárt pit-be, mert még egy kört nem tudtak volna megtenni....meg tudtak volna.
Azért jöttek be mert így van esély rá hogy később jobban járnak.Másfelől hajtson be ha különben kiesne a versenyből, majd a csapat tankoljon, és speciális cuccokkal biztosítsk a megfelelő hűtését a motornak és fékeknek, mert erre a pit kijáratnál nem lenne lehetősége.
...és várjon amíg nem nyítják a pitutcát.Mert különben ez egyzserű előnyszerzés a szabályokkal visszaélve.
-
wildrain
addikt
válasz mefistofeles #28719 üzenetére
Sorompót vagy valami fizikai akadályt a balesetveszély illetve a kényszerből kijövők miatt nem lehet alkalmazni.
Na ugye, ezek szerint mégis engedélyezett az áthaladás. A piros lámpán áthaladás normál esetben főbenjáró bűn, mint ahogy a kijövetelnél fekete zászló jár érte. Nem fura, hogy a bemenetelnél nem ezt a büntetési formát alkalmazzák? Talán pont ez mutatja, hogy nem tiltott a bemenetel, hanem csak nem javallott, mert 10 mp jár érte. -
LOTR
addikt
igazán nem akarok beleszólni -azért csak emgteszem-, szerintem ugyan arról beszéltek, csak máshogy fogalmaztok:
piros lámpánál boxba behatani szabályellenes, és meg van szabva, hogy milyen (10sec stop&go) büntetés jár érte
aki úgy gondolja megéri neki bevállalja, aki meg nem az nemOne Ring to rule them all
-
addikt
válasz wildrain #28721 üzenetére
Ok én innentől hanyagolom ezt a témát, de (már meg ne haragudj) te fogalmi dugóval küzdesz.
A nem javallott dolgok azok nem tanácsosak de nem büntetendők. Amiért viszont büntetés jár azt nem szabad (ha szabadna ugye, akkor nem járna érte bünti).
nem szabad =tilos
Attól még, hogy fizikailag kivitelezhető valami lehet tilos. A normál forgalomban is át tudsz hajtani a piros lámpán de az attól még tilos és büntetendő.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #28720 üzenetére
Most még hányszor írjam le, hogy a boxutca eleje és vége nem ugyanúgy záródik?
Vegyük azt az esetet, hogy fut a verseny, baleset történik, az élen álló a pálya felénél van, amikor beküldik a SC-t, lezárják a boxutca elejét. A SC ugye a boxkijáraton jön ki, és lassan poroszkál, hogy utolérje őt a mezőny. Az élen álló viszont bemegy a boxba (ezért 10mp-t kap később), és a boxutca végén szépen kimegy a ZÖLD jelzésen. A kijáratnál a lámpa zöld, mert még nem sorakozott fel a mezőny a SC mögé. Az élen álló visszatér a középmezőnybe, és a kör felénél utolérik a SC-t. Körbetotyognak a pályán, és amikor a boxbejárat közelébe érnek, pirosra vált a kijárati lámpa, ami egészen addig piros lesz, amíg a mezőny vége el nem halad a boxkijárat mellett. Ezért aki most ment ki az élmezőnyben tartózkodók közül a boxba, annak várnia kell a kijáratnál.Amúgy azt elfogadom, hogy én értelmezem rosszul, a büntetés/nem büntetés-t, de amit most leírtam, talán nem olyan nehéz, hogy ne lehessen érteni még sokadszorra sem.
-
wildrain
addikt
válasz mefistofeles #28723 üzenetére
Hát ha mindent feketén és fehéren akarunk szemlélni, akkor egyet kell értsek veled, de most ez egy árnyalt téma. A lényeg, amit mondani akartam, hogy nem büntetésként kellene felfogni, hanem egy körülménynek, ami így tartozik össze. Ahogy LOTR írta, a piros lámpánál boxba hajtás egy csomagként értelmezendő a 10 mp-cel. Lehet vele számolni, és ez nem zavarja a szabályalkotókat, mert direkt így tervezték, hogy a legtöbb esetben a boxba hajtással szerzett előny pont elvesszen a 10 mp-cel. Ritka eset az, ha valaki még ezzel együtt is jobban jön ki.
-
proof88
addikt
Ok, én értek mindenkit, már csak azt kéne megoldani, hogy egy ilyen szituáció esetén maradjon meg az eredeti sorrend. Persze aki bejön piros lámpánál, az jó, kapja meg a stop and go-t, értem, hogy jogos.
Egyébként más téma: ugyebár nem szeretik a nagyon hosszú pályákat, mert nem elég biztonságosak, lassabban ér oda a balesethez a segítség, stb. Tehát pl. a Nordschleife-t is ezért hanyagolták.
De: azon gondolkodtam, hogyan lehetne mégis hosszabb távokat csinálni úgy, hogy ugyanannyi emberrel odaérjen a segítséget időben. Először valami olyasmin gondolkodtam, hogy a pálya 1 részén mondjuk egyik körben balra, másik körben jobbra lehetne menni. Tehát egy elektromosan mozgatható fal lenne. Aztán rájöttem, hogy ez nem jó, mert pl a lekörözötteknél, vagy akik csak később érnek oda, borul a rendszer.
Viszont arra gondoltam, hogy a helyes irányt fényrajzolta sávok jelölnék az úton, és esetleg táblákon a megfelelő irányba kirajzolódó nyilak. Mondjuk a lekörözötteknél ez sem jó, de jobb, mintha a falat mozgatnák jobbra-balra.
Aztán rájöttem, hogy nagy mértékű lekörözésre úgysem lesz példa, ezért legyen a pálya egy ici-picit hosszabb, mint a szokásos (tehát pl Spa-nal legyen hosszabb mondjuk fél-1 km-rel), így sokkal nehezebb lekörözni valakit, és a pálya végén legyen az ilyen váltakozó elágazás. Mondjuk így is necces, de nálam okosabbak meg tudnák oldani. -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #28724 üzenetére
értem én...nem vagyok én hüle gyerek
Na de ugye, ha a szabályalkotók úgy fogaslmazták meg csomagként....hogy most le van zárva ugye a pit, de hát akinek ki kell jönni annak ki kell jönni, mert leáll az autója..... akkor vazze legyen zárva a kijárat, és a csapat szerelői tankoljanak, biztosítsák a hűtését az autónak, majd amikor kinyitják a pitutcát akkor menjen ki sorakozzon fel, majd vegye vissza a körét az SC alatt.
Hisz amikor kinyitják a Pitutcát akkor megy az SC még egy kört.Amiről te beszélsz az egy bazi nagy statisztálás a szabályszegőknek...egyáltalán nem a kényszer szellemében.
Az amit fent írok az a kényszer szellemében, a probléma megoldására való törekvés..biztos van ennél jobb, de erre 10percem volt egyéb más mellett.Az amikor egy szabályalkotó azt mondja, hogy piros a lámpa, nem szabad behajtani a pit-be, de ezt úgy is lesz×rják majd páran, ezért ez olyan izé...amire természetesen én majd adok 10mp stop&go-t és akkor rendben is vagyunk.
Én szabályt hoztam, te megszeged, én megbüntetlek..hurrá mindenki dolgozik mint a szocoknál.
...hát ez nagyon nem így van.
..pl. hogy mennyire nem így van, azt a tegnapi futamon Rosberg-Kubica esete jól mutatja, mindkettő megszegte a szabályt....nem véletlenül, de az egyik később ezért pontot sem szerzett ellenben a másik dobogón állt.
Legközelebb mi lesz?
Az első SC alatt,..mégha le is van zárva a pit, bezuhannak az autók??!..mert megéri??!
f×sza szabály.[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
Én Kubica helyében hagytam volna, hogy kifogyjon a benya, azt leparkolni az ideális ívre, azt csókolom! Akkor lenne most szabályváltoztatás.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #28727 üzenetére
Nem éri meg mindenkinek bezuhanni a boxutcába. Sőt, ezen a versenyen Trulli nélkül még Rosbergnek sem érte volna meg. Ha ő nem lett volna, akkor most nem lenne miről vitázni. Neki egy hihetetlen nagy szerencséje volt ezzel a helyzettel, és nem hinném, hogy ők tudták ezt előre. A legjobb az lenne, ha a SC nem kavarna bele egyáltalán a küzdelembe, de sajnos ez elérhetetlen. Meg lehetne oldani, hogy az FIA figyelje, kinek fogy el a benzinje valójában, és kinek nem (a motorvezérlő is egységes, plusz egy funkció beiktatása nem nagy dolog már), és akkor el lehetne törölni a 10mp-et, de még akkor is extra előnyt szerez az, akinek tényleg akkor fogy ki a benzinje. Millió dologtól függ, hogy a SC kinek kavar be, és kinek nem. Nem jó ez így, és nem is lesz jó.
-
lenox
veterán
Kulonben szerintem siman hagyni kene, hogy kijojjenek sc alatt a boxba. Oke, azzal lehet elonyt szerezni, es akkor mi van? Ez verseny, arrol szol, hogy ki a jobb. Ha mar sc van, akkor ugyis bekavar mindenkinek, legalabb olyan ne legyen, hogy azert sziv valaki, mert epp akkor fogy ki a benya, hanem aki jobban alkalmazkodik, az nyerjen/jusson elonyhoz. Vagyis szerintem a verseny szellemehez jobban illeszkedik, ha lehet pitelni.
-
wildrain
addikt
siman hagyni kene, hogy kijojjenek sc alatt a boxba
Szerintem is, de maguk a csapatok panaszkodtak, hogy baromi balesetveszélyes, hogy mindenki egyszerre rohamozza meg a boxutcát, ahogy megjelenik a SC tábla. Most meg másért panaszkodnak...Ez olyan, mint a Bridgestone esőgumija. A csapatok vetették fel, hogy csak egyfajta esőgumi legyen, mire a B kifejlesztett egyet, erre most meg visszakoznak, mégis inkább kétfélét akarnak.
-
dokar
addikt
egyszerűbb lenne az élet ha csak olyan pályán rendeznének futamot, ahol van hatalmas bukótér, ergo nem nagyon lenne igény SC-ra, továbbá 2x 30s időt kéne a boxban eltölteni (ez bőven elég a tankolásra és a kerékcserére). így nem taktikázáson múlna a verseny, hanem leginkább a pilótán.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #28739 üzenetére
Egyetértek. Főleg akkor ha az autó piros esetleg kék, sárga és egy kis narancs is van rajta. Hiába na, a tárgyilagosság manapság már odaát van.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
7Heads Drago
veterán
válasz pityeszka #28600 üzenetére
Ne haragudj, de erre ki volt kiváncsi?
Más: Abba kénne hagyni a Ferrari szapulást szeintem. Mindenki tudja mi volt a versenyen.
Erőből Hamiltonnak semmi esélye se volt. Nem kell itt a 90-es évek beli teljesítményt felhozni. Nem is beszélve arról, hogy a Ferrarival a stewardok tényleg kivételeztek: Massa hamarabb megkapta a büntit, mint akik szabálytalanul tankoltak.
És a Merci megnyerte a VB-t? Tavaly ha jól emlékszem az utolsó versenyre szinte közel ugyanekkora előnnyel ment Hami és mégis bebukta. Most meg még van 3 verseny.
Szóval egy a lényeg: semmi se dőlt még el. Legfeljebb az, hogy Kimi az idén csak másod hegedűs lesz.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
adman
tag
ez a minimális idő tetszik nekem, csak sztem a 30s kicsit sok, sokakat 1 kiállásra ösztönözne. meg probléma lenne ha leszakadna az eső, akkor is élne a minimális idő?
én olyanon gondolkoztam, hogy sc alatt nyitott box, mindenki szabadon kimehet, de a sc mögé az eredeti helyére kell visszaállnia, így nem lenne kapkodás a boxban, viszont az eredeti sorrend újraépítése vszínű sok időt venne igénybe, meg nemis volna veszélytelen (talán ha újból felállnának a rajtrácsra, majd 1 kör utáni repülőrajt, mondjuk ekkor meg a hűtéssel lenne probléma)
-
D.Orion
veterán
Letölthető:
F1 S2008 15 Singapore Q RTLKlub
F1 S2008 15 Singapore Race RTLKlub
Szabadedzések:
F1 S2008 15 Singapore FP1 DSF
F1 S2008 15 Singapore FP2 DSFAki leszedte az maradjon seed-ben!
-
manutdzoli
senior tag
Sajnálom a Ferrarit hogy ez a futam sem jött össze.Vissza kéne hozni a jó kis nyalókásembert.Mostmár csak Massában bízhatunk,remélem megfogja hamiltont
Tavaly Sutil ugyanígy vitte el Magny-Cours-ban a töltőberendezést.sutil sutil2[ Szerkesztve ]
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Chip
aktív tag
válasz manutdzoli #28744 üzenetére
Szponzor ugyanaz és akkor is bal pole-os pálya.
-
Oliverda
félisten
válasz manutdzoli #28744 üzenetére
Szerintem Albers-re gondoltál.
A motor is ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
PazsitZ
addikt
válasz manutdzoli #28744 üzenetére
Most is van "nyalókás ember", csak nyalóka helyett gombokkal.
Na most ha ez a konkrét emberke balf@sz, nyalókával is balf@sz marad...- http://pazsitz.hu -
-
manutdzoli
senior tag
válasz Oliverda #28747 üzenetére
Bocs,akkor Albers
PazsitZ:Én úgy gondolom hogy aki ott áll közvetlenül az autó mellett,az jobban látja hogy levették már a töltőberendezést az autóról vagy nem.Aki a gombokat nyomkodja meg miért ad zöld jelet ha látja hogy még tankolnak??Nem értem
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
#70869248
törölt tag
válasz manutdzoli #28749 üzenetére
egyértelmű sztem...ki akarta engedni az az autó előtt akinek aztán majdnem neki is ment Massa.
Gyászos dolog és bőghet is mint gép, mert ilyen kiélezett szituban ennyivel a vége előtt ilyen hiba nem fér bele...nem fér bele.
Lehet emberi oldaláról közelíteni, és akár sajnálni...de én egy cseppet sem akarom megérteni, sajnálni Massa-t tudom, mert ő hibátlant hozott több területen is a hétvégén, és bírja/bírta a nyomást...hát akkor bírja más is, vagy ha nem akkor nem oda való.
Tök mindegy hogy Massa megvígasztalta vagy sem, ez szép gesztus Massa-tól, de ez a dolog benne marad a srácban. Nem elég hogy olyan elhívatott hogy bőg ilyenkor...a fele PH Ferka tábor boldogan nyomná azt a gombot és bőgne ha elrontotta.
A különbség az, hogy az ott lévő embernek hiba nélkül kell teljesítenie....jön egy autó és szoros lesz? Nem engedem ki.
Nem fogok kapkodni...és ha számonkérik hogy miért kellett Massa-nak 1np-t várnia akkor elmondom hogy én hogyan láttam.
De semmiképpen sem sodrom veszélybe a pitudvart, szerelőket, Massa-t...a VB-t, csak azért mert kapkodom.
Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Windows 10
- Autós topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Politika
- iPhone topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Garis félkonfig! Ryzen 7 5800x,AsusTuf B550 gaming plus, Fury 2x16 3600 cl 16 - GARIS -
- HP Elitebook 850 G8 15.6" FHD IPS Core i5 1135G7 16/512GB HP GAR
- Dell 15,6" notebookok E6540, E5540, i5 - számla, garancia
- XBOX SERIES KONTROLLER
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen