- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz Shadowbull #22948 üzenetére
Szerintem is simán meg lehet mondani minden szögből, HA 3 autónyi távolságnál közelebb van, mert addig ugyanúgy azon gondolkodsz mint Audiknál, hogy most A4 sedan vagy A5 sportback megy előtted.
Persze én is megsaccolom x méterről hogy most épp milyen típus megy előttem, de nem esküdnék meg rá, hogy tényleg az-e, csak olyan 3 autónyi távolságból tudom biztosan megmondani, és ez zavar.
Ez olyan, mint a Skoda Ocatvia meg a Skoda Rapid. Tök egyformák messziről, csak annyi a különbség hátulról, hogy keskenyebb a Rapid (meg talán kicsit magasabb is), és ezt a keskenységet is csak bizonyos távolságról tudom beazonosítani, mikor még ugyan nem látom a típusjelzést, de már csak pár méter...
A 3as sedan és 4es coupenál meg messziről annyit látni, hogy picit laposabb, szélesebb a 4es, és mintha kicsit másképp állna a lámpája, viszont vannak sportcsomagos 3as sedánok, amik közelebb viszik a határt a 4eshez, és máris problémásabb a beazonosítás.
Közben persze megjelent a 3GT is, az is bekavar, aztán a 3as kombi is totál összekeverhető hátulról az 5ös kombival, ott is csak kb. 20-30méterről tudod megmondani, hogy most épp melyik az, azt is csak a hátsó lámpa formája alapján. Azért egy előző szériás 3as kombi és 5ös kombi között nem volt ilyen... Ott már jó messziről tiszta volt, hogy most épp milyen típust értél utol. Ez a messziről nehezen beazonosíthatóság az, ami zavar, hiányolom a könnyebb megkülönböztethetőséget, túlságosan összemosódtak a típusok formái.
Ha lenne rá lehetőség, akkor az új szériákból csak a 8fokozatú automatát, az újabb iDrive-ot, és a könnyebb súlyt venném át, minden mással tökéletesen elégedett vagyok, na jó, egy 35D motort is elfogadnék a 30D helyére, csak hát E93-hoz ilyen opció nem létezett Kíváncsi leszek, hogy vajon a 4es cabrio-ból lesz-e 35d variáns, vagy megint csak a 30D lesz... -
ignorant
senior tag
> HA 3 autónyi távolságnál közelebb van
Igy igaz, bar 3-5-7 kozotti kulonbseg ilyen tavbol sem egyertelmu nekem. elfolgult BMW maniasok nem ismerik el hogy a BMW uj szeriaja csapnivalo lett, egyenautokat csinaltak mint Audiknal szokas, es ebben a korben motor teren sincs semmi erdekes. Ha most vennek uj kocsit, akkor majdnem ugyanazt a motort kapnam mint a mostani 6 eves automban van (n54 vs n55).
Egyedul az M4 meg az M235i tetszik az ujak kozul, de lattam alap 4est kozelrol, szerintem az is gaz lett.
-
Stukker1987
senior tag
Én se tudom őket elsőre megkülönböztetni....
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Shadowbull
addikt
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #22954 üzenetére
Igen, mint amikor a TC omm, a 218d Active Tourernél mondta az első kerekes hajtásról: A piacból élnek és akik megveszik, azoknak meg tök mindegy hol hajt.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
r4z
nagyúr
válasz Shadowbull #22948 üzenetére
Bevallom őszintén, négyest még nem láttam élőben, csak F30-at, de képen is van köztük különbség bőven.
Into the void, into the emptiness, into the place beyond form
-
MPowerPH
félisten
Nekem nagyon bejon mind az uj 3-as, es 4-es, sot a 6-os is. De mostanaban folyamat latok egy E class 350CDi coupe -t.... Az meg uti az uj BMW-ket is most, eszmeletlen az a forma.
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #22957 üzenetére
Nekem is tetszik az E-coupe, igaz oldalról hátul nekem kicsit sok az anyag a C-oszlopnál, de az E92-93 hátsó része is csak 2 év után lett szimpatikus, viszont mivel csak cabrio érdekel, abból pedig csak vászontetős van, nem is foglalkoztat komolyabban, ahogy az A5 sem. Egyébként a 4es sorozat csak most jelent meg, és idősorrendben az E coupe volt eddig a legfrissebb, és nem mászkál belőle annyi, hogy elöregedett volna a formája, sőt talán még csak most kapott 1 éve frissítést, na a frissített típusok meg aztán végképp ritkák, pedig főleg amg csomaggal elég rendesen néznek ki.
Képen én is lazán megkülönböztetem a 3ast a 4estől, de élőben bizonyos távolságból már nehezen mondom meg és akár össze is tévesztem.
Nekem egyébként kifejezetten nem tetszik a ráncfelvarrás az E92-93asokon, az A5ösön szerintem sokat nem dobott, max. elvesztette egyediségét az első lámpája, viszont az E coupen sokat dobott.
Aktuális E cabrio
Aktuális A5 cabrio
Kifutott 3as cabrio
Aktuális 4es cabrioEgy E cabrio rendel kemény tetővel Azt hiszem most az Audi a soros egy új A5 típussal.
-
-
MPowerPH
félisten
Szakad az eso, gyorsban le is mostam az autot.
Utobbi 4 honapban a vezeto oldalra felkerult 3 mini benyomodas, ami szerencsere ugy nez ki javithato, fenyezes nem serult, 4k lesz darabja otthon. Tegnap elott meg kaptam egy kulcsot 2cm hosszan eleg melyen, az viszont mar menthetetlen. Masik oldalt az ajton szinten van egy meg hosszabb, amivel mar vettem. Szerintem az is menthetetlen, de akik a csomagterfedelet megmentettek a fenyezestol, szerintem ezzel is tudnak valamit kezdeni. Vagyis remelem... Persze a karcolas is a feketen latszik meg a legjobban...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #22960 üzenetére
Hát engem még nem kulcsoztak meg, de szerintem biciklis már súrolhatta a kocsi bal hátulját, mert mintha dörzspapírral végigmentek volna a sarkánál lent és fent is, viszont csak nagyon közelről látszódik. Ilyen pici benyomódásaim nekem is vannak, csak bizonyos szögből látszódnak, tényleg pici összegért eltüntetik, csak fura helyeken vannak néha, de tényleg nem vészes. Most a legújabb benyomódás a tanksapkán lett, mintha valaki rávágta volna az ajtót, de a festés sem sérült, viszont 1-2mm mélyen benyomódott.
Engem a kavicsfelverődések aggasztanak a leginkább. Motorháztetőt már ugye újrafényeztettem, viszont az első lökhárító és a két visszapillantó is egyre hiányosabb festékügyileg Szélvédőn is van 2db nagyobb kavicsfelverődés, csak nem a vezető felőli oldalon, így az nem zavaró, de ha lesz egy 3., akkor új szélvédő is lesz. Most, hogy jön a nyár és sokat úton leszek, biztos meglesz a 3. kavicska is a szélvédőre Mondjuk vicces, hogy ez a két kavics 4 év után jött 1 hét különbséggel, se előtte, se utána semmi, pedig eltelt 2 év.
Édesapám pakolt a garázsban, a gereblye véletlenül eldőlt és végigkarcolta a kocsi oldalát. Én nem láttam, mert műtét után voltam és járni sem tudtam, de semmi sem látszódik belőle, pedig biztos volt olyan durva, mint egy kulcsozás
Sajnos a használatnak megvan az ára.
-
NyalokAA
aktív tag
Nem nagyon nézegettem mostanában ezeket az i szériákat , de tegnap belefutottam ebbe a videóba
[link]
Az F30am belsejétől se vagyok elalélva , de azért ez mégis túlzás
Elég igénytelen kopogós kiherélt műanyag lett ( főleg ~10-11 millió forintért )
A műszerfal felett lévő újrahasznosított dörzspapír szerű valamit már inkább észre se akarnám venni.Egyszóval gáz az egész kocsi.Mégis kell mindenkinek? A videóban a srác szerint erre az évre eladták már az összeset előre , kinek?
Az i8 az viszont pofás lett[link] Ez a szín meg az m4 na ebbe már szívesen átülnék
-
NyalokAA
aktív tag
válasz Shadowbull #22963 üzenetére
Ízlések és pofonok , szerintem randa . A videóban meg nagyon műanyagnak tűnik , sőt meg is említik többször. Ezerszer inkább a tesla model x , bár gondolom ez kb a legfapadosabb változat volt amiben ültek
ez már egy fokkal jobban néz ki . A külsejét viszont én akkor se tudom megemészteni . Olyan mint egy szteroidokon felnőtt rácsing kispolski .
-
Shadowbull
addikt
válasz NyalokAA #22964 üzenetére
en meg ultem is benne es vezettem is mar, ugyhogy nem csak a kepekrol itelem meg.
A Tesla Model X meg nem is kaphato, a model S meg 2x annyiba kerul minimum mint az i3, es az akkor is csak egy Tesla marad.
Az i3 egy varosi kompakt, aminek kivulrol is mutatni kell hogy mi, nem veletlenul lett olyan amilyen. Ki is vilagit a forgalombol rendesen.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Eyesis
őstag
Én lehet ki tudok próbálni majd egy i8-at Igyekszem pöpec videót is tolni majd róla Valamikor augusztus szeptember környékén
Eyesis
-
Eyesis
őstag
-
rabtibus
tag
Új felni fent (hátha érdekel valakit )
-
Eyesis
őstag
Tudtok olyan helyet Budapest környékén, ahol meg tudják csinálni, hogy az mpm modult pároztatják, és újraprogramozzák? (Amit tudok, ők valami 30ezerér programozzák újra)
Eyesis
-
BeZol
őstag
Mindig azt olvasni bármilyen tesztnél, hogy rossz a keménytető, mert nehezebb. Persze sok mást is mondanak, de most csak ezt emelném ki, hogy elvileg nehezebb, mint a vászontetős variánsok.
És akkor nézzük a 3literes diesel cabriók felhozatalát, német honlapjaik szerint "Leergewicht" mindegyik:Mercedes-Benz E 350 BlueTec - 265le 620nm - automata - hátsókerékhajtás - vászontető - 1935kg
Audi A5 3.0TDI Quattor S tronic - 245le 500nm - automata - négykerékhajtás - vászontető - 1920kg
BMW E93 330D - 245le 520nm - automata - hátsókerékhajtás - keménytető - 1840kg
BMW 430d cabrio - 258le 560nm - automata - hátsókerékhajtás - keménytető - 1765kgAz új 4es cabrio szériából még nem jelent meg a 30D variáns, de lehet következtetni a súlyára a coupe variánsok alapján, hogy kb. +150kg-mal nehezebb. Akit érdekel, az a hivatalos honlapokon össze tudja szemezgetni benzines variánsokra is.
Azért azt elmondhatjuk, hogy ha ugyanolyan mérési elven adták meg a gyártók az adatokat, akkor elég nagy gratula a BMW-nek, hogy keménytetővel, komolyabb tetőmechanikával ezt a súlyelőnyt össze tudta hozni.
-
Highend55
tag
Bő egy hónapja vettem egy "jó" állapotú E46 330D Touringot automata váltóval.Egy kicsit féltem az automata váltótól még sose volt,és nincs bajom azzal ha váltogatni kell szeretem.[link]
Sajnos a félelmem beigazolódott elég hamar ugyanis meghalt a váltóm.. Kiolvastattam a hibát :[link]
Ahogy melegedett be az autó ez kb fél perc,ezután az autó megmozdulni se tudott csak felpörgött a motor.
A helyzetemet bonyolította,hogy Londonból vettem az autót én meg az Ir sziget tetején élek.
A 330D nagyon jónak tűnt sajnos hiába vadásztam kevés mérföldes jó állapotú,nem lelakott példányt,egy manuál 6 sebességesnek jobban örültem volna..Az autót egy dealer-től vettem,amire kaptam 3hónap garanciát 1000 GBP összegig,ha valamit cserélni kell..
Az árából sikerült lealkudnom valamennyit,csak az apróbetűs részen oda volt irva,ha garanciális ügyintézés esetén ezt vissza kell fizetnem.Mivel a kereskedő erre nem hívta fel a figyelmem csak otthon vettem észre a probléma bekövetkezése után..Kaptam itt ajánlatot váltó felújitásra 1920 GBP-ért,vagy új váltó a Bmw-től 3000-4000 GBP ért.Természetesen a Dealer egyiknek se örült,igy el kellett gondolkoznom,hogy ha a jogaimat akarom érvényesiteni Angliában ügyvéd segitségével az bizony súlyos összegbe meg időmbe kerülne..2hét után sikerült megegyeznem vele,hogy a trailert Londonba felesbe fizetjük ő megcsináltatja a váltómat egy specialistával,kapok egy év garanciát,én meg saját költségemre leutazok és vissza juttatom az autót + vissza fizetem amit lealkudtam az árból..
Most itt tartok 2 napja felvette a trailer az autómat,jövő hét kedden utazok le érte,remélem normálisan meg lesz csinálva,mert ez a szivás igazán nem hiányzott..
[link] -
Highend55
tag
Én ugy érzem gyári,"lomhább" mint a benzinesem..
Végig vezetett szerviz könyves 3 tulajos..Sok minden függ,hogyan használták,szervizelték..
Utána olvastam,sajnos kb pont ennyi az élettartalma ezeknek a váltóknak..Jogosult lettem volna vissza kérnem az árát is,mivel 500miles után megadta magát, de a váltót leszámitva tetszett minden,ugyhogy megtartom. -
őstag
F11-eshez ( 3 éves 520d kombi) kis Business navihoz ami eredetileg nemet, tud valaki megbizható magyaritási lehetőséget,illetve térkép frissítést? Persze a jelszó kicsi píííz nagy élvezet alapon.
[ Szerkesztve ]
Fold 4,Note20 U+Watch Active 4+Tab S7 FE*** i14 Pro +watch 7 SS**iPad PRO 12,9 ,Mac Air M1 **VIDEO:DJI Osmo Pocket&Mobile 3**DRON: Mavic AIR FMC,**ZENE:FIIO M11+FH5,Sharling M1,DragonFly Cobalt**FEJES.:AKG545,845BT,BOSEQC25,Audeze LCD2,Sony WH1000XM3,Focal s.Clas,Grado SR80e
-
BeZol
őstag
Akkor téged is jól megetettek a megnevezésekkel és benyaltad a marketing maszlagot. Még a német honlapon is egy kalap alá veszik a kocsikat.
"Alle drei Premium-Cabrios liegen bei den Abmessungen auf Augenhöhe: Das Audi A5 Cabrio ist mit 4626 Millimetern Außenlänge knapp der kürzeste Vertreter des Trios, das BMW 4er Cabrio ist mit knapp 4,64 Meter kaum länger. Obwohl das E-Klasse Cabrio fünf Zentimeter weniger Radstand als der 4er und fast sechs Zentimeter weniger als der A5 besitzt, überragt es die Bayern in der Außenlänge und kommt auf knapp über 4,70 Meter."
Tehát 5cm-rel rövidebb az E-kabrió tengelytávja mint a 4esnek, csak ennek ellenére mégis hosszabb az autó 5-6cm-rel. Igenis egy kategória mind a három, sőt szerintem a hosszabb tengelytáv fontosabb, mint hogy mekkora a lelógó háj.
Amiről ti beszéltek, az a sima E merci kontra 5ös BMW, de most nem ezekről van szó.
E-kabrió cikkből:
"Sokan vitáznak arról, most, a cikk megjelenése óta már a fórumokon is, hogy ez az autó valójában melyik Mercedesre épül, az E-re, vagy a C-re. A Mercedes szerint ez már E, de például ha azt nézzük, hogy az E-jellegű műszerfalat hova tették az autóban (ebben lejjebb van, mint a limuzinban), akkor C, hiszen a műszerfalrögzítési magasság eléggé erősen függ az alatta levő hardvertől. Más támpont sok nincs, mert ezek már modulrendszerű autók. A futómű, a motorok, a váltók, diffik ugyanazok, a platform (avagy padlólemez) előre kész sablonokkal bővíthető. " --> 4es Cabrio sem 3as BMW és az A5 sem A4-es.Az Audi az A4 kabriót, hogy feljebb pozícionálja, átnevezte az újabb típusát A5-re, aztán a BMW a 3as cabriót, ami ugye az Audihoz képest számhátrányban van, csak egy teljes generációval később nevezte át 4es cabriora 2013-ban. A Mercedes pedig szintén az Audira kontrázott rá, mert 2010ben nem CLK cabriónak nevezte már az új cabrióját, hanem E cabriónak, és a forma is inkább az E felől jött, de attól még ugyanaz a kategória mind a három típus még a méretek felől is. Ennyire könnyen bedőltök a típusmegnevezéseknek?
Azért remélem pl. videókártyáknál tisztában vagytok azzal, hogy gyakran az új típusok fele csak átnevezett kicsit emeltebb órajelű kártya.
-
CharlieDrop
veterán
válasz CharlieDrop #22983 üzenetére
mekkora hülye vagyok, mert hatos meg van
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Oracle
senior tag
Hi
Megvan a 320d kombi sikerült kifogni egy elég jól felszerelt példányt, végül Hantos Ricsi nézte át a bmwfanatics fórumon ajánlották és tényleg le a kalappal előtte, 5000ft-ért mindent átvizsgált rajta, diagnosztikával együtt, majd 2 óráig tartott a dolog.
A turbónál kell két tömítést cserélni a cikkszámok: 11617801206, 13712247398 ezeket nem találom unix bárdi stb helyeken, hol tudok ilyet szerezni?
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #22984 üzenetére
Na igen, a 6os már megint más tészta:"Azt is nehéz meghatározni, hogy pontosan kikkel versenyez a 6-os Cabrio, a Mercedes-Benz SL hiába körülbelül ebben az árban mozog, egy másik ligában focizik, hiszen az egy kétüléses roadster, összecsukható kemény tetővel. Az E osztály Cabriolet pedig az eggyel kisebb 3-as Cabrióval versenyzik, ugyanúgy, mint az Audi A5 Cabriolet. Talán a Maserati GranCabrio egy azonos méretű négyajtós kabrió, de az valamivel exkluzívabb modell, ráadásul csak a 650i-vel lehet összehasonlítani, hiszen az olasz 444 lóerős. Tehát a 6-os egy egyedi lehetőség azoknak, akik nagy, négyüléses kabriót szeretnének."
26milkótól indul, a hátsó két ülés láb nélküli emberekre tervezve, csomagoknak jó csak. Az E93asomban a 185cm-emmel be tudok ülni magam mögé... 4es cabrio azonos motorral 10misivel olcsóbb és 2-300kg-mal könnyebb. A 6os már nagyon burzsuj kategória
-
MPowerPH
félisten
Meglepo, hogy mennyi hely van hatul a E92-ben is. A5 koporso, senki nem fer ott el. Itt inkabb csak magassagi korlat van, 195cm-el mar gornyedni kell oldalra, mert nagyon alacson a teto. Ellenben a labter szerintem messze a legnagyobb ebben a katban. Reszben ezert mertem bevallani a coupe-t.
Don't Tread On Me
-
DroneZ^
őstag
Rettentően túlvannak árazva még mindig mobile.de-n a coupe e46-ok. Vagy csak én gondolom hogy nem érnek meg 2.400.000Ft+regadót? Természetesen szigorúan 200e km körül van bennük. Ha már e46 akkor gondoltam inkább a 330i. De lehet alább adom és e36 lesz belőle. Hiába régi, szervízköltsége így is töredéke lesz mint az Alfámnak
“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #22990 üzenetére
Azért amikor még fekvőgyerekülésben van a kisgyerek, akkor még oké a dolog, igaz mikor már hosszabb, akkor a lába szépen kocogtatja a háttámlát. Aztán jön az ülő gyerekülés, ami eleinte túl nagy lesz, és emiatt nem tudja a kisgyerek behajlítani még/eléggé a lábát, és egy az egyben a háttámlába csapkodja a lábait.
A 6os nem valami gyerekbarát 8-14évesek férnek be még hátra úgy-ahogy. Tényleg látni kell egyszer mennyire botrányos a helykínálat hátul, inkább már SL merci ennyi pénzért már csak a keménytető miatt is, mert 2üléssel ugyanúgy használható Az élet egyik nagy problémája ha sok a pénzed -
rabtibus
tag
Eladó Styling 27-es felnigarnitúra nagyon jó állapotban, 205/60 R15-s gumikkal. 2db Michelin Pilot HS és 2db Pirelli P6000. A gumik is jó állapotúak. A gumi-felni napi használatban volt (nem eresztett, nincs szétsúlyozva, nem javított) méretváltás miatt lett eladó.
Csak fel kell tenni és lehet is gurulni vele.Kérésre több képet is tudok küldeni !!!
Ár:65eFt irányár
-
Snooker
senior tag
Húúú de gyönyörű ez az I8.......egyébként valaki írta, hogy a Tesla csak egy Tesla..hát van benne valami én pl messziről egy Renaultnak hittem csak akkor eszméltem mi az mikor már elment mellettem
-
MPowerPH
félisten
Na, az autohoz megrendeltem a az inspekciohoz szukseges dolgokat. Mindenbol Bosch(olaj-uzemanyag-leg-kabin szuro, plusz 8L Castrol Edge 5W30-as FST )
Szerintetek a valtoolajat milyen intervallumban erdemes cserelni? Megvan a szamlam, 2013/03/22 napjan csereltek BMW szervizben a valtohoz tartozo dolgokat.(gasket, o-ring, seal sleeve, 6HP26 g. oil, £258-at fizetett erte) Erdemes most ehhez hozzanyulni?
Tovabba ilyenek, hogy glow plugs, brake-steering fluid? Bongeszve a szamlakat, 2013/03/04-en lett cserelve az int. manifold, vele egyutt a glow plugs is, mind a 6.(akkor ezt most lehet nem kell cserelni...) Abban nem vagyok biztos, hogy az inlet manifold-ban vannak e a swirl flapsok?
Tovabba itt a megjegyzes, hogy a valtobol folyik az olaj, ezert volt az elobb leirt repair par hettel kesobb. Fekfolyadek utoljara 2012/10/12 -en volt cserelve.BMW mit csinal microfilter service alatt? Mert eleg sok szamlan szerepel, 45 fontocskaert...
Plusz meg kell nezetnem, melyik jelado hulyeskedik, ami befolyasolja a teljesitmenyt. Es alapjaraton valami csorog, mintha egy bilincs elengedett volna. Ha kicsit megemelem a fordulatszamot(+100rpm), mar nem hallani.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
mézespálinka
senior tag
válasz mézespálinka #22999 üzenetére
Bocsi, nem válasz, új akart lenni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest