- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Az AMD-vel tervezi a következő generációs Xboxokat a Microsoft
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Három éven belül megelőzheti a szerverprocesszorok piacán az Intelt az AMD
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Milyen alaplapot vegyek?
- Ez már a középkategória: teszten a GeForce RTX 5070
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
-
PROHARDVER!
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
válasz
tibcsiworld #4044 üzenetére
Hidd el, sokan megveszik.
Itt egyből megkapja, van számla és garancia.. Azért kínából nem ilyen egyszerű. -
-
TaaT
nagyúr
válasz
tibcsiworld #4041 üzenetére
Mint a szél.
-
tibcsiworld
aktív tag
Valakit ennyire be lehet csapni????
-
JJ hunter
aktív tag
Köszi szépen a választ!
Gyorsan néztem pár vidit erről a mio-ról, ez sem rossz, csak ez már kicsit borsosabb
A nappali vidik alapján ugyanolyan, mint az Overmax 6.1. Az éjszakai vidik között, ami Neked van és a jútúbosak között van minőségi különbség? -
Gépötty
senior tag
3,7V 500mAh, és a méretei a lényegesek. Ha befér a helyére, más méretet is vehetsz, túl nagy szórás nem lehet.
eBayen nézelődj, illetve itthon is lehet kapni mindenféle hirdetési felületeken. Azok is ilyenek lesznek, neke is ilyen az első kamerámé, a hátsóra meg befőttes gumival rögzítettem 18650-esetRonda, de finom
-
KL48
tag
G1WH akksija fél év intenzív használat után felmondta a szolgálatot. Nem veszi fel a töltést. Tudnátok linkelni, hol rendelhetnék hozzá akksit? Ez van ráírva: MBT 602035 3,7V 500mAh. Kösz!
-
Moleman
addikt
válasz
philoxenia #4033 üzenetére
Persze, nyilván sokat számít az optika is, de mikor megnyitottam a felvételt, ráismertem a saját felvételeimre.
Valamennyivel valószínűleg jobb, pl ha nincs benne a gyári bal szélső homály, mint a G1W-kben.
-
Moleman
addikt
Ez alapján tényleg sokkal jobb az Overmax. Viszont, ha azt nézzük, hogy a G1W hardvere van benne (első ránézésre látszik), nem ér háromszor annyit, hiába a nagylátószögű lencse és a GPS. Ennél olcsóbban be lehet szerezni a mini0806-ot, érdemes elgondolkozni rajta. Vagy a Mionál maradva, alig drágább itthon, és az már fel tud mutatni valami pluszt az elvárt minimumhoz képest. Én biztos a mini0806-ot venném, de nyilván van, aki ódzkodik Kínától, és nem vár minden héten 3-4 csomagot, mint én.
-
-
Moleman
addikt
válasz
Gépötty #4025 üzenetére
Pont ezért ijesztő, ilyen autóval főleg. Az egyik barátom vezetett így szimulátorban, igaz, összkerekes autóval, zárt diffikkel. Meglepő módon voltak olyan szektorok, ahol gyorsabb volt így, mint én a lágyabb ívekkel, tapadásvesztés nélkül, és még a gumival is takarékosabb volt.
Nemrég került elő az új Civic Type R videó, ő is nagyon bevállalós.
-
JJ hunter
aktív tag
Sziasztok!
Kameravasarlas elott vagyok, es szeretnem a velemenyeteket kerni. Tudom, jutubon vannak videok, csak ott nem biztos, hogy jo beallitasokkal vannak fent a vidik
Ket kamerat neztem ki. Az egyik az Overmax Camroad 6.1, a masik a Prestigio Roadrunner 560 GPS. Ti melyiket ajanlanatok? Pro-kontra? Hagyomanyos mezei, napi hasznalatra lenne, hosszu tavon
Vagy esetleg ebben a kategoriaban van jobb, amit ajanlotok?
(Ha esetleg lenne valami ekson, akkor legyen kezzelfoghato bizonyitekom.)
A segitsegeteket elore is koszonom! -
-
Gépötty
senior tag
válasz
Jupik79 #4021 üzenetére
Amikkel eddig találkoztam, menüből mindegyiket be lehetett állítani, mennyi idő után kapcsolja le a kijelzőt. Az első egy perc hasznos lehet. Az egyik kamerámon pedig a bekapcsológomb rövid megnyomásával lehet kikapcsolni a kijelzőt.
A fogyasztásuk amúgy nem vészes, engem inkább az zavar, hogy kintről is látszik, főleg este feltűnő. -
Jupik79
újonc
Sziasztok! Autós kamera vásárlásán gondolkodom, egy tesztvideó alapján a Concorde Roadcam HD 50 -et néztem ki. Valaki meg tudja mondani hogy ezeknél a kameráknál felvétel közben a kijelző kikapcsolató-e? Nem is egészen értem ezeknek a kijelzőknek a hasznát, viszont elég idegesítőnek gondolom a felesleges "kis TV"-t, plusz gondolom az aksit sem kicsit meríti ha megy. Illetve nem találtam meg a Neten ennek a kamerának a fizikai méretét, kép alapján elég nagynak tűnik. Ha esetleg valakinek van ilyen leírhatná a szélesség, magasság méretét. Kösznöm!
-
Gépötty
senior tag
válasz
philoxenia #4019 üzenetére
Értem én, a rossz viccért 11 perc bénázás volt a büntetésem
Az orosz videók alatt általában telitalppal nyomom a féket, itt meg öt percnél már ordítottam vele, hogy "MENNYÉ' MÁ'!!!!" -
Gépötty
senior tag
válasz
philoxenia #4017 üzenetére
-
válasz
philoxenia #4015 üzenetére
Fékügyben mondjuk kifejezetten személyautókról volt szó, de ez szerintem így szürkével elfér itt, hiszen pont arról van szó, ami az egész topic alapja -- közlekedési események hátteréről, amit fedélzeti kamerával lehet rögzíteni, és aminek a kiokoskodásához milyen jók is a kamerák.
MaCS
-
válasz
Gépötty #4013 üzenetére
Ennek gazdasági és marketingokai is vannak -- az olcsóbb autóba olcsóbb megoldást tudnak tenni.
A hátsó fék jelentősége egyébként is kisebb (előre nagyobb, jobban adagolható fékerő kell, ABS nélkül is az első keréknek kell előbb blokkolnia), de nem értek hozzá.Egyszer még régen, úgy húsz-huszonöt éve olvastam erről egy cikket valamelyik német nyelvű szaklapban, amiben az volt a végkövetkeztetés, hogy az akkori szokásos egy tonna körüli autókba tökéletesen elég hátra a dobfék, a tárcsa voltaképpen csak eye candy, de hosszú távon, meg ha szeretünk hátra sokat pakolni, azért jobban járunk a tárcsafékkel.
Nekem a sokkal nehezebb jármű jó fékezése azért volt meglepő, mert saccra nem láttam a tömeggel arányosan nagyobb fékberendezést, de ez szimplán szemmérték kérdése. Érdekes kérdés még az úttal kapcsolódó felület nagysága, mert a súrlódás mértékét a felület nagysága ugye elvben nem befolyásolja, gyakorlatban mégis mindig erre hivatkoznak, szóval baromi összetett dolgok ezek.
MaCS
-
Gépötty
senior tag
válasz
MaCS_70 #4010 üzenetére
Lehet, hogy bennem van a hiba, de én nem találom olyan különösnek a kamion lassulását, felhasználásra tervezik a féket is, mint az autó többi részét, és ha a követelmények ezt kívánják, akkor ilyen lesz. Én inkább azt nem értem, miért jó az egynégyes-egyhatos autó alá sima tárcsa, hátul dobfékkel ugyanabban a kaszniban, ahol egynyolchoz már elől-hátul tárcsa (elől hűtött) jár. Nem kell kisebb tömeget megállítania annak sem, semmi nem indokolja, hogy ennyire alul legyen méretezve.
-
válasz
philoxenia #4011 üzenetére
Ezt nem is vonta senki kétségbe. Egy konkrét baleset elemzésekor komoly jelentősége van -- a jelen diskurzusban viszont nem erről van szó.
MaCS
-
philoxenia
MODERÁTOR
Nemcsak a súly számít, hanem az is, hogy az milyen eloszlású...
4010: Persze elméletben minden szép és jó, a vasút is jól működik papíron, ki kell menni az útra, megállítani tíz kamiont, tíz személyautót kipróbálni. ..és úton, nem kifutópályán... Fékezni mindig a lehetőségek határain belül kell, vezetni is. A fiam kamionozik és a tapasztalata, hogy pont azt hiszi a legtöbb sofőr, hogy ugyanannyi idő alatt áll meg egy kamion, mint egy személyautó. Pedig a gyakorlatban nem...
Egyébként a legtöbb balesetnél sokszor nem is métereken, hanem centiken múlik az ütközés. De ez már végképp offba megy itt, van erre topik, folytassuk ott, oda jár kamionos is és buszsofőr is...
-
válasz
philoxenia #4008 üzenetére
Az Általad linkelt filmen egyértelműen nem fékez a végén intenzíven a kamionos, de ennek tényleg nincs jelentősége.
Hogy ki mit hisz? Amikor erről tanultam, a csoportból mindenki, engem is beleértve elsőre arra tippelt, hogy legalább másfélszeres a teherautó fékútja -- pedig egy közlekedési szakdiplomás képzésről beszélünk, ahol bár nem mérnökök ültek, de olyanok, akiknek a kenyere volt a közlekedés. Amúgy a tanár is megerősítette, hogy ez az általános vélekedés, és nagyon gyakran még a profi sofőrök sincsenek tisztában a járművük képességeivel, és sajnos nem kevés baleset következik be amiatt (vagy lesznek indokolatlanul komoly következményei), hogy a vezetők (úrvezetők és hivatásosok egyaránt) messze a lehetőségeik alatt fékeznek.
Számomra a filmben egyébként a második fékpróba volt a legérdekesebb, amikor a 40 tonnás kamiont sem igazán tudta kifékezni a 2 tonnás kocsi.
MaCS
-
TaaT
nagyúr
válasz
philoxenia #4002 üzenetére
Mondjuk a videó második felében a kocsit és a kamiont is megpakolják, 40t vs 2.2t
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz
MaCS_70 #4007 üzenetére
Mihez értenek a szakértők? A közhiedelemhez?
Nekem például nem volt olyan elképzelésem, hogy sokszoros a fékút, ellenben valós helyzetben jelentősen hosszabb, mint személyautóval és ez elég, ha csak a jármű hosszát jelenti, ami 16 méter...
Nézd meg itt mennyi idő alatt áll meg a kamerával közlekedő:[link] A videó szerint kb. 20 másodperc. -
válasz
Gépötty #4005 üzenetére
Persze, ezért is írtam, hogy komoly eltérések vannak (pláne egy teherautónál, ahol a rakomány a száraz tömeg többszöröse is lehet), ugyanakkor van egy hivatalos tartomány, és egy vélelem, amely szerint például szabályosan rögzítik a rakományt.
De ismétlem: nem ez a lényeg. Arról van szó (amint azt a filmben a garantáltan nagyon-nagyon hozzáértők boncolgatják), hogy a közhiedelem szerint egy kamion sokkal-sokkal hosszabb fékúton áll meg, mint egy autó. Én is meg voltam erről győződve, egészen addig, amíg nem tanultam balesetek szakértői elemzéséről.
MaCS
-
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz
MaCS_70 #4003 üzenetére
Vezetsz kamiont? Természetesen nem vonathoz hasonló méretű fékútra gondolok de a a valós különbség egy átlagos kamion és a videóban szereplő kamion között sokkal nagyobb, mint a videóban szereplő szgk. és egy tetszőleges személygépkocsi között. Ott van mindjárt a rakomány kérdése a rakomány súlypontja, a rögzítés módja, a fékek összehangolása stb. ..és akkor még nem beszéltünk tartálykocsiról, vagy különleges rakományokról...
Természetesen így is lehet:[link] de lehet így is:[link] -
válasz
philoxenia #4002 üzenetére
A kérdésfelvetés szempontjából irreleváns. Személygépkocsik esetén is nagy lehet a szórás.
A lényeg az, hogy az általános feltételezés szerint a nagy járművek sokkal nagyobb fékúton állnak meg, mint a kicsik -- holott nincs lényegi eltérés, mivel a fékrendszereket méretezik.
Persze milliónyi tényező játszik közre, akár majdnem egyforma járművek esetén is, a lényeg, hogy nincs kategorikus eltérés.MaCS
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Android szakmai topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kutya topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Az AMD-vel tervezi a következő generációs Xboxokat a Microsoft
- Milyen légkondit a lakásba?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Apple Watch SE2 / 44mm / Midnight / Black Sport / Cellular (99%)
- Iphone 13 Pro Max 128 GB /// 86% Akku // Számlával és Garaniával
- Iphone 12 Pro Max 128 GB /// 88% Akku // Számlával és Garanciával
- Xiaomi Redmi 9A 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! CSAK KIPRÓBÁLT! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő (bolti áruk 100.000Ft)
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 MAGYAR - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Eladnád a telefonod? KÉSZPÉNZES OKOSTELEFON FELVÁSÁRLÁS azonnali fizetéssel!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest