- Milyen TV-t vegyek?
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hisense LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- Plazma TV topic
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
ph A vállalat az év második felében lőné el a puskaporát.
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz 2ozzmexy #11798 üzenetére
Kollégámnak pár éve visszautasítottak egy 2gen 1.6dízel fókát eredetvizsgán, mert nem volt benne a motorszám. Vissza ment kolléga, megmutatta a motorszámot és minden rendben volt.
Ugye nem kell mondjam, hogy ennek a hazánkban iszonyat ritka autónak a motorszáma pont ugyanott van, mint a többi típustársé? -
Reggie0
félisten
Es sikerult a szerviznek tobb penzt kicsikarni a biztositobol?
Amugy eleg kiborito valoban a biztositozas. Teli van logikatlansaggal is. Pl. ha te kolcsonre vetted a kocsit es emiatt a kolcsont fel kell mondanod azt nem teritik meg, mert nem lehet elvarni a karokozotol, hogy rosszabbul jarjon es tobbet fizessen, mint alapesetben. Ehhez kepest, ha egy dragabb autot veszel, amiben ugyanaz a baleset nagyobb osszegu kart okoz, akkor meg rendben van, hogy tobbet kell fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #11814 üzenetére
Már egy ideje ezeken is 4 tárcsa fék van, értem hogy előre terhel de elallni egy garázst hogy alá tegyen egy emelőt is...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
Hosszúztam tegnap és ma de itt a story eddig:
Baleset: [link]
Amit kiemelnék hogy látszik egy tört másodpercre hogy felvillan a tolató lámpa.
Tehát zöld jelzőlámpánál rükibe tette és elkezdett tolatniKár: [link]
PPF megfogta a 99%-át a sérüléseknek. Viszont asszony mondta hogy miután hozzá ért még egyszer adott gázt biztos ami biztos. Csak az alsó sérülés a fekete dísz betét mellett a kérdéses. Ott pár millimétert benyomta a lemezt.Ez miatt gondoltam hogy új ajtó, kocsijaimon nem lesz gitt meg hegesztés....
Viszont idő közben a Porsche fényező mondta hogy GT2 RS-re se fújnak a gyárba, ha nem ha új ajtót rendel azon egy fekete alapozó lesz, mindenképp fújni kell de berendeli ugyan azt a festéket amit használtak hozzá Németből.Illetve mondta hogy vigyem le, mindent intéz.
PPF miatt viszont felhívtam őket is és azt mondták ne aggódjak. Ha nincs lehorzsolva a fényezés, és nem is repedt meg akkor meg tudják menteni.
És erre nem gondoltam pedig használtam már őket mikor a Volvót vettem. Csak dent guy-nak hívja mindenki, lényegében kijön a szakember aki 10 éve ezt csinálja, fa kalapácsok, lapok, ékek, keretek... És vissza nyomja a lemezt full gyáriba. Órákig finomkodik, tükrökkel, lámpákkal, csíkozott lapokkal és se én, se a fényező nem mondta meg hogy ott valaha volt valami. Sőt a Renault Zoe-n is használtam őket mikor rányitottak egy ajtót a vezető oldalira. Úgy kiszedte hogy semmi nem látszott. Sőt a Volvón talált még egyet ami annyira kicsi volt hogy én nem is láttam, csak mikor oda tette a csíkozott bevilágított lapját.
Szóval egyenlőre ez az A terv, hogy levitetem, PPF le, és ha megmentette pezsgőt bontok. Megcsinálják, polír, PPF vissza, majd kerámia. Gyári lesz az utolsó csavar szálig és mikronig. De ez csak ott fog kiderülni majd.
B terv, új ajtó, Porsche fényező.
Itt tart a dolog mert nem foglalkoztam vele. Lejelentettük, sőt a másik biztosító már keresett minket hogy mi van mert az Ő részükről elismerte az ember hogy Ő volt a hibás, tőlük mehet minden.
Jövő héten több idő lesz, majd választok csere autót aztán elindítom érdemben az egészet.
sutszi
Az elején volt egy kicsi az "új hír" hevében, max 30 percre. Másnap kb semmit nem foglalkoztam vele mert az egy perccel fiatalabb lányom lett az év tanulója a suliban.
Így velük voltam amikor épp nem dolgoztam.
Akkor zavarna jobban ha nem cserélhető az elem, pl hátsó kerék ív akkor az nagyobb cumi. Akkor az már sérült autó lenne örökre.
Casco van rajta, másik kocsin is az volt. Mint itt szinte mindene...
Így egyből tudtam hogy anyagi kár nem fog érni, a legnagyobb "veszteségem" az idő amég ügyezek vele.Nyilván boldog nem vagyok az esettől, de nézzük másik szemszögből.
Melyik a nagyobb dolog? Év tanulója VS esetleges ajtó csere? Alapjában is nagyobb a pozitívum. De a másik amit gyakorlok hogy jobban értékelem a pozitív dolgokat, a negatívokat meg csak megoldom és elfelejtem. Sokkal vidámabbak a mindennapok így
Nekem se egyszerű, nem is vagyok az út végén de kb 4 éve kezdtem el magammal és a negatív vs pozitív dolgokkal foglalkozni. Egyszerűbb leírni mint tényleg megtenni, de ha egyszer megérzed a hatását az életdre, csak ostorozni fogod magad hogy miért nem korábban kezdted el.A nyestet én is kinyírtam volna -
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #11821 üzenetére
Egyébként pont 300 méterre amerre elindultak, jobb oldalon van a busz garázs ahol dolgoztam 8 éve.
Most a kereszteződés a hülye vagy az ember aki elkezd tolatni zöld lámpánál? Nem a legjobb persze, de ha busszal át tudtam menni számtalanszor, 3 irányból is....
Mosolyogva szállt ki a kocsiból és azt mondja hogy milyen vicces, megint egy baleset, idén már a 3. Mind ezt szintén felvette a kamerám, csak nem akarom kitenni...
A lökösét meg már a ragasztó szalagok fogták oda. A kocsija 23-as rendszámú, az azt jelenti hogy Április 1 után vette át. Szóval 3,5 hónap alatt 3 balesetet okozott. Emberek a hülyék nem a kereszteződés.
Qru
Reméljük... Asszony már tegnap szemezgetett csere autót, Ő Maserattit szeretne, én meg 911-et
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz FeRRaR1 #11824 üzenetére
Első ránézésre eddig valami manuál vagy nem tudom milyen autót vezethetett, most meg az automatát véletlen húzhatta rükibe és amikor meglepődött, akkor még egyszer gázt nyomott, mert valahogy benne volt a reflex, hogy előre indul. Véleményem szerint.
De egy igazi bal@sz..... Az ilyeneknek dupláznám a biztosítási díjját balesetenként. Vagy megtanul vezetni vagy lemond róla. -
szabonagyur
félisten
válasz kelly416 #11830 üzenetére
Szerintem az ilyen balf@sz simán...
Itt is volt pár éve amikor valaki beparkolt a DM elé de a végén beszáguldott az üzletbe
És az volt az indok, hogy mert automata és behajtott... (az amúgy akkor padkán, hogy gáz nélkül nem nagyon mennek át rajta az autók)...
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
2ozzmexy
aktív tag
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #11838 üzenetére
6 héttel előtte jött ki az Xpel 10 év garos új csúcs fóliája mikor felrakták.
Ugyan ekkor behoztak egy új szabályt is, csak a specifikusan hozzá gyártott kerámiát szabad rátenni hogy ne veszítsen a rugalmasságából / öngyógyuló képességéből.Ha mást teszel rá akkor besárgulhat, illetve ugrik a 10 év garod.
Soha nem volt PPF-es kocsim, se hozzá specifikusan gyártott kerámiám így nem tudok nyilatkozni még a tartósságáról de egyenlőre f@sza.
Mivel hozzá gyártott, együtt fejlesztett termékről van szó ezért gondolom csak tudják mit csinálnak
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Mondjuk azt nem tudom milyen minőségű a filtercenter matricás szűrő...
De annyit elárulok hogy a 3ért fizettem 6500at.
Gondolom a gyárinak hazudott blueprint minőséget hozza. (amúgy gyári olajszűrő Mahle, a markaszerviz pedig blueprint pollenszűrőt rakott be de a számlán gyári szerepelt)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Reggie0 #11840 üzenetére
Nagyban képzelem el, van egy fényezett felület amire ráragasztom a fóliát és a fólia mozgása nagyobb mint a felületé amihez ragasztották mégsem jelennek meg rajta gyűrődések vagy buborékok. Érted már? Tehát radikálisan nagyobbat nem mozoghat mint a fényezés magyarul a fényezésre való kerámia jó lehet rá, talán a tapadófelület más a PPF esetében mint a fényezés esetében.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Reggie0
félisten
válasz 2ozzmexy #11848 üzenetére
Miert keletkezne buborek vagy akarmi? 3 dimenzioban tud mozogni, mert tud osszenyomodni is. Egy rugalmas felulet a fenyezeshez kepest.
Kiserletkeppen probald ki, hogy teszem azt egy muanyag es egy gumirozott markolatu csavarhuzot lelakkozol vagy olajos festekkel lefestesz, majd figyeld meg melyikrol kezd elobb lepattogni a festek hasznalat kozben. (A rugalmasabbrol fog).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen