Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wanted5

    őstag

    válasz tragiQss #24899 üzenetére

    tudod mit húzzál a....ba
    beleszólok mert láttam hogy SzabóZE szépen normálisan többször! is leírta, hogy a garancia nem a szoftverre hanem a hardverre szól, függetlenül attól, hogy az nbd vagy nem, de neeeem neki nincs igaza (pedig ő dolgozik a supportnál), a hülyeség ami mondott, meg elkezditek szidni utánna a dell-t, hogy milyen szar drivereket ad ki meg h nem ad lemezt egy freedos-os géphez stb stb, nem rinyálni kéne hanem odafigyelni és úgy csinálni mindent ahogy kell!

    És nem évente kell új gépet venni! (én sem azt teszem), de egyenesen írtózok már azoktól a gépektől, amin még anno az XP is alig ment, ezek elég régiek már, és vmi bemondja az unalmast rajta vagy nem működik vmi és elkezdik kérdezgetni h miért

    meg kéne tanulni hogy az informatika, sőt az emberiség már nem azt a korszakát éli, hogy 100 évre készít dolgokat és nem a javítgatással foglalkozik mert másikat csinálni jobban megéri, 2-3 max talán 4 év, de már az is sok, és dobhatod el, vehetsz másikat

    jah és mégvalami, azt is érdemes lenne felfogni, hogy a Dell, a Sony, a Samsung, a Hp stb stb stb úgy le kakilja ezt az országot ahogy van! A bevételük nagyon minimális részét adja ez az ország. Örüljünk, hogy egyáltalán lehet őket kapni és van hozzá support!

Új hozzászólás Aktív témák