- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DroneZ^
őstag
válasz CharlieDrop #22350 üzenetére
Azthiszem lassan örömkönnyeket fogok elmorzsolni! Szuper! Akkor lehet meghirdetem a mostani bestiát, nyáron már 330 coupe
“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
Stukker1987
senior tag
válasz DroneZ^ #22351 üzenetére
Nem akarok hülyeséget mondani,de nekem dízel automata 25d eszik 10l-11l körül városban(és a gyár se ígér kevesebbet),így egy még nagyobb benzines motortól a 12 is csoda lenne,bár az autó súlya jelentősen befolyásolja ezt is....
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #22352 üzenetére
meg sok minden más is, mint tudjuk
18dA-m most eszik átlagba 6,8-at (igaz éppen 6-nál jár,de evett 8-at is mielőtt kitakarítottam volna a szívósort)Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
DroneZ^
őstag
válasz CharlieDrop #22353 üzenetére
Akkor megkérdezem: Kinek van személyes konkrét tapasztalata, amit ténynek vehetek, hogy mennyivel lehet eljárni egy 330assal?! A 12L csodás lenne, én örülnék a legjobban ha városban ennyivel eltudnék gurulni
“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
BeZol
őstag
válasz DroneZ^ #22354 üzenetére
E46-ra a következőt találtam átlagos fogyasztásnak Spritmonitor.de-n:
330i --> 10,11
328i --> 9,98
325i --> 9,99
Egyértelmű, hogy 330i-t kell venni.
Németeknél egy benzinkutas srácnak volt hamann tuningos E93 330i-je 272+19 pacival. Ő azt mesélte, hogy nem jut 14 liter alá, 16 az átlaga, és 19 ha nyomja neki, pedig spritmonitor szerint 10,44-gyel kellett volna kijönnie. A lényeg, hogy ki lehet fogni olyat, ami lezabálja a gatyádat is.
Volt Daewoo Kalos-unk, 10,5-et evett az 1.6-os motorral... Az 1.3-as Yarisunk pedig egy idő után 14,5-et evett, de ment is mint az állat és 210 volt a vége Ezek ráadásul mind újonnan vásárolt autók voltak, valaki pedig mindegyiket megvette -
Shadowbull
addikt
válasz DroneZ^ #22354 üzenetére
Tessek, 10,1 az atlaga a spritmonitoron.
12vel szerintem normalisan el lehet jarni, persze nem varosi dugozasban.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
DroneZ^
őstag
válasz Shadowbull #22357 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítségét! Akkor mostmár tudjuk hogy létezik pöpec 330i.. Akkor mostmár csak azt kéne megtudnom hogy hogyan jöhetek rá majd kinnt németországban mikor vizsgálgatom a gépet hogy ez most jó-e vagy sem. Kiderül-e egy folyamatos gurulós temponál a fogyasztásmérőből hogy megfelelően fogyaszt-e vagy semmit nem jelent? Próbálok minden infót magamba szívni mielött kimegyek. Autózsibis ismerőssel megyek ki, de minden ötletet meghallgatok mit nézzek meg az autón nehogy ráfázzak.
“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
Highend55
tag
válasz DroneZ^ #22354 üzenetére
Akkor hozzàszólnék én is 3èv hasznàlat utàn:
Vàros 12l alatt nem megy el,(nappali forgalomhoz viszonyítva)
Orszàgút: 8l-10l (110km/h,160km/h)
Ha 200körül utazol tartósan ott màr simán 14-15l-is bekajàlhat..
Vàrosban is sok kigyorsítàs simàn hozza 14l es àtlagot.
Enyém 100as Omv-t kapott 90%-ban.
Eddig csak 1 trafót meg vízpumpàt kellett cserélnem. -
Highend55
tag
Átlagos használat mellett,22mpg a városi átlagom ami 12,8L/100km-re.Nagyából reális a Boardcomputer.
A gyári vizpumpa + trafó volt 23ezer FT -ami igazán baráti..Ezen kivűl még vettem hozzá NGK Iridium gyertyákat,csak azért mert nem tudtam pontosan mikor cserélte az elöző tulaja.. Strapabiró,megbízható motorja van,többet eszik mint egy diesel,de nem hullik az injektor,turbó,benzinpumpa,vagy a kéttömegű lendkerék,stb..
Ezzel nem azt mondom,hogy a diesel szarabb el kell dönteni mire és mennyit használod az autót,az én nappali járatom is diesel mivel,napi közel 200km-t vezetek. -
rabtibus
tag
válasz CharlieDrop #22363 üzenetére
" ...BMW buzis kolléga... "
-
DroneZ^
őstag
válasz rabtibus #22364 üzenetére
Az... már a 80as években 535el rohangált a figura és azóta volt vagy 20-30db a tulajdonában. Mindenféléből mindenféle De ha van köztetek egy igazán dörzsölt BMW szakértő eljöhet velem ha van szabadideje
“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
rabtibus
tag
válasz CharlieDrop #22366 üzenetére
Legjobb a szerelő-autófényező-hozzáértő kombó
Ha pedig számítógépes-szoftveres háttérrel is rendelkezik az már maga a tökély -
DroneZ^
őstag
Van itt a szomszédban egy E46. Majd azon megnézem mit hol találok. Ezekben is van OBD csatlakozó vagy a saját vezérlésen meglehet nézni a szervizadatokat?
“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
rabtibus
tag
válasz DroneZ^ #22368 üzenetére
VIN kódot kérd el bárhova mész (alvázszám utolsó 7karaktere - 2betű5szám), ha azt nem adják ki az már gyanús. Utána azt már meg tudod nézni itt a neten is ( http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html ) milyen felszereltségű az autó, utána meg tudod nézni mi van benne, mi hiányzik abból a felszereltségből, mit raktak esetleg pluszba bele.
Számítógéppel ellenőrizhető az autó, de többet én sem tudok róla sajnos ...
-
rabtibus
tag
Sziasztok !
Egyik barátom részére keresek jó állapotú ócsó de használható e36-ot max 350-ért.
Ha van valakinek elfekvőben vagy tud valamelyik ismerősétől, megmenthető és használható állapotút az szóljon vagy kézzel intsen (ahogy a Tollas szokta volt mondani ).Köszi előre is
Tibiui.: privátban jöhetnek az esetleges ajánlatok
-
rabtibus
tag
válasz CharlieDrop #22371 üzenetére
bízunk a csodában, már csak ez maradt
Legyen megmenthető állapotban, ne legyen full rozsda, motorja egyben legyen, ne zabálja fel az olajat ... -
dbpeti80
csendes tag
válasz CharlieDrop #22373 üzenetére
Üdv! Nekem kellene az e36. A helyzet az, hogy van egy e39-em, ami építkezés miatt eladó, és szintén az építkezés az oka annak, hogy a következő kiszemelt egy e36 lenne, és max 350ezer Ft-ból. Tudom hogy ennyiből csodát ne várjak, nekem igazából két dolog lenne a fontos. A kaszni ne legyen szétrohadva, (legalább a teherviselő elemeknél ne), illetve a motorja jó legyen. Na meg persze bírjon ki lábon pár hónapot, mielőtt felújítom. Minden más mellékes, és filléres.
Tudom, inkább néznem kéne ideiglenesen egy marutit, de ez már a 3. BMW-m, és célom lenne, hogy miután megint rendbeszedem magam anyagilag, felújítom, ahogy azt kell
A motor mindegy csak benzines, 16, vagy 18-as is lehet.
Szóval ha valamelyikőtök tud ilyen "csodáról", akkor vevő lennék rá
Köszi előre is!
Üdv:
dbpeti
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #22375 üzenetére
Valaki nem tud jó állapotú 205/50 R17-et, 2db. kéne egyelőre, ha jó lesz hátra is keresek...
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #22379 üzenetére
Szerintem az van Neki most fent... Valamikor irta, hogy sok a szelesseg, visszabb akarja venni.
Don't Tread On Me
-
r4z
nagyúr
Sziasztok!
Nagylámpás E30 324td-t mennyire macerás M20-as blokkra átalakítani? Mármint az üzemanyagrendszeren, magán a blokkon és a vezérlésen kívül mit kell még cserélni?
Into the void, into the emptiness, into the place beyond form
-
pityeszka
őstag
válasz Gézengúz #22381 üzenetére
Nagyon nem. Két kézzel kell szorítani a kormányt 225/45-el. Szép meg minden, de nem magyar utakra találták ki. Épp tegnap gondolkodtam rajta, hogy ősszel eladom és keresek 16-os felnit majd a következő szezonra.
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
FET-MEN
veterán
Hali. E60 530D van benne 261 ezerkm, kérdés a következő, levetessük a szívósort ellenőrizni a pillangószelepeket, vagy már kicserélhették 200 ezernél? Nincs feljegyzés cseréről, nem tudjukvolt-e cserélve.
Iphone 7
-
Stukker1987
senior tag
válasz FET-MEN #22388 üzenetére
Mindenképp megéri megnézetni....
Egyébként állapottól függően 4 lehetőség van:
1: Szívósor tisztítása,pillangószelepek ellenőrzése/tisztítása,tömítések cseréje (ha minden jónak tűnik)
2: Pillangószelep levakolása(ebayen vannak kit-ek),tömítések cseréje (ha szelepek már szar állapotban vannak),tisztítás
3: Szívósor csere (ha szelepek már szar állapotban vannak és sok pénzed van )
4: Pillangószelepek bontott,jobb állapotúra cserélése,tömítések cseréje,tisztítás
A levakolásról eltérnek a vélemények. Van,aki nagy megelégedéssel használja tovább a verdát,de vannak szerelők akik az üzemanyag elégetés hatásfokának romlása miatt nem javasolják...
Én a 4-et választottam anno...
Turbógeometria és EGR tisztítása is ajánlott szerintem ilyen km esetén már...
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
DroneZ^
őstag
Borzasztó áron mennek ezek a koros de szép állapotú e46-ok.. Egy 330 Ci M - 8000 ezer euróTÓL!! Alatta csak lelakott sz4rok sok km-rel. Kicsit sokallom Ennél jóval olcsóbban már van Audi TT coupe S-Line gyönyörű belsővel Biztos annak is megvan a maga baja de így elsőre jobban megéri
[ Szerkesztve ]
“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
FET-MEN
veterán
-
DroneZ^
őstag
válasz CharlieDrop #22392 üzenetére
Jaja. 10e euro egy korrekt e46. Hol ér az annyit?! Alig fejlődött a belseje egy e36hoz képest. Úgylátszik németeknél még most is státusz szimbólum egy 10éves BMW
[ Szerkesztve ]
“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
FET-MEN
veterán
-
FET-MEN
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz FET-MEN #22398 üzenetére
alul kicsit lehet, nem vettem észre. Csak ha nagyon alulról kell nyomni, de ráférne egy turbócsere is hamarosan...
meg hangosabb lett a motor, viszont a fogyasztásom sokkal jobb, persze nem biztos egyértelműen emiatt, ki lett tisztítva a szívósor isNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Stukker1987
senior tag
válasz FET-MEN #22398 üzenetére
Jól írta a kolléga elvileg alul kevesebb lesz a tökéletlenebb égés miatt,de egy 30d-nél nem hiszem hogy észreveszed...
(#22399) CharlieDrop:
Turbót állapotát tisztításnál jól meg tudják nézni. Sokan vannak ilyen km-nél még eredeti turbóval,ha karbantartott autó és nem nyomják ki a szemét állandóan.
e39.hu-n 350k-s turbósok szép számmal vannak....Főtengely szíjtárcsára ránéznék még esetleg...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen videókártyát?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Nyaralás topik
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Dell notebook topic
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nintendo Switch
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest