-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz Fr3eWar #68299 üzenetére
Ezt az active grille-t miért vezette be a bmw ilyen későn/sokára?
Ahogy nézem amerikai kocsiknál ez már előbb volt.
Ha az ember ebbe belegondol full logikusnak tűnik, tök praktikusan hangzik.Amíg kicsi volt a hűtőmaszk full fölösleges volt, a hódpofa miatt kellett?
Esetleg elhanyagolható a hatása?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
brumi1024
veterán
válasz ArthurShelby #68302 üzenetére
Milyen ertelemben sokara? Mar az E60-nal is jelen volt.
-
ArthurShelby
addikt
válasz brumi1024 #68303 üzenetére
Oh nem tudtam.
De ez csak extra volt, nem?
Illetve ott még radiator shutter-nek hívták (radiátor része?) [link] , most meg active (kidney) grille-nek (hűtőmaszk része)[link]?Más európai gyártónál (pl VW konszern) nincs ilyen (vagy nem tudok róla). Ezért sejtem azt, hogy valószínűleg elhanyagolható a hatása (de lehet tévedek).
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
brumi1024
veterán
válasz ArthurShelby #68305 üzenetére
Nem tudom, hogy extra volt-e, de a funkcionalitasat tekintve hasonlo volt a celja.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz brumi1024 #68306 üzenetére
Azért nem teljesen, a hűtőmaszk lezárása sokkal inkább a légellenállás miatt van, a hűtő előtti rész bezárása meg csak elzárja a hűtő elől a levegőt.
Ez a hűtőmaszk lezárás pl. az F30-on se volt pedig mondjuk a 330e-nél igazán hasznos lenne. 1-2%-al nőhetne az elektromos hatótáv. G20-on már van. -
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #68307 üzenetére
G20/22-on is leginkabb a racs mogott van, lasd a fentebbi kepem. Ha aerodinamikai celja lenne, akkor Eco Proban fixen lezarna, de nem teszi.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz kardkovacsi #68307 üzenetére
Én azt hittem azért van, hogy gyorsabban melegedjen fel a víz.
-
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Chris0321 #68309 üzenetére
Ahhoz, hogy gyorsabban felmelegedjen a víz ott van a termosztát. Nem tudom tudod-e, de két hűtő kör van az autókban, egy kicsi ami kikerüli a fő hűtőt és csak a belső utas oldali hűtő van benne, meg nagy amiben benne van a fő hűtő is. Tehát teljesen lényegtelen, hogy a hűtőt lezárod-e vagy sem, mert azt maga a termosztát megteszi, a nagy hűtőkörben addig nem kering víz ameddig el nem éri a motor a kívánt hőmérsékletet.
Ez az info igazán hasznos volt egyszer amikor a Hondámban a fő víznyomócső szétpukkant és épp tele volt az autó Ikeás cucokkal. Vízhőmérő kiállt piros végére, megálltam. Vettem a kúton vizet, elkezdtem feltölteni és ömlött ki a visszajövő csövön a víz. Ok, ezzel még simán haza lehet menni. Megvártam míg lehűlt valamennyire a motor, beindít, fűtés maximumra kitekerve, max fújáson, ablak le és 25 kilométert mentem így vele haza Ha nem nyit ki a termosztát akkor nem tolja a fő körbe a vizet az autó, nem fogy el belőle a víz. Tartalékba ott volt azért két 5 literes flakon de nem kellett
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #68312 üzenetére
Valóban a légellenállás miatt van.
Talán hoz 1-2%-ot a fogyasztásban, többet nemigen.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #68313 üzenetére
Az egy dolog, de lezart radiator mellett kevesebb huvos levego jut be a motorterbe, ezzel gyorsitva a bemelegedest.
[ Szerkesztve ]
-
mutyi
senior tag
G20-nál 330e esetében az extraboost az egy külön megvásárolható opció vagy alapból benne van a gépben?
Stage 1-et használ valaki?
Fogyasztásban is jobb az alaphoz képest? -
mutyi
senior tag
válasz kardkovacsi #68319 üzenetére
Köszönöm.
-
H.Ezredes
őstag
Sikerült végre találni egy Style 513M felniszettet 4db elsőt 9JX18 ( amit kerestem ) a legkönnyebb kovácsolt 18" BMW felni 8.92kg ( a mostani 8JX18-as 135M felnik 11,23Kg )
#68318 mutyi
Az alapfelszereltségként kínált XtraBoost teljesítménynövelő funkció – amely ebben a modellben ünnepli világpremierjét – eközben átmenetileg 215 kW-ra / 292 lóerőre képes növelni a plug-in hibrid hajtáslánc-technológia maximális rendszerteljesítményét.
Stage1-nél sem szabad eleflejteni,hogy onnantól hanyagolni kell a 95-ös üzemanyagot mert alulról terhelve dugótörés tud lenni főleg a kis B48 ( 20i-kben ) ahol a dugattyú is gyengébb. 30i-40i-ben ugyan az a dugó. De alulról nem kell nagy nyomatékot adni neki és 95-öst sem szabad erőltetni.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
herdsman12
őstag
válasz FIREBLADE78 #68322 üzenetére
Jófogás. [link]
-
ArthurShelby
addikt
válasz herdsman12 #68323 üzenetére
Honnan lehet tudni, hogy a gyári ténylegesen gyári felni és nem csak annak mondják?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
kardkovacsi
senior tag
válasz ArthurShelby #68324 üzenetére
Nem hiszem, hogy valaki elkezd BMW logókat önteni a felnibe ami pont úgy néz ki mint a gyári, esetleg még a gyári gumikkal is van szerelve.
-
windlord
őstag
válasz CharlieDrop #68297 üzenetére
Nekem is. 10 éves. Le is kopogom
-
mutyi
senior tag
válasz H.Ezredes #68321 üzenetére
Köszönöm a részletes válaszát és a cikk részletét is. A cikkből kiderült számomra,hogy pl. 2020-tól szerelt modellekben már automatikusan benne van az a feature is, ha belépünk egy kizárólag zöld zónába,akkor a kocsi magától lekapcsolja a belsőégésű motort és kizárólag elektromosan hajt.
Lehet valamilyen gombból tudni, ha ez az opció már a kocsiban van vagy ezt csak menüből látni? -
tasiadam
veterán
Bérelnétek g80 m3-mat 1-2-3 napra? Előfeltétel 1m kaució, 28 éves kor és 8 éves jogsi. A 28 éves kor áprilisban megvan. 2 napra tervezem
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
-
KAMELOT
titán
-
CharlieDrop
veterán
válasz KAMELOT #68337 üzenetére
"Inkább a helyedben egy E60 M5 V10 vennék. Olyan feeling már nem lesz"
Igaz, akkora orbitális szopás, már nem nagyon lesz, sohaseItthon van kettő eladó 12 milláért
M6 már van 8-ért is.
Elkezdtem agyalni V8-on, háááááát, ha lesz is, BMW nem.
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #68341 üzenetére
540i féle V8 se vállalható? E39ben vagy utána?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #68341 üzenetére
Ha rendesen meg van csinálva nincs gond.
E39 540i vanos nélküli az jó.
E60 N62 motor bármelyikV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
negro
őstag
válasz KAMELOT #68337 üzenetére
Koltoi a kerdes de szerinted miert is ernek ezek ennyit? Nem csak az M5...? hanem maga az E39 is? E30 arak lesznek itt is par ev, csak szolok! Ami nem veletlen... Elhiszem "faj" , hogy 2x-3x annyit ernek ezek mint egy E65-E60. De nekem az se faj, ha egy 993 is annyi mint egy 991.2...
Nem elso kommented azzal kapcs. , h nem igazan erted minek mennyi az ara es miert.Fl E39 M5? Szinte uj? 35e km? Siman eri egy 2 eves M5 arat. Szerintem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #68346 üzenetére
Én csak kérdeztem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
Valakinek ér annyit...viszont a másik oldalát is el kell fogadni, hogy valakinek meg nem és nem is érti miért gyúrnak erre az emberek.
Őszintén, nekem se. Egyszerűen nem értem miért izgulnak rá az emberek a régi technikára amikor van helyette új, szebb, jobb. De nem vagyunk egyformák, ha valakinek ez bejön hát költse rá a pénzét -
N_A_S
veterán
válasz FIREBLADE78 #68322 üzenetére
https://tinyurl.com/phnas
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple notebookok
- Milyen monitort vegyek?
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Házimozi belépő szinten
- BMW topik
- Politika
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest