- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
PROHARDVER!
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnigee
aktív tag
Srácok, próbálkozom igaz poower loop-al, nem csak úgy a semmi közepén ami fikusz könnyű, hanem hogy két fa közzé pontosan visszaérkezzek, és kajak nem akar sikerülni Illetve egyszer, de az se volt túl szép.
Érdekes ha nem a fák közül indulok, akkor mintha pontosan menne, de onnan meg mindig erőteljesen balra érkezem vissza, még akkor ha próbálok korrigálni rajta... mi a titok?--> http://dronearena.hu/ <--
-
grimm2015
senior tag
Sziasztok!
Valaki leírná nekem, hogy mire jó pontosan a GPS kalibráció és mikor/milyen sűrűn kell csinálni? Mert ezt egyik drónos oldalon sem találtam meg.
Pl ha aksit cserélek kell-e újra stb.Köszi.
Battlenet: Grimm#22690
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz grimm2015 #48052 üzenetére
Mert nincs
Mit akarnál kalibrálni rajta? Az nem kalibrálható, mivel érkező jeleket számolgatja, veti össze. De szerintem inkább egy GPS elmagyarázása cikket keress, és olvasd el mi is az a GPS. Nem kell, és nincs mit kalibrálni. (tudtommal)
Megjegyzem olvasgatás eleinte unalmas, majd rájössz közben, hogy vannak benne érdekes dolgok is, ha jó cikkbe nyúlsz bele.[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
molnigee
aktív tag
válasz AMDaZERG_1 #48053 üzenetére
Szetrintem compass kalibrácira gondolt, az viszont kell, vagyis annó kellett, minden nagyobb léptő több km-es halyváltoztatásnál, meg ha nem volt stbail a gép.
Erre gondolt szerintem--> http://dronearena.hu/ <--
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz molnigee #48054 üzenetére
Azt kell, pl ma én is csináltam
Az akkuk meg annyira lassan töltődnek, hogy lassan a kedvem is elmegy a mai reptetéstől...
Annyit agyaltam miből csináljak leszállót, aztán benéztem a tengerimalacaim asztalába és hopp, fürdőszobaszőnyeg! (ezt teszem alájuk, ez alá meg fapelletet, ja és nem alóluk szedtem ki, hanem volt használatlan darab)[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
molnigee
aktív tag
válasz AMDaZERG_1 #48055 üzenetére
Leszállót én nem szoktam használni, max felszállót.
Felszállónak jó a táska is amiben viszem, vagy a doboz amiben érkezik a gép, vagy a kocsiból a kis szőnyeg.
Van aki meg runcamos felszálló állomást vesz jó pénzér ugye?--> http://dronearena.hu/ <--
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz AMDaZERG_1 #48055 üzenetére
A lényeg meg lemaradt
Teréz Atya írásából úgy emlékszem azt írta, hogy koccanás után javallott az újrakalibrálás.
Amúgy akkucsere után nem kell (szerintem)Molnigee
Kocsim sajna nincs, így marad a sok idiótaság cipelése...
Valóban, inkább felszálló, mert leszállni még nekem egyszer sem sikerült oda, ahova akartam
A táskáról való indulással nem békéltem meg miután egyszer egy "repülőrajtot" vettem
A prop rendesen belerajzolt
A vásárolható meg nem igazán nevezhető olcsónak, és amit én láttam múlthéten egyik drónos srácnál már meg volt tépázva, ugyanis leginkább amit fotózáshoz használok derítőlapra hajazott annyi különbséggel, hogy ez narancssárga volt. szerintem nem túl jó. Azon is gondolkodtam, hogy a modellfotózáshoz használatost erre használom. Jobb a szőnyeg. Az olyan puritán[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Peaceliker #48058 üzenetére
Ez tetszett
Én meg lementem és felszállás nélkül tértem vissza. Első kanyarban a propikat raktam össze-vissza.
Aztán rájöttem, hogy full gáz nem azért kell, mert rohadt nehéz a cucc, hanem, mert a fizika nem fog kedvemért törvényt bontani
Nos, megforgattam helyes irányba, aztán rájöttem, hogy egyik motor visszafelé pörög, és azért kell már megint a full gáz, és nem a súlya miatt
Kezdek agyvérzést kapni...
Hogy tudom forrasztgatás nélkül ellenkezőleg megforgatni?Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz AMDaZERG_1 #48059 üzenetére
Megtaláltam a megoldást... BLHeli Suite
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
Peaceliker
őstag
válasz AMDaZERG_1 #48060 üzenetére
Aztán van olyan szabi ami nem szereti, de manapság már ritka. Ha desync el akkor fordítsd vissza és forrasztás.
"Oh my Goa'uld!"
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Peaceliker #48061 üzenetére
Újból lesétáltam vele, de ez biztos meghallotta, hogy idén már nem viszem reptetni és komolyan is gondolta.
Most azzal állt elő, hogy az Y tengely körül forog felszállás után...
Most megnéztem az iNAV-ban és azt látom, hogy TAER5678
Mi ez az 5678?Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz AMDaZERG_1 #48062 üzenetére
Ezt a forgást annak köszönhetem, hogy rosszul volt beállítva a táv. Most ezt korrigáltam, de miért 5.6.7.8. -al jelzi a karokat?
Ez a GPS brutális! Panelházban vagyok és velem szemben egy másik, ami teljesen leárnyékolja az eget. Egy nagyon kis területen "lát" az ég felé a dron és mégis 6 holdat lát. Próbánál 16 volt a legkevesebb.
[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
duc
aktív tag
válasz molnigee #48051 üzenetére
jó lesz az, de sokat mész magasra és keveset jössz "hátra". Gyorsabban emeld az égnek a kamerát, nagyobb gáz amikor az eget nézed és többet jön vissza a kopter egészen a kapu (fa) elé. Így ha közben még elbillenne, akkor is lesz időd korrigálni a következőre.
üdvöske, redmondi óriás, tetszetős, rendre, légkavaró, akár, megoldás, kicsike, ipar.
-
defy456
aktív tag
Sziasztok!
[link] Ezt szeretném megvenni. Van valami esély arra, hogy vámolás nélkül megússzam? (Nem láttam sehol eu raktárban).
A másik kérdésem az lenne, hogy itt nem látok ilyen értékelést az eladóról mint pl. ebayen. Megbízható dolog ez így? -
varadigabor
senior tag
Na ma kirepültem az összes 4s aksim.. Király volt, leteszteltem ezt azt
-ACEHE aksikkal elég jól húz a gép Egyszer elment a feedem, és kicsúszott az aksi, elég ideges voltam mire megtaláltam a gépet és az aksit.
-KISS FC-vel szépen repül, talán kicsit PID-elni kell még. Sok kényelmi funkció hiányzik pl simán be armmol ha fejjel lefele van a gép. Nem sok mindenért jelez a buzzer.
-Quanum diverstyis vevőn párszor hallottam hogy átvált másik vevőre, annyira ez nincs még letesztelve, Nincs még patch antennám..
Folytattam ma Deltawing szerelést.. hát elég rosszul férek el benne., nagy a Vtx...
[ Szerkesztve ]
www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---
-
david335
tag
válasz AMDaZERG_1 #48063 üzenetére
Nekem EATR1234 volt ugy jok voltak az iranyok. Amit adtal ott valoban TAER volt, azt hittem direkt allitottad be
-
Jackal2
senior tag
válasz Peaceliker #47964 üzenetére
Gábor megfertőzött?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Peaceliker
őstag
-
AMDaZERG_1
senior tag
Arra jutottam, hogy a múltkori összeszereléskor a hármas motor vezetékeit kicsit megcserélve.
Visszaforrasztás előtt még lementem egy próbára, de az egyes motor megkésve pörgött fel, vagyis a többi pörgött, de az egyes még állt. Magasabb fordulatnál már az is megindult, de ahogy felemelkedett azonnal fordulni is kezdett a levegőben, majd átfordult a gép.
A propok és a motorok jó irányba forogtak (miután tegnap az ESC-t átkonfiguráltam a hármas motornál normál irányra a fordítottból) Vagyis úgy nézett ki az ESC, hogy 1 normal - 2 reserved - 3 normal - 4 normal
A hármas a fordított beforrasztás miatt került normálra.
Most jó beforrasztott hármas motornál visszaraktam ESC-n 1 normal - 2 reserved - 3 reserved - 4 normal és csináltam egy ESC kalibrálást. Remélem így már jó lesz, de számomra fura, hogy az egyes motor, ami elvileg nem lett piszkálva pörgött fel késleltetve...
Ez az egész kálvária normális eset, vagy valami más lehet a dolog mögött?Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
kriszbon
őstag
Sziasztok!
Sajnos én akárhogyan spórolnék hogy ne tank legyen egy 250-es vázból összerakva, ez az istenért nem fog összejönni.
És még nincs is minden rápakolva, pl. ESC-k, Ledek, vezetékek, sem a váz kicsit megerősítve.
Ha meg ugye sok mindent lehagyok akkor meg nem ér az egész semmit, mert valószínű az első esésig tartanak csak a dolgok.
Gondolok itt motorvédőkre+soft mount, meg nem is igen van más.
Ja igen, és még ráadásul a könnyebb/gyengébb motorok vannak most rápróbálva, nem az 5g/db-al nehezebbek.[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
varadigabor
senior tag
-
david335
tag
válasz AMDaZERG_1 #48072 üzenetére
Az valóban fura, de neked mode1-es a távod?
-
kriszbon
őstag
válasz varadigabor #48077 üzenetére
A tiéd is 250-es vagy 180 esetleg 210-es?
Csak mert furcsállom hogy a tiéd mindennel együtt ennyi, vagy nagyon kicsi könnyű dolgokat raktál bele.(#48079) KaiotEch:
Annyira azért nem zavar, mert ha így lenne akkor kisebb vázat választottam volna.
Csak furcsállottam, hogy bele sem pakoltam semmi hülyeséget és mégis ilyen nehéz lett.
Így nem igen számít ha ebbe is belerakom a kacatjaimat.Azért nincs benne olyan rengeteg standoff mert csak 8db ami 10g, a vázból meg a legnehezebb a 4 kar, mert az alsó és felső platni az csak 1,5 és 1,6mm-es és pillekönnyű.
Azért megnézném azokat a motorokat ami 10g és elfogadható áron is kapható, meg 4S aksihoz megfelelő, és 250-s vázhoz is.
Ezek 25g-os motorok, az Emax RS2205 meg 30g amit még rá tudnék rakni.[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
varadigabor
senior tag
válasz kriszbon #48080 üzenetére
Azt hittem ez 5" gép, enyém az 210-es.
De amúgy, 4in1 esc. micro arrow, emax rs2205, foxeer tm25, gyári pdb, low esr kondi,kiss fc, lc filter.Legkönnyebb motor szerintem az a Rotorama Katana és a ZMX-ek között is van könnyű.
Katana 2204 és 2700kv lehet annyira nem szeretné az 6"-ot[ Szerkesztve ]
www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---
-
Jackal2
senior tag
válasz Peaceliker #48073 üzenetére
Mondanám hogy kell, de sajna csak 6 gép várja, hogy repülésre bírjam őket, szóval fájó szívvel, de ellenálltam.D Majd kérjük a részletes szakmai véleményt
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz AMDaZERG_1 #48075 üzenetére
Nagyon úgy néz ki, hogy desync miatt van az a fordulatszám probléma. Adok neki némi gázt és csak egy idő után kezd neki a forgásnak az egyes motor, aztán pörög, és ahogy néhány gázadásnál leáll nullára.
Gondolom ez a desync. Ez mitől jött elő? Amit nem próbáltam, hogy arm után azonnal pörögjenek a motorok és akkor mit csinál, mivel eleinte is mindig álló motorokkal armoltam és nem tapasztaltam ilyen jelenséget.
Most viszont bosszant a dolog, hogy az istennek sem akar felemelkedni kicsit repülni.
Milyen lépéssel tudom ezt a hibát megoldani?
Jelenleg iNAV 1.7.3 van az FC-n (Omnibus F4 v3 SD) az ESC A-H-25 BLHeli_S 16.6(#48078) david335
Nem, amilyenre akarom...[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
varadigabor
senior tag
válasz AMDaZERG_1 #48083 üzenetére
Nem feltétlenül esc hiba, nekem ezt csinálja azzal a hulladék JJpro p130al. Motorjai olyan puhák,hogy kis esés után tönkre megy... Lehet ha megcserélsz két motort akkor meg tudod hogy a motor rossz vagy az esc.
Miért nem Betafliight van rajta? Inav ha jól emlékszem a Dshotot se tudja.
www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz varadigabor #48085 üzenetére
Ok, lehet megnézem majd motorcserénél. Gondolom jobb, ha terheléssel nézem, vagyis proppal.
Azt meg ugye nem fogom már este megpörgetni, mert iszonyat hangja van. Tegnap este is amikor lementem a lakótelep mögé az egész lakótelep ettől zengett. Viszont a múltkor amikor egy srác hozott oda egy gépet az tök halkan suhant, bár nem is látszott a gépen a vadállat ereje
Miért nem BF? Mert az a navit nem fejleszti nekem meg kell. De lehet felteszem egy próbára a BF-et, hogy mit az alatt mit produkál.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
kriszbon
őstag
válasz varadigabor #48081 üzenetére
Ja hogy ti úgy nézitek mekkora propot fogtok rátenni?
Na mert ezt én is 5"-s gépnek szánom(max 5550x2 BN), csak lehet nagyobb emelkedésű proppal.
Az ilyen nagyobb vázat egyrészt azért választom mert elférek benne, a másik meg hogy mivel nem tudok igazán repülni, így ezeket stabilabbnak tartom, talán jobban boldogulok velük, meg előbb megtalálom a levegőben ha szabad szemmel kell keresni.
Na meg nem billen azonnal annyira orra ha előre akarok haladniNéztem azokat a motorokat, de a Katana ami könnyebb kicsit a fúrt tengely, meg csutka vezetékek miatt is, és nincs anya sem belemérve amit találtam leírást.
A ZMX-ek inkább közelebb vannak az Emax motorokhoz.
Persze teljesítményben biztos van különbség, csak ugye nem annyira nehéz mozgatni egy nagyon kicsi tömegű gépet, mint egy nagy tömegűt.
Amilyen vázakra azokat rakják(Katana), azokat az én repülési tudásommal lehet az első pár alkalom után szemeteslapátra lehetne söpörni, mert ripityára törne, és lehetne rendelni új cuccokat.
Persze jó ez az új divat, főleg a gyártóknak, forgalmazóknak.(#48084) Jackal2:
Azért ilyen szép szabályosra nem szokott sikerülni.(#48087) KaiotEch:
Azért ez nem 10g hanem a duplája(ráadásul rövid vezetékkel), ha jól sejtem a 2500KV-s Walkera motorjaim is ilyen körüliek.
[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
-
kriszbon
őstag
válasz Peaceliker #48089 üzenetére
Jaa.. értem, elnézést benéztem.
De akkor sincs -10g, csak az RS motor szempontjából annyi.
Azt viszont nem tudhatom hogy amit mutatott a valóságban mennyit is teljesít ahhoz az olcsó motorokhoz képest ami nekem van.Szerintem ezek a tesztpados laborméréseknek nem sok közük van a valósághoz. Mert az életben nem fog neked az aksi egyenletesen ugyan akkora feszültséget és Ampert adni, mint amivel ott mérnek.
Attól kezdve hogy csökken a fesz, bukott az egész papírforma szerinti mutatvány.Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
kriszbon
őstag
válasz varadigabor #48091 üzenetére
Ááá... minek az, hisz az 5550x2 is sok neki, de még az 5048x3 vagy 5045x3 alatt is kifekszenek az aksik, meg még az 5043x3 is kinyuvasztja annyira néha, hogy beesik a fesz 14V alá, néha 13V körülre is már az első meghúzatásnál.
Ezért is írtam hogy hol is van ez a tesztpados mérésekhez képest?
Ha nem megy rendesen a másik, akkor egyelőre az sem fog szerintem.
Így legalább néha helyrehozza a gép a hülyeségemet, már ha tudja.
Bár néha furán jövök ki ezzel a repülési móddal, de acro-val meg biztos bukás lenne.[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Allien
veterán
Segítséget kérnék. Akodd egy Eachine Racer 130 ARF verzió. Flysky receiverrel kellene össze drótozni (mondjuk Flysky X6B, vagy Flysky FS-A8S), IBUS-PPM portot kellene össze kötni, 3 eres vezetékkel, de a gyári vezetékeken csak az egyik oldalon vannak ilyen fehér csatlakozó, a másik oldal vagy csupasz, vagy a fekete szervós csati van rajtuk. Mi a neve annak a fehér csatinak, és hogyan oldjam meg az össze kötést? Felmerült bennem, hogy X6B-hez 3 ilyen kábel van, kettőt szét vágom, és össze forraszom. Van olyan kábel, mely 1-1-be össze köthető lenne?
[ Szerkesztve ]
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
AMDaZERG_1
senior tag
Megcseréltem az egyes és négyes motorokat. Nagyon úgy néz ki, hogy ESC gondom van.
Visszanéztem a képeket, és ez a kar szakadt le a nyári baleseténél. Nem tudom van e értelme BF -re cserélni és úgy is kipróbálni... Talán holnap, mert már a tengericocák is kezdenek haragudni rám
ÍGY NÉZ KI A DOLOG A VALÓSÁGBANOrtus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
vegyszer
addikt
válasz Allien #48094 üzenetére
Valószínűleg nem lesz egyszerű ilyen kábelt kapni.
Ha jól emlékszem, akkor elég az egyik szett abból, amiből 3 egyforma van. Azt kell a távirányító vevő részének ibus vagy PPM kimenetére kötni, és azt behozni a megfelelő helyen.
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Allien
veterán
válasz vegyszer #48096 üzenetére
Ok, csak az a gond, hogy Mini Micro JST 2.0 PH 3Pin kellene mind két végére. De, servo csatlakozó van a másik felén. Asszem, marad a forrasztás. Nem is látok "készre" szerelve a BG-n ilyet...
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
kriszbon
őstag
válasz Allien #48097 üzenetére
Ilyen X6B esetén én is úgy csináltam hogy elvágtam és ráforrasztottam másik csatlakozót.
A legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás.Egyébként nézd azért meg hogy az FC-n is biztos olyan a csatlakozó meg a kiosztás, mert néha csalóka tud lenni.
Csak [hasonló] van náluk, ezen az egyik csatlakozó jó az X6B-be, viszont nem tudom milyen kellene a másik oldalra nálad.[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Jackal2
senior tag
válasz kriszbon #48090 üzenetére
Azért ez túlzás, mostanában konkrétan emelkedik a motorok tömege, nem csökken, ami nem csoda, mert 2205-től a csillagos égig mennek fel a méretek, van aki már 2407-tel veret. 20 gramm alatt én még egyetlen 2205-öst se láttam, a 22-23 gramm is már ilyen spéci kerámia lapos szarság méreg drágán.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Peaceliker
őstag
válasz Jackal2 #48099 üzenetére
Én a fő trendet nem ebben látom, gondolom mert nem lehet megetetni. Sok helyen látom hogy gramm hajhászás megy és sztem nem véletlen. És is nagyon durván érzem a 60-80g különbséget, nem gondoltam volna. Plusz könnyebb gépre elég egy 2204-2205,sok KV val értelme pitchű proppal és még a fejed sem eszi le, mégis lesz vagy 12 emelési arány. Sokkal értelmesebb vonal mint egyre nagyobb akkut venni sztem.
"Oh my Goa'uld!"
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs