Hirdetés
- Szegmenses LCD kijelzőt használnak a DeepCool új vízhűtői
- Feltételt szabott az USA az Intelnek a CHIPS törvény biztosította pénz mellé
- Nem igazán reklámozott képesség lesz az új Arc sorozat legnagyobb előrelépése
- Legalább 200 kínai cég kerülhet az USA új szankcióinak célkeresztjébe
- Egyelőre nem hozta meg az áttörést a Qualcomm PC-s rohama
Új hozzászólás Aktív témák
-
blueboi69
senior tag
Ma különösebben morcos vagyok, régóta halogattam a fal ázási problémát, mivel nagyon lassú volt és néha meg is állt, meg olyan bizonytalan volt, de már megelégeltem a dolgot, úgyis több falon már a vakolat is lejött.
Kijött mérős dzsoni BP-ről, teljesen korrekt volt (nova, végül nem az akit ajánlottál), megállapította, hogy az aljzatbetonban egyik víznyomócső elágazásnál van szivárgás, ami kevesebb lehet mint 1 csepp /perc. Az a szerencse, hogy nagy valószínűséggel a kazánhelyiségben van mindez és nem a nappali közepén, ott kell majd felbontani a mindent is. Örülök is meg nem is. Remélem a biztosító fedezi majd a költségek egy részét legalább. -
Jahno
veterán
válasz -igu- #149798 üzenetére
Évente több hétvége is van, mikor megülök a seggemen. Többi meg szolgáltatóipar, egy részébe belekavarodtam és így is vakarózok, hogy miképpen lehetne lemondani vagy optimalizálni. 101 Klubban pld. 2023 márciusában voltam utoljára, akkor mondtam, hogy nem vállalom többet a hely miatt. Át is rakták Jászai sarkára a Riffbe :-D Ez még határeset, ott is 2 évre 1-3 esemény jön ki, mostani sorozatból Nyugati mellé évente 4 darab vasárnap (most átkerült szombatra), A38 osztozik másokkal a külvárosban évi kb. 3-4 alkalmon és elvileg ennyi.
Meglátjuk, február végéig alapban csend lesz, aztán dumálok szervező haverral is, mert lenne ötletem egyéb világmegváltó húzásokra is, pld. ha a hely nyitva de nincs hivatalos kezdés, van pult és ruhatár, akkor ha beengedik a népeket és nem az utcán áll a sor, addig a másik bárban biztos megisznak valamit, nem kint kell gyülekezni, minden jobb lenne.
-
Jahno
veterán
válasz qnadam #149800 üzenetére
Igen, ezek is változó történetek, egyiknél ugye itt a mosó, ott mossam leadás előtt, de akár a mosónál is hagyhatom, annyira beépültek, most utoljára meg ember legyintett, hogy "takarítással semmit nem kell foglalkozni". Másik meg a kutat is megmondta, hogy visszafelé hol tankoljak és kéri a blokkot.
Hétvégére ha valamit látok occsón, akkor lehet szerzek. Ezek itt Soroksáron jó fejnek néznek ki.
-
veterán
válasz Jahno #149805 üzenetére
opció volt, hogy tisztán hozom, és akkor azt nem kell fizetni, de nem éreztem annyira, hogy még ezzel is foglalkozni akarok, pedig nem dzsuváztam össze nagyon. ha meg elviszem mosóba egy külső-belsőre, az nem áll meg 10e alatt.
a tankolás+blokk közeli kútnál itt is igény volt, gondolom azért kell a blokk, mert 50 km múlva is teli tankot mutat az autó.
hanyas vagy, te disznó?
-
Jahno
veterán
válasz blueboi69 #149807 üzenetére
Feladat adott, részletek nálam. Nehogy az legyen belőle, hogy valamit kidumálok azzal, hogy miképpen nem lehet megoldani Pedig az lesz. Ennek függvényében azért nyilván a szokásos 600ezer forint alatt legyen a bérleti díj, ne 7 perc alatt kelljen kipakolni, ne úgy járjak, mint az Analóggal 1.5 évnyi tárgyalás és demó rendezvény után után, hogy bármikor lehet bármi csak hétfő-szerda közt nincsenek nyitva, csütörtökön nem optimális, pénteken és szombaton más rendezvényük van, vasárnap meg takarítanak és felkészülnek, valamint Szegeden a Vár presszó különterme is legalább 2 indok miatt kiesik....
Én sem vagyok matyóhímzés és tudok rinyálni, de egy szintig általában jobban simulok, ha esély van rá, hogy valamit össze lehet hozni.
Most ezt a szériát nagy nehezen ledepóztuk a Rabbit Hole bárban a Jókai utcában, ott kezd nyűgös lenni a helyzet és szombati egész naposat nem éri meg tartani, mert átlag turistákon jobban keres és nincs ennyi igényük, felfordulással sem járnak, este záróra egyszerűbb, nincs gyerek, alagsor átalakulhat cigizős helynek és be lehet zárni. Ez is érdekes, hogy futtassuk fel a mindenfélét is, itt meg este 10kor záróra van, aztán eddig az volt az elv, hogy "jobban megérte, hogy jöttetek, mint ha nem lettetek volna", azért nem olyan arany vigasz.
Előzőeknél viszonyítási alapnak mindenhol is jártunk, S8 Underground club, Riff, Elte gömb aula, Corvin tető, FMK és kemping, Haller utca, Lurdy, Csoki, Dürer, Cserepes ház, Analóg Music Hall kávézós előtere, Csoki az nyilván, kis kitelepüléssel Ajkarendek suli és Ajka jégcsarnok....
Azt is lehet persze mondani, hogy rinyálós vagyok meg minden meg jajj de negatív, közben én csinálom ezer éve és amire azt mondom, hogy be fogjuk szopni az úgy lesz és mindet beszoptuk :-) Pedig csak gondolkozni kellene, tanulni a múltból cserébe álmokat keregetnek.
-
Jahno
veterán
válasz blueboi69 #149809 üzenetére
Kerekasztal beszélgetés ilyen ősöregekkel, mint Covboy és társaik, retró gémer videójátékos rendezvény ami főleg Tetris / WoW bajnokság sorozat. Néha kis zene vagy DJskedés. Régebben volt 1-2 sztár-előadó vagy DJ/zenekar (bár itt PH-n megköpködték, hogy kinek mi a sztár és persze jobban tudták mit kellene csinálni csak jobb ötletünk nem volt) és annyi embert sem tudunk megmozgatni.
Akiket annó felmutattunk, de már sötét múlt és más a koncepció
Romero: [link]
Svédfinn banda: [link]
Chipzel [link]Na, ennek kellett az ELTE tömb vagy a Dürer, most már beférünk egy rendesebb kocsmába.
...és még sokan mások.
-
npera
őstag
Nova, alighanem megoldódnak a melóba járós kérdések. Ha nem tudok kerékpározni, akkor tudok mopedezni. Van egy moped kategória, ami nem igényel rendszámot, nem kell vizsgáztatni és kábé 30-al tud menni vízszintesen. Ilyesmivel mopedeztünk a dízeles kollégákkal.
1-lóerős 2- vagy 3-sebességes váltóval, kábé 3-literes tankkal. 49 köbcenti.
Léteznek finoman tuningolt példányok a helyi apróneten. Egy 74-köbcentis példány jóval könnyebben megy fel az emelkedőn. Ha a végáttételt leveszem picit, akkor még jobban ugrik alacsony sebességnél, a végsebesség pedig úgysem fontos számomra.A 30-as moped kategória ugyanis legálisan tud közlekedni kerékpárúton. Ott pedig nem érdemes 70-el veretni, mert rohadt veszélyes és arra ténylegesen ugrik a rozeráti. Ha szépen pianóban 25-30 körül suhan az ember, akkor senkit nem zavar, nem veszélyes és gyakorlatilag legális az egész. Azt leszámítva, hogy a tuning illegál...
Ki kell pakoljam a sufnit, át kell rendezni az egészet, de ilyesminek tudnék helyet csinálni tavasszal
Zsengén tuningolt 74-köbcentis motor, ez úgy megy fel az emelkedőn, mint ha ott sem lenne.Ha teszek rá rendes világítást, akkor még látok is a sötétben, aztán kábé rokendroll....
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #149811 üzenetére
Ó, ez csodás :)
Gyerekkoromban Babettával és Romet Pony-val jártam sokat, utóbbit jobban szerettem. Aztán valahogy a felnövéssel meg a köbcentik szaporodásával csökkent a mókafaktor, meg más kisromettel eltaknyolni tükörjégen, és más egy Ninjával, a moped városban alulértékelt műfaj szent őrülteknek :)
-
npera
őstag
válasz -NoVa- #149812 üzenetére
Amióta 2x mentem ilyen 49-köbcentis gyöszökkel kábé 30-35-el falvak között a két dízeles kollégával, azóta teljesen bele vagyok szerelmesedve a mopedbe. Nem megy gyorsan, de van váltó, van kuplung, van átmérője a keréknek. Nem zsúrkocsi keréken gurulsz, van valamennyi fék (nem sok), lehet dönteni valamennyire, lehet váltani. Ha egy picit fel van húzva, akkor emelkedőn is felmegy értelmesen, nem fullad be hörögve egyesben.
A végsebességet kár ezeknek felróni, nem a hídon kell 70-el veretni az emelkedőn, az agyhalott dolog ezekkel.
Kerékpárúton szépen haladva nem is okoz problémát. Az átlag Foodora futárnál úgyis értelmesebben haladok most is, azzal nem lenne gond....
-
Jahno
veterán
válasz hobizoli #149797 üzenetére
Gondoltam tavasszal lehet folytatni, de sosem értik, hogy egy része agglomeráció, meg hát tudom minek költözött ki, ha....
Most haveri körben dumáltunk, hogy nekem aztán mindegy, de nincs annyi sör amivel fel mernék szállni még egyszer a dabasi vonatra. Haver fotózni is elvinne, ha odáig lejutok és akkor valami déli irányt kinéznénk, csak továbbra nincs az az indiános könyv ami utána ekkora kalandtúrát egy kötetben ki tudna vesézni. Valamelyik ismerős bedobta, hogy igazából pakk vízzel, sok szendviccsel és izofóliával meg komplett kemping cuccal szállt fel a vonatra. Végére még ez is kevésnek bizonyult. El is indította a cunamit. gondolom mások röhögve nyialtkoznak a klímás Audiból, vagy vidékről kisbolt- edzőterem út után hátra dőlnek a gémer székben és tapsolnak, mert szopunk, meg ott a tömegköz, oldják meg.
Idézem a cunamit és ez az előtt volt, hogy a MÁV végleg hanyatt dobta magát a nap végére:
"Pénteken Bécsből jöttem haza vonattal Hegyeshalmon a vonat pedig egyszerűen nem ment tovább. Keleti pályaudvarról egy Bécs felé menő vonattal kellett hegyeshalomra küldeni egy új vonatvezetőt mert az eredeti nem vitte tovább. Ez kicsit több mint 90 perces határon állást eredményezett. Ezután elindultunk de közben a vonatot átminősítették személyvonattá aminek eredményeképpen hegyeshalom és a keleti között MINDEN_EGYES_BOKORNÁL meg kellett állni.Úgy tudtam hazajonni hogy szóltam haveromnak aki beült az autójába és eljött értem Tatabányára ahonnan hamarabb hazaértem minthogy a vonat a keletibe ért volna."
"13 fős szűk családomból öten szoptuk be a MÁV-Volán áldásos tevékenységét (3 különböző irányban). A többiek a mentésünk miatt szoptakNem mondanám, hogy jó arány."
Utána dobott egy infós hibát, kiírták, hogy konstans MINDEN is késve indul, IC 150 percet késik, majd "A mentesítő vonat a vonatinformációs térképen nem követhető." Ez most a legjobb módi, hogy az infó is késik és nem tudod mi honnan megy vagy mikor nem érkezik, ha az online térkép, mávinfó kiírása és a peronon a hangosbemondó nincs szinkronban, mert míg kirohansz a szomszéd utcából induló pótlóbuszra, addig azt törölték, mire visszaérsz arra a mentesítő járatot, de amivel mennél tovább annak pótló busza lesz onnan, ahonnan jöttél, de késik "valamennyit".
Tudom, járjunk bicajjal és akkor csodálkozunk mert haver bejelentette magát a VI. kerületbe lakosnak mert ott melózik és jár kocsival, ha talál parkolóhelyet.
Csoda, hogy engedik a mávinfónak, hogy ezeket az utastájékoztatókat olvassuk, mert ha most mennem kellett volna valamerre, akkor teljesen telibe vállalhatatlan orosz rulett az egész. És így húzza maga után a Volánt is.
Na, ez a masszív.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #149814 üzenetére
aztan ilyenkor meg megy a nagy racsodalkozas meg pampogas, hogy de miert jarnak autoval, a kotla MÁV meg az agyig tomott BKV helyett
....de infrastrukturalis fejlesztes az nem keeee, mert ez vilagviszonylatban is a top
ja meg mindmeghalunk
de a 2 utemu Trabi meg a kati nelkuli, Euro sehanyas 2105-s Lada mellett nem halt meg 20-30 eve, csak most
qrva hitelesek[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zetor2000
őstag
válasz hobizoli #149818 üzenetére
Az biztos, hogy a MÁV-ot eléggé elhanyagolták, pedig "picit" nagyobb, mint a városi tömegközlekedési cégek. Nem mondom, hogy a BKK / BKV, mert az csak egy a sokból.
De a vasúton ment egy ideig az a forgalom, ami most egy sávot lefoglal az autópályákon. A teherszállításra gondolok. M1 / M7 szélső sáv kábé összefüggő kamionsor.
Ha ezt - hagyták volna vasúton, akkor gyorsabban odaérhetne a célhoz, kevesebb ideig terhelné a vasutat, egyáltalán nem terhelné a közutakat (lehetne haladni), a befolyó málnából lehetne fejleszteni akár vasúti, akár közúti közlekedést. És egy kicsit talán kevésbé környezetszennyező, de én nem vagyok "nagyon zöld", csak gondolom, hogy a villanymozdony kevesebbet terheli a környezetet, mint az a sok konténert szállító kamilyon, amit képes elhúzni.
Erre eladták a MÁV-Cargót jópár éve, a vasúti kamion szállítás felszámolódott, a kamilyonok (ez ly jé) a közutakra terelődtek, cserébe lassúak és nem lehet tőlük menni, és épült jópár autópálya, amin ezek miatt nem annyira lehet haladni. Mondjuk nem baj, hogy van autópálya, mert nem csak a teherforgalom megy rajtuk.
A személyszállítós üzlet meg perszehogy veszteséges, mert a ~26 féle kedvezmény kábé mindenkinek ad "valamit", akinek meg mégsem, az bliccel. Aki erre sem képes, az nem közlekedik...És akkor a jól nem működő MÁVba begyógyították a Volánt...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Grillo
őstag
válasz npera #149813 üzenetére
Motoros kárrierem egy mopeddel kezdtem, egy Piaggio Grillo-val (tett-e rám komolyabb hatást?). Micsoda csoda volt, hogy gépesítve tudok 45-48 körül száguldani, még az sem zavart, hogy 2 fokban erősen fagytam le róla, de menni kellett.
Beálltam vele a kútra és volt, hogy odajött a kutas, hogy akkor tele? Én meg komolyan bólintottam, hogy bizony, kereső ember vagyok, menjen. 1,8 liternél kattant a pisztoly, habzott a 91-es keverék, a kutas meg nem értette, mi van. Pedig csak annyi, hogy ekkora volt a tank. És 225 volt a benzin. A régi jó dolgokból... -
blueboi69
senior tag
-
blueboi69
senior tag
-
2-More
csendes tag
válasz blueboi69 #149825 üzenetére
Rövid leszek, ha csak az elmúlt 8 év kell akkor rágott meg az élet meg köpködött ki egy kicsit darabokban, megfordultam itt, ott, amott, aztán multis csicskadroid lettem, Jahnoval kubikoltunk sztereóban pár évet, aztán szólóban nyomtam ugyanott, meg persze a beeső mellékesek 0-24, de legalább azóta egyszer se vertek meg melóhelyen. Megy továbbra is a számítógépbuzéria, régi, új, épített, brand, munkaállomás, szerver, fölhő, minden, emelett megy tovább az autóbuzéria, pusztulás különböző stációiban van 4, de van családi ami jön-megy-világít, most akarok mégegyet , emelett van könyvbuzéria, és újabban, fegyverbuzéria. Egyedül rendes buzi-buzi nem lettem, szoktam volt mondani, úgy felhígult az informatikusszakma, hogy egyre több a családos, úgyhogy nekem is lett két fattyam, megvan az állami kvóta, egy fiú, egy lány, macska, kertváros, életközepi válság (már nem nekem, az asszonynak ), de legalább zajlik az élet, aztán néha mikor Jahnoval vagy Didyvel dumálok telefonon v valahol, szóba kerül hogy van itt utóélete a régi bugyornak, úgyhogy, felbukkantam, mint egy rossz álom.
-
2-More
csendes tag
válasz blueboi69 #149827 üzenetére
Hát az úgy voooolt, hogy éltem a droid szervízesek boldog életét, kerestem szart se, benne ültem egy kapcsolatban ahol a "mikor lesz gyereken" kívül nem volt más topik, de legalább cserébe volt egy másod és egy harmadállásom, hogy sose legyek otthon, meg összesen 60 évnyi suzukim. Aztán, kreatív ellentétbe kerültem a főnökömmel, hogy kell e nekem a saját pénzemen az ő ismerőseinek a gépeihez alkatrészt vennem, és mekkora tré már ha azt nekem kell kifizetniük és nem a cégnek. Már azon túl, hogy munkaidőben és és utána is ingyen javítanom a szaraikat. Akkor már volt a nevemen egy fél (valójában harmad) saját cég, eljöttem hát oda, mindjárt lettem a "gyeremárlégyszi" helyett "mr. műszaki vezető", otthagytam az akkori asszonyt, leakasztottam később egy újat, elkezdődött előlről az hogy mikorleszgyerek, csak épp itt be is sikerült. Mondhatnám, én vagyok a Durex negatív reklámarca :D De ez még nem volt elég, a cégnél már akkor kifele állt a szekérrudam, megint kreatív ellentétbe került csak ezúttal az üzlettársaimmal: úgy gondoltam, ha a cégnek van pénze, akkor azt nem kéne elbaszni privát bmw vásárlásra, mert KELL, meg világvégére nyaralásra, meg stb, vagy ha igen, akkor nekem mikor fog jutni mondjuk egy céges notebook a sajátom helyett, vagy egy telefon, vagy egy bármi, de legalábbis ne induljak már el péntek délután 3kor csornára, meg ne szopjak hajnal kettőig random helyeken. Na itt már voltam minden, csak rendes ember nem, repültek tárgyak, repültek pofonok, summa summarum, eljöttem egy 6 hónapos gyerekkel, meg nulla forittal a zsebemben. Persze, persze, mindenki Rambo, mindenki mindekit is agyonvert volna, meg feljelenti, bepereli, eladja, elviszi, ami az "övé", csakhát, mégse vered meg a sógorodat a gyereke előtt, meg nem juttatod a hugodat koldusbotra. Legalábbis, én nem tudtam. Úgyhogy, húztam egy vonalat, kiikszeltem őket az életemből, és újabb kalandokba kezdtem,előbb mint egyéni vállalkozó mindentjavító, aztán mikor ott is volt pofavágás ha nem akartam/bírtam hajnal 4kor még kubikolni, így aztán lettem kamionos diszpécser (nem röhög!). Kellett valaki aki ért számítógéphez, nyomkövetéshez, térképhez, tud külföldiül, stb. Szóval, én vezéreltem innen a hazatérő, többszörös családelhagyó, barlistás, tartásdíjnemfizető sofőröket, akik néha átszelték nyugateurópát egy forint, euró, vagy épp tahográfkártya nélkül, vígan forgolódtak a frankfurti repülőtéren a 3 tengelyes nyergessel a taxipályák közt, vagy épp jó ötletnek tartották a céges dekorral körbematricázott szerelvénnyek kirabolni a benzinkút shopját a határ után pár kilóméterrel. Hazafele. Onnan kerültem Jahno által egy multihoz, ahol tátott szájjal néztem, mint a paraszt a zsiráfot, hogy baz+, van olyan, hogy bérpapír? Munkaidőnek van eleje, vége? Üzemorvos? Szabadság? Cafeteria? Mi a fa....
Aztán, azóta ott vagyok főállásban, ennek 6 éve, persze, ez se kánaán, de mi az, mellete meg tolom a mellékest, meg a 20, illetve immár 30 éves suzukikat, szóval, szépen, centiről centire felálltam meg összecsavaroztam magam darabokból, mondhatnám, hogy segített a család, kézenfogva párosban kijöttem a depresszióból, terápiáztunk, vagy ilyen fancy szar, de nem. A legtöbbet az "segített" hogy megkaptam a pofámba az asszonytól hogy neki már itt a gyerek, és kurvára nem tud meg nem is akar bármilyen agybajommal foglalkozni, úgyhogy vagy megoldom, ami bajom van, vagy nyugodtan dögöljek meg ahol akarok, csak ne otthon, kvázi, még békességben fel se köthette magát az ember. Úgyhogy, nem így tettem, meg nem is piáltam (sokat), csak addig tapostam a fost, amig összeállt szarrá.
Aztán 3 éve csípődött be a fegyveresdi. Előtte is rá voltam gyorsulva, csak túl sok lett volna a szopás, de a COVID végén, full home office mellett, vettem egy nagy levegőt, és letoltam a komplett tortúrát, ami a teljes magyar rendvédelem, egészségügy és bürökrácia szalámiszerű keresztmetszete, hogyan NEM kellene, szabadna működjön valami. Ahol lazaság kéne, ott vasmarok van, ahol szigor kéne, ott olyan trehányság, hogy beszarsz. Úgyhogy, végül rendes licences koca sportlövő is vagyok, természetesen, a hülyeség ott sem állhat meg a küszöbnél, többet szerelek, variálok, mint lövök, egy olyan csúzlival, ami annyiba kerül mint másnak két tartaléktára. Elővenni meg a lőtéren kb olyan, mint randira menni egy régi swifttel, vagy ballonkabátban sétálni az óvoda előtt. De, sejted kinek a véleménye mennyire van leszarva. Úgyhogy, így éldegélünk nehézkesen,a nagyobbik pujám már harmadikos, mássza a falat mint a pók, a kisebbik 4 éves, ő most ért el az érettség azon fokára hogy mikor nem engedtem a minap, hogy megegye a 4. mamba cukrot este 8kor, hogy közölte, bazdmeg te fasz, utállak. Várom, mi lesz, ha betölti a 14et, szerencsére, addig intézek egy félautomata karabélyt is valoszleg, vagy eleve nem érem meg. Otthon meg inkább mosolyszünet van, mint nem, pláne mióta belépett az életembe egy 20 éves vörös. Egy Ignis Sport személyében :D De legalább így évente 1x van mivel eljutni pályanapra elfüstölni némi futózott slicket, kb olyan szinten nyomom azt is, mint a lövöldözést, kvázi, második gyerekkor, csak a játékok lettek nagyobbak, meg veszélyesebbek. -
2-More
csendes tag
válasz eattila #149828 üzenetére
Ez egy Skyteam Monkey a képen, a régi Honda Dax kínai replikája, 4 ütemű 5es, négygangos manuál váltóval, annyi, hogy a kínaiak megbűvölték, mert az 50es henger+dugó helyett van 1:1 kompatibilis 75, 110, 125, de még 150es megoldás is, elektronikus gyújtással valami 25 v 27 lóerő a legvége, csak akkor már felrakhatsz magad mögé egy cementeszsákot, mert elindulni nem lehet vele. Mondom ezt úgy, hogy úgy akadt be ez a szar, hogy életemben nem vezettem még robogót se, aztán, vettem helyette más baromságot inkább. Pl, nyáron majdnem egy 2 üléses, utcai rendszámos homokfutót csak nagyon huzatos lett volna abban aludni, mert azzal tuti kivágtak volna otthonról.
-
hobizoli
nagyúr
válasz zetor2000 #149819 üzenetére
RoLa-val az volt a baj, hogy 1 napos csuszast okoz legalabb, es a menetrendhez kell igazodni
az meg a teherfuvarozasban nem fer bele, mert addig a tgk nem keres penzt
plusz tobbe kerul kivinni a vele kamiont, mint amibe a gazolaj meg a sofor km dija kerul
ezert is szunt meg
meg hutokamionnal hogy oldanak meg a rakomany huteset?több drón kell ;P
-
2-More
csendes tag
válasz hobizoli #149832 üzenetére
mondjuk ehhez kell azért a világ azon torz berendezkedése is, hogy 4 napos szállítással kapod meg az USB kábelt kínából, on-demand készletezés, ha oroszlányból késve indul a szállítmány, akkor wolfsburgban megáll a gyártósor per perc 3-5 ezer euróért, meg 3 forintért csülökre mennek a speditőrök, berakják a kaja mellé a bontott audi motort, és társai. A sofőröknek meg takkra, percre ki van számolva az ideje, és a béka segge alá vannak nyomva az árak. Ilyenkor karácsonyi szezonban majd figyeld meg a kamionosparkolókat, alá lehetne vágni a Benny Hill show zenéjét, ahogy megy a tetris a rakománnyal, meg a szerelvényátakaszgatással.
-
blueboi69
senior tag
válasz 2-More #149829 üzenetére
Háááát apám, ez nem semmi. Örülök, hogy a karrier végül felfelé ívelt, de annak nem, hogy a családi vonal meg ennyire nem túl vidám. Sportlövészetre én is gondoltam, meg a ukrán háb.. izé katonai művelet óta nézegetem, hogy mi az amihez nem kell engedély és itthon a szántóföldön/erdőben durrogtathatok valamivel gyakorlásképp szóval lehet majd fogok kérdezni
-
2-More
csendes tag
válasz blueboi69 #149835 üzenetére
Hja, szar, szar, nade, okos ember más kárán tanul, a hülye a sajátján. Bármilyen életvezetési tanácsot tudok adni, hogyan NE, de hasonlót tudok mondani befektetések kapcsán is, majd lesznek ilyen ötpercek, hogy amibe belekezdek, azt lehet tudni, hogy arra SOHA ne indulj Lődözésben, meg a mostani diliház óta, nehéz okosat mondani, mert amire tuti nem kell engedély és nem is kerülhetsz vele szarba, az nem is lő ki semmit, csak pukkan, aztán jön egy óriási szürkezóna, amivel attól függően hogy fej vagy írás, vagy semmi, vagy 5 év, és a túlvégén van az általam végigszopott futam a sportfegyverrel, ami megint olyan, hogy amíg otthon van elzárva, addig jó az embernek, ha valami gikszer van, akkor ugrik az engedélyed is, a vasad is abban a másodpercben. Szóval, én nem törném ilyenben a fejem, hogy tartsak e otthon valami szürkezónás bármit, mint az elöltőltők, múzeális meg gumigolyós ez-az, de még az ilyen zombiapokalipszises faszságokat se, mint a számszeríjak meg társai. Ha tartasz tőle hogy bekövetkezik valami, én inkább könnyen mozgatható ingóságba raknám a vagyont, és lekoccolnék az első puskalövés után egy kevésbé szar országba. Ha meg rambózás a gondolat, akkor hidd el, amikor itt belerepül a kula a ventillátorba, lesz itt gazdátlan fegyver rogyásig pillanatok alatt.
-
Jahno
veterán
válasz hobizoli #149818 üzenetére
Most dől minden, egyik ismerős csak odáig jutott, hogy nem cigizik, de Kelenföldön vett egy dobozzal
Na majd az Inderigo megírja, hogy nem volt ez olyan vészes, de legalább nem késeltek meg és ennek is örüljünk, vagy ki tudja hány nap kell megalakulni fejben ahhoz, hogy Magyar Péter intézte el a brüsszeli kapcsolataival.
Nézegettem, hogy lemennék Tatára, de ebből megint valami autó lesz, dabasi haver korlátosan ér rá, ha odáig eljutok (már ha eljutnék ) , bár Tata vagy Soponya felé sem vagyok olyan nagy kerülő.
Most úgy nézegettem mit lehetne értelmesen megközelíteni a bekedvencelt listámról, aminél igazából kevésbé kötetlen időre ésvagy helyre is lehetne menni, majd egyszer kipróbálom és írok egy novellát, de ha autóval 50 perc, tömegközzel 2.5-3 óra, és mindenféle vonatok vannak benne vagy sárgával Érdig lehetne elvergődni (onnan meg már kézenállva is hazajut az ember) ott is több helyen zavaros a történet. Aztán csak kb. 60-80 km-nyi távokról beszélünk, legalább olyannak hangzik az egész mikor jegyzetelsz, mint valami túlélőtúra a Himalálja másik felén :-D És akkor csak Tatáig jutnál le tömegközzel, este 11 felé elolvastam, hogy mi mit helyettesít aztán inkább aludtam délig mert az is értelmezhetetlen volt (1 vonattal baleset helyszínelés miatt volt probléma, azt ne írjuk a MÁV kárára)
És az ingázók nem gyújtogatnak.
-
2-More
csendes tag
válasz Jahno #149840 üzenetére
tán lehet meséltem, mikor a családi vasat vettem, 20 év után először vonatra szálltam, mert hol vegyen a pestmelleti hülyegyerek autót, ha nem Pécs alatt. Már nyugatiban benyögték hogy ááááá rendkívüli időjárás késni fogunk (március 1), ehhez képest menetrendhez képest leértünk 10 perccel előbb, kóvályogtam mint paraszt a betonon, hogy hol a csatlakozás, azt hittem a BZ-re, valami nosztalgiajárat a helyi skanzenba. Summa summarum, én tökéletesen megértem akinek autó KELL a dilijéhez, vagy a napi mászkálásához, mondom ezt úgy, hogy nekem a napi meló/saját faszság intézéséhez a havi 9500 forintos vármegyebérlet konkrétan egy csalós monopolykártya.
-
-NoVa-
addikt
válasz Jahno #149840 üzenetére
Hát, a 60-as években 3 nap volt a Hold pályáraállással, mindennel, azzal a tempóval Tatabánya-BP az 40 másodperc, de néha fel-felrobbant egy járat. Most fél nap, és néha kigyullad, leáll, elromlik, vagy bürokratikus okokból áll, de majd lesz törvény hogy ne mondhassanak csúnyákat a naccságos gyökérről.
-
Jahno
veterán
válasz 2-More #149829 üzenetére
"így aztán lettem kamionos diszpécser (nem röhög!)."
Ezt láttam is, tényleg így vót
Ezer éve emlegetem, hogy egész jó konstrukciók vannak, kibővítem a jogsi sorom valami rendes kategóriával, meg GKIvel, mert ki tudja mire lesz jó. vénségemre ki tudja ki miképpen hülyül meg, tegnap rátaláltam a B Terv kávézóra is, sosem tudni. Évek óta emlegetem, mondtam havernak is, hogy hol mit lehetne beújítani, erre dobott egy 6ost és pont az akiről sosem gondoltam volna most itt köröz a Széllkálmán-Vár közt a 16os busszal Sosem tudni.
"Munkaidőnek van eleje, vége?"
Államnál jobban van eleje-vége, csak akkor veszel fel telefont ha papíron fizetik és ügyeletes vagy, mellékesen engem két év alatt tán háromszor hívtak fel egyébként is. Cserébe lehet nincs ennyi pénz, viszont este nem dolgozol egy millimétert sem, levelezésem konkrétan nincs beállítva a telefonon, mert minek.
Én mondtam, hogy szar, de legalább kevésbé szarabb a többi nagyon szarnál és ránézésre végtelenségig lehet trógerolni ugyanazt.
"Aztán 3 éve csípődött be a fegyveresdi."
És akkor fotózáson mondják, hogy tudjuk nem eredeti, de jól néz ki. Ahamm, nem
-
2-More
csendes tag
válasz Jahno #149847 üzenetére
Hja, de cserébe home office-olok lassan 3 éve, és mellette hozzá tudok svarcolni annyit, hogy a végén kijön egy osztrák targoncás bére Nagy terveim nekem sincsenek már az életre, az a vonat elment a céggel, perpill minden életcélom az, hogy legyen egy nagyobb földterület mint 6 láb, aminek a tullapján az én és csak az én nevem van, ráugrasztok 2-3 40 lábas emelt belmagasságú hajózási konténert, megbuggyantom salgóval, húsos ládával, összeszedem minden szaromat egy kupacba, és felülök a tetejére, mint a kiskakas.
Fegyveresdiben is, most toltam le a minősítőt (vizsgáim megvoltak) stukker mellé puffkára is, indíttam annak is a projektjét, egy orosz vas van beakadva, de mondta az importőr, nem a behozatal a gond, hiába van embargó, azért a kereskedelem nem állt meg, az a baj, nincs MIT behozni, kb a full ipar a seregre termel, lassan igaz a vicc régről, hogy bárhogy próbálod összerakni a lopott hűtőt otthon, mindig tank lesz belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó Motorola Edge 50 Pro telefon 12/512GB, Garancia ALZA 2026.09.26-ig
- Fanatec ClubSport DD 12nm, garancia, szép állatban
- Jura Impressa C5 automata kávéfőző
- Gigabyte ud1000gm modular power supplay Táp 80+gold
- AKCIÓ! Dobozos új Lenovo Yoga Slim9 Laptop! / i7-1165G7 16 GB 1 TB SSD UHD IPS TOUCH Garancia/
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest