Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Shadowbull #19770 üzenetére

    Dehogyis butaság. Tessék, de van vagy millió cikk erről. A gyárak próbálkoznak külön hűtéssel, ami a leállítás után még csökkenti a turbo hőmérsékletét, de egy tempósabb szakasz után(itt padlógázas szakaszra gondolok) az édes kevés, és illik rásegíteni.

    Tudom hogy CO2, szimplán nem írtam ki. Mi az hogy nem káros? LOL?! A bolygó fő problémája, hogy a CO2-es kibocsájtást mérsékelni kell, mert ez okozza a globális felmelegedés felgyorsulását. Az összes egyezmény, mit az ipari nagyhatalmak aláírtak ezzel kapcsoltban, mind e gáz kibocsájtásának a drasztikus csökkentése mellett szólnak. Jelenleg ez a legnagyobb probléma...
    A DPF-el kapcsolatban igazad van, a nano részecskéket nem szűri meg. Azok belégzése bizony nem túl egészséges. De amíg az emberek 80%-a dohányzik, addig kár a gázolaj elégésének egészségkárosító hatásáról beszélni. Főleg úgy, hogy 5x több diesel autó szaladgál ma az utakon, mint benzines.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák