Hirdetés
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- OLED TV topic
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Projektor topic
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Philips LCD és LED TV-k
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
Hirdetés
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
Befutott a Redmi Note 14 alapverzió is
ma A Redmi Note 14 Pro és Pro+ még tegnap ráment a Xiaomi 14T széria bemutatójára, az alapmodellt viszont mára hagyták.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a The Spirit and the Mouse
gp A jövő hét folyamán a Bear and Breakfast lesz az ajándékunk.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
válasz nincsnév007 #67801 üzenetére
Elfognak tűnni, mint az e36ok, olcsó, hirtelen mindegyiket elbontják, és hopp, nincs. Be is akarok rendelni csere cuccokat, tárcsát, csillapítókat, karokat és elrakni a pincébe, aztán idővel lesz annak értéke Bilstein b4 gátlókat meg brembo tárcsákat, ha atét nem is.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
ArthurShelby
addikt
válasz tasiadam #67802 üzenetére
Csomóan ezzel a szöveggel jönnek, akik el akarják adni a kocsit, hogy ennek lesz értéke pár év múlva, és csak el kell tenni, jó veterán lesz. Csak a szénaboglyákra is ezt mondják, és ez még relatíve gyakori kocsi. Ennek az m54b30-nak jó híre van, ezért még följebb van az ára.
Nekem is azért tetszik (az m54b30), mert egy jó kompromisszumnak gondolom: már nagy motor, nem gyenge (231 ló, igaz a kasztni sem pehelykönnyű), megbízható, de még nem szörnyű a szervizelése, nem melegszik túl. Efölött már a karbantartási költségek markánsan megugranak.
A külseje/belse is tetszik, de direkt jó állapotút szeretnék, hogy ne legyen vele szenvedésEgyébként a barátaim féltenek tőle (jóindulatból), hogy fölöslegesen fogom beleölni a pénzt és az időt, és egy nagy sz*pó roller lesz (el is küldték a klasszikus phaeton-os videót ).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
KAMELOT
titán
válasz ArthurShelby #67804 üzenetére
Van ezek kívül még jó pár motor, aminek a konstrukciója katasztrófa. Kínlódni lehet velük.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #67804 üzenetére
"Csomóan ezzel a szöveggel jönnek, akik el akarják adni a kocsit, hogy ennek lesz értéke pár év múlva,"
Nem sok prémiumról mondható el ugyan ez. Audikról pl biztos, hogy nem, E39, E38ról igen, a merciknél meg a w210-et csak a motorja miatt szeretik, w220 meg le van élve, abból is naaaagyon ritka az, ami jó is. Abszolúte nem vagyok elfogult, sőt, személy szerint jobb szeretem a mercedeseket, ha tehetném, azzal szaladgálnék, de ebben az ezrefordulóban a BMW volt a jobb.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
chess001
aktív tag
válasz tasiadam #67799 üzenetére
Látszik, hogy nem vagy otthon a témában. Egy igényes szívó sokkal drágább, mint egy kovácsolt dugattyús turbó... N54 sem igazán jó motor, ha használni is akarod.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz tasiadam #67808 üzenetére
Mostanában egy M52B30 felújítva 2 misi felett van, M54B30 szintén, gyári bontatlan 600e-től felfele, de inkább már nincs is, kikoptak a piacról, már be vannak építve, nem nagyon van utánpótlás.
Jópár éve amikor padlón voltak az árak akkor még volt 200e körül M54B30, S54B32 1,5 misi...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
tasiadam
veterán
válasz chess001 #67809 üzenetére
A dízeleket, meg úgy dobálják 100e környékén az emebrhez, hogy vigyék Bár egy jó 3 ezres benzines nyomatékban ott van, mint egy 25d, és nincs is vele injektor meg turbo sé egyéb probléma, szóval meg is értem ezt az árat
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
chess001
aktív tag
válasz tasiadam #67810 üzenetére
Szerintem azért nem alternatíva a kettő, mert a benzines sokkal többet fogyaszt. Ha valaki sokat akar menni az dízelt vesz, mert még minden mással együtt is sokkal olcsóbban jön ki...
Annyira más karakter a kettő, hogy hiába vannak hasonló számok, máshogy adja elő, másra való teljesen szvsz. Az S54 nem hiába van ott ahol...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
tasiadam
veterán
Akkor hogy tiszta legyen, úgy értettem ezt, hogy egy bontott gyári, amit meghónolnak, fengerfejeznek, olcsóbb így is, mintha egy kovácsolt beles, turbós motort raknának össze, és nem úgy, hogy gyári dugó és maxpeedingrods hajtókarral összepakolják, meg ebay kittel. Hanem úgy istenesen egy rendes turbós motort. Ahhoz képest wiseco M52B28-ba kovácsolt dugó 500e ft. És ez csak a dugó. Plusz minden más hozzá, nem olcsó. És még kell neki elektronika is.
Egy D1 dízel is lehet 1m+ ft, ha kap egy felújított HF-et, 6 új, nem "bemért, jegyzőkönyves" injektort, csapágyat, új gyári dugót, stb. Ahhoz képest a szívóbenya persze drágább, mert építik bele mindenbe is, ugya ez igaz a M104 merci motorra, hogy fujja boldog boldogtalan és viszi driftre.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
chess001
aktív tag
Azt, hogy egy átépített kovácsolt dugattyús feltöltött erőforrás piaci árát hasonlítja egy szívómotorhoz?
Én azt feltételeztem, hogy nyilván azt is átépített és annak a költségeivel nincs tisztába, ha azt mondja, hogy olcsóbb.
Veled ellentétben én megértő vagyok veled, mert tudom, hogy nehéz a magyar nyelv, az autók világáról nem is beszélve...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz tasiadam #67813 üzenetére
Nem tudnak már hónolni, mint az M50-et, mert akkor védőréteg, előtte még perselyezni kell (kivéve az M52 ritka szériáját, ahol gyárilag még vaspersely van a Al blokkban).
Ha raksz rá airboxot, pillangósor, szintén elektronikát, nagyobb öblítéshez hatleömlőt, veszel sporttengelyeket, esetleg még kovácsolt főtengelyt, hajtókart magasabb komperessziójú dugattyúkat, akkor már szárazkartelesre átlakítod számold ki, mennyi lesz. A szívót a magas fordulatszámhoz átalakítani sokkal drágább, mint turbósítani, nem vételenül van a turbó.
Ezt szerintem pontosan Árnyékbika oda-vissza el tudná mondani...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz tasiadam #67813 üzenetére
En arra reagaltam, ahogy irtad eltunnek az E36-ok pl. Mert ne itthonrol indulj ki... Ha szet nezel mas kulhoni oldalakon, YT csatornakon: UK, NL, Litvan, Lengyel, nemeteknel es stb. Olvasol mas nemzetkozi autos csatornakat is, azokban az orszagokban, ahol van penz, illetve engedobbek a szabalyok ott a restauralt, akar M60-as V8-as E36-al nyomulnak, 25i, 28i es stb. E39-nek is hatalmas hype-ja van. Vagy meg lehet nezni mit er ma mar egy E30 meg ha az csak egy 16i. A lenyeg a jo bode. Utana olyat raknak bele amit akarnak. E39-bol a 20d, 25tds, 25d nek nincs olyan nagy ara. 30d a kivetel de azok se ernek annyit mint a sor6 benzinesek. Illetve egy 25i is tud erni annyit mint egy 40i. Tobbet erhet egy V8 az teny de itt nincsenek 3x-os szorzok hacsak az nem egy M5. De itthon ezekbol nem lat sokat az ember mert nincsenek igenyes talalkozok se. Kint akar E specifikus is van. Nalunk mi volt? Soltvadkert? Voltam 2x is anno de mikor azt lattam el kezdtek meg jelenni a zsakfalus HVCS figutrak es tele kokanyolt szarral, illetve olyan allapotban jottek ki az autokkal, h nekem volt kellemetlen? Az igenyesek az a talalkozot elkerultek
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz chess001 #67814 üzenetére
Mi? tasiadam irasaval nem ertettem egyett.
"Veled ellentétben én megértő vagyok veled, mert tudom, hogy nehéz a magyar nyelv, az autók világáról nem is beszélve..."
vkivel nagyon osszekeversz...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
-
negro
őstag
válasz chess001 #67821 üzenetére
PISA teszt az most nem artana... En erre a kijelentesre reagaltam, hogy : "Látszik, hogy nem vagy otthon a témában." Amit tasiadam irasaira ertettem, ami azzal kapcsolatos, hogy nincs E36 vagy, hogy egy sor6 benzin nem, csak a V8 eri a forinot. Nem a felujitas, tuningolas temahoz. (Ez a lenezo duma meg honnan jon, h en mit ertek es mit nem?) Ezert irom most mar masodszor, h nagyon osszekeversz vkivel!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
Elég sok PISA-mérést láttam már, de szerintem ez nem ide való...
Amíg annyit írsz egy 3 mondatos írásra, hogy "ezeket", ahol 3 állítmány van, félre lehet érteni, ne offoljunk tovább!
Azt hiszem fentebb tisztáva lett minden érdemi dolog.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Sovány M4 1625 kg:
https://www.youtube.com/watch?v=8pwmYqQVDDc&ab_channel=TheStraightPipesA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #67827 üzenetére
6HP-s 540i-t? tudtommal nem megy rá, ahogy a 25d-re sem megy rá a 6hp. A gyári automata, GM és ZF5HP meg hát, hagy némi kívánnivalót maga után.
Plusz a tény, hogy 27 évesen nem feltétlen ez a prio, de attól még 540i jöhetne, csak rákölteném az életem mire rendbe rakom De kövi projekt lehente az is[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Puma K
veterán
Uhh.
Az enyémből februárban volt kikapva és rendbe téve a motor (M54B22) 306 ezer km-nél.
Most több mint 318 ezer km van benne és szépen jön-megy. A felújítást követően mikor első alkalommal én indítottam be akkor máris hallottam, hogy más hangja lett és a gázadásra is másként reagált mint azelőtt. Szebben szólt és jobban vette a lapot
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz tasiadam #67831 üzenetére
Konkrét összeget nem fogok írni és februárban még más árak voltak, de 1-2 millió között alakult a történet.
Nagyvonalakban ebben benne volt hengerfej síkolás is. A dual Vanos is foglalkozós volt mert már kezdett elmászni. Plusz már a lánc is kezdte hallatni a hangját.
Én úgy vagyok hogy ameddig szívesen ülök bele és vezetem addig nekem megéri életben tartani.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #67836 üzenetére
alpina modot, X5 wandlert, kb ennyi, van egy német fószer, aki a siemens sg20 (vagy gs20?) TCU-t programja, egy 30i-je van, retek gyorsan vált, salig csúsztatja a wandlert, mindig lockban van, kevesebbet is fogyaszt, nem is nyirja az olajat. Írtam neki, majd átírja dízel GM-re is és árulni fogja a TCU-t. Megveszek majd egyet, ha végre eladó
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
TonTomika
aktív tag
Sziasztok!
Én egy facebook BMW-s csoport menekült vagyok. Szeretnék venni egy BMW-t, ezért elkezdtem egy ideje információt gyűjteni, de szerintem itt kellemesebb a közeg, mint amott.
A lényeg:
Egy megbízható családi autót keresek a következő 5-6 évre, ami nyilván lehetne bármilyen Toyota Corolla, de én szeretek vezetni, szeretem az autókat is és jó régi vágyam egy BMW. Amire a keret futja az egy E61, esetleg F11. 30d, vagy esetleg 35d motorral, xDrive nélkül. Automata és vonóhorog preferált, hogy el tudjam húzni a motoromat a versenypályáig.
Ezen kívül annyi az igényem, hogy nagyon ne legyen a belseje lerohadva és ne legyen rommá törve. 1-2 kavicsfelverődés, apróbb karc nem a világ, ezeket előbb-utóbb sajnos itt a hát előtti parkolóban is összeszedné a szomszédok által.Story time:
Mondhatom azt, hogy képben vagyok az autókkal, apám Volvo spec. szerelő 20 éve, gyakran inaskodok mellette én is. Így képben vagyok a modern dízelmotorok minden nyűgjével, bajával, de csak a Volvo D5-öt ismerem behatóan, a BMW-s típushibákat még nem annyira pontosan. Nekem is volt két Volvóm, aztán egy ideje megváltam tőle, most viszont jön a gyerek és kevés lesz a feleségem VW Poloja, főleg, hogy sokat járunk vidékre is. Ez mindenképpen meg is marad, tehát nem a városban lenne használva elsődlegesen.
Egy évig használtam korábban egy akkor 5 éves (céges) F30 320d-t, nagyon szerettem, tök élvezetes kis autó volt, az ülését kivéve. A kocsi az full fapad volt, gyanítom, hogy egy komfort vagy sportülés az kényelmesebb. Karakterében nem volt rossz, de mint mondtam, én szeretem az autókat, a 6 hengeres motor hangját imádom és erőben sem szeretnék 200le alá menni egy ekkora autónál.Kicsit abból a felfogásból is elegem van, amit néhányan tanúsítanak körülöttem, hogy ne vegyem meg, csak ha szeretem ha fáj és társai, mert hogy ezekkel csak a gond van. Igen, tudom, hogy bizonyos futásteljesítménynél csapágy, turbócsere, stb dolgok elő tudnak fordulni, de ez minden normálisabb modern dízel autónál előfordul. Törődni vele, 10 ezrenként olajat, szűrőket cserélni és nincs gond. Az S60-at is 460e km-el adtam el, meg sem kellett hirdetnem. Vitték, mert jó volt.
Éppen ezért nagyjából úgy számolok, hogy ha pl az E61-et nézünk, olyan 2-2.5 millió körül vennék egyet, mert lenne még mellé 1 millió forint, ha szükséges megcsinálni rajta egy motortér nagygenerált. Ez csak egy általam becsült összeg, nem tudom, hogy valójában mennyibe kerülnek az alkatrészek. E61 530d-be.
F11 esetében (most pont találtam egyet: [link]) Vevő lennék arra is, hogy az ársávot feltolom 3-3.5 m közé, nyilván itt is számolva a fenti tartalékkal az esetleges szervizekre.
A dilemmám az, hogy egyelőre nehezen tudom eldönteni, hogy melyikkel járnék hosszabb távon jobban? Melyikre éri meg jobban befektetni és költeni rá?
Ha egy E61-re borítok sok pénzt, vagy ha egy F11-re? E61-nél kicsit visszás, hogy jelenleg mely népcsoport kedvence, mert hát hogy is mondjam, 10 db autóból 8-on biztos ott lóg középen a roma casco. Itt már felmerülnek bennem kételyek a megfelelő karbantartással kapcsolatban. Persze tisztelet az ingnek, aki nem veszi magára!
Az F11 azért még mindig egy generációval fiatalabb, a belterét konkrétan imádom. Erre szívesebben költenék 1 misivel többet, E61-ért nem szívesen adnék már 3 milliót. Viszont ennek a típusnak 3-3.5m között azért eléggé a kínálat eleje van. Az N57-es motornak még nagyon nem jártam utána, kell jobban félni tőle, mint az M57-től?
További kérdések:
- N57 esetében a főtengelyre integrált fogaskerék gyakran elkopik a vezérlés többi elemével együtt, vagy ez ritka eset?- M57 blokknál mindegyiknél elektromágneses a porlasztó, vagy bizonyos évijárat után volt már piezzós is?
- Úgy általánosságban milyen gyakran mennek tönkre / kopnak el a porlasztók?
- Az automaták mennyire üzembiztosak?
- Reális mindkét típusnál, ha 1m-val számolok az extra költségekre?
- Vétel előtt mindenképpen elvinném a Wallisba (Pesti autó esetén ha engedik) egy állapotfelmérésre, ott azért ki tud derülnu ha nagy gubanc van vele és igazából GTK-s a kocsi?Nyugodtan rakjatok helyre, ha szarul gondolkodok és nem így veszünk BMW-t.
Köszi szépen, ha elolvastad!Ugyanitt: Ha ismerősi körben lenne valakinél rendesen karban tartott E61 vagy F11, az szóljon!
-
tasiadam
veterán
válasz TonTomika #67838 üzenetére
- Úgy általánosságban milyen gyakran mennek tönkre / kopnak el a porlasztók?
Attól függ. Piezo kényesebb ha jól tudom, de sokmindentől függ. üzemanyag, mennyire tapossák, stb. Egyébként nézd meg, hogy mennyi 1 felújított, és számolj abból 6 darabbal, akkor nem ér meglepetés.
- Az automaták mennyire üzembiztosak?
6HP eléggé, a 8HP sem szar fajta, ha olajat cseréltek benne. Ráadásul 6 és 8HP mod-al tudod őket állítani és tuningolni is. Stage 1-el már gyorsabban vált. Ilyen pl nincs 5hp-ra.
- Reális mindkét típusnál, ha 1m-val számolok az extra költségekre?
Röhögve
- Vétel előtt mindenképpen elvinném a Wallisba (Pesti autó esetén ha engedik) egy állapotfelmérésre, ott azért ki tud derülnu ha nagy gubanc van vele és igazából GTK-s a kocsi?
Hát ha gépre dugják, jobb esetben látni, minden más akkor, ha az allját lebontják és átnézikGyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Newlachka
őstag
válasz TonTomika #67838 üzenetére
Szerintem +1M val told el a keretedet.Alapvetően azért most a piac kicsit megbolondult az árakkal.
[link]
Én simán betenném az X5-t is a keresések közé,és ha nem akarsz lemondani a 30-35D-ről akkor le kell mondanod a touringról.
Ilyen párosítást az általad meghatározott keretben nehéz lesz találni.
Amúgy határozottan F11,de az nem fér bele a 3,5-be.Azok most jellemzően 5M+.. -
kardkovacsi
senior tag
[link]
A c-mobilos 330e saga. 30,4M-ről indult, aztán lett belőle 26,4M és most 25,4M. Kíváncsi vagyok mi lesz a vége amikor el is tudja adni. -
nagyúr
válasz kardkovacsi #67844 üzenetére
Mit kell erről tudni? lemaradtam, nem mintha ráugranék, csak érdekel
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67844 üzenetére
Gyanítom 22-23, hacsak nem talál valakit aki elviszi bőven áron felül.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67848 üzenetére
A kiinduloar kifejezetten pofatlan, ennyiert azert mar lehet i4 40-et kapni, illetve ev elejen ilyesmi ajanlatom volt M50-re is. M3/4 3-4 milliora volt ettol.
[ Szerkesztve ]
-
crissprivat
senior tag
Sziasztok.
A kocsimon 17" style 194 felnik vannak elöl 8J, hátul 8,5J mérettel. Gumikat szeretnék rájuk venni. A kérdésem az lenne, hogy tehetek az elsőkre 225/45, hátulra pedig 235/45 méretű gumikat? A váltóméret számláló ilyenkor +9mm eltérést mutat. Tudom, hogy a 255/40 lenne rá a tuti, de sajnos ilyen méretben nincs a gumi, amit néztem.
Köszi a tanácsot, segítséget.
K.Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen