- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali fotós kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
ph Kipróbáltuk a beépített webkamerával is felszerelt, számos extrával rendelkező monitort.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Marvel Rivals - Így fest a Tokyo 2099 pálya
gp A hero-shooter korábban csak PC-re lett bejelentve, de egy ideje már tudjuk hogy konzolokra is megjelenik.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #67304 üzenetére
úgyúgy. Kiemeli a sötétet a világos szín, és ugyan ez fordítva. sötét autón sötét elem meg kb elvész
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Chrys_
addikt
Én a full króm veséket cseréltem fekete dupla steg króm keretűre, teljesen feketét nem akartam a többi króm rész miatt, így jobban mutat szerintem.
-
kardkovacsi
senior tag
Az előbb csináltam egy lízing ajánlatot a CIB oldalán. Azért komoly, 20% a kamat.
17M+áfás árral számoltam és 7M-es önerővel, 48 hónap. Így a finanszírozott összeg 10M és a kamat négy év alatt 5,4M. Céges autó vásárlások is be fognak hullani rendesen. Nem szívesen lennék most autó kereskedő itthon. -
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #67308 üzenetére
Ez a céges auto amúgy is érdekes volt, temérdek mennyiség van belőle, fele embernek nincs is rá szüksége a munka miatt, de persze juttatásnak remek, illetve a költségelése is jó volt a cégeknek. Én meg aki pici saját vállalkozást visz, nem tudok elköltségelni semmit, himihumi állásokban meg új céges autóval nagy arccal járkálnak, miközben a fizetéséből egy használt 2M-s autót is nehezen venne és tartana fent… közben meg “pazarolják” az üzemanyag pénzt is magán utakra.
Szerintem nem baj, ha ez a céges auto vonal drasztikusan visszaesik. -
ADAM1337
nagyúr
Én multinál vagyok, de mi is állunk át elektromos hajtásra, valamint phev és ev autóknál nagyobb az árlimit, úgy hogy a cég is motivál az elektromos váltásra.
Perpill nekem ezért is lett a magánom 330e, de a cégbe már vagy 10db-ot tuti láttam belőle.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #67304 üzenetére
Ízlés kérdése. Nekem pl. Ladán fehér festéshez ezüst színű hűtőrács volt fenn és nem nézett ki vele rosszul.
-
kardkovacsi
senior tag
Nézegettem a 230xe-et, csak nem lenne busz, de a technika alatta brutál. Elöl kis 3 hengeres 150 lóerős benzines motor, középen az utastér alatt 16kWh-s akkumulátor, hátul meg egy 177 lovas villany. Együtt a kettő meg 326 lóerő. Mekkora alázógép lehet, amikor egy ilyen boyracer melléd ér te meg a kis papás autóval lenyomod mint a bélyeget Egy Honda Civic Type-R-t lever gyorsulásban.
Amúgy meg elmegy 90 kilométert villannyal, szóval az elejében a benzines már inkább ilyen rex jellegű.
Gondolom amikor kijön a Neue Klasse 3-as akkor abban is hasonló technika lesz. -
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67314 üzenetére
Az nem az amerikai valtozat? 136 LE+109 LE valtozatot latok itthon.
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #67314 üzenetére
"amikor kijön a Neue Klasse 3-as akkor abban is hasonló technika lesz"
Az NCAR az BEV Only.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
Holnap délután ix3, új x1 (sajnos nincsen i) tesztelés. Lehet a végén az ix1 lesz a befutó?! Az a 320 ló nem lehet rossz vele. ix1 itt lenne decemberre ha gyorsan rámondjuk az áment.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67317 üzenetére
Mi a fene. Kezdenek csökkenni a rendelési idők?
Van egy olyan érzésem, hogy jövő május környékén elkezdődnek majd az akciók amikor kifut a mostani nagy rendelés állomány.
Pont ma mondta a portfolión valaki, hogy vajon ha lefogynak a rendelés állományok akkor meddig tudják az autógyárak ezt a brutál nagy árakat/marzsot fenntartani. -
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #67319 üzenetére
Nem fog kipukkanni a lufi. Szart is eltudják adni. C mobilban kettő autó volt eladó, az összes többi mind eladva. ( Kapasbol 30 kocsi biztosan volt ott). Nem csökken a rendelési idő,csak a Szegedieknek jó a kvótájuk ix1-ből és még van egy két hely illetve ez eu gyártás.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67320 üzenetére
Minden lufi előtt ezt mondják
Az amit írsz a mai állapot, ezeket idén év elején rendelték amikor még happy volt minden. Én a jövő év közepéről beszélek. Nem csak itt van ám probléma (itthon kurva nagy van) de máshol is még ha a mértéke nem is akkora. Az energia ár jelentős pénzszivattyú mindenki zsebéből, külföldön is. -
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67320 üzenetére
iX1 kapcsán annyi, abban csak 64 kWh-s nettó aksi van ami egy SUV-ben nem túl sok. Az autópályán még 300 kilométert se tud elmenni 130-as tempóval, nyáron. Telén meg még ennél is kevesebb.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #67321 üzenetére
Nekem azt mondták,hogy a pénzesek autóba is fektetnek. Mivel szar a pénz értéke. Egyszer csak kipukkan putyin és helyreáll a világ. Már 3 éve szopás van. Viszont csökkent gáz piaci ára
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #67314 üzenetére
I8-ban is ilyen kombo van, ha jól tudom csak itt a benzines picit más, ugyanaz a B38 az alap.
Szerintem is irreális ami van az auto eladási piacon, (ingatlanon is) valahol vége kell legyen.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #67323 üzenetére
Igen, de az inkább olyan 300000 euro felett van, mert ott már műtárgy, alatta nem befektetés, hanem használati tárgy...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67323 üzenetére
"Nekem azt mondták,hogy a pénzesek autóba is fektetnek" - ennyi marhát, autóba fektetni
Mert én értem ha valami limitált szériába tesz lóvét de az amiből havi 5-10e darabot gyártanak az egyszerűen értelmetlen.Nézd az autó ami az első amit egy recesszióban visszavágnak. Nincs új autó vétel mert azt lehet halasztani. Európa meg elég nagy valószínűséggel recesszióba süllyed jövőre.
-
kardkovacsi
senior tag
S2000-es Honda az limitált széria volt de ha hozzá számolsz mai áron egy garázst mint tárolás meg azt, hogy nem kapható hozzá már semmilyen alkatrész akkor nem is olyan nagy business már.
Nekem volt Integra Type-R-em. Felújíthattam volna (sokáig az volt a mindennapos autóm), de inkább elengedtem. A tárolás, biztosítás meg egyebek rengeteg költség és azt számoltam, hogy egyszerűen nincs rajta akkora haszon, hogy én vacakoljak vele. -
kardkovacsi
senior tag
Visszatérve erre a veterán autó témára. Én akkor engedtem el végleg amikor a Honda szerelő srác, akinek ugyancsak volt egy olyan autója mint az enyém eladta a sajátját. Mesélte, megnézte milyen alkatrészek nincsenek hozzá és például a 18 éves autóhoz már nem lehetett rendelni első ajtót. Valami barom elnézi a jobbkezest és vége. Nem hiszem, hogy bármelyik biztosító kifizet neked egy ajtó gyártási költséget.
Nyilván vannak autók ahol megéri, például egy McLaren F1 ilyen. Mr Bean 2x is rommá törte de épített neki újat a McLaren és ezzel együtt sok millió font haszna lett rajta amikor eladta.
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #67330 üzenetére
Igen, itt jön képbe az igazán ritka auto ami nagy értékű, ott az említett költségek összességében elenyészőek.
chess001
Értelek, de pénztárca függvénye kinek mi az, ami már befektetésnek illetve hozammal számít. -
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #67332 üzenetére
Persze, de ott az is sokat nyom a latba ki a tulajdonos. Van buktato bőven az biztos, nincs mit megkérdőjelezni.
-
tasiadam
veterán
válasz tasiadam #67260 üzenetére
Erre valakinek valami mondas/velemeny?
Vinnem olajcserere, de felek hogy 2 nappal a valtoolaj csere utan megkotlik, es akkor ujabb 500e ft megy ra.
2 valtoolaj cseres szerviznek is irtam az elmult hetekben, de 0 valasz kb mindenhonnan.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67317 üzenetére
Baratnodnek veszitek?
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #67318 üzenetére
Ó, XM-et még nem lehet konfigolni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #67340 üzenetére
Azert ez nem ujdonsag. Mar 5-6 eve felfele megy. En 7 eve agyaltam bevalalom, akkor meg ilyen ~5 millaert is mar szepet kaptal. Viszont az napi hasznalosnak szoba nem jott volna. Ket bmw fentartasa, allapot megorzes, na meg az M3-as alkatresz arak, el is dontotte a kerdest. Az E39-re egy db szaros lengokar elol pl. gyariban 70e ft. E46 M3 x2-3. Utangyarott nem igen jon szoba. Sajnos nem a magyar fizetesekkel kompatibilis egy ilyen youngtimer. Kint meg egy nyikhaj automosos alkalmazott vagy uberes is kifizeti, tuningolja... na de ez off tema
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz kardkovacsi #67332 üzenetére
Ezert is jo a bmw mondjuk, hisz 40 eves autohoz is kapsz gyari alketreszeket. Aranyaron persze de kapsz.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #67343 üzenetére
Kétféle módon. Eleve minden alkatrészből be van tárolva annyi mennyiség, ami saccra elég lesz addig, amíg igény van rá. Ezt megsaccolják előre és legyártják.
Ha ez idővel elfogyna, akkor a régi rajzok szerint új alkatrészeket gyártanak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz CharlieDrop #67339 üzenetére
Elkiabáltam. Már lehet
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
Ix3 és x1 teszt megvolt. Egyszerűen imádom az elektromos autót. B mód is isteni. Nagy a dilemma. Sajnos nem volt ix1,nagyon kíváncsi vagyok annak a teljesítményére. Árban kb ugyanaz a kettő. Belülről nekem jobban tetszik a x3. Kívül mindkettő szép.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67348 üzenetére
Én biztos nem vennék egy elavult formavilágú autót. Amiből már kint van az új modell.
Új hozzászólás Aktív témák
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Xbox Series X|S
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Stellar Blade
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...