- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- Mini PC
- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
Egyre több apró idegesítő nyikorgás, kattogás van. Az ablaktörlő mechanizmust se ártana majd a tavasszal beolajozni, ha mínuszok vannak, akkor hidegen a sebváltásnál is hallok egy kis nyekergést. De nem a váltókarból, sokkal lejjebb (előrébb).
A bal oldali ajtókárpitban van egy szarrá ment patent, sokszor könyökkel visszapattintom. De van egy olyan nyekergés is ami folytonos és az idegeimre megy. Valamelyik első ülés lehet talán vagy a gyerekülés hátul.
Akkor a legidegesítőbb, mikor viszem valahova a kiscsaládot, mert akkor nem szól semmi a hangszórókból.
Ha egyedül utazok akkor a 10-esre tekert hangerő és a kis szubláda hátul szerencsére elnyom mindent.Januárban ismét szervo szivattyú csere lesz. Beszéltem még hó elején a ko-csi2 kft-vel, akkora tudnak adni egy gyári felújítottat a mostani noname új helyére. Ez is az agyamra megy. 3000 feletti fordulaton megjön a hangja, 3500-nál már visít. Már indítás után is random elkezd búgni és tök mindegy neki mennyit megyek vele, ha gondol egyet hallatja a hangját. Kínomban minden másnap felpattintom a motorháztetőt és figyelgetem az olajszintet és hogy nem-e koszolódik az olaj...
Ha a gyári felújított se jön be, akkor agyfaszt kapok. Végső elkeseredésemben veszek egy vadiúj gyárit csilliókért, mert már tele van a hócipőm, h szivat a szervó./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz sparta2 #45603 üzenetére
Ja, csak az ember próbálja megtalálni az optimális megoldást (ami nem fáj annyira).
Egy noname vagy gyári felújított ára 50-60 ezer, egy gyári új meg 110-120 körül lehet, vagy kicsit több. Ez a kocsi értékének a tizede.Az ember fia azt gondolná ezek is pont ugyan olyan jók, de három évvel ezelőtt már megszívatott egy utángyártott új. Pontosabban három cumiztatott meg, mert ennyit kellett cserélnem, hogy elviselhető darab kerüljön bele. Erre 3 év és cirka 25 ezer kilométer után összefossa magát, ezekután beleesek ugyanabba a hibába, h bízok az utángyártott alkatrészek ár/minőség arányában. Pedig most direkt ehhez a céghez fordultam alkatrészért, mert anno a benzinpumpát is tőlük vettem és lekopogom az tökéletes.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #45605 üzenetére
Mármint hová a rendszerbe? Van hozzá valami direkt szűrő amit be lehet iktatni valahová?
Legutóbb úgy fosta el magát a szivattyú, h beleköpte a belét az olajba (korom fekete lett), illetve a nyomásszabályozónál (gomba) folyt az olaj.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
gabor9991
őstag
válasz Ace Ventura #45593 üzenetére
Kovács autónál a luk szett kinyomócsapággyal együtt 54ezer.
Ki-beszerelés kb. 5 munkaóraÍgy az ajánlott ár nettó átbaszás
-
Gergőke88
addikt
Sziasztok,
Mondeo hybrid tulaj van kozottetek? -
troll81
addikt
válasz Ace Ventura #45593 üzenetére
Nettó atbaszas kb.
Ma kerültem ki egy hasonló problémat.
Kaptam féltengely cserére 271€ árajánlatot....6 .1-1 az 5 kerekanya és a féltengely csavar...ezekkel kell megküzdenie bárkinek aki hozzá nyúl 3 munkaóra van elszamolva. Erre.
egy volt a másik egy óra a takarítás és más cseréje...
Mindenhol le akarnak húzni ez biztos -
darvinya
titán
Még ősszel tudtam meg a szakitól, hogy óvatosan álljunk az olcsó LUK szettekhez.
Mivel LUK felvásárolta a BluePrint-et, s abból gyárból kikerülő termék is már LUK márkáú, de minőségben nem LUK.Nekem szó szerint megtagadta a beszerelését a szaki.
Több kár okoz majd kuplung szett.
Sajnos KA adta el olcsóként.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #45618 üzenetére
Gondolom Opelbe nem kettős tömegű lendkerék volt.
Mert az ilyen kényes, s egy kettős tömegű csere nem olcsó.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
Hi,
ilyen hangot ad ? A videóban egy szivárgó/szárazon járó szivattyú megy elvileg. Mielőtt kifizetsz egy új gyári szivattyút lehet hogy érdemes lenne szétkapni a mostanit és a tömítéseket csekkolni. (plusz a szervóolajat is cserélni ha nem tudod biztosan hogy milyen van benne)
-
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #45622 üzenetére
Igen ez a típus szervószivattyú hang, az enyém is így zúgott a gyári szivattyúval és elment a rásegítés alapjáraton, kapott egy gyári bontottat, szervótartály kimosva, új zöld gyári szervófolyadék, pár tízezer után az a szivattyú is zúgott és annál is elment a rásegítés alapjáraton, ekkor vettem egy új, de utángyártott szivattyút, szervótartály kimosva új zöld gyári szervófolyadék, (kipróbtam nem gyári szervófolyadékkal is de se jobb se rosszabb nem lett) de ez már új korában is zúgott, a szerelő azt mondta ezek ennyiért ilyenek van olyan amelyik pár ezer km után elhallgatott van amelyik meg soha 🙂 de amúgy ez nem garanciális a hiba mert van rásegítés és nem szivárog.
Mk1 focus szerelős videóban láttam én is hogy a szivattyúban elég pár O gyűrű kicserélése és újra jó lesz a szivattyú, szétszereltem az egyik zúgó gyári szivattyúmat és tényleg el vannak öregedve a tömítései de nincs hozzá javítókészletet sehol.
Pedig ha csak annyi lenne a baja hogy azokat kellene cserélni azt még itthon is meg lehetne csinálni.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz diablo1984 #45618 üzenetére
Itt ez [link] az ember mobil kuplungszervize csak LUK és Sachs kuplungot szerel minden autóba
Biztos azért mert nem jó[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #45623 üzenetére
Lehet hogy megérne egy tesztet a tömítéscsere, ha nincs készlet direkt olyan szivattyúhoz akkor a pontos méreteket kellene összeírni és olyan olaj és hőálló tömítésekkel pótolni. Elvileg ezek párforintos tételek. Többszáz darabos O-gyűrű készleteket lehet venni 3-4k forintért, ha benne vannak azok a méretek ami kell akkor egy tesztre jó lehet.
Nemrég én is frissítettem a szervóolajat, nem volt baja a szervónak csak nem tetszett a fekete olaj benne. Febi cimkével is lehet kapni, nem eredeti Ford de rá merték írni a Ford Mercon V jóváhagyást, (ami mk1 Focusba kell), vettem egy litert, lecsapoltam a rendszerből egy litert, betöltöttem a Febit. Semmi változás, addig is jó volt, most is jó. Csak nem olyan fekete. Eredetileg piros lehetett, a Febi is ilyen.
-
#27070592
törölt tag
válasz molnarpeter #45627 üzenetére
Nem tudom mi a rangsor szervóolajok között, lehet hogy ez is hitvita mint a motorolajoknál.
De egy ilyen szűrő is hasznos lehet utólag a rendszerbe építve. -
diablo1984
veterán
válasz gabor9991 #45624 üzenetére
Én is ezekre esküszöm, ha megtartós autóról van szó, az opel is az lett volna, csak közben befutott helyette egy megane3 a focus mellé, így az opel - mint korban és kilóméterben a leg-leg- ment a háztól.
Hamarosan a renaultban is cserés a kuplung, mondjuk a focusban sem combos már.. -
darvinya
titán
Ok, kösz.
Bár Febi -ben csalódtam, miután Escort stabrúd szilentje egy rakás k.gumi.
Újonnan berakva 1 hét után kitágult, mivel csak gumi volt, nem volt benne semmilyen erősítés.
Ellenben a NoName -ben volt, s semmi baj nem volt több 1000 km után sem.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
válasz #27070592 #45622 üzenetére
Gyári olajat vettem bele.
A tartály nem volt cserélve.
Igen ilyen hangja van, de emellett van még egy random előjövő búgó hang is. Hidegen, melegen mindig csinálja. Először kezdődő kerékcsapágyra gondoltam, de álló helyben is volt így elvetettem. Esetleg még valamelyik görgő vagy szíjfeszítő jutott eszembe, de 99°-ban gyanús nekem, h mégis a szervó az, mert csak a csere óta van jelen.camelferr: Milyen szűrő ez? Bírja a nyomást? Ok, látom a videót, meg olvastam a korábbi bejegyzést is ahol olajszűrő lett beépítve.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
zsole84
senior tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok, jövő tavasszal lenne aktuális,de addig szeretném alaposan körbejárni a témát. Szóba jött a Focus 1.5 ecoboost motorral ( 4 hengeres), de eddig csak japán autóim voltak,így 0 tapasztalatom van ezzel a típussal. Azt olvasom,hogy az 1.0 motor bajos,ez a nagyobbikra is igaz? Szabolcs megyében tudnátok ajánlani Fordra szakosodott szervizt, aki/amely ajánlott kategóriába?
Előre is köszi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsole84 #45643 üzenetére
1.6 szívót keress, 1.5 EB (meg az 1.6 turbós is) hajlamos súlyos motorhibákra - reped a hengerfal, drága javítani, bontott motor horror áron megy. 1.0-nak meg a hengerfeje szokott menthetetlen lenni, nem megfelelő olajjal használt autóknál/nem elég hamar cserélt szíj esetén a vezérműszíj morzsaléka el tudja tömíteni az olajpumpa szívókosarát és akkor kenés hiánya okoz bajt, stb. Ha jól tévedek Focus mk3 facelift, abban volt még 1.6 Ti-VCT, vegye-vigye Alternatívák - gondolok itt más típusra - mik merültek fel?
[ Szerkesztve ]
-
zsole84
senior tag
válasz molnarpeter #45645 üzenetére
Civic 9gen/Lexus ct, így szerintem maradnak ők. Igazából azért jött képbe a Focus,mert úgy gondoltam ár/érték arányban jobb lehet, de így felejtős.
radi8tor: még nincs konkrét kocsi, majd tavasszal lesz aktuális a vásárlás.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz zsole84 #45646 üzenetére
A piacon levő autók döntő többsége a gyári 5 év illetve 150k km gari lejártával kerül eladásra.
Olyanra célszerű vadászni, ami még nem érte el ezt. Ez némileg csökkenti a kockázatot, de sajna ez se minimalizálja, mert a garanciális motorcserének sok feltétele van. Pl az se mindegy mennyi vizet eszik x km alatt. Ha azt a szintet nem éri el, akkor csak széttárja a kezét a gyártó. Viszont egy ilyen motor gari lejárta után tuti már sokkal szomjasabb lesz.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsole84 #45646 üzenetére
Ha nem begyere az 1.6 szívó, akkor én a Lexus felé húznék, akkor lesz erő és takarékosság is egyben, Honda hibridje nem volt egy fáklyásmenet ha jól rémlik. Maga az mk3 Fóka nem egy rossz platform szerintem, faceliftre is javult sok tekintetben, de nyilván az igényektől-elvárásoktól függ minden.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen routert?
- Automata kávégépek
- Life is Strange: Double Exposure teszt
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- BestBuy ruhás topik
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest