- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Elülsőtápos E-ATX toronyházakkal jelentkezett a Geometric Future
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gyors microSD kártyák a PNY-től
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple asztali gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
-
PROHARDVER!
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Gépötty #4013 üzenetére
Ennek gazdasági és marketingokai is vannak -- az olcsóbb autóba olcsóbb megoldást tudnak tenni.
A hátsó fék jelentősége egyébként is kisebb (előre nagyobb, jobban adagolható fékerő kell, ABS nélkül is az első keréknek kell előbb blokkolnia), de nem értek hozzá.Egyszer még régen, úgy húsz-huszonöt éve olvastam erről egy cikket valamelyik német nyelvű szaklapban, amiben az volt a végkövetkeztetés, hogy az akkori szokásos egy tonna körüli autókba tökéletesen elég hátra a dobfék, a tárcsa voltaképpen csak eye candy, de hosszú távon, meg ha szeretünk hátra sokat pakolni, azért jobban járunk a tárcsafékkel.
Nekem a sokkal nehezebb jármű jó fékezése azért volt meglepő, mert saccra nem láttam a tömeggel arányosan nagyobb fékberendezést, de ez szimplán szemmérték kérdése. Érdekes kérdés még az úttal kapcsolódó felület nagysága, mert a súrlódás mértékét a felület nagysága ugye elvben nem befolyásolja, gyakorlatban mégis mindig erre hivatkoznak, szóval baromi összetett dolgok ezek.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Sorozatok
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Premier előzetesen a Chicken Police – Into the HIVE!
- Autós topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- World of Tanks - MMO
- Elülsőtápos E-ATX toronyházakkal jelentkezett a Geometric Future
- Call of Duty: Black Ops 6
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest