- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
Nem tudom mit csinálunk másképp. Csak ismételni tudom magam, 2000km átlaga lett 7 liter a nyáron amit 4fővel +klímával +telepakolva tett meg az autó nagyrészt pályatempóval de volt benne kb 400km helyi járat is.
Országúton tötymörögve szerintem simán 6 liter vagy alatta.
Téli kerekekkel többet fogyaszt mint a nyárival azt már észrevettem korábban, de ez a 11 liter ez már annyira magas szám lenne nálam hogy én biztos nem tankolnám -
flymi
addikt
-
diablo1984
veterán
Nálunk is az mk2,5es kombi focus 1,4 benzin csak rövid távon télen bekapja a 10 litert. Nyáron kb 8-8,5 ugyanezen a távon(vegyesben 8 alatt. Ami furcsa, hogy mióta feleségem megkapta(ő 22km-t ingázik) valahogy nem tud jó fogyasztást elérni, most is 8,2-t tankolt, előtte egy astra h-t használt, 1,4 benzinnel, 8-8,5 litert télen sem nagyon kért ugyanezen használattal. (nyáron tankolt 6,7et is).
Tud az 1,4 benya jól fogyasztani, de annak a titka az egyenletes tempó. -
ldn218
tag
válasz diablo1984 #45155 üzenetére
Az én feleségem is ilyen. Az 1.6 tdci be is bele taposott majd két literrel többet. Pedig én minden környezetben tempósabban megyek vele. Nagyon számít a vezetési stílus.
-
#31600896
törölt tag
Az enyém 1.4 benzin. Most van benne kb. kerek 150.000 km.
Munkába járok vele Debrecenbe Hajdúszoboszlóról, de előFordul, hogy Debrecenben és Hajdúszoboszlón is cirkálok vele vásárolgatni. Most 7.5 a fogyasztásom, de néha odalépek neki. Nyáron, mikor nagyon óvatosban vezettem 7.1 alá nem tudtam gyűrni a fogyasztást.
Pályán viszont 140-150 km/h mellett felment vagy 2 éve 9-re. (Előtte lenulláztam.)
Igaz akkor forgott vagy 4500-on -
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #45157 üzenetére
Teletankolva a fedélzeti ámítógép nyáron közel 900 km hatótávval számol
Most 810-re saccolja a teletankot.
Pár éve iskolajáratban, rendes téli, nappal is fagyos időben, napi 5-6 hidegindítással 540-et számolt egy tankra.
Ha ez a fogyasztás ennyire jónak számít focus szinten mindjárt bontok is egy sört[ Szerkesztve ]
-
sparta2
tag
Ez a fedkomp dolog érdekes! Nekem a csúcs pontossága 1 dl mínusz volt a számoláshoz képest. Általában 3-5 decivel több a tényleges fogyasztás, mint ami a kijelzőn van. Vagy jól mutat a fedkomp és a különbség az amit csak kifizettetnek a kúton, de nem kerül a tankba.
Próbáltam állítani a menüben, hogy pontosabb értéket mutasson, de mivel teljesen random a különbség visszatettem alapra és inkább számolok.[ Szerkesztve ]
-
nfsu17
veterán
Hellosztok!
Focus 2018 start stop aksi csereérett lett szerintem.
12.0-12.2 között mértem eddig reggelente.
Rátettem a Lidls töltőt, két óra után be is fejezte, szerinte fel van töltve.
Amúgy pöccre indul, bár SS nem működik..nem is hiányzik.
60-as EFB varta van benne.
Ilyen gyárit már alig kapni, viszont egy 60-as varta 175mm helyett 190 magas. Be fog ez férni?
Mármint a műanyag fedél rá rámegy?
Nem lehet agm-et helyette betenni?
Focus mk3.5 ben cserélt már vki? Milyet tett bele?
KösziJa a BMS
Tényleg elég úgy nullázni, hogy 5x hátsó ködlámpa, meg 3x elakadásjelző?
Fedcomp
Nekem rendre 5-6 dl szinte mindig, néha több, 8dl
Ennyivel több a valós[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
A hűtő vízcsőnek lenne egy dupla rögzítője ami a kereszttartónál, vagy merevítőnél van. Az enyémen hiányzik, le volt már törve, ezt szeretném pótolni. Tud valaki cikkszámot vagy valami robbantott ábrát?
Illetve tudja valaki fejből, h az ajtókárpit mögött milyen patentok vannak? Van kettő ami megadta magát és rohadt idegesítő, de lusta vagyok leszedni...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Alemida
tag
Ajtókárpit patent: http://patentcentrum.hu/spd/10-053/10-053-FORD-FOCUS-C-MAX-KUGA-ajtokarpit-rogzito-pa#
Nyáron mókoltam a bal első hangszórót, tört is vagy kettő patent nekem is...pedig patent kiszedővel csináltam.
-
#31600896
törölt tag
válasz Alemida #45164 üzenetére
Nekem is egyszer benne maradt az ajtóban vagy 5 darab, kárpitból meg kiszakadt a fészek amibe bele kell pattintani -> (kárpitcsere)... Kihívás volt olyan kopásmentest találni, mint amilyen a többi 3.
Én csak a csavarok kiszedése után "letéptem" az ajtóról, ahogy youtube videókon láttam.
Két hátsó ajtóban érdemes lenne a hangszórókat kukázni mert nem szólnak, de nem akarom, hogy megszívjam a patentokkal ott is. Maradnak némák. -
nfsu17
veterán
válasz sparta2 #45168 üzenetére
camelferr
Próbálom holnap megmérni.
175 magasból alig van vmi (spoiler alert! mégis van )
60e-t meg nem annyira szeretnék a gyáriért adni. Bár meglepően jól bírta, ha egy évvel korábban feladja, akkor sem lepett volna meg.sparta2
Ja, nálam is sok város.
Ez a Varta ez jónak tűnik...méret, ár, tudás, stb. Jó találat.
A 60-as ilyenből 190mm magas, lehet az már sok.Az exide is jónak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz TigerCat #45184 üzenetére
Próbáltam felszerelni a TPMS szelepeket/jeladót, de nem jártam sikerrel. Remélem a gumisnak nagyobb rutinja van. Mintha nem tudnám annyira benyomni a szelepet a felnibe, hogy a kis pöcök beérjen a helyére...
Mintha a szelep alján levő gumi tömítés túl vastag lenne. Vagy én értettem félre és az egész szelepet a felnin keresztül kell dugni anélkül hogy szétcsavaroznám?
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Próbáltam ma kézzel begyömöszkölni, de ehhez kell az a célszerszám ami megfogja a szelepet és erőkar segítségével a helyére húzza.
⭐ Stella
-
hramon94
tag
Sziasztok. Mi lehet az oka annak hogy Forscannal kiolvasva az adatokat az autóból akkor a PCM - Táplálási Soros Szabályozó Modulból kiolvasott kilóméter állás mást mutatni mint az összes többi modulé? Amit a többi modul mutat azt jelzi a műszerfal is.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #45193 üzenetére
Jaja, láttam már ilyet de reménykedtem benne, hogy megy kézzel is.
Nem⭐ Stella
-
Dnalorr
tag
Sziasztok!
Egy mai napig megoldásra váró problémámmal fordulok hozzátok, remélve hogy tudtok valami jó tanáccsal, tippel szolgálni. Második alkalommal volt kifejezetten ezzel a problémával szerelőnél a 2008-as 1.6 benzines (101 lovas) MK2.5 Focusom. Indítás után fulladozik az autó, össze-vissza "zakatol" (2-3 hengerezik), kék füstöt pöfékel. Ilyenkor elkezd villogni a check engine és P0300-as hibakódot dob az autó (google szerint véletlenszerű gyújtáskimaradás) , majd többszöri indításra mintha mi sem történt volna, szépen jár a motor, és van hogy napokig, akár hetekig nem is jelentkezik ez a probléma, check engine se világít. Menet közben pedig abszolút nem érzékelhető semmi rendellenesség.
Először a szerelő a gyertyákat cserélte ki, rendben van, elhoztam az autót, de ugyan úgy produkálta ezt a problémát, majd később gyújtó trafó (és a trafó csatlakozóra is ránézett, de nincs megtőrve, korrodálva) utána mivel nála sem szünt meg ezzel sem a probléma, első lambdaszonda csere történt (mindkettő Bosch), mondván, hogy nem megfelelő működést tapasztalt a diagramon és biztos ez lesz a ludas. Hát nem jött be, kis időre rá ugyanúgy produkálta.
Már vagy 2-3 hete rendben indul az autó, de félek hogy ez csak a vihar előtti csend...
Ha valaki járt már hasonló cipőben és/vagy van ezzel tapasztalata, megosztaná velem?Nagyon köszi!
-
ldn218
tag
válasz Dnalorr #45196 üzenetére
Legutóbb egy ostoba Chevrolet Spark-ot műtöttem. Csak hidegen ugyanezen tüneteket produkálta. Ugyenezen hibakóddal. Élőadatos olvasásnál nem találtunk semmit. Lebontottam a szivóoldalt a szivócső talptömítés szottyatt volt. Mindent átnéztem még ultrahangos injektor tisztítást is kapott de érdemi javulás nem nagyon történt. Aztán kicseréltük a vízhőmérséklet jeladót hátha nem jó értékeket küld és megjavult a "szörny". Hidegen melegen úgy megy mint a sárkány
-
#86883328
törölt tag
2008-as Ghia Cmax-ban sajnos nincs tükörfűtés. Szeretnék utólag beszereltetni egyet. Megveszem hozzá a fűtött tükörlapot. Szerintetet a kábelezés is hiányzik egy Ghia felszereltségű autóból? Ha igen akkor a villamossági szerelőnek annyi a dolga, hogy ráköti a hátsó szélvédőfűtés gombra?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Windows 11
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Milyen routert?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs