Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Andras6800

    senior tag

    válasz biker #5718 üzenetére

    Igen, ezt tudom. Alapjában arányosan van elosztva a terhelés. Persze azért van pár A különbség.
    Azért is gondolnám, hogy kell az aktív szabályozás, mert vannak olyan napszakok amikor csak 3x 12 A lesz max szabad autótöltésre. Máskor meg napközben (hiába vagyok otthon) amikor a nap is süt meglesz mondjuk a 3x25 A is simán vagy akár több. Jobbára napnyugta - este 11 közt használunk sok áramot a házban. Eddig 3x20 A kiszolgált minket. Most EV lehetőség miatt lett 3x32. De a fentiek miatt fixen 3x10A-re sem akarom korlátozni a töltést. Bár kétségtelenül sokkal olcsóbb lenne. Tervezett autó amúgy 3 fázison AC-n 22 kW-ot tud.
    Ezt a részét lehet privátban kéne majd.. de ha arra jutok, hogy nem éri meg az aktív szabályozás a dupla árat ahogy írtad, milyen töltőt javasolnál?

    Akku élettartamra van pozitív hatása a lassabb töltésnek? Azaz kisebb-e a degradáció, ha nem 3x32A-al van töltve, hanem 3x10el?

    [ Szerkesztve ]

    A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!

Új hozzászólás Aktív témák