- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 3050 / 3050 Ti (GA107)
- Házimozi belépő szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- ASUS ROG Ally
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz MasterMark #12050 üzenetére
Nem értek egyet, az az alkalmassági egy rosz vicc, nem szűri ki a vezetésre képtelen embereket, sem a baleset veszélyes iQ fightereket.
-
kelly416
veterán
válasz MasterMark #12050 üzenetére
Az csak egy újabb adó. Befizeted a pénzt és ha betalálsz az ajtón fehér bot nélkül, megkapod.
-
válasz FeRRaR1 #12049 üzenetére
Kérlek ne értsd félre amit írok - de az olyan embereknél akik meg vannak győződve hogy jobban vezetnek bárkinél, sokkal de sokkal komolyabb kimenetellel kell számolni amint megtörténik a baj. Mert olyan nincs h soha nincs baj. És mivel alapvetően a humán faktor a bajok legnagyobb részének a forrása így csak remélni lehet h mielőbb kiiktatódik. Szerintem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
FeRRaR1
őstag
válasz bitpork #12053 üzenetére
Értem amit írsz, csak egyet nem értek vele.
Szerintem aki nem tud vezetni annak nem kéne erőltetni. Meg ez egy olyan dolog mint a szex, mindenki azt hiszi hogy jó benne pedig nem.
Egyáltalán nem tetszik amerre halad az egész, mert egyre távolabb kerülsz a vezetés élményétől. Már csak egy komputernek mondod meg mit szeretnél aztán az meg oldja valahogy. Egyre több rétegen megy át az amit szeretnél. A Lexus Amerikában már próbálja a steer by wire rendszerét. Már kormány rúd sincsen csak egy villanymotornak mondod meg egy jeladóval hogy mennyire tekered, mind ezt változó áttétellel sebesség és helyzet függően majd eldönti hogy ekkora tekerésre mennyit is mozdít. Meg nem kell aggódni (szerintük) mert lesz visszajelzés, ha megcsúszik valami akkor a villanymotor azt vissza szimulálja a kormányra. Okádós szmájli itt nincs így most nem teszek be... Illetve aki tesztelte is mondta hogy nem rossz de van egy érezhető késés a tekerés meg a kerék mozdulás között. Turbó lyuk, hogy ne menjen azonnal, turbó lag, hogy ha megindul lassabban vegye el a gázt... Nem folytatom.
Én akarok irányítani, kormányozni. Meg tudom mondani mikor melegedett el a fékbetét, mikor a gumi, mikor magas a nyomás, melyik helyzetben volt kevés az első vagy hátsó futómű tudása. Érzem ha egy karosszéria nem elég merev kanyarba. Mert ezt szeretem, ezt élvezem, ez érdekel.
Igen a humán faktor a legnagyobb gond, de ezt utálom mindenben. Nem dolgok lebutításával, szabályok változtatásával meg kérdéses elektronikákkal kéne megoldani. Ha nem oktatással, rutinnal, nehezebb joggsival, és valós vezetési tréningekkel.
Rántó padon 30-ból 30x megfogtam úgy hogy először voltam rajta. Kikapcsolt elektronikával is. Ez is a gyakorlat része kéne hogy legyen. Aki nem tud 10-ből 5-öt megfogni, bekapcsolt elektronika, közepes tempó, annak nem kéne az úton lennie. Mert erre akármikor szükség lehet. Szarvas, kiugró gyerek, baleset, kitolató autó, akármi....
De tovább megyek, asszony is megfogott 10-ből 10-et.
Túl könnyű joggsit szerezni, túl kevés a rutin, és ha volt egy baleseted nem jelent semmit vezethetsz tovább. Ezt így hogy? Aki belejött a Macanba, 3 baleset 3 hónap alatt, de senki nem kötelezi tréningre, oktatásra, rutinra. Ugyan úgy tolhatja tovább. Na ez a f@szság. Nehezen veszik el a joggsit, és túl könnyű megszerezni.
Olyan embereket látok hogy tekerik a kormányt és nem tudja merre fog menni az autó parkolás közben. Na ezektől helyben elvenném a joggsit. Jött ismerős (nő) és mondtam hogy tolasson be mert mozgatjuk a kocsikat meg majd könnyebben ki tudunk pakolni, könnyebben el tud indulni. Jajj Ő nem, mert ő nem szokott tolatni. Mit hogy hogy nem? Jól van na, nem nagyon tudok.
Ugyan ez a lányok osztálytársának anyukája, új Q7, kamera, radar, és nem tud megcsinálni egy Y megfordulást vagy betolatást. Nekem kellett mondanom hogy merre tekerje a kormányt. Az egész rendszer sz@r ahogy van. Beragad egy tolatás után valami mentális gát mögé és nem tudja merre vagy hogyan tovább.
Na mindegy, úgy se lesz nagy változás, az meg hogy minden automata legyen szvsz soha nem fog eljönni. Amint egy kocsi idegesít vagy veszélyes helyzetet teremt valami hulladék elektronikával, annak nem szabadna léteznie.
Régebben 2-3 évig minimum teszteltek közutakon kocsikat kiadás előtt. Manapság mit gondoltok mennyit?
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #12054 üzenetére
“Én akarok irányítani, kormányozni. Meg tudom mondani mikor melegedett el a fékbetét, mikor a gumi, mikor magas a nyomás, melyik helyzetben volt kevés az első vagy hátsó futómű tudása. Érzem ha egy karosszéria nem elég merev kanyarba. Mert ezt szeretem, ezt élvezem, ez érdekel.”
ez az autovasarlok es vezetok 0,00001%-a kb. Akit erdekel az egesz, az mondjuk 1%, aki tenyleg ert is hozza, az ennek toredeke, aki meg meg koteni is tud es hajlando ra, az belathatod, hogy nem az a vasarloero, akinek erdemes fejleszteni. A bambamarhakra kell optimalizalni, oket megvedeni sajat maguktol is, hogy megvegyek majd a kovetkezo modellt is 5 ev mulva…
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #12054 üzenetére
Igen sokan azt hiszik hogy jók benne aztán határhelyzetben kiderül, hogy mégsem... Sőt még határhelyzet sem kell egy egyszerű parkolást sem megy...
De megétrem, ismerek oylat aki 25+ éve nem vezetett, most besétált az ovoshoz megkapta a papírt újra vezethet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #12055 üzenetére
Részben egyet értek, de ha megnézed a külföldi YT csatornákat, autós tartalom, találkozók, rendezvények... Vagy akármelyik kis, nagy pálya vagy a Nürburgring környékét akkora tömegek hogy az hihetetlen. A Porsche rekord eladásait. Miért? Mert hihetetlen jó érzés őket vezetni.
Azért én azt mondanám hogy a vásárlók 5-10%-át konkrétan érdekli, a 30%-át meg tudat alatt, lehet hogy nem tudja megfogalmazni de élvezi ha valamit jó vezetni.
Hyundai is kihozta az N-es modelleket, Toyota, sokáig nem volt semmi most meg van GR Yaris, GR Supra, GR Auris meg GT86 is... Több gyártó elvisz pálya napra, és ott is sokan vannak. Mert ezt szeretik, ez érdekli őket.
Szóval manapság ahol a legkisebb rétegeket is ki akarják szolgálni, igen is sokat számit a márka szempontjából. GTI, VRs, AMG, RS, M, mindenki ismeri ezeket. Illetve nagyon nagy mértékben hat alacsonyabb modellek vásárlásra, márka megítélésére.
De fordítsuk meg, sok olyan emberrel beszéltem aki azért nem fog megvenni egy adott márkát soha többe mert tele van idegesítő elektronikákkal amik hihetetlenül zavarják normális vezetés közben is.
-
válasz FeRRaR1 #12054 üzenetére
rbalint88 nagyjából meg is válaszolta. Ha én jobban átlátom pl a könyvelő szakmát vagy a jogot vagy netán agysebész vagyok akkor mindenkinek az a minimum? Az egyetemet is el lehet végezni görbüllel meg summa cum laude is. De attól mert valakinek van hozzá érzéke nem csorbíthatja más alapvető jogát.
Az h te élvezetet keresel a vezetésben tök jó - tedd meg , megengedheted hogy pályanapon minden LE-t kiélvezz. De ne a saját igényeid és pláne ne a lehetőségeid alapján akarj másoknak szabályokat felállítani a mindennapi léthez - szerintem.Én is élvezem a vezetést. De hajlandó vagyok lemondani is akár róla ha ezzel mindenkinek egyenlő feltételeket tudok biztosítani a biztonságos és kényelmes közlekedést. Ha meg vigyorogni akarok kimegyek haverokkal offroadozni vagy befizetek versenypályára
És kérlek értsd jól - písz, free Tibet
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #12054 üzenetére
"Igen a humán faktor a legnagyobb gond, de ezt utálom mindenben. Nem dolgok lebutításával, szabályok változtatásával meg kérdéses elektronikákkal kéne megoldani. Ha nem oktatással, rutinnal, nehezebb joggsival, és valós vezetési tréningekkel."
A vezető foygasztó és az a cél, hogy fogyassz azért nincs limitálva/nhezítve a jogsiszerzés. Az elvételt meg kb felejtsük is el. Nem mintha itthon ez bárkit is gátolna a vezetésben.
Jah a parkoláshoz: hozzám jött úgy egy nő, hogy itt a kulcs parkoljak már be mert ő nem tud. Sima párhuzamos parkolás volt semmi extra.
Manapság a vevők teszelik élesben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #12060 üzenetére
Amilyen jók a mai sávtartók pinpongozik az magától is.
#nincsbennetarcsi
-
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #12062 üzenetére
Jah az fogalamtlan simán. Sajnos sok ilyen van.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #12062 üzenetére
Mindennapos jelenség az utcánk végén. 🤷♂️
-
félisten
válasz tboldi #12064 üzenetére
Itt mindenhol. Kanyarodnék ki, direkt nem is megyek ki egyből az út vonaláig, megállok bőven az elsőbbség adás vonalában és akkor is van, hogy szívom a fogam, hogy ez leviszi az elejét. Vagy pár méterrel arrébb S kanyar.. stb. De szimplán nyíl egyenes 2 sávos, hol egyik, hol másik sáv..
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #12065 üzenetére
Ja, ugyanez a szitu az ÉNy-i csücsökben is. Ennél a kereszteződésnél is gyakori a másik sávba vándorlás, rendszerint a külsőből kanyarodnak át a belsőbe, aztán vissza, de 1-2 hete a másik irányból jöttem, ácsorgok, piros a lámpa, és közben félig szemben találtam magam egy kikanyarodóval, a másik fele a forgalom elől elzárt területen volt.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz FeRRaR1 #12054 üzenetére
Sot. Szamitogepet se hasznalhasson, aki nem ert hozza. Ha teszem azt hianyzik a bootloaderbol nehany bajt, vagy beletorlok a particios tablaba es hexeditorral kell manualisan kipotolni es nemtudja az maradjon a papir-ceruzanal De akkor is, ha nem tudja fajlok masolasava es szerkesztesevel helyettesiteni a telepitot.
Aki pedig nem tudja a haza elektromos rendszeret megtervezni es osszeszerelni az minden villany fel- vagy lekapcsolashoz hivjon szerelot.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Reggie0 #12067 üzenetére
Igen, erre tökéletes az autópálya. Pont oda megy föl menekülni a nyomorék ahol több kilométeren keresztül semmi el kanyarodási vagy elbújás e lehetőség nincs. Tényleg igazad van, így marha könnyű elbújni. De a városban sincs túl sok esély ilyenre ahol rengeteg a hanem pont jókor bújik be egy kertes házba vagy valahová, akkor úgy is meglátja majd a következő.
-
FeRRaR1
őstag
Tegnap este az XC60, mondom nézzük mit tud a lámpa. Követi a kanyart, S80 is tudja. Automata a refi, XC60 10 éves ami volt is tudta.
De kimaszkolni az előttem lévőt, na azt nem tudta egyik se. Konkrétan egy árnyék foltba tartotta az előttem haladót, de mellette jobbra és balra ment a refi rendesen. Majd jöttek szembe, na mondom ez majd bekavar neki. És nem. Az előttem lévőn tartotta az árnyék foltot, miközben a szembe jövőt is kitakarta és lekövette ahogy elmegy mellettem. 5 évesen megtöröd a 2 lámpát és gazdasági TK lesz
(Igen tudom hogy más márkáknak is van Matrix led lámpája...)Szóval a véleményem az hogy 2 csoportba sorolhatóak ezek a vezetés segédletek:
Automata refi, ABS, szervó, sőt automata váltó, radaros tempomat amit te kapcsolsz, körbe kamera, park radar.
Ezek minden helyzetben segítenek mindenkinek.Ugyanakkor a másik kategória ami vagy segít, vagy baleset helyzetet teremt. Minél inkább jobb sofőr valaki annál inkább idézhet elő ilyet szvsz.
bitpork
Minimum meglepő hogy egy autós tematikájú fórumban valaki azt nyíilvánítja ki hogy lemondana a vezetésről.
Ez a bajj a világgal hogy senki nem áll bele a változásba, mindenki szalvétával akarja fogni a f@szt.
Sz@rok az egyetemi számok? Vigyük lejebb a ponthatárt.
Sz@r a GDP? Változtassuk meg hogyan számoljuk.
Magas a bűnözés? Vigyük feljebb a határt mi számít annak.
Sok a sz@r sofőr? B@sszuk tele kérdéses elektronikával a kocsikat.
És ez rohad hosszú felsorolás lehetne de nem folytatom.Igenis elvárható lenne hogy ne minden 2. utca sarkon az én sávomba átlógva kanyarodjanak be. Nem azt mondom hogy mindenki legyen F1 versenyző. De egy alapvető standard igen is követelmény kéne hogy legyen. Ahogy a 2-3 évente kötelező tréning is. Garantálom nagyobb hatása lenne a balesetekre mint bármilyen látszat döntésnek.
Qru
Na igen, éppen ezt mondom, aki egy sima parkolásra nem képes az minek erőlteti? Ja majd lesz rá elektronika. Volt egy korábbi V90-ben is, csak a párhuzamos parkolóba merőlegesen akart beállni mikor megnyomtam a gombot, bele egy falba. Egyébként f@szán elkezdte a manővert
szabonagyur & tboldi
Így igaz, kb én is tudom a megszokott útvonalaimon hogy hol kell padkáig lehúzódnom vagy korábban megállnom mert mindjárt jön egy idióta aki majd bekaszál a sávom szélébe...
Reggie0
Rossz példákat hozol fel, fentebb kifejtettem.
Egy villany felkapcsolása nem egynelő mások testi épségének és vagyon tárgyának a kockáztatásával. Sem a számítógép használat. Most kocsi szerelésről vagy biztonságos közlekedésről beszélünk?De tudod mit, saját példám:
Napelemet akartam az árak emelkedésekor. Sok cég megkeresése után a legjobb ajánlat 15K font és 1 évig semmire ne számítsak volt.Mondom rohadjatok meg akkor megcsinálom én. Úgy hogy életemben nem fogtam napelemet, de értek az elektronikához. 1 hét önképzés után mentem és megvettem magam a 12 x 425W panelt, kábeleket, akksit, invertert. És bekötöttem én, csak a garancia aktiválásához hívtam egy hivatásos szerelőt aki szintén le volt döbbenve hogy melyen jól kitaláltam a rendszert és mennyire hatékony így. Aki ezzel foglalkozik. És Ő is így csinálta meg magának otthon.
Vagy most hogy jön a második elektromos furgon jövő héten.
7.4KW itthoni töltő, szinte sehol nincs raktáron. Ahol van ott is túlárazták. 1000 font / db lenne tokkal vonóval és kettőt akarok. Na mondom elmentek az anyátokba ismét, megoldottam 2 saját töltő oszlopot. 200 font ráköltéssel. Igaz hogy csak 3KW de ha rajta hagyod estére nekem édes mindegy.Ezzel össze kötve akarok még 8 panelt a tetőre, csak annak trükkösebb a bekötési pontja. Azt mondta a szerelő hogy 1350 + anyag ára a felszerelés. Én meg azt hogy akkor majd hívlak beaktiválni ha felszereltem. Kb 1 teljes nap + 2-300 font anyag költség.
De még tovább megyek. Magyarországon is sok ismerős ezt csinálja. Ha nem talál valamire épelméjű vagy ép árú szakit, kitanulja az alapokat és megcsinálja.
Szóval hogy záró gondolat is legyen, szerintem ez viszi előre az emberiséget a tanulás és akarás. Nem a fotelbe terpeszkedés és sopánkodás hogy semmi nem jó de majd lesz valahogy, eddig is volt... Nincs lehetetlen csak tehetetlen.
kelly416
Ne aggódj afoslágenyis rájött hogy elk***uk! És a sokadik szoftver frissítés után hozzák vissza a fizikai gombokat. Vagy a merkedesz rettenete a 18 érintő gomb a kormányon, akármikor csinálhatsz valamit amit nem akartál. Azért az épelméjű gyártók nem erőltetik ezt. Amit vezettem Volvo, Lexus, Porsche ott a legújabbak is mind fizikai gombosok voltak a kormányon teljesen a kocsiban részlegesen.De mondjuk igaz ami igaz a Volvón tegnap az esti étterem után nehezen kapcsoltuk be az ülés fűtést ami fizikai gombbal egy kattintás lett volna az volt most 18 (Valamiért nehezen regisztrálta a nyomásokat...)
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Igen, de mit értünk ez alatt. A pedálokat, a váltót neked kell kezelned. Illetve a gombbal aktiválni a parkolást. Majd mennyire fog megállni a padkától mert itt Londonban ez kardinális kérdés...
Menyire gyors és hatékony, mert mire a V90 kitalálta hogy ide le tud parkolni addigra én már bent lettem volna a házban.
-
Reggie0
félisten
válasz FeRRaR1 #12071 üzenetére
A peldak teljesen jok, mert ezek is veszelyesek csak mashogy. Meg a szamitogep hasznalat is(lasd kritikus infrastrukturak tamadasa, botnetek, stb..)
Az egy dolog, hogy te a tarsadalom ertelmesebb oldalahoz tartozol, de a tobbseg nem! Marpedig az autozas a tobbsegnek ugyan ugy kell. Erre csak az lesz a megoldas, hogy a kozuti autozas butitva, egyszerusitve lesz, aki meg elmenyautozni szeretne az palyanapon kulon erre valo autoval kielheti magat.
Ha tudnad itthon hogy megy a napelemezes. Kb. eselyed sincs papirt szerezni, ha magad csinalod, mert leraznak mindenhol, no meg a szolgaltato is kereszbeszivat minden szarral.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #12074 üzenetére
Egyébként éppen ezért adtam oda most laptop vásárláskor az előzőt a csajoknak. Bitdefender bekonfigurálva szigorúan, elmagyaráztam nekik az alapokat párszor és csak azokra az oldalakra mehetnek ami könyvjelzőzve van. Ha mást akarnak megnézni szólniuk kell.
Ezzel vissza kanyarodok az alap mondanivalómhoz: Oktatás, tudás, önfejlesztés. Alap dolgokat igen is tudni kell (kéne) számítógép használathoz hogy kiszűrje az ember a scameket, vírusokat, legalább nagy részüket.
Anyám tanár, az iskolai laptopja kb 5 perc mire a win betölt. Kb 2 perc mire egy böngésző elindul. Amint meglát egy villogó sz@rt hogy ettől jobb meg gyorsabb lesz a gépezés már kattint is rá. Vagy 8 task bar futott a böngészőn, KONKRÉTAN a fél kijelzőt betöltötte. Nem láttam volna nem hinném el hogy valaki ennyire hülye lehet. 2 diplomával.
Értem amit mondasz, de akkor se jó irányba mennek a dolgok. Szerintem.
Illetve nem keverném az élmény autózást a biztonsággal az utakon.
Sőt azon belül az élményt is ketté szedném.
Egy jó kocsit amit erre hangoltak élmény vezetni lassan is, gyorsan is.
Az meg egy másik dolog hogy pálya napon keresed az autód és saját magad határait.De mindegy is, gyökeres változás úgyse lesz, lobby meg félnek a politikusok az autósokon nagyot szigorítani... Inkább pénzbehajtásra lesz kihegyezve mint traffizás és társai.
Szerintem a szigorítás lenne a legjobb minden szempontból. Kevesebb szennyezés, baleset, dugó, stressz, haláseset, anyagi kár, ezzel járó ktsg...
Nem hogy egy alapvető színvonal nincs, de még a mostani laza kresz szabályokat se tartja be a nagy többség. Na ez a baj. Vagy akár a rendőr aki büntet, az sincs tisztába vele.
Aki egy évben 2x balesetet okoz, olyan körülmények között akkor ugorjon a joggsi. Majd egy év szünet után újra teheti. Aki emberi sérülést okoz, és 100%-ban felelős volt érte akkor megint csak ugorjon a jogsi és súlyos mérlegelés után döntsék el hogy mehet e újra. + tartassák be a rohadt szabályokat a kanyar levágók és társaikkal is. Ne csak a település vége tábla alatt mérjenek ahol semmi nem történik.
Olyan messze vagyunk az ideális állapottól minden téren hogy... Na nem is folytatom inkább.
M.o.-n nagyon jók voltak a napelem szabályok. Az hogy a rendszert egy végtelen akkumulátornak használhattad nagy előny és ktsg csökkentő volt. Majd most a zsenik össze hozták hogy az egyik legjobb szabály környezetből az egyik legrosszabb legyen.
kelly416
Kapcsolható manuálisan off-grid és on-grid között. Mindig lesznek normálisan vezethető jó autók. Csak egyre kevesebb. Egyre régebbiek és / vagy egyre drágábban ha olyat akarsz.
-
Reggie0
félisten
válasz FeRRaR1 #12077 üzenetére
"Értem amit mondasz, de akkor se jó irányba mennek a dolgok. Szerintem."
Sajnos ez nem lesz jobb. A demokracia es a tomegtermeles eljutott egy olyan szakaszaba, amikor mar a buta tomegeknek nagyobb szavuk van es a tudas nem jar szamottevo elonnyel, legalabbis csoportok szinten semmikeppen, legfeljebb csak egyenileg mas egyenekhez viszonyitva. Ezen szerintem semmi nem fog valtoztatni, mert az elonyok hianyaban nincs igazi huzoero az egyeni fejlodes iranyaban, hiszen mar butan is igencsak kenyelmes az elet. Raadasul a tomegtermeles szempontjabol is jobb egy buta tomeg, mint a tudatos vasarlok tomege.
De a kozlekedesre visszaterve: Lasd az elozo baleseted amikor lehuztak a porschet. Mennyire jo lett volna, ha masik autoja kozbe tudott volna avatkozni es elkerulni a balesetet. Az, hogy az ilyen emberek kezebol kiveszik a jogsig nem fog mukodni, mert nagy a szavazati erejuk, akar politikai, akar gazdasagi szempontbol.
Amugy en is meritokracia parti vagyok
#12075kelly416: Azt nem tudom mennyire szigetuzemu. Pl. olyan szigetuzemut nem engednek itthon, ami csak fogyasztani tud a halozatrol. De olyan szigetuzemut is be kell jelenteni, ami sehogy sem kapcsolodik a halozathoz. Kesz agyrem.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #12078 üzenetére
Egyébként érdekes mert egy 2023-as elektromos skoda volt viszonylag felszerelt. Szóval radar és kamera adott volt. Illetve ezek a fékezgetős sz@rok is annyira megbízhatóak hogy fékez amikor nem kéne majd nem fékez amikor megszokod és kéne.
Ez is egy példa hogy neki se szabadna vezetnie szerintem.
Volt a rettenthetetlenben mikor elüvölti magát hogy SZABADSÁG. Azt akarok, szabadságot, nem azt hogy a hülyék miatt bekorlátozzanak minden téren. Miközben versenyt űznek belőle hogyan butítsák a tömegeket...
-
Reggie0
félisten
válasz FeRRaR1 #12079 üzenetére
Nagyon kis sebessegnel, mint pl. parkolas stb.. Meg nem nagyon avatkoznak be tudtommal.
En mindenhol ezt latom. Pl. kozelkeleten a kozlekedesben sokkal nagyobb a szabadsag, viszont mas teren nem. Hogy egy elrettento peldat is mondjak: kw-ben minden 3d nyomtatot be kell regisztralni az allamnal, mert egyszer egy hulye egy pisztoly makettet nyomtatott es kiment vele az utcara.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #12079 üzenetére
Pont ezen filoztam, hogy a ceges Skodankban volt ilyen radaros veszfekezo cucc. A varosban tobbszor megmentett, meg parkolaskor tolatva is mikor tul nagy gazt nyomtam.
A sajatban semmi ilyen nincs es soha nem hianyzott a segitsege. Vajon ellustultam a radaros vedelem miatt vagy pusztan szerencse kerdese?#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
Ami nálam volt VW abban a fékezés úgy "működött" hogy már használtam egy ideje, megszoktam a hülyeségeit. Majd amikor biztos voltam benne hogy itt tartani fog, egyértelmű, akkor nem tartott. Mikor ki kellett volna engednie, nem engedett. Persze ezt csak 20-ból 1x játszotta el, de inkább nélküle mint vele ha választhatok.
Nálam az a víz választó, ha valami zavar, idegesít akkor azt ki akarom kapcsolni = rosz.
Ha nem akarom kikapcsolni mert nem gyilkolja az idegeimet = az jó.Biztos a hsz számra koncentráltál, azon járt az agyad
-
Minap lőttemNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
FeRRaR1
őstag
S/S is olyan hogy pl a Lexusokban soha nem kerestem a kikapcsot. Egyszerűen olyan finoman, észrevétlenül csinálta, és a villany motor miatt azonnal mozdult a lámpánál is...
De ez a mostani Volvo sem rossz, de kicsit rosszabb mint a 10 éves Lexus. Szóval azt mondanám S/S téren a Volvo 10 éves lemaradásban van, a bmw 20
Porsche meg nem tudom mert mindig Sport vagy Sport+ módban megyek úgy meg alapból letiltja
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
A Suzuki melegen is leállitja, nem számít hogy előtte 120km-t rugtad pályán a töltött motort. Egyébként le van írva hogy nem azért van tiltó gomb (már amelyikben van), hogy ki tudd kapcsolni hanem hogyha tudod előre marhaságot fog csinálni akkor tiltsd le...
Amúgy a bimmert két kézzel és két lábbal vezetem pedig automata meg savtarto meg radaros a minden is...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 3050 / 3050 Ti (GA107)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- Milyen légkondit a lakásba?
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...
- Komplett erőgép játékra, munkára, garanciákkal - I7 13700K, RTX-3080, 32 GB
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G7 I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest